Tennistips van: Nick
Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.
Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.
Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Blijft heerlijk gaan, nieuwe tips staan weer op me blog
Groet en suuces (y)
Groet en suuces (y)
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Voor vandaag weer wat mooie tips, voor mij is het underdog dag, hopelijk betaald het zich uit.
grt en suuces (y)
grt en suuces (y)
Een succesvol Roland Garros al waren de finales teleurstellend naar mijn mening, van beide partijen was al zeker wie zou winnen en dat is zonde. Nu het gras seizoen in en dat vind ik zelf één van de lastigste ondergronden om picks mee te maken. Daarom raad ik ook aan om niet direct grote bedragen te spelen, deze weken zijn ervoor om erachter te komen wie zich er goed op voelt. Tips staan weer op me blog succes! (y)
Hey Nick, bedankt voor al je mooie tips! Wat is een goede site om jouw tips mee te spelen? Unibet komt vaak niet verder dan de ATP wedstrijden. Thanks!
woensdag:
Hey Nick, bedankt voor al je mooie tips! Wat is een goede site om jouw tips mee te spelen? Unibet komt vaak niet verder dan de ATP wedstrijden. Thanks!
Over het algemeen heeft Unibet het altijd wel alleen zijn ze vrij traag, pas op de dag zelf hebben ze alle partijen. Qua odds is het daar prima dus ik zou daar lekker blijven 'hangen'.
grt
Tips staan op me blog,(Kleine kans dat er nog iets bij komt al sluit ik het niet uit) Ik ga nu me motivatie uittypen waarom ik wie speel en hoe ik er bij ben gekomen. Neem halverwege de middag een kijkje en maak je keuzes als je me tips wilt volgen. Hopelijk gaat Wimbledon een mooie pay out opleveren. Succes (y)
Had de tips al gelezen zitten een paar tussen die zeker meegespeeld gaan worden. Vorig jaar ook wimbledon gespeeld? Beetje profit gemaakt? Succes met je tips
bakkertje999:
Had de tips al gelezen zitten een paar tussen die zeker meegespeeld gaan worden. Vorig jaar ook wimbledon gespeeld? Beetje profit gemaakt? Succes met je tips
Van de 4 slams vind ik persoonlijk Wimbledon het lastigst omdat gras snel anders kan reageren (regen, luchtvochtigheid of droogte) Op alle slams maak ik wel winst maar dit jaar mag Wimbledon wel is de grote cash cow worden.
Nick, ik mis je tips. Waar ben je?
Toppie Joppie
roepivogel:
Ze hebben zn blog geblokkeerd.Hij is nu met een ander blog begonnen,maar is daar sinds 12/07 niet meer mee bezig.
Misschien is hij met vakantie of wil hij gewoon een break nemen?
Ik ga zn blog hier niet opzetten.Het is aan hem of hij er mee wil naar buiten komen of niet.
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet