Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
boempatat:
010nick:
Wat een matige dag vooral, heb echt heel pover tennis gezien van mensen die de dag ervoor echt prima speelde. Ik ben niet iemand die snel fixed zegt bij een verloren partij maar de partij van Brands vond ik overduidelijk. Het gedeelte wat ik live heb gezien viel het ook echt op. Als hij even gas gaf had ie een punt en daarna sloeg die weer ballen uit, of liet ze gaan. Heb live nog wat geld terug kunnen halen op het betten van breaks tegen Brands. Hopelijk andere hier ook nog want dit was echt zuur en gewoon vervelend. Verliezen is prima maar niet op zo manier.
Ik denk overigens dat ik Dusseldorf even laat voor wat het is, gisteren was het met Davydenko al overduidelijk daar en nu met Brands... De vraag is wie de volgende is ;)

Ik had die combo met nieminnen en brands meegespeeld. :-(
Het is dus duidelijk als je meer dan 5/10 zet op uw blog, dat het verkeerd gaat :p

Ik had deze combi ook meegespeeld en denk dat ie daardoor fout is gegaan ;)
0 Vind ik leuk's
boempatat:
010nick:
Wat een matige dag vooral, heb echt heel pover tennis gezien van mensen die de dag ervoor echt prima speelde. Ik ben niet iemand die snel fixed zegt bij een verloren partij maar de partij van Brands vond ik overduidelijk. Het gedeelte wat ik live heb gezien viel het ook echt op. Als hij even gas gaf had ie een punt en daarna sloeg die weer ballen uit, of liet ze gaan. Heb live nog wat geld terug kunnen halen op het betten van breaks tegen Brands. Hopelijk andere hier ook nog want dit was echt zuur en gewoon vervelend. Verliezen is prima maar niet op zo manier.
Ik denk overigens dat ik Dusseldorf even laat voor wat het is, gisteren was het met Davydenko al overduidelijk daar en nu met Brands... De vraag is wie de volgende is ;)

Ik had die combo met nieminnen en brands meegespeeld. :-(
Het is dus duidelijk als je meer dan 5/10 zet op uw blog, dat het verkeerd gaat :p

Nieminen was 9/10 dus in die verhouding haha. Ben gelukkig niet de enige die zo over de partij denkt op andere forums wordt er ook met schande over gesproken. Enige nadeel van tennis is dat je soms van deze partijen er tussen heb zitten. Baal er wel flink van want die combo was voor mij gewoon een 99,9% zekerheid.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Vandaag weer een nieuwe dag, en hopelijk wat mooie overwinningen.
E. Bouchard - A. Tatishvili Bouchard 1.47 (y)en Bouchard -4 1.80(y)
Ik ken Bouchard niet, en als je zo iemand twee keer ziet winnen van hoger gerankte spelers dan ga je kijken. Meisje is prima aan het runnen op gravel dit jaar en kent een goede voorbereiding. Tot nu toe heeft ze ook sterk gespeeld, breakt makkelijk en houdt het ook vast een eigenschap die ik positief vind. Tatishvili komt terug van een blessure en heeft hier haar eerste twee overwinningen behaald, maar vind ik die knap? Nee, Garcia won al bijna van der maar is heel pover en kon daardoor net niet edge, en Niculescu is de absolute fade op gravel, als iemand op haar bet op gravel gooi je je geld weg. Niculescu stond de eerste set 2-5 voor en maakte het nog spannend, Tatishvili is heel breakbaar en Bouchard weet daar wel raad mee.
A. Cornet - C. Scheepers Cornet 1.72(y)
Cornet heeft hier een finaleplaats te verdedigen en heeft thuisvoordeel, zijn twee punten die al in haar voordeel spreken. Ik vond haar gisteren wel heel matig spelen op der eigen service maar ze wist toch de breaks te pakken. Scheepers heeft volgens mij al aardig wat levens verspeeld dit toernooi, die heeft nu 2x op rij een comeback gemaakt na een 2-5 achterstand en ik zie Cornet dit niet gebeuren. Scheepers blijft een matige die snel te breaken is en ik denk Cornet met thuisvoordeel dat ze hier genoeg edge heeft om te winnen. Zeker voor deze odd.
J. Hajek - I. Sijsling Sijsling 2.27(y)
Hetzelfde wat ik gisteren over Hajek zei in de bet van Brands gaat nu nog steeds op, in die partij wilde Brands geen punten maken en liet ballen gaan of ze sloeg ze zelf uit. Het was niet Hajek als een topper speelde het was dat Brands duidelijk een opdracht had meegekregen. Sijsling aan de andere kant had een verrassende overwinning op Kohlschreiber en die verraste me. Ze eerste service was zeer solide, en als die vandaag weer zo loopt heeft hij alle kans om hier te winnen. Value tegenover het risico is goed genoeg om te spelen. Overigens als je de ML niet durft te nemen is de +1,5 set voor 1.57 ook een prima bet.
A. Montanes - P-H. Mathieu Montanes 1.79 odd is gestegen naar 2.01 (y)
Montanes was gisteren solide tegen Hanescu, speelde een goede degelijke partij en hij is een beetje een wildcard. Ene toernooi prima resultaten en in het andere laat hij het gaan. Maar deze bet is vooral tegen Mathieu, ik weet niet hoe Berloqc heeft kunnen verliezen, Eerste set mocht hij serveren voor de set, liet zich daarna 2x breaken, tweede set was Berloqc in het zadel en door de regen kon Mathieu weer edge in de derde set. Montanes ze odd is op dit moment stijgende, ik heb geen idee waarom want Montanes zie ik hier gewoon winnen omdat Mathieu helemaal niet zo best speelt. Odd heeft nu zelfs value om te spelen dus erg lekker.
Jaziri, Malek-Vesely, Jiri Vesely 1.38(y)
Vesely is de enige tiener in de top 100, en hij kent een sterk challenger 2013. Goede overwinningen op Darcis, Lajovic, Phau en Greul. Hij is goed aan de weg aan het timmeren. De eerste ronde speelde hij hier ook sterk en ik heb vertrouwen in hem, in het hoofd zit het goed en spelers met vertrouwen weten altijd te verbazen. Jaziri typische challenger van middelmatig niveau. Hij is zeker niet slecht, maar ik vind het een matige speler om te zien. Hij heeft ook knappe overwinningen op gravel maar ik zie Vesely hier de egde hebben.
Al spelende
Fischer 1.86(n)
Rhyne Williams 1.28(y)
Grt en succes (y)
0 Vind ik leuk's
Gisteren een heerlijke tennisdag gehad, zeker met ook nog is het live betten erbij een mooie slag kunnen slaan. Vandaag speel ik niet al teveel, komt vooral omdat de odds me niet bevallen tegenover het risico.
A. Montanes - E. Roger-Vasselin Montanes to win first set 1.83 (y)
Roger Vasselin is geen hoogvlieger maar je ziet wat thuisvoordeel met zulke spelers kunnen doen, we zagen het al met Mathieu en Roger wist ook knap door te komen. Maar wat mij opviel bij Roger is dat hij nogal een slome starter is, tegen Querrey liep ze serve in de eerste set niet, en ook tegen Berankis verloor hij daarop. Daarnaast speelde beide heren in Casablanca tegen elkaar en wist Montanes de eerste set te winnen maar verloor uiteindelijk de partij. Ik vond Montanes gisteren echt sterk tegen Mathieu en ik zie hem hier weer sterk beginnen, en tegen een speler die opgewarmd moet worden kan dit een mooie bet zijn. Kans is hier ook aanwezig dat ik de over 22.5 ga spelen, want Als Roger eenmaal ze service te pakken heeft en met het publiek achter zich zie ik hem een setje pakken.
I. Sijsling - J. Nieminen Over 21,5 1.78 (y) Sijsling +1,5 set 1.62 (y)
Ik vind het mooi dat Sijsling het zo goed doet hier, maar apart is het natuurlijk wel aangezien die jongen hiervoor dramatisch had gespeeld op gravel. Ik ben gecharmeerd van Nieminen maar ik zie deze partij maar 1 richting opgaan en dat is een driesetter. Dit jaar speelde ze op hard al een driesetter tegen elkaar en ik zie beide minimaal een setje pakken. Nieminen was matig tegen Bautista-Agut en Sijsling had een toppartij tegen Kohlschreiber. Sijsling +1,5 set is ook een prima bet, want ik zie hier geen 2-0 voor Nieminen uitkomen ( h2h heeft Sijsling altijd een set gepakt)
G. Pella - J. Monaco Monaco -4.5 1.78 (n)
Ik ga hier tegen het forum in, ik weet dat het hier team Pella all the way is, maar vandaag bereikt hij zijn eindstation. Pella heeft in 6 dagen 6 partijen gespeeld, en vrijwel waren het allemaal lange partijen. Normaal verwaarloos ik vermoeidheid, maar Pella heeft nog nooit zoveel tennis gespeeld in zo korte periode. Ze lichaam gaat daar op reageren, de benen worden wat sneller verzuurd en dat gaat hem kosten. Daarnaast is realisme ook nodig. Pella won knap van Tipsarevic ( hopeloos uit vorm) en tegen Troicki was het niet goed van beide spelers, de tweede service van Pella ligt al een aantal partijen onder de 40% en dat is gewoon te laag, zeker als je eerste service rond de 65% ligt. Pella gaat niet zoveel kansen krijgen als hij de afgelopen dagen heeft gehad, en vergis je niet Monaco is in zijn land een grootheid, die nu dit toernooi in ze schoot geworpen krijgt met de 'ziekte' van Haas. Want Pella, Nieminen en Sijsling zijn alle van minder niveau. Makkelijk geld verdienen voor Monaco en ik zie hem hier vandaag een einde maken aan de mooie run van Pella.
Monfils - Andujar over 22 2.03 gok (VOID) zonde
Voor mensen met een kleine bankroll, laat deze bet aan je voorbij gaan. Er zijn betere bets beschikbaar vandaag. Ik heb Monfils dit toernooi nog niet zien spelen maar hij is in vorm, dat kunnen we stellen. Won het toernooi in Bordeux ( Veel over partijen daar) en hier kan ik slechts 1 partij van hem echt serieus nemen en dat was tegen Giraldo(ook over) Waarom neem ik ze winst tegen Haase en Fognini niet serieus? Fognini speelde vooral tegen zichzelf, en liet zijn eerste partij al zien er niet bij te zijn. Haase heb ik even zijn stats gekeken en die liet het weer is compleet lopen. Andujar aan de andere kant speelt weer zijn solide tennis en heeft zijn Madrid vorm meegenomen. Ik zie Andujar hier een setje pakken, maar Monfils ook dus als ik dan een odd van 2.03 aangeboden krijg dan speel ik het mee.
Oprandi - Peng Oprandi 1.67
Oprandi is een typische gravelspeelster, heeft er een mooie trackrecord op maar is wel op de top van haar kunnen. Een topper zal ze nooit worden maar op toernooien zoals Brussel kan ze ver komen. Peng aan de andere kant is meer een hardcourt speelster, en heeft al het geluk van de wereld gehad dat Govortsova haar de overwinning gaf. Govortsova heeft geen moment achter gestaan, en ik denk echt als ze iets meer ervaren was ze makkelijk had gewonnen. Oprandi speelde tegen Peng een aantal weken terug en het werd 6-3 6-1.
Spelende
Riba 1.88 (y)
Lajovic 1.57 (n)
Grt en succes
(y)
0 Vind ik leuk's
ik speel ze mee nick (y) voor monaco ben ik te laat, bedankt voor al de tips (y)
0 Vind ik leuk's
Nick,
ik heb er twee uitgekozen en als combi gedaan. Maar voor een paar euro maar goed.
Goede tips! Bedankt (y)
0 Vind ik leuk's
Damn, Andujar van 2-4 naar 6-4 in de 2de set.
Jammer, anders had ik m'n +1.5 set correct & jij haalt nu net niet je over, helaas.
0 Vind ik leuk's
Roland Garros gaat morgen beginnen, dus het wordt een drukke bet periode. Nu heb ik de partijen van morgen bekeken en ik vind er qua odds maar weinig echt leuks tussen zitten. Vandaar dat ik combo betjes heb gemaakt die potentieel dus drie dagen kunnen duren. Als je iedere dag geld wil binnen zien komen speel de combo's dan niet, maar ik zie op deze manier het minste risico tegenover het meeste profijt.
Voor deze partijen ga ik uiteraard ook met handicaps, en over/under lines spelen alleen zijn deze odds nog niet beschikbaar. Hou het topic/blog in de gaten. De partijen die dus in me combo's staan gaan ook gesingled worden of in andere samenstelling combo's gespeeld worden. Als alle odds beschikbaar zijn zal ik het topic tot volledigheid updaten.
Combo Querrey, Roger Vasselin, Paire en Robin Haase 2.97
Ik zie hier weinig risico in, Querrey speelt tegen Lacko die slechts 1 gravel wedstrijd heeft gespeeld, en zijn voorbereiding doorgegaan is op hard en indoor toernooien. Denk dat je het al een grote hint is dat hij zich vooral focust op september en daarna en daar ze punten wilt pakken. Daarnaast heeft Lacko de afgelopen jaren op gravel dramatisch gepresteerd en heeft Querrey hier de egde.
Roger-Vasselin speelt tegen Alund, en je zag in Nice al wat thuisvoordeel met zulke spelers doet. Roger had een prima toernooi met af en toe prima spel. Alund aan de andere kant heeft een zwakke voorbereiding gehad met veel verliespartijen op gravel (terwijl hij van nature een gravelspeler is) maar hij is een typische challenger en Roger heeft het thuisvoordeel, dus het publiek mee en heeft de vorm.
Paire speelt tegen Baghdatis en dit was een no brainer voor mij, Baghdatis is op hardcourt een prima speler maar op gravel is het niet veel. Baghdatis speelde als voorbereiding 3x op gravel en verloor alle partijen met 2-0. Paire aan de andere kant kent een prima voorbereiding en met het thuisvoordeel zie ik hem hier winnen.
Betten op Robin Haase ik doe het niet graag maar als iemand een gunstige loting heeft gehad dan is het Robin Haase wel. Kenny de Schepper is een fransman maar staat bekend om zijn challenger spel op indoor. Op gravel is hij absoluut niet overtuigend en heeft alleen zijn service als wapen. Robin won al met 2-1 van hem in Casablanca en Robin is beter gaan spelen na dit toernooi. Haase goed serverend zal geen problemen kennen met de schepper.
Mayer, Florian-Istomin, Denis Mayer 1.55
Een mooie odd naar mijn mening, Florian Mayer is een redelijke speler op gravel en is geen hoogvlieger. Zoals ik al zei is Mayer redelijk, maar deze bet is vooral tegen Istomin. Die jongen ze gehele spel is gebaseerd op een hardcourt ondergrond en op gravel komt het er gewoon niet uit. Dat zie je ook terug in ze results, mensen die ook maar enigzins uit de voeten kunnen op gravel verloor hij van en ik zie Mayer hier ook weer winnen. LET OP het gaat hier om FLORIAN MAYER, niet Leonard Mayer.
Granollers-Pujol, Marcel-Lopez, Feliciano Granollers 1.57 ML
Op het internet zien mensen Lopez een kans maken, en dat is prima maar ik simpelweg niet. Lopez in vorm is een prima speler absoluut maar hij is er lang uit geweest met een blessure en daarna heeft hij 2 maal 2-1 verloren en vond ik hem nou niet bepaald sterk spelen. Dit wordt geen 3-0 of 0-3 dus als er een 3.5 set bet uitkom speel ik die zonder twijfel. Maar ik zie Granollers hier 7/10 keer winnen van Lopez en Granollers heeft voorbereidingstoernooien gespeeld en in Rome was hij goed genoeg om gasten als Lopez eruit te gooien. Daarnaast heeft Granollers hier veel punten te verdedigen met zijn 4e ronde plaats vorig jaar.
Paszek, Tamira-Oudin, Melanie Melanie Oudin ML 1.53
H2H staat het 3-0 voor Paszek dus je zou zeggen Nick? Waarom? Vrij simpel Paszek is in een waardeloze vorm en ik neem haar op 1 ondergrond maar serieus en dat is gras. Op de overige ondergronden is ze de speelbal van menig speelster en ze heeft dit jaar al weer wat pakken slaag gehad op gravel van tegenstanders minder dan Oudin. Daarnaast heeft Oudin een prima voorbereiding gehad met nette overwinningen en lijkt ze in vorm te zijn. Oudin is zonder twijfel de bet voor mij.
Janowicz - Ramos Janowicz 1.78
Ik geef Jerzy een hele goede kans om verder te gaan, een paar weken terug verloor hij van Ramos met 2-1 maar was Jerzy ziek en gaf toch een goede partij tennis weg. Ramos is na de toernooien in Spanje terug gezakt in ze vorm en heeft hij mij eigenlijk niet meer zo overtuigd. Een paar weken terug was hij een potentie bet voor mij maar ik zie het niet meer in hem zitten. Jerzy aan de andere kant speelde een prima toernooi in Rome en zijn service is echt een gevaarlijk wapen. Loopt ze service dan is hij lastig te breaken en voor iemand die zo lang is, is hij bewegelijk genoeg in de rallies. Ramos heeft 1 groot probleem en dat is dat hij nog wel is wil choke tijdens het spelen, in een potentiële 5 setter(Ik zeg niet dat het het wordt) zie ik dit weer gebeuren en is Jerzy mijn bet.
I. Sijsling - J. Melzer Sijsling ML 2.10
Dit was gisteravond mijn eerste Roland Garros bet, niet omdat het de grootste zekerheid was maar Sijsling als underdog tegen Melzer is voor mij pure value. Blijkbaar ben ik niet de enige die er zo over denkt want de odd is al gedaald naar 1.88 en die zal nog meer dalen. Sijsling heeft vertrouwen getanked in Duitsland en speelde een prima toernooi, maar deze bet is vooral tegen Melzer. Ik vind hem op gravel 3x niks, ja op Monte Carlo won hij van Almagro (die een slechte voorbereiding had) maar voor de rest heeft hij van vrij matige spelers verloren. Vorig jaar was het ook niks met Melzer op gravel en Sijsling maakt echt kans om de volgende ronde in te komen.
Jankovic, Jelena-Hantuchova, Daniela Jankovic 1.34
Weer een mooie combo mogelijkheid met Jelena, Jelena had een prima toernooi waarin Halep de show stal. Deze bet is ook voor Jelena want die vind ik op deze ondergrond gewoon beter maar ook vooral tegen Hantuchova die heel slecht heeft gespeeld op gravel dit seizoen, en vorig jaar er door een blessure niet op heeft gespeeld. Hantuchova is gewoon niet overtuigend genoeg geweest voor mij om in overweging te nemen dat ze kans stunten.
S. Williams - A. Tatishvili Serena Williams -8 of onder 16,5 voor 1.69
Serena is simpelweg aan het slopen dit moment, als je ziet hoeveel partijen zij onder de line en handicap heeft gewonnen ben ik erg onder de indruk. Nu neem ik Tatishvili ook compleet niet serieus, na haar blessure was het drie x niks en haar twee wins hier waren tegen nog slechtere. Serena zal het snel willen afmaken 6-2 6-0 score zie ik hier gebeuren maar neem nog iets minder risico met deze lijn of handicap (Ligt eraan wat je bookie aanbiedt)
A. Rus - S. Errani Errani -7 1.64
Rus was vorig jaar een sensatie op Roland Garros, maar dit jaar is ze echt dramatisch. Ze is 1/7 op gravel en heeft al flinke verliespartijen geleden. Errani ben ik geen fan van maar die zal het hier snel af willen maken. De italiaanse is op haar eigen service niet zo goed maar een Rus heeft niet de skills om hier ook daadwerkelijk wat mee te doen. In de rallies zal ze het vrijwel altijd afleggen en ik zie Errani hier makkelijk win.
Tomic - Hanescu Hanescu 1.47
Tomic is simpelweg slecht op gravel, heeft er 0.0 bijzondere overwinningen op en Hanescu als oud topper heeft de ervaring en de skillset om op gravel te winnen. Later een uitgebreide uitleg.
Berdych- Monfils Berdych 1.30
Monfils is terug in vorm, dat is goed maar als nog is het niet genoeg om Berdych te verslaan. Monfils moet top fit zijn om ook maar een kans te maken en Berdych is op dit moment in een te goede vorm. Later meer uitleg.
I. Marchenko - K. Anderson Anderson -7.5 1.64 (zijn nu bezig)
Gewoon een groot klasse verschil tussen beide heren, dit is een lijn die Anderson moet binnen halen.
S. Darcis - M. Llodra Over 37,5 1.75 (38,5 zie ik ook gehaald worden)
Een mooie partij waarbij ik denk dat Llodra niet terecht de favoriet is. Llodra heeft zich zonder meer beter voorbereid op gravel dan de jaren hiervoor, een goed solide toernooi in Bordeux en ik vond dat hij prima speelde. Maar Llodra breakt niet snel en is iemand die al snel een 7-5 set in ze partij heeft zitten, daarnaast is Darcis een prima gravelspeler, met al wat speelminuten op de ondergrond. Daarnaast won darcis tweemaal op gravel van Llodra waaronder 1 maal op RG. Ik verwacht hier minimaal een 4 setter, want ik zie beide niet winnen met 3-0. Genoeg in iedergeval om deze lijn te halen.
Gokjes
Morita +1,5 set 1.50
Shelby Rogers 1.44
Zo hier voorlopig al wat tips om mee te spelen, hou me blog goed in de gaten voor overige combo's.
Daarnaast is nu op me blog een donate button te vinden, heb je nou aan het einde van Roland Garros een mooie winst te pakken vergeet dan niet de tipper een bedankje te geven.
Grt en succes
(y)
0 Vind ik leuk's
Ziet er netjes uit nick, ik ben erbij!
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Hey Nick, tijdens gran slams wed ik ook veel op tennis. Bij de vorige gran slams keek ik vooral naar de statistieken op unibet, waar je de laatste 5 tornooien van de spelers kon bekijken. Nu zie ik echter dat ze het één en ander hebben veranderd en je enkel het laatste tornooi kunt bekijken, en dan weer het op één na laatste tornooi moet selecteren om dit te kunnen bekijken, enz... Heel tijdrovend dus.
Ik vroeg mij af of jij misschien een goede site weet waar je de laatste x aantal tornooien in één keer kunt bekijken? Liefst per match (dus dat je de tornooien van de 2 spelers die tegen elkaar uitkomen naast elkaar kunt zien). Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.