Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Leuke tips! Ik denk dat haas nog gaat winnen ook.
Maar misschien dat ik de +1.5 handicap ook nog meespeel.
0 Vind ik leuk's
Nick wat denk jij van Ferrer wint minimaal een set tegen murray, anders misschien over 21.5?
Of denk je dat het een afslachting wordt door murray.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Nick wat denk jij van Ferrer wint minimaal een set tegen murray, anders misschien over 21.5?
Of denk je dat het een afslachting wordt door murray.

De over zou eventueel kunnen, ik verwacht dat Murray zal willen in de trend van een 7-5 6-4 type wedstrijd. Ik zelf speel Murray -3,5 voor 1.70. Ben niet overtuigd van Ferrer en zijn winst tegen Haas was vooral omdat Haas ze service niet meer liep, vergis je niet dat Ferrer in die beslissende set twee keer werd gebroken. Murray zal dat denk ik afstraffen.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Hey Nick, jammer dat je geen tips meer plaatst, heb er veel gebruik van gemaakt en met succes! (y) Hoop dat je snel weer terug komt!!!!!
0 Vind ik leuk's
Hij heeft ook een eigen site man, zou daar is kijken: http://tipsvannick.blogabet.com/
0 Vind ik leuk's
Ohja natuurlijk, bedankt! Ik pakte altijd zijn tips uit dit topic, gebruikte eigenlijk nooit zijn site :p . Bedankt!
0 Vind ik leuk's
Heb het hier de laatste tijd laten versloffen, maar moet zeggen dat ik qua bets de slechtste maand in de afgelopen twee jaar heb. Zuur maar even doorbijten zeg maar.
Wil wel een algemene tip geven voor de mensen die veelvuldig live betten.
Als een speler meerdere break kansen heeft gehad op de service van de tegenstander, en deze niet gemaakt heeft speel dan dat de tegenstander deze speler op zijn game gaat breaken. Speel hier nu de laatste paar weken regelmatig op en sta op een leuke profit daarmee.
Zelfde geldt voor als een speler gebroken wordt, bet dat hij direct terug gebroken wordt. Mooie voorbeelden hiervan zijn voor vandaag Goffin-Mayer en Chardy-Monaco.
Uiteraard moet je wel rekening houden met hoe de partij verloopt, zie je dat een bepaalde speler op dat moment nog niks raakt dan raad ik deze bets niet aan. Zie je dat ze gelijkwaardig zijn dan is het wel leuk om hier is met wat losse euro's op te spelen.
Voor de rest zijn mijn tips te volgen op me blog, zal ze binnenkort ook meer hier gaan plaatsen maar ik zit op dit moment vooral met mijn scriptie in de weer en dat neemt gewoon veel tijd in beslag.
Grt
0 Vind ik leuk's
Een grappemaker heeft besloten om mijn blog te 'hacken' zolang dit niet is opgelost maak ik tijdelijk gebruik van het volgende blog waarop jullie gewoon me tips mee kunnen spelen.
Grt. Nick
0 Vind ik leuk's
010nick:
Een grappemaker heeft besloten om mijn blog te 'hacken' zolang dit niet is opgelost maak ik tijdelijk gebruik van het volgende blog waarop jullie gewoon me tips mee kunnen spelen.
Grt. Nick

Al een mail gestuurd naar Editor? Hij is de admin en kan het waarschijnlijk voor je nakijken en aanpassen :)
Thanx voor je bets (Y)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
010nick:
Grt. Nick

Al een mail gestuurd naar Editor? Hij is de admin en kan het waarschijnlijk voor je nakijken en aanpassen :)
Thanx voor je bets (Y)

Het is geregeld, blog werkt gewoon weer dus niks aan de hand meer.
Slechtste betmaand uit de afgelopen twee jaar gehad, maar heb teveel partijen gezien die naar mijn mening niet te voorspellen waren op die manier. Deze maand wordt het dus knallen en het verlies weer terug spelen. Voor vandaag aardig wat tijd gestopt in het opzoek gaan naar de beste partijen en hopelijk betalen ze uit.
Grt (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.