Tennistips van: Nick
Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.
Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.
Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Oo okee, wat ik beetje lees is dat Tipsarevic weer de oude is, na inderdaad een dramatisch begin van het seizoen.
Ik wist dat Fognini een aparte is, maar dit sloeg echt nergens op, leek alsof ie helemaal niet wilde winnen :s Zeer matige wedstrijd was dat..
Ik speel Kamke, Dolgopolov en Blake alleen maar in een combi, sla verder vandaag ook even over. Ik speel ook vooral tegen Melzer, aangezien die man zoveel tennis heeft gespeeld laatste tijd. Daarbij ben ik ook geen fan van hem en heeft Kamke de smaak te pakken.
Ik wist dat Fognini een aparte is, maar dit sloeg echt nergens op, leek alsof ie helemaal niet wilde winnen :s Zeer matige wedstrijd was dat..
Ik speel Kamke, Dolgopolov en Blake alleen maar in een combi, sla verder vandaag ook even over. Ik speel ook vooral tegen Melzer, aangezien die man zoveel tennis heeft gespeeld laatste tijd. Daarbij ben ik ook geen fan van hem en heeft Kamke de smaak te pakken.
Wat was Anderson een anti climax zeg. Twee breakpunten op 4-2 en naar 5-2 toe... Mist die en verliest de tiebreak om daarna als een debiel te spelen. Zo had het makkelijk 6-4 6-3 kunnen wezen erg apart allemaal.
Me bets staan op me blog, heb vandaag niet de tijd om alles met analyses te schrijven. Vanaf morgen gebeurt dat weer.
Grt en succes (y)
Me bets staan op me blog, heb vandaag niet de tijd om alles met analyses te schrijven. Vanaf morgen gebeurt dat weer.
Grt en succes (y)
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Redelijke dag gisteren, bescheiden winst kunnen maken. Voor vandaag veel bets waar ik niet direct een winnaar kan uitkiezen dus ik ga op de over lines spelen. Vanaf nu zet ik mijn uitleg op me blog in het engels, omdat ik niet daarna ook nog in het Nederlands wil typen zullen jullie het met die teksten moeten doen. Met de grote toernooien zoals Roland Garros typ ik het wel uit in het Nederlands.
Succes en hopelijk weer een mooie winst
Grt Nick
Succes en hopelijk weer een mooie winst
Grt Nick
Waarom stond haas niet bij je tips tegen djoko?! Hehe
Hahah woow dat was wel een verassing.
timbarrett:
Ik had nog even de gedachten om de over 19 te spelen onder het mom van dat Haas wel een Djokovic een zwaar setje kon bezorgen. Gelukkig niet gedaan haha. Niet verwacht dat is zeker maar wel een erg knappe prestatie van Haas.
Tips voor vandaag staan er weer op, relatief weinig nu we richting het einde gaan. Let wel even op de partij Murray-Cilic en Gasquet- Berdych zijn pas morgen.
Grt Nick
Grt Nick
Goeie tips man vandaag niet te geloven :d Volgens mij alleen Ferrer onder 20 games fout :P ?
You lose some, you win some as long as the outcome is income
Ferrer bizar dat hij die eerste set zo slecht begon, erg apart allemaal. De handicap daarentegen wel goed dus dat scheelt. Huta Galung liet het ook afweten maar dat was maar een gokje dus dat kan. De nieuwe tips staan weer op het blogje
Grt nick
Grt nick
010nick:
Tips voor vandaag staan er weer op, relatief weinig nu we richting het einde gaan. Let wel even op de partij Murray-Cilic en Gasquet- Berdych zijn pas morgen.
Grt Nick
Grt Nick
Gasquet met handicap gepakt (Y) Mooie bet weer :D
Ik had Gasquet voor 3.23 dus ik juichte wel even, was vergeten de +1,5 set nog te plaatsen op me blog maar ach. Was hoe dan ook een prima tennisdag. Nieuwe tips staan er weer op