Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dramatische tennisavond/nacht. Het erge nog alle bets die fout gingen hebben op een gegeven moment voor gestaan om de partij te winnen. Heel frustrerend dat het spreekwoordelijke dubbeltje continue de verkeerde kant op ging. Me bets staan op me blog, misschien dat ik ze nog uittyp maar ben op dit moment druk aan het werk.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Voor vandaag is er maar weinig waar ik echt van denk, daar moet op gebet worden. Voor de vrijdag zie ik een stuk betere picks in iedergeval.
Pella, Guido-Berlocq, Carlos Berlocq
Zie voor de uitleg hierboven
M. Copil - G. Ruffin Copil 1.67
Ik vind Ruffin echt een matige speler, ik ken hem van zijn challenger seizoen en het is echt alles of niets bij die jongen. Het is knap dat hij zover is gekomen maar voor deze odd speel ik Copil. Waarom? Copil heeft vertrouwen getankt hij won een indoor toernooien met echt een goede sterke service en ook hier in de kwalificatie won hij vrij gemakkelijk door goed te serveren en met zijn returns de tegenstander in de problemen te helpen. Puur vorm wijs vind ik Copil er beter uitzien de afgelopen tijd en hij hoort hier gebruik te maken van de kansen die Ruffin hem hoe dan ook gaat geven.
Ito, Tatsuma-Rochus, Olivier Rochus 1.40 Rochus -3.5 1.53
Rochus kende een goede kwalificatie reeks met twee overwinningen en in Dallas speelde hij ook een goed toernooi met een halve finale plaats. Hij wist ook van Gulbis een set af te pakken en ik heb gevoel dat de belg in een winning mood is en dat is een pre voor mij om op zulke partijen te betten. Ito daarentegen heeft dit seizoen pas 1 partij gewonnen op hardcourt tegen Millman maar voor de rest lijkt het erop dat hij absoluut niet in de juiste vorm is. Dit is een bet vorm en geen vorm en dan speel ik op de Belg.
Ginepri, Robby-Lu, Yen-Hsun Lu 1.45
Laat ik voorop stellen dat Ginepri een goed seizoen aan het draaien is voor een oudere challenger. Hij won knap van Ungur en Sock in de kwalificatie maar ik las al dat vooral Sock erg slecht stond te spelen. Op hard zie ik ook terug dat Ginepri niet heel erg sterk is en hij het vooral van indoor moet hebben. Dat betekend een goede service maar niet al teveel snelheid in de rallies en laat dat nou een sterk punt wezen van Lu. Lu heeft een goed seizoen, hij verliest van betere spelers Murray en Anderson en Monfils en wint van gelijkwaardige of mindere Klizan, Smyczek en Paire. Voor mij is hij de terechte favoriet en ik verwacht dat hij de Amerikaan genoeg kan laten lopen om deze partij winnend af te sluiten.
P. Andujar - V. Troicki Andujar +1,5 set voor 1.78
Dit is voor mij een value bet. Andujar is niet in vorm en dat klopt helemaal maar vorige week won hij eindelijk een partij en de partij tegen Haas hield hij goed stand. Het lijkt erop dat hij aan de betere hand is en dat kan goed uitkomen tegen de man in waardeloze vorm Troicki. Ik had hier Andujar ML gepakt als gisteren niet zo matig was verlopen. Nu neem ik wat minder risico maar ik verwacht dat Andujar op zijn minst een set kan pakken van de mentaal kwetsbare troicki.
Hopelijk maken de spelers als ze voorstaan het nu wel af, succes (y)
0 Vind ik leuk's
Er valt veel te spelen vandaag en veel partijen waar ik een goed gevoel bij heb. Ik hoop dat jullie gisteren ook nog de tips mee hebben gespeeld van me blog want die hebben nog wel een leuk bedrag opgeleverd. De picks voor vandaag zijn.
M. Keys - V. Azarenka Keys +8 1.52 en Keys ML 9.00
Je zal me voor gek verklaren dat ik in overweging neem dat Keys uberhaupt zal gaan winnen, maar er zit een gedachte achter. Azarenka blesseerde vorige week tijdens de training haar enkel. Nu ben ik geen dokter maar ik weet wel dat je dan absoluut niet meer kan trainen en dat het rust nodig heeft. Dat betekend dus dat ze een week minimaal heeft stil gezeten. De odd van 9.00 is daarom ook een totale gok, maar ik speel deze bij een bookie die uitbetaald vanaf de eerste geslagen bal dus ik hoop dat Azarenka opgeeft omdat haar enkel het niet houdt. Dit is een gokje waard mits je ook bij één van deze bookies speel ( zie google voor een lijst daarvan) Natuurlijk heb ik hier geen groot bedrag op maar bij een odd van deze waarom niet. Voor de gene die wat minder risico willen, raad ik Keys +8 games aan. Ik verwacht dat Azarenka rustig begint, afwacht hoe haar enkel reageert en niet direct volgas over de baan zal gaan. Dit betekend dat Keys naar mijn mening toch wel wat games kan binnen slepen als ze haar taktiek hierop instelt. Daarnaast heeft Keys tegen de grotere naam nooit dusdanig klop gehad dat ze onder de 4 games uitkwam. Voor die odd is dat een zeer speelbare bet.
J. Monaco - A. Ramos Ramos 1.80
Ik kan hier eigenlijk de tekst van een week geleden plaatsen op mijn bet tegen Monaco. Zolang hij geen vorm vertoond, hij niet laat zien dat hij weer de oude Monaco is, is dit een absolute tegenbet voor mij. Op hard heeft hij dit seizoen nog niks gewonnen en ook tegen Matosevic vorige week zag je waarom. Conditie is nog niet goed genoeg en zijn service loopt na zijn handblessure nog steeds niet naar behoren. Ramos aan de andere kant begint steeds beter te spelen en geeft relatief weinig kansen weg. Ramos is terecht de favoriet en ik verwacht dat hij het af zal maken net als Matosevic vorige week deed.
A. Dolgopolov - N. Davydenko Davydenko 1.76
Dolgopolov, de man met veel talent maar wat laat hij het toch weinig zien. Erg zonde want in potentie heeft hij het wel maar het komt er gewoon niet uit bij hem. Davydenko aan de andere kant maakt wel gebruik van zijn talent als oudere speler en het lijkt of hij nu is een keer niet speelt als een omgekochte Rus. Ik vind hem de afgelopen tijd goed spelen, tegen Lorenzi was het vooral een vreemde partij. 6-0 2-6 6-0... Raar maar Davydenko is wel iemand die erg goed is op de breakmomenten. Tegen Dolgopolov gaat hij die krijgen, de keuze tussen de in vorm zijnde Davydenko of Dolgopolov die zovaak teleurstelt. Mijn keuze is Davydenko.
S. Halep - T. Paszek Halep 1.35 en Halep -3.5 1.53
Voor deze partij heb ik slechts 1 uitleg http://matchstat.com/Compare/-8324/-5604/-8417 Paszek heeft al maanden niks meer gewonnen en is al flink wat keren afgegaan op hardcourt. Denk dat deze lijst hierboven genoeg aangeeft waarom Halep de keuze is.
M. Granollers - J. Melzer Melzer 1.74
Ik en spelen op Melzer, ik heb er een hekel aan omdat Melzer het nogal vaak laat afweten. Maar je kan de huidige vorm van Melzer op hardcourt niet onderschatten. Dallas won hij knap en hij won ook knap van Berankis, daarentegen heeft Granollers het een stuk zwaarder op hardcourt. Hij is een spanjaard die het vooral van gravel moet hebben, daar behaald hij zijn punten op. Zijn partij tegen Nalbandian was daar een goed voorbeeld van, hij heeft teveel kansen weg om echt een kans te maken om te winnen. Melzer gaat kansen krijgen, meer als genoeg denk ik zelfs en daarom zie ik hem deze partij winnen.
G. Simon - L. Hewitt Hewitt 2.58 (gok) en Hewitt +1,5 set voor 1.6
Als het Hewitt gaat ben ik niet geheel objectief en daar ben ik eerlijk in. Maar daarentegen heeft hij me al vaak genoeg als underdog geld opgeleverd en daarom blijf ik hem vrijwel steenvast spelen als hij dat weer is. Tegen Simon maakt hij naar mijn mening namelijk gewoon kans. Simon is inconsistent, is niet de beste server in het tenniscircuit maar is wel iemand die heel goed is op de service van de ander. Dat zag je ook terug in zijn laatste drie partijen. Allemaal driesetters omdat hij zelf vaak ook weggeeft. Om die reden pak ik de +1,5 set mee in deze bet. Hewitt is een speler die van iedereen kan winnen, maar ook van iedereen kan verliezen. Ik hoop op een goede dag want dan maakt hij echt een kans om deze partij te winnen. 1 set is meer zekerheid maar als je van een gokje houdt kan je de ML spelen.
Veel picks, hou me blog in de gaten voor mogelijke extra bets.
Groet en succes
(y)
0 Vind ik leuk's
Goede tips nick, ben het alleen niet eens met Melzer: http://www.bettingkingdom.co.uk/betting-tips/tennis/atp-miami/jmelzer-vs-mgranollers/22260
Weet niet of je die site kent, maar staan vaak goed beargumenteerde picks op.
Zelf denk ik vandaag aan 2 underdogs: Devvarman en Fognini. http://betting.betfair.com/tennis/events/atp-miami-masters-betting-devvarman-to-take-advantage-against-inconsistent-lopez-220313-169.html
Had beiden al gespeeld voordat dit artikel online kwam. Maar vind dat daar goede punten instaan. Bij een atp toernooi schrijft hij iedere dag een artikel, handig om te volgen.
Ps: Op je blog staat dat je keys speelt op William Hill, maar daar betalen ze toch juist niet uit als een speler tijdens de wedstrijd opgeeft??
0 Vind ik leuk's
reglement van Unibet:
6.28.5 Voor alle typen aanbiedingen die hierboven niet genoemd worden moet ten minste één set voltooid worden voor een geldige weddenschap, behalve voor aanbiedingen waarvan de uitkomst al bepaald is voor de onderbreking en waarbij enige hervatting niet kan resulteren in een andere uitkomst.
Bij Tonybet vond niet echt een goeie uitleg :-$
15.3. If in the tennis matches one of the participants does not complete the match, only the outcomes of the games played remain valid, and in the option of interpretation of the winner of the competitions the winning is paid only taking into consideration the effective technical victory. Betting with other betting outcomes are cancelled.
15.4. If one of the participants of the betting event has not started to play the tennis match play (for reasons such as disqualification, injury, etc.) – betting is revoked.
15.5. If during the tournament the tennis matches are discontinued, and do not and on the same day, but are postponed, the betting outcome is determined when these matches will be played in this tournament (except when the place of tournament is changed. In this case, the betting is cancelled). If during the tournament the tennis matches are discontinued, and do not end on the same day, but are postponed, and one of the participants expresses the refusal to participate in the competitions – the betting is cancelled.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik vind het wel jammer dat keys - azarenka niet door is gegaan, was ook benieuwd of keys het was gelukt tegen een mindere azarenka.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Ik vind het wel jammer dat keys - azarenka niet door is gegaan, was ook benieuwd of keys het was gelukt tegen een mindere azarenka.

ik had keys gespeeld.money back :p
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Gevolgd met Ramos, Davydenko, Halep en Melzer.
Ramos ging moeizaam, zeker in de 3de set maar toch nog zuiver gewonnen
Melzer was vrij gemakkelijk binnen
Momenteel heeft Halep de eerste set gewonnen zonder al te veel problemen dus dat lijkt me ook binnen.
Dat betekent na 3/4 al winst en er is nog een partij! Prachtig, bedankt, dit topic maar wat meer volgen!
0 Vind ik leuk's
Bets voor vandaag? Gisteren met een paar gevolgd en al direct winst, top!
0 Vind ik leuk's
matthi2553:
Gevolgd met Ramos, Davydenko, Halep en Melzer.
Ramos ging moeizaam, zeker in de 3de set maar toch nog zuiver gewonnen
Melzer was vrij gemakkelijk binnen
Momenteel heeft Halep de eerste set gewonnen zonder al te veel problemen dus dat lijkt me ook binnen.
Dat betekent na 3/4 al winst en er is nog een partij! Prachtig, bedankt, dit topic maar wat meer volgen!

Melzer was helemaal niet makkelijk..
Stond in de 2e set met 4-1 achter, maar kwam toen terug en won die set met 6-4. Hij brak Granollers 3x.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.