Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennistips van: Nick

Sinds een aantal maanden ligt mijn focus niet alleen meer op het wedden van voetbal. Het viel me op dat de NBA, MLB en ook de NHL zeer 'profitable' kan zijn als je de odds van de specials bekijkt. Daarnaast volg ik ook een aantal websites met analyses over de wedstrijden waarbij ook keuzes worden aangegeven.
Ik zal hier mijn tips plaatsen wat in mijn ogen de beste keuze is.
Los Angeles Clippers at Atlanta Hawks
1ste helft - Winnaar
Tip: Atlanta Hawks (Y)
In de laatste drie wedstrijden stonden de Hawks in de rust op voorsprong. Ik verwacht dat dit vanavond niet anders zal zijn.

Miami Heat at Boston Celtics
Spread
Tip: Boston Celtics -7 (y)
Mijn keuze valt hier op -7 om twee redenen. De eerste reden is dat ik verwacht dat Miami Heat hun sterkste spelers of niet laten spelen of maar een beperkt aantal minuten. ( Dit baseer ik op hun wedstrijd tegen Houston waarbij alleen Lebron speelde) Daarnaast zullen de Celtics wel met hun sterkste opstelling spelen omdat het voor hun nog geheel open ligt. *( De odd is al verhoogd naar -7 dit duidt er des te meer op dat de Heats niet met hun sterkste team zullen spelen)
Voor de mensen die de special niet durven te spelen raad ik winst Boston Celtics aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag010nick in 24-04-2012 16:23 Leden topics
in 24-04-2012 16:23 Leden topics
883 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zonde dat de partij van Azarenka niet doorging, bleek toch de juiste informatie te wezen. Sijsling baal ik flink van, heel onnodig verlies. Had kansen in de eerste set maar in de tweede set stond tijd 4-1 voor... Dan mag je niet met 4-6 verliezen. Overige partijen deden wat ik verwachtten dus dat is fijn. Bets komen weer in de loop van de dag.
Grt
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Weinig tennis wat ik echt interessant vind, toch zijn er twee partijen waarbij ik wel het nodige spektakel verwacht. Om die partijen zullen dus ook mijn bets draaien. Hierbij moet ik zeggen dat het absoluut risicovolle bets zijn. Maar ik zie er of genoeg value of genoeg kans in om deze partijen als nog te spelen.
Kirilenko - Sharapova Eerste set over 8,5 game voor 1.58(unibet) (Y)Kirilenko +5,5 game (y)en Kirilenko + 1,5 set 2.40 (n)
Ik neem hier het risico met Kirilenko en dat weet ik, maar Als ik puur naar alle vrouwenpartij kijk is Kirilenko de gene die de beste vorm laat zien op dit moment. Won knap van Radwanska en Kvitova en speelde heel behoorlijk tennis. Sharapova aan de andere kant heeft alleen Errani tegen zich gehad maar heeft vooral veel moeite in de eerste set om erin te komen. Om die reden speel ik de eerste bet met over 8,5 games. Sharapova maakt veel fouten en daar liggen voor Kirilenko de kansen mits ze solide blijft spelen. Ik verwacht hier aardig wat games en om die reden verwacht ik dat die lijn behaald wordt. Daarnaast ben ik gaan kijken naar de H2H tussen beide dames. Hierbij heb ik alleen de hardcourt partijen genomen om een goed beeld van de dames op deze ondergrond te krijgen. Hier staat het 3-2 voor Sharapova maar wist Kirilenko in vier van de partijen minimaal een set of winst te pakken. Met die gedachtegang, plus de opstart problemen van Sharapova zie ik hier Kirilenko best een set winnen en de eerste set biedt hier de meeste kansen voor. Hetzelfde geldt voor de handicap, die is in die partijen altijd behouden en om die reden neem ik de gok om op Kirilenko deze bets te spelen. Daarnaast speelde ze vorig jaar op hetzelfde veld en werd het een 2-1 winst voor Sharapova, ik hoop weer op die gameline want dan behaal ik al de bets.
Murray - Del Potro Del Potro +1,5 set voor 1.70 (y)en Del Potro 2.85 (GOK)(y)
Ik vind het toernooi qua tennis bij de mannen tegenvallen, veel fouten en de toppers Djokovic, Murray en Federer vallen tegen. Van die drie valt Murray nog het meest tegen naar mijn mening. Hij verloor de eerste set van Donskoy (stond 1-5 werd 5-5 en als nog 5-7) en tegen Berloqc leek het ook nergens op met veel fouten en naar mijn mening echt matig spel. Murray en Indian Wells is nooit echt een succesvolle combinatie geweest. Vorig jaar verloor hij hier nog in de tweede ronde, dat hij nu zover is gekomen heeft ook te maken met een makkelijke loting. Donskoy, Yu en Berloqc dat zijn geen namen waar je wat van verwacht. Maar nu komt de nors ogende Argentijn aanbod die naar mijn mening gewoon zijn solide spel speelt. Hij speelt goed, oogt fris en ik verwacht veel van hem. H2H staat het 5-1 voor Murray maar alle partijen wist Del Potro minimaal één set te pakken van de Brit. Die bet is dus mijn main bet, maar ik zie in dit geval ook value in de winst. De odd is hoog genoeg om een gokje te wagen. Wil je zekerheid raad ik deze niet aan want Murray is wel een vechter maar ik vind de odd op Del Potro op dit moment dusdanig hoog dat er genoeg value in te vinden is.
N. Djokovic - J-W. Tsonga Over 19,5 1.56(n)
Leuke lijn om te spelen, Tsonga ze service liep niet maar tegen Raonic werd die als maar beter en beter en sloeg hij eindelijk zoals ik hem ken. Dat niveau moet hij vanavond hebben om het op te nemen tegen Djokovic die ik niet zo heel bijzonder sterk vind spelen hier. Ik verwacht uiteraard dat Djokovic hier wint maar ik verwacht minimaal 1 close setje met een 7-6 7-6 score en dat is voor deze lijn al ideaal. Het verleden wijst dit ook uit waar bij vele partijen altijd wel een hoge set te zien was tussen de beide heren. Hopelijk een 7-6 dan is een 6-1 daarna al genoeg.
Meer speel ik vanavond niet, volgende week is de ATP in Miami en daar is weer genoeg geld te verdienen
Grt Nick
(y)
0 Vind ik leuk's
Juan Martin Del Potro ftw! :D
0 Vind ik leuk's
Lekker nachtje zo, Del Potro heeft me flink wat geld opgeleverd zo in de combinatie met Kirilenko. Zonde dat die de eerste set niet pakte want ze had echt op iedere game van Sharapova breakkansen. In de tweede s et was Shara duidelijk de betere maar het had gekund. Tsonga raakte daarentegen echt helemaal niks en die verloor terecht. Mooie winst zo deze nacht.
Grt
0 Vind ik leuk's
Weinig bets voor mij vanavond, ik speel de volgende twee partijen.
Djokovic - Del Potro Djokovic -3.5 1.60
Ik ga voor Djokovic deze partij en dat heeft vooral met Del Potro te maken. Ik ken Del Potro als een speler die speelt om winners te slaan, maar tegen Murray was hij heel succesvol aan het grinden. Alle ballen terugslaan en laat de Brit maar de fouten maken. Heel succesvol maar niet het spel wat ik leuk vind om te zien. Maar deze taktiek gaat niet werken tegen de meester van het grinden Djokovic. Del Potro zal aanvallender moeten spelen en Djokovic zal dat net als in het verleden afstraffen. Op hardcourt heeft Del Potro nog nooit gewonnen van Djokovic en als ik naar het verleden kijk tussen beide heren dan moet deze handicap gehaald kunnen worden. Daarnaast heeft Djokovic gisteren tegen Tsonga aangetoond weer een toernooi op zijn naam te willen zetten en ik weet niemand die hem op dit moment kan stoppen.
Nadal - Berdych Nadal 1.51
Dat Berdych in vorm is dat staat vast, Dubai haalde hij de finale met goed spel en ook hier toont hij vorm. Toch ga ik voor Nadal en dat heeft een aantal redenen. De eerste reden is het gerucht dat Berdych verkouden is, en dat kan in een lange partij tegen hem gaan werken. Tenslotte is snot het meest vervelende als je aan het sporten ben en je continue door de mond moet ademen. Het tweede punt is de geschiedenis tussen beide heren. Het staat 13-3 maar Nadal heeft 12 partijen op rij gewonnen en Berdych lijkt wel een blokkade te hebben als hij speelt tegen Nadal en Djokovic. Het komt er iedere keer niet helemaal uit. Daarnaast mag Nadal Berdych niet. Voor de tenniskenners die zich misschien Madrid 2006 nog herinneren waar Berdych geen respect toonde naar het Spaanse publiek en dat beviel Nadal absoluut niet. De daarop volgende 12 overwinningen zeggen ook wel wat. Maar de derde reden is het hele goede spel van Nadal tegen Federer, Nadal laat je fouten maken, ik zou hem geen grinder willen noemen maar hij is zeker niet de meest aanvallende speler in het spel. Als je 12 x van iemand op rij verliest zit dat in je hoofd. Nadal hoeft niet te winnen die heeft al een succesvol toernooi. Ik verwacht een frisse Nadal en als hij speelt zoals tegen Federer dan hoort Nadal-Djokovic de finale te worden.
Hopelijk gaat het zoals ik verwacht, succes
0 Vind ik leuk's
Er is weer genoeg te betten voor de komende dagen. Mijn picks voor die dagen staan al op me blog , voor de gene die nu hoge odds willen meepakken. Als de partijen worden gespeeld zal ik ze hier alle behandelen met background informatie.
Groet nick
0 Vind ik leuk's
Ik speel Brands, Smycek en Dancevic! (y)
0 Vind ik leuk's
X X X
De kwalificatie partijen waren nogal apart, zeker het verlies van Brands begrijp ik niks van. Vandaag wat mooie partijen maar ik moet ook zeggen dat veel partijen nu al qua odd dusdanig zijn gedaald dat ik me afvraag of ze het nog wel waard zijn om te spelen qua odd/ risicoverhouding.
Kuznetsov, Andrey-Hanescu, Victor Hanescu 2.18 Hanescu +1,5 set 1.50
Dit is voor een partij waarbij ik niet kan uitleggen waarom Hanescu de underdog is. De odd opende op 1.85 voor beide en de lijn van Kuznetsov daalde en ik kan er niks over vinden waarom dit is. Zolang ik er niks over kan vinden is Hanescu een pick die ik graag maak. Ik denk dat mensen Hanescu onderschatte op dit moment, het klopt van zijn laatste 5 partijen op hard verloor hij er 4 maar hij verloor van Anderson (7-6 6-3), Davydenko 7-6 6-4, Nishikori op de AO met 3-1 en van Jones met 2-1 in een zwakke partij van de Roemeen. Als Hanescu verliest is dit nooit met grote cijfers, en dat komt omdat hij een aardige service heeft. Hij is geen held op hardcourt en is ook zeker een gravelspeler maar hij is zeker niet slecht. Zijn tegenstander heeft in zijn gehele carriere 8 keer op hard gespeeld en won zijn eerste partij ooit tegen Monaco op de AO (Die bleek dus door zijn blessure compleet niet getraind te hebben) Ronde daarop won Anderson makkelijk van hem en ook Roger Vasseling en Ebden wonnen van de Rus. Ik kan niet uitleggen waarom Kuznetsov favoriet zou moeten zijn in deze partij, voor mij is dat Hanescu. Ik bet hier simpelweg op de underdog omdat daar naar mijn mening meer value ligt.
Donskoy, Evgeny-Dev Varman, Somdev Donskoy 1.67
De rus valt me de laatste tijd op, op de AO speelde hij al prima met een goede service en toch een vrij snelle handelingssnelheid. Als ik kijk naar zijn overwinningen won hij onder andere van Youzhny, Ito en Darcis. Daarentegen verloor hij van Murray, Dodig en Nishikori. De partij tegen Murray zag je bij hem de pure zenuwen aanbod komen toen hij echt kansen had om te gaan winnen en daardoor liep zijn service niet meer. Maar over het algemeen is zijn service goed. Het is absoluut geen jongen die hier heel ver gaat komen maar tegen Dev Varman heeft hij zeker een kans. De Indier is een vreemde eend in de bijt. Hij kan goed spelen, dat toonde hij tegen Del Potro die hij verloor met 6-4 6-4 maar vorige week ging hij totaal af tegen Viola met 6-2 6-2. Dat is het probleem, hij valt moeilijk te 'lezen'. Ik kijk bij deze partij naar wie er naar mijn mening de betere vorm laat zien en wie meer solide is. Ik ga voor de jonge Rus.
Pella, Guido-Berlocq, Carlos Berlocq 1.40
Ik heb Berloqc kunnen pakken voor 1.50, en mocht hij lager worden dan 1.40 dan zou ik deze partij links laten liggen. Dat Berloqc vorige week zo goed speelde op hard verbaast me nu nog... Ik kan het niet uitleggen maar zo te zien voelt hij zich goed en als iemand in vorm is bet is daar niet tegen. Pella is voor mij een vrij onbekende speler, ik ken hem van de challenger gravel toernooien en daar was hij of goed of slecht. Pella heeft mij niet laten zien op hardcourt iets te hebben waarmee hij kan winnen, dus ik verwacht dat Berlocq hier zijn partij zal winnen.
Kamke, Tobias-Kavcic, Blaz Kavcic 2.00 ( gokje) Kavcic +1,5 set 1.38
Laat ik hierbij direct duidelijk zijn, bet deze partij alleen als je Kavcic voor 2.00 of hoger kan krijgen. Daaronder is het naar mijn mening niet waard omdat deze twee jongens aan elkaar gewaagd zijn. Ik maak deze bet omdat ik denk dat Kamke of een blessure heeft of ziek is geweest waardoor hij niet goed heeft kunnen presteren de laatste twee weken. Hij verloor met 6-4 6-0 van Dancevic en van Troicki die compleet uit vorm is met 6-3 6-4. Dat vind ik gewoon apart te noemen, omdat ondanks dat de duitser geen hoogvlieger is wel altijd een solide speler is. Als hij verliest is niet dat hij af gaat tegen spelers van zijn niveau. Kavcic aan de andere kant heeft al vier wedstrijden op rij verloren van het valt me op dat hij altijd een setje weet te pakken en hij tegen mensen als Hewitt en Cilic ook kansen had om te winnen. Dit is een pure gok maar ik geloof dat Kavcic hier kan winnen en dat is voor mij genoeg.
Dodig, Ivan-Lacko, Lukas Dodig 1.45
Dit is een bet gemaakt op huidige vorm van beide heren. Lacko is niet in vorm en is een speler waar ik alleen graag op bet op indoor toernooien, op hardcourt lopen zijn percentage toch terug en dat kan tegen Dodig gevaarlijk zijn. Dodig loopt al weken solide te serveren en goed te spelen. Hij won van Benneteau, Donskey, Pella en Dolgopolov en verloor van Federer en Haas. Lacko daarentegen won van Cipolla, en Muller en verloor van Tipsarevic, Gimeno traver en Istomin. Nou kan je Istomin vergelijken met Dodig qua spel en ik verwacht wederom zo wedstrijd. Een zware eerste set met een 7-5 score en dan Dodig die het snel afmaakt in de tweede.
Jan Hajek v Albert Ramos Ramos 1.51
Ramos heeft een periode gekend waarin niks lukte maar de laatste tijd vind ik hem sterker en sterker worden. Hij won makkelijk van Zeballos met 6-3 6-3 en verloor van Cilic nadat hij het opgaf na de eerste set. Hajek heeft hier een goede kwalificatierun gehad met winst tegen Johnson en Zverev. Maar Johnson verloor vooral van zichzelf want als je de eerste set met 6-1 wint mag je het niet meer weggeven. Ramos is een speler die zoiets niet weggeeft en Hajek heeft daarnaast verloren van spelers als Berrer, Melzer en Tursunov. Ramos is hier de bet.
Thiemo de Bakker v Horacio Zeballos De Bakker 1.73
Mooie odd, een erg mooie odd moet ik zeggen. De Bakker won gisteren verrassend van Roger Vasselin naar mijn mening, had ik niet verwacht en daar ben ik eerlijk over. Hij serveerde erg goed en wist continue returns te maken tegen de Fransman. Ik was onder de indruk van De Bakker en tegen Zeballos heeft hij een prima tegenstander om een ronde verder te komen. Zeballos komt terug van graveltoernooien en wist vorige week geen potten te breken tegen Ramos die het prima afsloot. Het viel me op dat Zeballos die partij naast vele fouten ook nauwelijks Ramos pijn kon doen met returns. De Bakker zie ik met zijn service en spel ook niet snel getest worden door Zeballos met returns De Bakker heeft al voorbereiding op deze ondergrond wat ook een pluspunt is en heeft zeker op hard betere results dan de Argentijn. Voor deze odd is dit een prima partij om te spelen.
Marinko Matosevic v Dudi Sela Matosevic 1.44
Matosevic is geen geweldenaar, maar heeft een aardige vaste service maar is ook iemand die met een break achterstand blijft knokken en er weer bovenop komt. Matosevic won van Robredo, Monaco en verloor nipt van Querrey in een zware driesetter. Hij heeft ze rust gehad dus ik verwacht dat hij weer fris op de baan zal staan. Sela daarentegen is een speler van Challenger niveau en had wat geluk met zijn kwalificatie lotingen. Gisteren had hij al moeite met Souza en Matosevic is weer van twee klassen hoger. Sela moet deze partij boven zichzelf uitstijgen wil hij winnen.
Aandikkers
Hantuchova 1.36
Hewitt 1.25
Sommige partijen zijn pas overmorgen, kijk daar dus even goed na voordat je de bets maakt. Voor de rest verwacht ik dat veel mensen Sijsling willen spelen. Ik zou die partij links laten liggen. Sijsling is best een redelijke speler maar de laatste tijd verliest hij meer dan hij wint. Zijn tegenstander heeft vorige week prima gespeeld en maakt tegen Sijsling een kans. De odd had voor mij hoger moeten liggen om te spelen. Hopelijk een mooie winst, succes
grt
(y)
0 Vind ik leuk's
Thanks voor je tips! Ik speel De bakker en Matosevic mee maar dan in een dubbelcombo.
Bij mij is de matosevic odd een stuk hoger (1.60), maar de bakker weer lager (1,63) dus het compenseert weer.
0 Vind ik leuk's
Wat is De Bakker een ....... 3bp missen om voor te komen, tegenstander 1bp geven en pakt het. Niet te geloven dit, frustrerende avond met tennis zo.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.