Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Justinn (value betting - long term profit)

Hey Jongens,

Een vriend van me introduceerde me een aantal dagen geleden aan dit platform en vroeg aan me of het niets voor mij is om af en toe een aantal tips met jullie te delen. Ik vind het namelijk gewoon erg leuk om mensen met dezelfde passie als mij (serieus geld verdienen met sport weddenschappen) te helpen. Wat voor mij als simpele bijzaak is begonnen een paar jaar geleden, is inmiddels uitgegroeid tot een nogal uit de hand gelopen hobby. Naast mijn studie aan de universiteit houd ik er een royaal inkomen aan over ;) Daarnaast is het erg leuk om te doen, dat vinden jullie waarschijnlijk ook allemaal. De bets die ik plaats komen tot stand door een heel erg uitgebreide statistische doorgronding van data en statistiek en kennis/informatie via verschillende kanalen. Door het plaatsen van deze value bets slaag ik erin om systematisch, significant de closing line van Pinnacle te verslaan. Als het gaat om pre-match bets verklaart de theorie omtrent 'value betting' ook meteen waarom ik lange termijn winst kan realiseren. Hierbij plaats je namelijk bets waarbij de odds de impliciete waarschijnlijkheid van een bepaalde uitkomst incorrect weergeven; de win kansen van jouw bet zijn dus ondergewaardeerd. Dit verklaart een positieve return (yield) op de lange termijn, zolang je sample aan matches maar groot genoeg is; daarvoor refereer ik naar 'the law of large numbers'. Deze value bets kunnen statistisch bewezen worden aan de hand van de closing line van de Aziatische bookmaker Pinnacle. Nét voor de wedstrijd begint zijn dit de meest efficiënte odds in de markt. Over een sample van 397.395 voetbalwedstrijden heeft de closing line van Pinnacle 99,7% van de wedstrijden accuraat voorspeld, wat de lange termijn winst van value betting verklaard met het verslaan van de closing line :) Dit vereist geduld en discipline, maar levert uiteindelijk een gegarandeerde winst op; en dat is waarvoor we hier met z'n allen zijn! Daarnaast plaats ik alleen single bets; Ik zeg niet dat het onmogelijk is om eens in de zoveel tijd een grote klapper te maken met een combi bet en er tevens een leuk zakcentje aan over te houden, maar kansberekening en statistiek vertellen ons dat lange termijn winst met deze manier van betten nagenoeg onmogelijk is. Denk er maar eens over na; bij elke extra bet die je toevoegt aan de betslip, wordt de kans op een winnende bet kleiner. Daarnaast wordt de marge van de bookmaker bij elke extra bet ook verhoogd. Tevens, één verkeerde uitkomst is genoeg om de hele bet te verliezen. Voor nu denk ik dat ik jullie voldoende heb verveeld met enkel theorieën. Voor vragen of advies mag je me altijd een berichtje sturen, betten is immers mijn passie!

Morgen, 17 Aug 2018, 22:15:

Real Betis - Levante: Real Betis to WIN

Good luck!

14 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagJustinn in 16-08-2018 15:37 Leden topics
in 16-08-2018 15:37 Leden topics
176 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik heb het natuurlijk over die bewering dat er drie punten worden gegund aan tegenstanders, als dat geen matchfixing is, wat dan wel? Nogmaals ik laat me graag verrassen, maar ik krijg inmiddels wel een beetje jeuk van dat soort uitspraken.

4 Vind ik leuk's

Dit wordt langzaam aan mijn favoriete topic

7 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Van een "betrouwbare" bron door krijgen dat 2 teams ieder jaar de punten delen, daar is helemaal niks wiskundig of statistisch aan.

Als je gek bent op statistieken (ikzelf namelijk ook) dan duik je in de wedstrijden history van teams, ga je percentages uitrekenen en maak je daaruit een gezonde beslissing of je een bet plaatst of niet.

2 Vind ik leuk's

Om het nog wat leuker te maken :

https://gyazo.com/065e6982b6a1f2558f252d238bfd240a

In Fixstin we trust!

1 Vind ik leuk's

Gulzig angry drunk haha.

We zijn allemaal blij met de moeite die Justin hierin wilt stoppen, ik vond alleen die opmerking over ''wedstrijden geven'' niet helemaal gepast. Of je hebt hard bewijs of je geeft aan dat het een sterk vermoeden is. Veel mensen hier wachten ook op een screentje van zijn kant denk ik.

0 Vind ik leuk's
Op za. 8 sep. 2018, 12:34 schreef griekhoofd:

Gulzig angry drunk haha.

We zijn allemaal blij met de moeite die Justin hierin wilt stoppen, ik vond alleen die opmerking over ''wedstrijden geven'' niet helemaal gepast. Of je hebt hard bewijs of je geeft aan dat het een sterk vermoeden is. Veel mensen hier wachten ook op een screentje van zijn kant denk ik.

Ik denk dat ie geen hard bewijs heeft, het is meer een vermoeden. Een heel gek vermoeden is het niet, het 'gunnen' van 3 voor 3 punten per seizoen is wel een bestaand fenomeen, zoals ik eerder al zei. Hoezeer mijn eigen benadering draait om statistiek, moet ook ik zo realistisch zijn om dat te onderkennen. En dat laatste zouden meer mensen moeten doen, ipv op basis van gefrustreerde gevoelens een onderbuikpost te schrijven zoals die gulzig hierboven. Dat voegt niets toe aan de discussie, sterker, dat gaat er alleen maar ten koste van. Het stoort mij dat dat soort kansloze types dat hier zomaar kunnen doen zonder ogenschijnlijk enige vorm van reprimande. Wat mij betreft grijpt een mod daar in.

4 Vind ik leuk's

Dit topic loopt imo idd uit de hand. Dit forum is om elkaar te helpen de bookies een poot uit te draaien, niet elkaar ongeacht ieders eigen ideeën, theorieën, strategieën etc.....

0 Vind ik leuk's
Op za. 8 sep. 2018, 13:06 schreef bearcon:

Dit topic loopt imo idd uit de hand. Dit forum is om elkaar te helpen de bookies een poot uit te draaien, niet elkaar ongeacht ieders eigen ideeën, theorieën, strategieën etc.....

Eens. Gulzig nam gelukkig zijn woorden reeds terug in de chat, nu zou het hem sieren dat ook in het topic te doen. Uiteindelijk gaat het erom dat we elkaar proberen te helpen, zoals je correct aanstipt. Dat soort giftige posts horen daar niet bij, nog even los van het feit dat ze inhoudelijk precies niets toevoegen.

3 Vind ik leuk's

ik heb een beetje door het topic heen gescrolled. Nu vraag ik me toch wel af hoe je value ziet in sommige wedstrijden. Waar kijk je naar precies. Ik bedoel er zijn tegenwoordig 1000000 opties per wedstrijden en als er na een paar minuten niks gebeurd zou er dus al value op die opties zitten of hoe werkt dit allemaal?

Als dit toch al is uitgelegd kan iemand me dan het juiste bericht geven wat ik zal lezen dan?

0 Vind ik leuk's

Heb mijn reactie verwijderd quick, ging te ver. Blijf er wel bij dat het makkelijker is uit te leggen i.p.v. 500 pagina's theoretische droge stuff.

Even heel simpel :

• Pinnacle maakt winst want ze betalen ongeveer 98% uit. 100% moet je zien als quitte spelen, alles erboven is voor de gokker en alles eronder is voor de bookmaker. Dit komt tot stand door de odds en de verschuivingen hiervan. Ook de maximale inzetten per markt spelen hier in mee.
  • Weet jij odds te spelen die hoger liggen dan bij Pinnacle (als een wedstrijd begint) dan maak je op lange termijn dus winst. Je gaat namelijk die 98% uitbetaling van Pinnacle richting de 100% trekken en hopelijk erover heen om winst te maken. Je moet echter wel zodanig veel bets spelen om dit op lange termijn te doen. Pinnacle maakt deze winst ook aan de hand van alle bets die ze aanbieden.
  • Dit is precies wat ze bij Trademate Sports doen. Zodra er een odd beschikbaar is die enigszins boven die van Pinnacle uit komt, dan ziet de software dit als een value bet (edge betting). In combinatie met een money management (kelly stake systeem).
Bericht gewijzigd door gulzig op za 8 sep. 2018, 11:32
2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.