Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: yellowboy

Ook ik zal vanaf nu proberen om jullie een beetje te helpen met mijn tips over voetbal en tennis.
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyellowboy in 27-02-2013 09:21 Leden topics
in 27-02-2013 09:21 Leden topics
674 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Deze gast kraamt wel vaker gigantische onzin uit, niet te veel naar luisteren is mijn advies.

0 Vind ik leuk's

Vannacht:

Polmans - Caruso -> 1 -> 2.10

Polmans haalde eind vorig seizoen nog een halve finale in een challenger tornooi in Australie en won zelfs ook nog een tornooi, beide op hardcourt.

Caruso voelt zich het beste op gravel en dus daarom vind ik de odd voor Polmans wat aan de hoge kant.

Wel maar klein staken is mijn advies als je meespeelt aangezien het nog altijd maar begin van het seizoen is en we niet weten hoe ze de afgelopen 2 maanden hebben doorgebracht.

Good Luck

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

voor vannacht:

Hurkacz - Sonego -> CS 2-0 -> 1.85

Sonego ging in Doha meteen in de eerste ronde onderuit tegen Djere, hij is dan ook meer een gravelspeler.

Hurkacz daarentegen kende een prima start van het seizoen, hij speelde op de ATP Cup (de vroegere Davis Cup) en wist alle 3 zijn enkelpartijen te winnen en niet tegen de minste tegenstanders, hij klopte Schwartzman en Thiem met 2-1 en Coric zelfs met 2-0

Als Hurkacz op dit niveau verder doet klopt hij Sonego in straight sets

Good Luck

4 Vind ik leuk's

Speel zelf voor seizoen nooit veel maar dit is wel een mooie. Succes

0 Vind ik leuk's
Op zo. jan.. 2020, 22:34 schreef pijnacker83:

Speel zelf voor seizoen nooit veel maar dit is wel een mooie. Succes

en een juiste ook ;)

0 Vind ik leuk's

Nu nog een keer wat aan je waardeloze previews doen.. ATP Cup is de vroeger Davis Cup? Wat zwets je in hemelsnaam

1 Vind ik leuk's

vannacht speel ik Samsonov high stake op kwalificaties AO.

ze krijgt 1.75 wat in mijn ogen veel te hoog is, ik denk ook dat deze odd nog serieus gaat zakken.

Good Luck

5 Vind ik leuk's
Op do. jan.. 2020, 13:21 schreef yellowboy:

vannacht speel ik Samsonov high stake op kwalificaties AO.

ze krijgt 1.75 wat in mijn ogen veel te hoog is, ik denk ook dat deze odd nog serieus gaat zakken.

Good Luck

Bingo ;)

3 Vind ik leuk's

Yellowboy nog zo een van leuke toppers hier....mooie bezig......Mechelse kakker :)

0 Vind ik leuk's
Het antwerp publiek is gelijk een vulkaan: soms stilte, meestal wat gerommel, af en toe as spuwend en bij gelegenheid een verschroeiend klank- en lichtspel Jesus Freaks, out on the streets, handing tickets out for God
Op za. jan.. 2020, 23:32 schreef looza:

Yellowboy nog zo een van leuke toppers hier....mooie bezig......Mechelse kakker :)

Tis eerder Mechelse koekoek looza?

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.