Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: yellowboy

Ook ik zal vanaf nu proberen om jullie een beetje te helpen met mijn tips over voetbal en tennis.
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyellowboy in 27-02-2013 09:21 Leden topics
in 27-02-2013 09:21 Leden topics
674 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Het tennisseizoen is terug begonnen, ik speel nu nog niet voor high stakes natuurlijk, rustig beginnen en proberen op te bouwen.

Giorgi - Dolehide -> 1 -> 1.50

Dimitrov - Albot -> CS 2-0 -> 2.05 of gewoon winst aan 1.40

Kudermetova - Vikhlyantseva -> 1 -> 1.50

Aangezien het seizoen nog maar net bezig is kan ik nog geen uitgebreide uitleg geven waarom ik deze tips speel, het is meer op het gevoel.

Good Luck

1 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

voila, eerste bet is makkelijk binnen, mooie start :)

0 Vind ik leuk's

Mooie combi yellow. Ik was mee. Bedankt. Er mogen er nog veel volgen zoals deze.

0 Vind ik leuk's

Volgende nacht 2 stuks die ik speel met mijn winst van vorige nacht ;)

Kenin - Sevastova -> 1 -> 1.50

Anderson - Garin -> 1 -> 1.49

odd 2.23

Sevastova haalde vorig jaar op de AO een 4de ronde maar bakte voor de rest helemaal niets van haar hardcourtseizoen, een heel ander verhaal bij Kenin met verschillende halve finale en finaleplaatsen op verschillende hardcourttornooien (geen challengers) dus voor mij ligt hier zeker het voordeel bij Kenin.

Anderson kwam voor het eerst sinds 6 maanden terug op de court na een vervelende blessure en verloor zijn eerste match tegen Djokovic met 2 keer 7-6

De talenten van Anderson op hardcourt staan echter buiten kijf en ik denk wel dat hij het hier makkelijk zou moeten kunnen halen van Garin wiens favoriete ondergrond het gravel is.

Good Luck en laat maar weten als je meespeelt.

0 Vind ik leuk's

ik speel deze mee yellow. Thanks.

0 Vind ik leuk's

ook binnen, beide zelfs in straight sets

0 Vind ik leuk's

Thanks yellow doe zo verder.

0 Vind ik leuk's

voor vannacht:

Bencic -> Blinkova -> 1 -> 1.42

Peschke/Schuurs - Jurak/Rosolska -> 1 -> 1.47

Bencic boekte vorig jaar heel mooie resultaten op hardcourt met eindwinst in Moskou en Dubai en een halve finale op de US Open

Blinkova speelde ook goed op hardcourttornooien, enkel waren dit meestal challengers en hoewel Blinkova 1 van mijn favoriete speelsters is gok ik hier toch op de klasse van Bencic.

de dubbel is een battle van de oudere generatie, Peschke is met haar 44 jaar al jaren een oude rot in het vak en nog steeds succesvol, Schuurs kende een geweldig dubbeljaar in 2018 maar kon geen vervolg hieraan breien in 2019 en sloot het seizoen af zonder tornooiwinst.

Jurak en Rosolska spelen sinds vorig seizoen samen maar ik geef hier toch de meeste kans aan het gelegenheidsduo Peschke/Schuurs omdat beide speelsters hun meeste tornooiwinsten pakten op hardcourt en laat dat nu net de ondergrond zijn van vannacht.

Tot slot speel ik nog wat klein geld op winst van Jaziri tegen Kukushkin, de odd is maar liefst 4.70

Kukushkin is een draak van een speler en staat al jaren op mijn blacklist, hij doet net altijd het omgekeerde van wat je verwacht, een echte naaier dus.

Volges de bookies is hij hier torenhoog favoriet maar dat is voor mij net een extra reden om op Jaziri te betten, omdat de odd zo aantrekkelijk is, maar ik herhaal, gewoon wat klein geld, als funbetje ;)

Good Luck

Bericht gewijzigd door yellowboy op ma 6 jan. 2020, 19:00
0 Vind ik leuk's

Ik ben opnieuw mee yellow. Thanks En ben ook mee op funbet .

0 Vind ik leuk's
Op ma. jan.. 2020, 19:56 schreef yellowboy:

voor vannacht:

Bencic -> Blinkova -> 1 -> 1.42

Peschke/Schuurs - Jurak/Rosolska -> 1 -> 1.47

Bencic boekte vorig jaar heel mooie resultaten op hardcourt met eindwinst in Moskou en Dubai en een halve finale op de US Open

Blinkova speelde ook goed op hardcourttornooien, enkel waren dit meestal challengers en hoewel Blinkova 1 van mijn favoriete speelsters is gok ik hier toch op de klasse van Bencic.

de dubbel is een battle van de oudere generatie, Peschke is met haar 44 jaar al jaren een oude rot in het vak en nog steeds succesvol, Schuurs kende een geweldig dubbeljaar in 2018 maar kon geen vervolg hieraan breien in 2019 en sloot het seizoen af zonder tornooiwinst.

Jurak en Rosolska spelen sinds vorig seizoen samen maar ik geef hier toch de meeste kans aan het gelegenheidsduo Peschke/Schuurs omdat beide speelsters hun meeste tornooiwinsten pakten op hardcourt en laat dat nu net de ondergrond zijn van vannacht.

Tot slot speel ik nog wat klein geld op winst van Jaziri tegen Kukushkin, de odd is maar liefst 4.70

Kukushkin is een draak van een speler en staat al jaren op mijn blacklist, hij doet net altijd het omgekeerde van wat je verwacht, een echte naaier dus.

Volges de bookies is hij hier torenhoog favoriet maar dat is voor mij net een extra reden om op Jaziri te betten, omdat de odd zo aantrekkelijk is, maar ik herhaal, gewoon wat klein geld, als funbetje ;)

Good Luck

Zowel Peschke (2019) als Schuurs (2018) wonnen de dubbeltitel van Brisbane al eens. Toch wel informatie waarmee je anderen nóg meer kunt overtuigen en de tip in mijn ogen beter maakt. En gelegenheidsduo is het niet echt, Schuurs zal bijna het hele seizoen met Peschke spelen. Heb naast de ML ook Peschke/Schuurs 2-0 gespeeld @2,10 bij williamhill. GL

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.