Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: yellowboy

Ook ik zal vanaf nu proberen om jullie een beetje te helpen met mijn tips over voetbal en tennis.
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyellowboy in 27-02-2013 09:21 Leden topics
in 27-02-2013 09:21 Leden topics
674 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op ma. 20 mei 2019, 12:07 schreef yellowboy:
Op ma. 20 mei 2019, 09:48 schreef yellowboy:

Ofner - Bemelmans ->2 -> 2.45

eerste set kansloos, 2de set loopt die in tie-break tot 4-1 uit om het dan echt gewoon weg te geven, 3 keer kreeg hij de kans om de 2de opslag van Ofner aan te vallen en 3 keer slaat hij de bal gewoon slap centraal terug.

luddevedu

0 Vind ik leuk's

Zoals zo vaak waardeloos hier

3 Vind ik leuk's
Op do. 23 mei 2019, 21:12 schreef Xtremis:

Zoals zo vaak waardeloos hier

Gelukkig zijn jou tips allemaal goed ;)

2 Vind ik leuk's

Voor mij morgen 3 wedstrijden pre-match (ook nog veel live maar die tip ik in chat zoals vandaag)

Opelka - Garin -> 2 -> 1.40

Janvier - Cuevas -> Cuevas -1.5 set -> 1.40

Strycova - Stosur -> 1 -> 1.56

odd 3.05 (ikzelf speel hem high stake)

Ik ben fan van Opelka maar dan vooral op Hardcourt, gravel ligt hem zo niet en laat dat nu net de beste ondergrond zijn van Garin.

Cuevas speelde de finale in Estoril en won de challenger van Aix en Provence dus zijn vorm zit meer dan goed, Janvier is ook meer van het challengerniveau maar ik denk niet dat hij het Cuevas echt heel lastig kan maken.

Strycova haalde zowel halve finale in Istanboel als in Praag maar in Madrid en Rome ging ze er wel meteen uit (wel tegen Vondrosuova en Mladenovic dus zeker niet de minste).

De vorm van Stosur is er dan weer helemaal niet, in Strasbourg werd ze kansloos in 2 zeer korte sets nog van de baan geveegt door Yastremska.

Good Luck

2 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Op zo. 26 mei 2019, 21:51 schreef yellowboy:

Voor mij morgen 3 wedstrijden pre-match (ook nog veel live maar die tip ik in chat zoals vandaag)

Opelka - Garin -> 2 -> 1.40

Janvier - Cuevas -> Cuevas -1.5 set -> 1.40

Strycova - Stosur -> 1 -> 1.56

Opelka en Cuevas heeeel easy.

Helaas liet Strycova mij hier zwaar in de steek, haar vorm van de laatste weken was ver te zoeken, begin set 2 dacht ik dat er beterschap was met een vroege break maar ze moest die break op het einde van de set weer inleveren. In tie-break loopt ze 3-1 uit en ze verliest die met 3-7, ongelooflijk, zo zwak.

0 Vind ik leuk's

Tips voor morge?

0 Vind ik leuk's

Morgen ook vooral live, pre-match pik ik volgende matchen:

Klaasen/Venus - Bopanna/Copil -> CS 2-0 -> 1.79

Anisimova - Tan -> CS 2-0 -> 1.35

Puig - Flipkens -> CS 2-0 -> 1.78

gezamelijke odd 4.27 (high stake)

Klaasen/Venus is al jaren een vast dubbelduo dat goed op elkaar is ingespeeld, haalde pas nog de finale in Rome en ze treffen hier met Bopanna een sterke dubbelspeler maar Copil is als dubbelspeler helemaal niets waard, vandaar mijn bet.

Het 17-jarige Amerikaanse talentje dat dit jaar het graveltornooi in Bogota won zou hier voor mij geen problemen mogen hebben met Tan die absoluut niet sterk is op gravel. (van haar 26 matchen op gravel kon ze er amper 4 winnen).

Puig speelde dit gravelseizoen o.a. de halve finale in Charleston en de kwartfinale in Strasbourg waar ze verloor van Sabalenka.

Flipkens krijgt dit seizoen niks geraakt op gravel 4 wedstrijden gespeeld en alle 4 verloren.

Good Luck

2 Vind ik leuk's
Op ma. 27 mei 2019, 22:30 schreef yellowboy:

Klaasen/Venus - Bopanna/Copil -> CS 2-0 -> 1.79

Anisimova - Tan -> CS 2-0 -> 1.35

Puig - Flipkens -> CS 2-0 -> 1.78

gezamelijke odd 4.27 (high stake)

Alweer 2/3 net zoals gisteren, dus geen superdag maar ook niet uitstekend want dan had de hele combi moeten vallen

0 Vind ik leuk's

Ik was in single met Puig - flipkens, bedankt!

Nog andere wedstrijden op het oog voor vandaag?

0 Vind ik leuk's

3 potjes die ik al zeker pre-match speel (en misschien ook nog live, hangt van wedstrijd verloop af)

Struff - Albot -> 1 -> 1.35

Fognini - Delbonis -> 1 -> 1.45

Minella/Van Uytvanck - Potapova/Yastremska -> 2 -> 1.56

gezamelijke odd 3.05

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.