Wedtips van: yellowboy
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
Struff - Albot -> 1 -> 1.35
Fognini - Delbonis -> 1 -> 1.45
Minella/Van Uytvanck - Potapova/Yastremska -> 2 -> 1.56
gezamelijke odd 3.05
Struff en Fognini gewonnen.
Potapova/Yastremska gecanceld dus goede dag vandaag.
Zo meteen weer tips voor morgen.
tips voor morgen:
Nishikori - Djere -> 2 -> odd 4 (Low en single)
Martic - Pliskova -> 1 -> odd 2.60 (middle en single) en ook de over 21.5 games aan 1.90 (middle en single)
Marach/Pavic winnen 2-0
Groenefeld/Schuurs winnen 2-0
Djere is een pure gok omdat ik niet zo'n fan ben van het gravelspel van Nishikori, vandaar ook low stake en single.
Martic staat voor moeilijke pot tegen Pliskova, beide zijn in vorm en had dan ook gedacht dat de odd's closer zouden zijn, 2.60 voor Martic vind ik zeker het proberen waard en omdat ik ook wel ergens een 3-setter verwacht is de odd voor over 21.5 games ook mooi om mee te nemen.
Ze treffen beide duo's die lang niet zo ervaren zijn en die veel tot hun recht komen op hardcourt.
Marach/Pavic staat nu aan oddje 1.50 voor een 2-0 overwinning
Groenefeld/schuurs staan aan oddje 1.89 voor 2-0 overwinning, dit heeft denk ik te maken met het feit dat Schuurs er vandaag in het gemengd dubbel uitging samen met Rojer (ook een hele goede dubbelspeler) tegen een heel onbekend frans duo.
Djere NET niet gehaald, echt zonde maar het was het risico zeker waard.
Martic veeeel te easy gewonnen door de nonchalance van Pliskova, sloeg heel easy ballen aan het net gewoon buiten of in het net, Pliskova had gewoon moeten volhouden tot 5-5 in set 2 en de over bet was ook binnen.
Marach/Pavic zoals verwacht heel easy.
Groenefeld/Schuurs kunnen beter gaan vissen, niks hadden ze in te brengen tegen een toch onbekend dubbelkoppel.
net al gedeeld in de chat maar ook nog effe hier:
Cabal/Farah winst (unibet biedt enkel deze aan voor 1.20, andere bookies bieden ook een 2-0 winst aan voor 1.60 die ik ook zeker speel)
Fognini wint voor odd van 1.80
Anisimova wint voor odd van 1.35
Thiem - Monfils over 3.5 set voor odd van 1.53
de gezamelijke odd schommelt rond de 4.50
Good Luck
Vriendschappelijke partij vanavond: Geel - Lommel -> Lommel wint met handicap 1-0 -> odd 2.70
Geel speelde zaterdag nog vriendschappelijk en kreeg maar liefst 0-11 om de oren van Union.
ik volg de ploeg dan ook redelijk goed en bijna alle spelers van vorig seizoen zijn daar weg, een stuk of 4-5 lopen er nog rond + een hele autobus aan testers.
Bovendien werd de eerste groepstraining vorige week aangevat met 10 veldspelers en 5 keepers, dat zegt toch ook genoeg.
Lommel is een 1 B ploeg en daarom is deze handicap odd veel te mooi, zelfs als ze met een mix van reserven en A-ploeg spelen winnen ze nog vlot.
Vandaag heeft Unibet een bet gelanceerd aangaande "Kim Clijsters"
De weddenschap is als volgt: Clijsters wint in 2020 een Grand Slam
Voor een "Ja" krijg je nu een boosted odd van maar liefst 50!!!
Dit is voor mij veel te hoog en ik heb hem dan ook gespeeld, nu wou ik hem ook nog met jullie delen.
Op bingoal bijvoorbeeld krijg je voor net dezelfde weddenschap een odd van 5 (maar liefst 10 keer minder).
Ik wou jullie deze tip niet onthouden en zeg nu niet: ze kan niet meer mee want ze is zo lang out geweest of ze zal geen niveau meer halen want ik zeg dat als Clijsters voelt dat ze het niveau niet meer aankan ze zelfs geen comeback meer zou maken.
Good Luck en laat maar weten of je meespeeld.
Dit is voor mij veel te hoog en ik heb hem dan ook gespeeld, nu wou ik hem ook nog met jullie delen.
Op bingoal bijvoorbeeld krijg je voor net dezelfde weddenschap een odd van 5 (maar liefst 10 keer minder).
Ik wou jullie deze tip niet onthouden en zeg nu niet: ze kan niet meer mee want ze is zo lang out geweest of ze zal geen niveau meer halen want ik zeg dat als Clijsters voelt dat ze het niveau niet meer aankan ze zelfs geen comeback meer zou maken.
Hou toch op joh! Jaren lang gestopt en nu gaat ze een grandslam winnen? Unibet lokt jullie op deze manier en zo gaan alle leden weer totaal duizenden euros weggooien! En wie lacht het laatst? UNIBET!!!
Hou toch op joh! Jaren lang gestopt en nu gaat ze een grandslam winnen? Unibet lokt jullie op deze manier en zo gaan alle leden weer totaal duizenden euros weggooien! En wie lacht het laatst? UNIBET!!!
Jarenlang gestopt?? ze is de laatste jaren al terug bezig, speelt op de grand-slams mee op de legends-tour en is sinds vorig jaar al terug aan het trainen (in het geheim natuurlijk) voor haar comeback.
Maar okee, ieder zijn mening, ik deel het gewoon maar mee en verplicht niemand om mee te spelen.
Een paar jaar geleden lachte ook iedereen met mij toen ik zei dat Federer na een jaar blessureleed de AO ging winnen voor een odd van 30 maar op het einde lachte ik met mijn easy verdiende centen.
Ik vind gewoon de odd te mooi om het niet te proberen want ik blijf van mening dat Clijsters niet op de court zou komen als ze er niet in geloofde dat ze een kans zou maken om te winnen, als je nu kijkt naar het vrouwentennis, de 4 grandslams zijn telkens gewonnen door een andere speelster dus het veld ligt gewoon open en iedereen kan winnen van iedereen.
even ter info, de odd is ondertussen al gezakt naar 34 ;)
Odd is ondertussen nogmaals gezakt, we zitten nu nog aan 29 (bijna de helft al maar meer van het ogenblik dat ik tipte), er zijn dus nog steeds veel mensen die geloven in Kim Clijsters ;)