Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: yellowboy

Ook ik zal vanaf nu proberen om jullie een beetje te helpen met mijn tips over voetbal en tennis.
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyellowboy in 27-02-2013 09:21 Leden topics
in 27-02-2013 09:21 Leden topics
674 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op zo. 27 jan. 2019, 14:27 schreef lesley0079:

Niet echt een under bij Fio :stuck_out_tongue_winking_eye::sweat_smile:

Feit, twas gewoon 3 keer het omgekeerde :d

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

ik drop nog eens een tipje

straks om 16.45 uur -> Friendly

Saudi-Arabie vs Equatoriaal Guinea -> 1 -> odd 1.70

Okee, het is een friendly maar deze odd vind ik gewoon veel te hoog.

Equatoriaal Guinea heeft in zijn laatste 12 wedstrijden op verplaatsing er gewoon niks van gebakken: 1 zege, 1 gelijkspel en maar liefst 10 verlies partijen.

Waarom de saudi's dan zoveel krijgen weet ik niet, misschien is het een valstrik ofzo maar ik wou hem toch even delen (dat ik nadien weer niet te horen krijg dat ik een aftertipper ben, je kan hem spelen als je wil, als je het niet vertrouwt sla je hem gewoon over ;)

Good Luck

6 Vind ik leuk's

Aangezien Roland Garros 26 mei weer start en binnekort de kwalificaties al beginnen heropen ik bij deze terug mijn topic waar ik mijn tips zal meegeven.

NIEMAND is verplicht mee te spelen dus kom ook niet klagen als er eens een tip fout gaat want dat gebeurd bij iedereen.

Nu tip ik alvast mijn vrouwelijke eindwinnaars bet:

Halep -> odd 5 (High stake)

Bertens -> odd 13 (Middle stake)

Kvitova -> odd 13 (Middle stake)

Kuznetsova -> odd 201 (heeeel low stake want pure funbet aangezien ze hier meestal wel goed is en deze odd gewoon te hoog is)

Good Luck Guys

Let's make some money ;)

4 Vind ik leuk's

Morgen om 11 uur start het WTA-Tornooi in Rome

Ik begin dit tornooi met: Sasnovitch - Cibulkova -> 1 -> odd 1.90

Sasnovitch heeft goed in Madrid afgelopen week de 3de ronde gehaald in Madrid, ze maakte in de eerste ronde een mooie comeback tegen Kontaveit na verlies in set 1 met 6-0 en in de 2de ronde won ze makkelijk van Schmeidlova, de 3de ronde tegen Osaka was het eindpunt.

Cibulkova heeft nog niks geraakt dit gravelseizoen, in Stutgart verloor ze in de eerste ronde van de Belgische Minnen die meer dan 100 plaatsen lager staat op de ranking met 2-0 en in Madrid was de eerste ronde ook haar eindstation na verlies tegen Osaka.

Aangezien de vorm bij Sasnovitch duidelijk beter is en Cibulkova nog geen vertrouwen getankt heeft vind ik deze odd van 1.90 te mooi om niet te spelen, ik neem hem dan ook middle stake mee.

Good Luck guys

0 Vind ik leuk's
Op zo. 12 mei 2019, 22:19 schreef yellowboy:

Sasnovitch - Cibulkova -> 1 -> odd 1.90

een ongelooflijk zwakke pot van beide speelsters, stonden beiden op de baan precies of ze net heeeel zwaar hadden ontbeten en amper konden bewegen.

je zag van bij de start al dat Sasnovich er totaal geen zin in had, als je dan er ook nog niet in slaagt om een fatsoenlijke 2de opslag te serveren is het al gauw klaar, ze won niet eens 20% van haar punten op de 2de serve.

Cibulkova won bijna 50% van de punten op haar tweede opslag en dat was het grote verschil want ze waren beiden echt gewoon slecht, ze waren precies met hun hoofd al bij RG en wilden zich absoluut niet moe maken.

0 Vind ik leuk's

Eindwinnaars mannen RG

de favorietenrol ligt zoals steeds uiteraard bij Nadal en ook wel bij Djokovic.

Thiem zou het hier ook zomaar kunnen winnen.

Helaas denken de bookmakers er ook zo over, daarom ga ik voor een paar outsiders.

Ik speel volgende bets:

Tsitsipas -> odd 17 (middle stake)

Fognini -> odd 51 (low stake) (met die gekke italiaan weet je nooit)

Kyrgios -> odd 201 (zeeeeeer low stake, want dit is de pure funbet, net zoals Kuznetsova bij de vrouwen)

Good Luck

0 Vind ik leuk's

Genk - Standard -> 2 -> odd 3.80 (is om 18 uur)

Odd is voor mij veel te hoog, Genk is donderdag nog kampioen gespeeld (dankzij Standard) en zal nu aantreden met een hele hoop spelers die dit seizoen veelal op de bank zaten, Standard MOET winnen als ze de 3de plaats zeker willen behouden wat recht geeft op een ticket voor de EL.

Als ze niet winnen en Antwerp haalt een beter resultaat dan wipt Antwerp naar de 3de plaats.

Bericht gewijzigd door yellowboy op zo 19 mei 2019, 12:45
1 Vind ik leuk's
Op zo. 19 mei 2019, 14:45 schreef yellowboy:

Genk - Standard -> 2 -> odd 3.80 (is om 18 uur)

Odd is voor mij veel te hoog, Genk is donderdag nog kampioen gespeeld (dankzij Standard) en zal nu aantreden met een hele hoop spelers die dit seizoen veelal op de bank zaten, Standard MOET winnen als ze de 3de plaats zeker willen behouden wat recht geeft op een ticket voor de EL.

Als ze niet winnen en Antwerp haalt een beter resultaat dan wipt Antwerp naar de 3de plaats.

Het zat er zeker in omdat Antwerp op een bepaald moment 1-2 voorstond, toen kwam er een superaanvallend Standard op het veld om voor de zege te gaan maar van het ogenblik dat de 2-2 viel in Brugge en zelfs beetje later de 3-2 was het game over, zonde.

0 Vind ik leuk's

Vandaag eerste kwalificatiedag op Roland Garros, aangezien het zoveel matchen zijn heb ik geprobeerd om er de 2 mooiste (voor mij dan toch) uit te halen

Ofner - Bemelmans ->2 -> 2.45

Majchrzak - Bolelli -> 1 -> 1.62

odd 3.97

Ofner heeft totaal niks met gravel, 9 van zijn laatste 10 matchen op gravel gingen dan ook verloren.

Bemelmans won ook maar 4 van zijn laatste 10 matchen op gravel maar ik vind zijn odd te mooi om te laten liggen.

Bolelli is een man van alles of niks maar aangezien de getoonde vorm van Majchrzak de laatste weken is de Pool voor mij toch wel zwaar favoriet, een 2-0 correcte scoren neem ik hier ook nog mee maar wel low stake.

Good Luck

2 Vind ik leuk's
Op ma. 20 mei 2019, 09:48 schreef yellowboy:

Ofner - Bemelmans ->2 -> 2.45

eerste set kansloos, 2de set loopt die in tie-break tot 4-1 uit om het dan echt gewoon weg te geven, 3 keer kreeg hij de kans om de 2de opslag van Ofner aan te vallen en 3 keer slaat hij de bal gewoon slap centraal terug.

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.