Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: yellowboy

Ook ik zal vanaf nu proberen om jullie een beetje te helpen met mijn tips over voetbal en tennis.
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyellowboy in 27-02-2013 09:21 Leden topics
in 27-02-2013 09:21 Leden topics
674 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op wo. 23 jan. 2019, 13:57 schreef Eves:

Goeie tip ja.

Ochot, hier is hij zalle.

Plaats ik hier goeie tips, dan hoor je of zie je hem niet, plaats ik een tip die fout gaat dan is hij hier, echt een lachwekkende kerel die Eves :)

Maar soit, los daarvan had nooit iemand dit gedacht, gisterenavond op de chat zat ook iedereen al op Roanic of Williams en ze liggen er beide uit, we kunnen dus concluderen dat het een triestige nacht was.

Als er nog een mooie odd te spelen valt zal ik hem delen maar zo laat in het tornooi gebeurd dat niet al te veel meer maar als ik eentje vind tip ik hem.

Aan iedereen die voor de rest al meespeelde, we hebben gedurende dit tornooi toch al een mooie winst kunnen maken, niet zoveel als vorig jaar maar winst is winst ;)

1 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Eens winst is winst. Dit had niemand verwacht in de chat. Ik zei alleen dat Pouille wel eens een set kon pakken:wink: Dat ie er 3 ging pakken had ik nooit verwacht:see_no_evil:

Just keep tipping:muscle:

4 Vind ik leuk's

Je moet je diep diep diep schamen. Ik heb zelden iemand zulke belachelijke odds zien tippen, het gemiddelde ligt rond de @1.4 en alles boven de @1.8 gaat de mist in.

Uit je analyses blijkt ook dat je geen enkele kennis van zaken hebt “Wawrinka/Kyrgios/Zverev allemaal potentiele toernooiwinnaars” dan zit er echt een goed steekje bij je los. Kyrgios zal nooit een slam winnen, Wawrinka ook niet meer en Zverev is een mentaal op dit moment nog zo zwak dat ik dat voorlopig ook niet zie gebeuren.

Al met al wil ik iedereen hier maar nog een keer waarschuwen voor deze jongen. Leuk dat kleine winstje dat je over hebt gehouden aan de AO, maar dat stelt werkelijk niks voor t.o.v. de echte tippers. Er zijn jongens, ook binnen VW, die per nacht tussen de 500 en 2000 euro verdienen. Die eindigen de AO straks met 10K+. Die komen niet met zielige odds van @1.3 en high stake double combi’s van @2. Die zoeken naar value, wat een echte tipper hoort te doen. Wat jij doet, kan ik niet eens tippen noemen dat zou een minachting zijn naar de andere jongens.

Je bent een karikatuur van jezelf geworden, zonder dat je het zelf doorhebt. Als ik mensen binnen VW spreek en je naam noem beginnen ze te lachen, je wordt niet serieus genomen.

Stop met deze onzin, daar zou je iedereen een plezier mee doen.

Schaam je.

3 Vind ik leuk's
Op do. 24 jan. 2019, 00:01 schreef Eves:

Je moet je diep diep diep schamen. Ik heb zelden iemand zulke belachelijke odds zien tippen, het gemiddelde ligt rond de @1.4 en alles boven de @1.8 gaat de mist in.

Uit je analyses blijkt ook dat je geen enkele kennis van zaken hebt “Wawrinka/Kyrgios/Zverev allemaal potentiele toernooiwinnaars” dan zit er echt een goed steekje bij je los. Kyrgios zal nooit een slam winnen, Wawrinka ook niet meer en Zverev is een mentaal op dit moment nog zo zwak dat ik dat voorlopig ook niet zie gebeuren.

Al met al wil ik iedereen hier maar nog een keer waarschuwen voor deze jongen. Leuk dat kleine winstje dat je over hebt gehouden aan de AO, maar dat stelt werkelijk niks voor t.o.v. de echte tippers. Er zijn jongens, ook binnen VW, die per nacht tussen de 500 en 2000 euro verdienen. Die eindigen de AO straks met 10K+. Die komen niet met zielige odds van @1.3 en high stake double combi’s van @2. Die zoeken naar value, wat een echte tipper hoort te doen. Wat jij doet, kan ik niet eens tippen noemen dat zou een minachting zijn naar de andere jongens.

Je bent een karikatuur van jezelf geworden, zonder dat je het zelf doorhebt. Als ik mensen binnen VW spreek en je naam noem beginnen ze te lachen, je wordt niet serieus genomen.

Stop met deze onzin, daar zou je iedereen een plezier mee doen.

Schaam je.

Het is erg makkelijk achteraf tippers af te zeiken. Ik ga er van uit dat de mensen op dit forum elkaar proberen te helpen, daar dient een forum ook voor.

Ik wacht nu op een topic van Eves die wel even zal laten zien hoe het moet, tot die tijd ga lekker ergens anders je frustratie dumpen.

Ik ben het ook niet altijd eens met alle tips op dit forum, maar pik er soms wel een paar goede uit. Betekent nog niet dat je alle foute tips moet gaan afkraken.

7 Vind ik leuk's

Dit is wel erg simpel, om aan het einde van AO aan iemand zijn poten te gaan zagen. Klaarblijkelijk heeft het je toch voldoende bezig gehouden de afgelopen weken, dan wel tips gevolgd, dan wel het 'plezier' om de resultaten van de tips te volgen.

Yellow neemt de moeite om zijn tips met andere te delen, dat kan je inderdaad niet van iedereen zeggen. Het feit dat je met bedragen strooit van 500-2000 euro, geeft eigenlijk alles al prijs over Eves. Als je een beetje verstand hebt van gokken weet je dat het over ROI gaat op lange termijn, en niet om de euro's. Iemand die 500 euro winst per nacht maakt, met een inzet van 50k bestempelt niemand als "master".

Onzinnige reactie dus! Yellow, ondanks dat ik je niet gevolgd heb, toch bedankt voor je tips, tijd en energie! Ook in de chat heb je een aantal keer toelichting gegeven op je bets, en laten we ook niet de succesvolle bets geven.

Kleine feedback van mijn zijde, laat je niet meeslepen in deze discussies. Het lijkt toch invloed te hebben op de wijze waarop je de onderbouwing van de tips op het forum plaatst, soms wat geprikkelt mijn inziens. Ik heb je vaak ook over winstbedragen gehoord >1k, daar geldt eigenlijk hetzelfde voor als mijn bovenstaande comment. Iedereen is blij voor je als je winst maakt, maar als je met cijfers wilt onderbouwen of je een goede tipper bent gaat dat middels de ROI. Mocht je nog een volgend topic openen, dan zou ik je adviseren dit in te bouwen, dan blijf je ook heel simpel weg van alle discussies! Of soms geeft het jezelf ook de eye-opener, dat de tips niet optimaal zijn geweest.

Bericht gewijzigd door tompie440 op do 24 jan. 2019, 09:42
12 Vind ik leuk's

Hey Yellowboy , wat is je mening van de mannen finale van morgen ?

0 Vind ik leuk's
Op do. 24 jan. 2019, 10:40 schreef tompie440:

Dit is wel erg simpel, om aan het einde van AO aan iemand zijn poten te gaan zagen. Klaarblijkelijk heeft het je toch voldoende bezig gehouden de afgelopen weken, dan wel tips gevolgd, dan wel het 'plezier' om de resultaten van de tips te volgen.

Yellow neemt de moeite om zijn tips met andere te delen, dat kan je inderdaad niet van iedereen zeggen. Het feit dat je met bedragen strooit van 500-2000 euro, geeft eigenlijk alles al prijs over Eves. Als je een beetje verstand hebt van gokken weet je dat het over ROI gaat op lange termijn, en niet om de euro's. Iemand die 500 euro winst per nacht maakt, met een inzet van 50k bestempelt niemand als "master".

Onzinnige reactie dus! Yellow, ondanks dat ik je niet gevolgd heb, toch bedankt voor je tips, tijd en energie! Ook in de chat heb je een aantal keer toelichting gegeven op je bets, en laten we ook niet de succesvolle bets geven.

Kleine feedback van mijn zijde, laat je niet meeslepen in deze discussies. Het lijkt toch invloed te hebben op de wijze waarop je de onderbouwing van de tips op het forum plaatst, soms wat geprikkelt mijn inziens. Ik heb je vaak ook over winstbedragen gehoord >1k, daar geldt eigenlijk hetzelfde voor als mijn bovenstaande comment. Iedereen is blij voor je als je winst maakt, maar als je met cijfers wilt onderbouwen of je een goede tipper bent gaat dat middels de ROI. Mocht je nog een volgend topic openen, dan zou ik je adviseren dit in te bouwen, dan blijf je ook heel simpel weg van alle discussies! Of soms geeft het jezelf ook de eye-opener, dat de tips niet optimaal zijn geweest.

Kan het niet meer eens zijn dan met deze post. Of je het eens bent of niet met deze picks, Yellowboy steekt wel zijn nek uit door tips te plaatsen. Totale bedragen zegt niks, ROI is de enige echt graadmeter (en ook aan ROI kleven genoeg minpunten).

En voor de mensen met commentaar: maak zelf een topic aan. Post al je picks, hoeveel je inzet per bet en de eventuele winst/verlies en kijk waar je staat na 1000 bets. 99% maakt geen winst

2 Vind ik leuk's
Op za. 26 jan. 2019, 11:52 schreef thomass:

Hey Yellowboy , wat is je mening van de mannen finale van morgen ?

Ik durf me er niet goed over uitspreken.

Nadal is in bloedvorm en verloor nog geen set dit tornooi, Djokovic walste vorige ronde gewoon over Pouille, erg straf toch voor een 'halve finale".

Misschien een over 3.5 set maar die odd zal waarschijnlijk niet echt hoog liggen maar een winnaar ga ik hier zeker niet voorspellen, daarvoor spelen ze beide te goed en als ik toch moet kiezen leg ik de meeste kans bij Nadal met 51% tegen 49 voor Djokovic ;)

0 Vind ik leuk's

Chievo - Fiorentina -> under 2.5 goal -> odd 1.75

6 van de 9 thuiswedstrijden van Chievo eindigden dit seizoen al under 2.5 goal.

8 van de 10 uitwedstrijden van Fiorentina eindigden dit seizoen al under 2.5 goal

Utrecht - Willem 2 -> over 2.5 goal -> odd 1.63

De Laatste 7 thuiswedstrijden van Utrecht eindigden allemaal over 2.5 goal

Willem 2 had in 5 van de 9 uitwedstrijden dit seizoen over 2.5 goal en in 3 van de 4 andere uitwedstrijden vielen 2 goals dus dit kan nog wel lukken.

Bologna - Frosione -> under 2.5 goal -> odd 1.61

Beide ploegen zijn aanvallend echt superslecht, dat is ook de reden waarom ze in de kelder van het klassement staan.

ze konden samen nog maar 28 keer scoren in 40 wedstrijden, dat zegt toch veel.

Hun ontmoeting vorig jaar in de Serie A eindigde toen ook al op 1-0

Gezamelijke odd: 4.59

0 Vind ik leuk's

Niet echt een under bij Fio :stuck_out_tongue_winking_eye::sweat_smile:

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.