Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: yellowboy

Ook ik zal vanaf nu proberen om jullie een beetje te helpen met mijn tips over voetbal en tennis.
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyellowboy in 27-02-2013 09:21 Leden topics
in 27-02-2013 09:21 Leden topics
674 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dit is voor iedereen op deze website een hobby. Als er mensen zijn die op de lange termijn (en nee 1000 bets is ook niet de lange termijn) winst maken dan zitten ze zeker niet op een forum hun geheim te delen met de rest van de wereld. En ervan uitgaande dat de meeste hier bij bookies als William Hill, Unibet, Bewin ect. spelen geeft ook al wat aan. De winnaars zitten daar niet, want die worden gelimiteerd op het moment dat ze winnen.

Over het algemeen vind ik dat yellowboy best goede picks heeft. Ben het er zeker niet altijd mee eens, maar dat kan. En over 'het voordeel van de twijfel'. Waarom is dit persé gokken? Het kan best zijn dat hij normaal alleen een bet speelt als hij een bepaalt rendement denkt te halen en misschien was dit een geval waar hij net onder die verwachte roi zat, maar hem toch speelde.

2 Vind ik leuk's

Vannacht voor mij volgende combi:

Fognini - Mayer -> 1 -> 1.55

Osaka - Zidansek -> CS 2-0 -> 1.42

Gezamelijke odd: 2.20 (speel deze High Stake)

De odd van Fognini verbaast mij hier wel een beetje, vanmorgen stond die aan 1.45 en nu is hij zelfs nog omhoog gegaan, waarom dit is is mij een raadsel.

Mayer is nu niet bepaald sterk op hardcourt (won maar 3 van zen laatste 11 matchen op hardcourt) en Fognini als die zen dagje heeft moet hij dit simpel kunnen afmaken.

De winnares van de US Open treft Zidansek, de Sloveense kende een slechte voorbereiding met meteen verlies in de 1ste ronde van de voorbereidingstornooien van zowel Auckland als Sydney en dat telkens met 2-0. Vorige ronde won ze tot mijn verbazing vrij gemakkelijk van Gavrilova maar ik denk toch wel dat ze voor Osaka een paar maatjes te klein is.

Good Luck

2 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Volgende bets plaats ik nog single omdat de odd's te mooi zijn om niet te proberen:

Karlovic - Nishikori -> over 3.5 set -> odd 1.92

Coric - Fucsovicz -> over 3.5 set -> odd 1.73

Wawrinka - Roanic -> over 3.5 set -> odd 1.63

Halep - Kenin -> 2 -> odd 3.05

1 Vind ik leuk's
Op wo. 16 jan. 2019, 21:09 schreef yellowboy:

Vannacht voor mij volgende combi:

Fognini - Mayer -> 1 -> 1.55

Osaka - Zidansek -> CS 2-0 -> 1.42

Gezamelijke odd: 2.20 (speel deze High Stake)

Dik binnen, Fognini was echt een melkkoe deze game, had hem 1.55 in de combi (en -1.5 set aan 2.10 en -2.5 set aan 2.85 maar die durfde ik niet tippen)

1 Vind ik leuk's
Op wo. 16 jan. 2019, 21:12 schreef yellowboy:

Volgende bets plaats ik nog single omdat de odd's te mooi zijn om niet te proberen:

Karlovic - Nishikori -> over 3.5 set -> odd 1.92

Coric - Fucsovicz -> over 3.5 set -> odd 1.73

Wawrinka - Roanic -> over 3.5 set -> odd 1.63

Halep - Kenin -> 2 -> odd 3.05

Karlovic en Wawrinka hier ook nog juist.

Fucsovicz speelde een zwakke pot.

Halep is spijtig genoeg andermaal door het oog van de naald gekropen want stond in set 3 op een bepaald moment 2-4 achter en toen choke'te Kenin spijtig genoeg.

0 Vind ik leuk's

voor vannacht volgende bet:

Cilic - Verdascp ->1 -> 1.30

Stephens - Martic -> 1 -> 1.35

Kichenok/Wang - Melichar/Peschke -> 2 -> 1.40

gezamelijke odd 2.46 (high stake)

Cilic was voor mij aan het begin van het tornooi nog een vraagteken maar hij heeft mij verrast met de eenvoudige winst tegen tomic (3-0) en McDonald (3-1).

Zijn Service laat hem niet in de steek want hij wint gemiddeld een 77% van zijn eerste opslagen, het feit dat hij in die 2 partijen ook al 49 aces sloeg draagt daar natuurlijk zeker aan bij.

Ik vind Verdasco ook zeker geen slechte speler maar Cilic heeft hier een pak punten te verdedigen en gezien zijn vorm gaat dit wel lukken denk ik;

Stephens zat vorig jaar begin van het seizoen op AO niet in vorm, wat dan ook resulteerde in een verrassende exit in de 1ste ronde tegen Zhang, daarna is het veel beter gegaan met als gevolg een 4de plaats op de ranglijst.

Dit seizoen heeft ze haar start niet gemist, ze moest in haar vorige 2 partijen nog geen set prijs geven, haar tegenstandster moest ook nog geen set prijs geven maar speelde een echte breakspartij in de vorige ronde, vooral in set 1 waar ze maar liefst 3 keer na elkaar haar opslag moest inleveren, als haar dit ook vannacht overkomt tegen Stephens is dit dodelijk.

Melichar/Peschke had ik ook vorige ronde al getipt, ze speelden een goede wedstrijd en wonnen met 2-1.

Ik schat hun tegenstanders veel minder in, Kichenok gaat al wel even mee maar Wang kon tot hiertoe enkel maar dubbel ITF-Tornooien winnen.

Voor mij zijn Melichar/Peschke duidelijk favoriet maar ik durf ze niet in straight sets spelen, het blijven tenslotte vrouwen ;)

GOOD LUCK

3 Vind ik leuk's

Eerste 2 al goed!

1 Vind ik leuk's
Let the game begin!

Waan weer een lekkere verdubbelaar:thumbsup_tone1:

0 Vind ik leuk's
Op vr. 18 jan. 2019, 17:10 schreef mokum001:

Waan weer een lekkere verdubbelaar:thumbsup_tone1:

amai, met het nodige geluk, match echt niet goed voor mijn hart :)

Gelukkig werkte Verdasco mee door op een matchpunt voor hem op zijn eigen opslag een dubbele fout te meppen ;)

0 Vind ik leuk's

Voor vannacht maar 1 wedstrijd:

Herbert - Roanic -> CS 0-3 -> odd 2.15

High stake

Dit vind ik voor deze odd een prima verdubbelaar, Herbert is heel goed als dubbelspeler maar als enkelspeler schiet hij voor mij wel te kort.

Dan vraag je ja af waarom hij er nog inzit, hij had het geluk om 2 spelers te treffen die totaal NIET in form waren.

Querry is de weg totaal kwijt en ook Chung weet van geen hout meer pijlen te maken.

Als je dan kijkt in welke heel goede vorm Roanic zit dan kan je voor deze wedstrijd niet naast hem kijken.

Als ik mij niet vergis is Roanic 1 van de beste serveerders van het tornooi, hij wint maar liefst 87% van zijn opslagpunten en sloeg op die 2 wedstrijden samen maar liefst 69 ace's.

Voor mij is Roanic dan ook een serieuze outsider op tornooiwinst.

Good Luck

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.