Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: yellowboy

Ook ik zal vanaf nu proberen om jullie een beetje te helpen met mijn tips over voetbal en tennis.
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyellowboy in 27-02-2013 09:21 Leden topics
in 27-02-2013 09:21 Leden topics
674 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. 15 jan. 2019, 11:54 schreef bvanhinthum:
Op ma. 14 jan. 2019, 19:43 schreef yellowboy:

Nieuwe bet voor vannacht:

Fognini - Munar -> 1 -> 1.37

Ramos - Fucsovics -> 2 -> 1.22

Cibulkova - Zhang -> 1 -> 1.43

Gezamelijke odd 2.39 (High stake)

Cibulkova tenslotte speelde een slechte wedstrijd tegen Stosur maar ik geef haar het voordeel van de twijfel, Zhang is immers ook niet uitmuntend en alle 5 de onderlinge confrontaties (waarvan 4 op hardcourt) werden allemaal gewonnen door Cibulkova.

Good Luck

Ergens toch schitterend dat Cibulkova er ook echt af gaat.

tja, zo gaat dat nu eenmaal, you win some en you lose some :)

1 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Op di. 15 jan. 2019, 12:06 schreef sjorss94:

Ja want het voordeel van de twijfel geven is niet tippen maar gewoon gokken.

Iedereen gokt hier, op tennis, voetbal, basketbal, ijshockey of whatever.

Het feit dat ik de bet toch plaatste was niet zozeer het voordeel van de twijfel geven maar dat ze de 4 onderlinge confrontaties op hardcourt ook had gewonnen.

en okee deze ging nu fout dus dan is het zo.

Als jij nu bijvoorbeeld op NBA een ploeg tipt die thuis ijzersterk is en de boot in gaat hebben we ook pech gehad dusja, je kan het keren of draaien hoe je wilt, het is en blijft gokken.

3 Vind ik leuk's

nieuwe bet voor vannacht:

Maria/Watson - Melichar/Peschke -> 2 -> 1.45

Haddad Maia - Kerber -> CS 0-2 -> 1.44

Gezamelijke odd 2.09 (ik speel deze High stake)

Op algemeen verzoek zal ik er nog een onderbouwing bijzetten ook.

Melichar/Peschke dubbelen 8 maanden samen en dat gaat vrij vlot, finale plaats op wimbledon, Winst in finale van Tiajin (ook op hardcourt) en begin januari nog winst op het tornooi in Brisbane (ook hardcourt).

Hun odd van 1.45 verrast mij dan ook een beetje, ik had eerder aan 1.30 gedacht ook al wonnen Maria/Watson vorig jaar ook op hardcourt het tornooi van Acapulco.

Over kerber moet niet veel gezegt worden denk ik, ze is voor mij de topfavoriete om het tornooi te winnen en speelde vorige ronde ook al 2 korte sets.

Haddad Maia is een van de aanstormende talenten maar ik denk toch dat ze voor Kerber toch nog een maatje te klein gaat zijn.

Good Luck

Bericht gewijzigd door yellowboy op di 15 jan. 2019, 19:01
2 Vind ik leuk's

Kerber kvitova barty federer allemaal de max handicap, zie geen enkele van hen een set verliezen

1 Vind ik leuk's
Op di. 15 jan. 2019, 19:26 schreef yellowboy:

nieuwe bet voor vannacht:

Maria/Watson - Melichar/Peschke -> 2 -> 1.45

Haddad Maia - Kerber -> CS 0-2 -> 1.44

Gezamelijke odd 2.09 (ik speel deze High stake)

Deze is binnen, in de loop van de dag volgt er een nieuwe ;)

2 Vind ik leuk's
Op di. 15 jan. 2019, 12:06 schreef sjorss94:

Ja want het voordeel van de twijfel geven is niet tippen maar gewoon gokken.

Dus elke 'tip' die jij geeft komt gewoon binnen? Kom maar op dan...

0 Vind ik leuk's

Ik zie Sjors dat volgens mij nergens zeggen in zijn post hoor?

0 Vind ik leuk's

Nee, natuurlijk lukt dat niet. Maar er is bij Sjors wel een duidelijke lijn in zijn picks zijn te vinden.

Er wordt met een gedachte iets gedaan.

En natuurlijk klopt het dat je soms wint en soms verliest, daar valt niet aan te ontkomen. Structureel op de lange termijn winnen is via deze weg in mijn ogen niet mogelijk. Dat is ook helemaal niet erg natuurlijk, sommige doen het serieuzer dan anderen. De één als hobby en de ander heeft daadwerkelijk als doel om iedere maand wat over te houden. Zoals ik het kan inschatten is het voor Yellowboy een hobby. Mijn kritische noot over het voordeel van de twijfel als onderbouw onderstreept dit denk ik ook.

Zelf gebruik ik zo de term gokken ook nooit. Ik vind namelijk dat ik niet gok, maar bet of tip. Twee termen die op elkaar lijken, maar waar dus wel degelijk een wezenlijk verschil in zit.

Gefeliciteerd met je laatste pick trouwens :)

Bericht gewijzigd door riks op wo 16 jan. 2019, 18:20
1 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
Op wo. 16 jan. 2019, 19:19 schreef riks:

Dat is ook helemaal niet erg natuurlijk, sommige doen het serieuzer dan anderen. De één als hobby en de ander heeft daadwerkelijk als doel om iedere maand wat over te houden. Zoals ik het kan inschatten is het voor Yellowboy een hobby. Mijn kritische noot over het voordeel van de twijfel als onderbouw onderstreept dit denk ik ook.

Gefeliciteerd met je laatste pick trouwens :)

Het is inderdaad een hobby want uiteraard heb ik nog een job, maar wel een rendabele hobby.

Ik houd aan het einde van de maand er natuurlijk wel een leuk zakcentje aan over.

die zin "het voordeel van de twijfel" was wel degelijk ook doelend op het feit dat Cibulkova alle onderlinge confrontaties met Zhang had gewonnen waaronder ook 4 op hardcourt, de ondergrond van de AO, dat was voor mij een extra stimulans om erop te betten, achteraf bekeken had ik het beter niet gedaan maar okee, dat zijn vijgen na pasen.

en als laatste, Thx voor de felicitaties ;)

1 Vind ik leuk's

Als je het mij vraagt is "voordeel van de twijfel" gewoon een verkeerde woordkeuze. Met z'n onderbouwing van de H2H is verder niks mis.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.