Wedtips van: yellowboy
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
voor vannacht volgende bet:
Cilic - Verdascp ->1 -> 1.30
Stephens - Martic -> 1 -> 1.35
Kichenok/Wang - Melichar/Peschke -> 2 -> 1.40
gezamelijke odd 2.46 (high stake)
Binneeeee
Hoewel het bij Cilic serieus op het randje was, had 2 matchballen tegen in set 4
Voor vannacht maar 1 wedstrijd:
Herbert - Roanic -> CS 0-3 -> odd 2.15
High stake
Binneeeeee :)
Tiafoe - Dimitrov -> 2 -> odd 1.43
Demoliner/Nielsen - Klaasen/Venus -> 2 -> 1.38
Gezamelijke odd 1.97 (Middle stake)
Vannacht gewoon een bet die ik plaats op gevoel, er zijn niet wedstrijden waar ik 200% zeker van ben zoals de afgelopen nachten.
Tiafoe zijn sprookje heeft denk ik wel lang genoeg geduurd, hij knokte zich op karakter voorbij Seppi maar Dimitrov zal toch wel een horde teveel zijn denk ik.
Klaasen/Venus haalde vorig jaar nog de finale van de US Open die ze wel verloren hebben, Demoliner/Nielsen zijn best wel een degelijk dubbelduo maar Klaasen/Venus zouden dit normaal gezien moeten winnen.
Good Luck
Tiafoe - Dimitrov -> 2 -> odd 1.43
Demoliner/Nielsen - Klaasen/Venus -> 2 -> 1.38
Gezamelijke odd 1.97 (Middle stake)
Deze bet ging de mist in, de dubbel ging goed maar Dimitrov ging er wel uit.
DE verrassing van de nacht was de uitschakeling van mijn persoonlijke favoriete voor eindwinst: Kerber
wat een afgang heeft ze gemaakt seg, 6-0 en 6-2 en na nog geen uur zat ze opnieuw in de kleedkamer.
Collins had mij de vorige rondes wel verbaast maar dat dit ging gebeuren had ik echt niet gedacht.
Straks nieuwe tips ;)
Nieuwe Combi al voor straks + vannacht:
Zverev - Roanic -> Roanic +2.5 set -> odd 1.20
Halep - Williams -> 2 -> odd 1.40
Levante - Valladolid -> Levante meeste corners -> odd 1.50
Gezamelijke combi: 2.52 (HIGH stake)
Roanic hoort wat mij betreft bij de favorieten voor eindwinst, hij staat lekker te spelen en ik speel hem natuurlijk ook single voor winst (odd 2.10) in deze partij maar in deze combi kies ik voor zekerheid dus daarom deze bet op Roanic.
Halep is al paar keer door het oog van de naald gekropen, vorige partij won ze vrij easy maar tegen Serena Williams zal ze zich geen enkel foutje kunnen permiteren en dat gaat haar niet lukken denk ik, odd voor Serena is voor mij best okee.
Levante haalt thuis best veel corners, Valladolid haalde de laatste 3 uitwedstrijden gemiddeld ...... 1 corner
Dus ook hier best leuke odd voor in een combi.
Good Luck
Nieuwe Combi al voor straks + vannacht:
Zverev - Roanic -> Roanic +2.5 set -> odd 1.20
Halep - Williams -> 2 -> odd 1.40
Levante - Valladolid -> Levante meeste corners -> odd 1.50
Gezamelijke combi: 2.52 (HIGH stake)
Ook Binneeeee :)
Voor vanavond/vannacht
Juventus - Chievo -> bts Neen -> odd 1.48
Mayer/Sousa - Klaasen/Venus -> odd 1.45
Gezamelijke odd: 2.15 (High stake)
Juventus kreeg in 6 van zijn laatste 10 thuismatchen geen goal binnen, Chievo wist in 5 van zijn laaste 10 uitwedstrijden niet te socren, Juventus staat dan ook nog bekend om zijn goede verdediging dus deze odd vind ik best mooi.
Klaasen/Venus zijn best in goede vorm, wonnen hun vorige pot erg makkelijk en ze winnen ongeveer 80% van de punten op hun eerste service.
Mayer/Sousa vind ik als dubbelduo niet zo compleet als hun tegenstanders.
Good Luck
Voor vanavond/vannacht
Juventus - Chievo -> bts Neen -> odd 1.48
Mayer/Sousa - Klaasen/Venus -> odd 1.45
Gezamelijke odd: 2.15 (High stake)
Zonde, 1 minibreak in set 2 bleek voldoende om te sneuvelen
Vannacht 1 bet voor mij:
Roanic - Pouille -> CS 3-0 -> odd 2.12
In deze pot treffen 2 servicekanonnen elkaar, Pouille is wat mij betreft al heel ver geraakt en heeft al veel meer op de baan gestaan dan Roanic hoewel hij veel makkelijkere tegenstanders trof.
Roanic speelt indrukwekkend tennis en stuurde ondermeer al Kyrgios, Wawrinka en Zverev naar huis, allemaal kerels die het tornooi kunnen winnen of al gewonnen hebben.
De odd van Roanic vind ik best mooi, wetende dat beide heren al 3 keer tegen elkaar hebben gespeeld en dat Pouille nog nooit een set heeft kunnen winnen van Roanic en mochten ze naar een Tie-break gaan in de partij heb ik meer vertrouwen in Roanic die het betere tennis speelt.
Good Luck