Wedtips van: yellowboy
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
Voor mij vannacht 3 in een middle stake combi en nog enkele singles
combi:
Swiatek wint (Pools toptalentje gaat Babos gewoon vloeren) -> 1.68
Keys wint 2-0 (Kasatkina is het noorden helemaal kwijt en Keys gaat haar met haar powertennis van de baan kloppen) -> 1.50
Anisimova wint van Diyas (Anisimova was nog goed voor een halve finale in Auckland en ze heeft genoeg talent om Diyas te vloeren) -> 1.40
Single:
Kyrgios wint 3-0 odd rond 2.00
Anderson wint 3-0 odd rond 2.10
Hurkacz wint 3-0 odd tussen 2.50 en 3.00 (deze wel low stake)
Good Luck
Anisimova verneukt hier effe de combi, in zo'n makkelijke tabelhelft werd ze zelfs aanzien als mogelijke kanshebber voor een finaleplaats door Jordi en ik gaf haar ook veel kans om hier hoog te eindigen, ze sloeg meer dan 40 winners maar ook meer dan 60 unforced errors en dat is gratis punten weggeven.
Vannacht ga ik high stake op een overwinning van Heather Watson tegen Kristyna Pliskova (zus van Karolina) aan een odd van 1.90
beide kende een goede voorbereiding op de AO, Pliskova klopte Sabalenka in China en Watson op haar beurt vloerde in Hobart Mertens en verloor vervolgens nipt de halve finale tegen de latere winnares Rybakina.
Ook de odd van Goerges tegen Martic staat met 1.80 mooi geprijsd en is het spelen wel waard net als Gauff tegen Cirstea aan 1.65
In het mannendubbelspel gooi ik tot slot nog wat geld op het Belgische koppel Gille/Vliegen tegen Andjar-Alba/Lopez aan 1.60
Good Luck
Anisimova verneukt hier effe de combi, in zo'n makkelijke tabelhelft werd ze zelfs aanzien als mogelijke kanshebber voor een finaleplaats door Jordi en ik gaf haar ook veel kans om hier hoog te eindigen, ze sloeg meer dan 40 winners maar ook meer dan 60 unforced errors en dat is gratis punten weggeven.
Vannacht ga ik high stake op een overwinning van Heather Watson tegen Kristyna Pliskova (zus van Karolina) aan een odd van 1.90
beide kende een goede voorbereiding op de AO, Pliskova klopte Sabalenka in China en Watson op haar beurt vloerde in Hobart Mertens en verloor vervolgens nipt de halve finale tegen de latere winnares Rybakina.
Ook de odd van Goerges tegen Martic staat met 1.80 mooi geprijsd en is het spelen wel waard net als Gauff tegen Cirstea aan 1.65
In het mannendubbelspel gooi ik tot slot nog wat geld op het Belgische koppel Gille/Vliegen tegen Andjar-Alba/Lopez aan 1.60
Good Luck
Keurige nacht gehad!
Voor vannacht speel ik volgende combi:
1) Collins wint van Putinseva aan 1.45 (beide troffen elkaar 2 weken geleden nog en Collins won met 6-1 en 6-0, nu is Putinseva wel wat beter in vorm denk ik maar toch zie ik Collins deze pot winnen.
2) Kyrgios wint van Simon met -1.5 set handicap aan 1.45, Als Kyrgios zijn hoofd erbij kan houden wint hij eenvoudig met 3-0 maar ik bouw liever wat zekerheid in.
3) Kichenok/Mirza winnen 2-0 tegen Han/Zhu aan 1.60, Mirza (ex nummer 1 in het dubbelspel) is na lange tijd eindelijk terug en ze won meteen met Kichenok het dubbeltornooi van Hobart, hun tegenstanders zijn meer te vinden op het Challengercircuit dus daarom geloof ik wel in straight sets winst van Kichenok/Mirza
Good Luck
was effe minder nachtje, Collins verrassend de boot in, Kyrgios juist en Kichenok/Mirza hebben opgegeven.
voor vannacht volgende tips (ik geef ze gewoon en speel ze single en combi):
1) Tsitsipas - Roanic -> over 3.5 set ->odd 1.60 -> beide heren staan erg sterk te serveren, Roanic heeft op 2 wedstrijden een gemiddelde van meer dan 90% puntenwinst op de eerste opslag, Tsitsipas haalde in zijn enige wedstrijd die hij speelde ook 92%, ik zie beide heren hier dan ook minstens een setje winnen.
2) Fourlis/Radionova - Mertens/Sabalenka -> CS 0-2 -> odd 1.60 -> hier lijkt mij weinig uitleg bij nodig, Mertens/Sabalenka zijn de laatste winnaars van de US Open (ook op hardcourt) en spelen op hoog niveau, Sabalenka ligt al uit het enkelspel dus zij focust nu al volledig op dubbel, Mertens wil graag zoveel mogelijk dubbelen in aantocht naar de OS en ik verwacht hier een heel korte wedstrijd.
3) Guccione/Reid - Dodig/Polasek -> CS 0-2 -> 1.76 -> Guccione/Reid zijn meer te vinden op de challengertornooien, daar winnen ze wel regelmatig hun wedstrijden maar ik denk niet dat ze het kunnen halen van Dodig/Polasek die met de jaren steeds beter beginnen te dubbelen.
Good Luck
Tsitsipas was gewoon een slappe dweil. Roanic sloeg 19 aces en 55 winners, op een wedstrijd van 3 sets is dat best lekker, als je dan weet dat hij ALWEER 89% van zijn punten op zijn eerste opslag won dan weet je dat hij weer ijzersterk serveerde.
Vannacht 3 tips die ik speel, zowel single als in combi, voor uitleg heb ik vanavond helaas geen tijd.
Pliskova wint 2-0 -> 1.95
Kyrgios wint -> 1.45
Mertens wint -> 1.45
Good Luck
Kyrgios neem ik mee.
een echte vampier is het onze yellowboy, hij eet choco assen gevuld met mensenbloed :p
ben eens benieuwd naar de comeback van clijsters over een uurtje :)
Op ma. feb.. 2020, 15:08 schreef yellowboy:
ben eens benieuwd naar de comeback van clijsters over een uurtje :)
Ook zeer benieuwd hier. Sinds US Open 2012 heeft zij geen toernooien meer gespeeld. Zij zal waarschijnlijk nooit meer op haar oude niveau terug komen. Zie het te vaak dat oudere sporters hun oude niveau bij lange na niet halen. Hopelijk is Clijsters in deze, een uitzondering op de regel.
heeeeel sterke 2de set gezien van Clijsters, zonde dat ze die in de tie-break verloor.
Nu weet Kim wel waaraan ze moet werken en dat is vooral de opslag die haar vandaag in de steek liet met ik denk wel 10 dubbele fouten.
Haar vechtersmentaliteit heeft ze in elk geval nog, getuige de comeback in set 2 na 3-0 achterstand.
Zonde dat Muguruza niet meer zo kwakkel speelde als de voorbije 2 jaar (op AO van dit jaar na dan) want anders had Clijsters ze opgegeten ;)