Wedtips van: yellowboy
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
over een maandje gaat normaal gesproken de US Open van start, bij de mannen zijn er nog heel veel twijfelgevallen (en de vraag of Djokovic nog wel wil komen na zijn kluchtverhaal met die Corona) maar bij de vrouwen regent het afzeggingen.
Barty (1), Halep (2), Svitolina (5) en Andeescu (6) hebben allemaal al afgezegt.
Ex-winnares Osaka heeft wel bevestigt dat ze komt, normaal gesproken zal ook Clijsters deelnemen, ik hoop en reken er dan ook wel op dat ze een Wildcard gaat krijgen voor dit tornooi.
Als jullie nog al zekere afzeggingen weten, vul maar aan ;)
tussendoor nog een klein voetbaltipje:
Rosenborg bts NEEN staat aan 2.50
dat vind ik ook wel eens de moeite om een klein bedragje op te gooien ;)
In 4 van de laatste 5 wedstrijden van Rosenborg was uitslag bts neen
bij Viking was dit het geval in 3 van hun laatste 5 wedstrijden
Bij Rosenborg is bovendien Zachariassen geschorst, hij was in de laatste 5 wedstrijden goed voor 4 doelpunten.
Good Luck
BOEM, binne, mooi om zo stake op te bouwen richting US Open :)
Misschien nog een beetje vroeg, maar als je value wil halen dan zou je kunnen overwegen om in de Champions League Real Madrid te laten winnen van Manchester city.
Volgens bookmakers kansloos, maar de statistieken van na de Corona wijzen voor zich. Kijk ook maar eens wat er voor voetbalkwaliteit rondloopt bij Madrid. Individueel denk ik beter dan bij City. City mag de wedstrijd in Manchester spelen, maar denk niet dat dat veel uitmaakt nu zonder supporters.
met Kyrgios heeft nu ook een klepper van formaat bij de mannen al afgezegt voor US Open, en er gaan er nog volgen.
Ook Nadal past voor US Open, dus dat betekend dat met Federer, Kyrgios en nu ook Nadal toch 3 toppers afzeggen.
Gezien de huidige vorm van Bayern Munchen, lijkt het mij zeker de moeite waard om in te zetten op hun tegen PSG. Individueel is Bayern zeker niet beter, maar als team denk ik dat ze PSG makkelijk aan kunnen. quoteringen vind ik persoonlijk vrij hoog voor Bayern. Meer dan 2.00
ik gooi er hier nog een tipje in voor woensdag
Bayern Munchen - Red Bull Salzburg -> over 10.5 corners -> odd 2.00
Bayern pakt elk jaar veel corners in de groepsfase van de CL en vind met Red Bull Salzburg een tegenstander die de laatste uitwedstrijden ook steeds goed was voor minstens 4 corners.
Good Luck
Tipje voor CL vanavond.
Op unibet heb ik een betbuilder gemaakt met volgende weddenschappen van de wedstrijd Brugge - Zenit.
over 8.5 corners
under 3.5 goals
Brugge Double Chance 1x
deze 3 samen lijken mij meer dan haalbaar voor toch een odd van 3.05
Ik heb deze high stake gespeeld maar wou hem toch even met jullie delen
Good Luck
Thanks voor je tip Yellow. Werd spannend na de 3-0 maar heerlijk betje!