Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: yellowboy

Ook ik zal vanaf nu proberen om jullie een beetje te helpen met mijn tips over voetbal en tennis.
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyellowboy in 27-02-2013 09:21 Leden topics
in 27-02-2013 09:21 Leden topics
674 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Komt er nog een voorbeschouwing op de WTA Dubai en ATP USA?

Wat zijn verwachtingen en wie wint?

0 Vind ik leuk's

eerste set al verloren met 6-3, ik kan helaas nergens statistieken vinden maar gelukkig niet hoog ingezet, voor morgen komen er straks nog nieuwe tips

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

nog een week en de Australian Open begint, vannacht speel ik al een bet van een voorbereidingstornooi

Coppejans - Haase -> 1 -> odd 2.33

Coppejans wist tijdens de kwalificaties van de AO serieuze indruk te maken, hij won zijn 3 wedstrijden in straight sets en vooral met heel goed tennis.

Haase won wel 2 partijen en verloor zijn 3de maar zijn tennis was van kwaliteit veeeeel minder dan Coppejans.

Deze odd vind ik persoonlijk dan ook veel te hoog en ik had persoonlijk gedacht dat de odd's eerder lagen aan beide spelers 1.85 maar deze 2.33 is veel te mooi om te laten schieten ;)

GOOD LUCK

3 Vind ik leuk's

gisteren mijn combi al gedeeld in de chat maar zal hem hier ook plaatsen.

Psv over 6.5 corner

Leverkusen wint

Leicester wint

Psv moet winnen met 2 goals verschil, ze treffen een griekse tegenstander en die grieken die staan bekend om massaal te verdedigen, ik zie die corners hier wel redelijk vlot vallen, ik ga live dan ook elke keer bijzetten ;)

Leverkusen verloor met 4-3 bij Young Boys en heeft genoeg aan een thuiszege, als je hun palmares in Europa dit seizoen ziet mag dat absoluut geen probleem zijn, Leicester speelde vorige week 0-0 en moet dus winnen vandaag want bij 0-0 zijn het verlengingen of penaly's (en dat is altijd een risico) en bij een hoger gelijkspel of verlies zijn ze uitgeschakeld.

Gezamelijke odd voor deze 3 bets ligt rond de 6

3 Vind ik leuk's

Ik speel mee! Ook interessant zijn de -3 en -4 handicap met corners voor PSV

1 Vind ik leuk's

de hoogste odd (de corners) is easy binnen.

die andere 2 gaven totaal niet thuis, net zoals andere thuisploegen zoals hoffenheim en Brugge.

Het is en het blijft een raar tornooitje die EL 🙁

0 Vind ik leuk's

Morgen speelt Alexandrova tegen het deense toptalent Clara Tauson (ze won de AO voor Juniors in 2019)

Beide speelsters zijn in topvorm, Alexandrova haalde in Melbourne de halve finale en op de AO zelf werd ze uitgeschakeld door Barty.

Tauson daarentegen won het tornooi Altenkirchen, enkel is dit maar een ITF-tornooi.

Ik speel hier de CS 2-0 voor Alexandrova aan odd 2.02 (high stake)

Tauson gaat een mooie carriere tegemoet maar zal hier toch wel haar meerdere moeten herkennen in Alexandrova denk ik, ze speelt voor de eerste keer tegen een speelster van hoog niveau en zal hierdoor ervaring te kort hebben.

Good Luck

1 Vind ik leuk's

ja miljaar seg 😳😳😳

Alexandrova liep de eerste set al te melken en mekkeren omdat ze een walk in the park verwachtte (net zoals ik eigenlijk), maar ik heb het in de chat nog gezegt tegen Pijn, aan die Tauson gaan we nog geld verdienen volgende maanden/jaren.

Hopelijk denken de bookies dat dit een lucky-shot was 😉

1 Vind ik leuk's

Morgenavond staat Belgie tegenover Wales in de 1ste WK-kwalificatiewedstrijd.

De odd's voor Belgie staan ontzettend laag maar ik heb toch 2 bets gevonden die mij de moeite waard lijken.

Aangezien Lukaku alweer in de spits speelt en deze niet van de bal te zetten is zonder overtreding denk ik dat Belgie veel vrije trappen gaat krijgen.

Nu zijn er 2 die deze bij Belgie voor hun rekening nemen en daarom speel ik:

Debruyne scoort uit rechtstreekse vrije trap -> odd 12

Mertens scoort uit rechtstreekse vrije trap -> odd 17

Good Luck

0 Vind ik leuk's

Morgen nog eens bet op Belgie proberen, ik speel high stake

Over 2.5 goals

Belgie over 6.5 corners

odd 2.10 (vind ik mooie verdubbelaar)

Good Luck

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.