Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: yellowboy

Ook ik zal vanaf nu proberen om jullie een beetje te helpen met mijn tips over voetbal en tennis.
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyellowboy in 27-02-2013 09:21 Leden topics
in 27-02-2013 09:21 Leden topics
674 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Morgen Amstel Gold Race, ik ga daar voor een h2h

Alaphilippe staat daar tegenover Roglic en krijgt daarvoor een odd van 1.80

Roglic heeft al verklaard aan de pers zijn kansen op te offeren voor Van Aert dus ik verwacht hier nog wel een drop.

Ik pak hem high stake

Good Luck

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

die ging mooi

1 Vind ik leuk's

Wel eigenaardig dat voor de koers de reporters op radio1 vertelden dat Roglic en Van Aert hun eigen gang zullen gaan

1 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Vandaag uiteraard finale van het EK.

Beide ploegen hebben een ijzersterke verdediging en ik verwacht dan ook heel weinig doelpunten.

Bts neen aan 1.60 vind ik mooi, ook de under 1.5 goal aan 2.40 staat mooi.

De eindstand 0-0 aan 6.25 speel ik ook low stake, verwacht dat de verdedigers de aanvallers zullen overheersen en dat het moet gebeuren in verlengingen of zelfs penalty's.

1 Vind ik leuk's

Frankrijk to win Basketbal bij de mannen aan odd 16

Daarstraks Frankrijk zien spelen tegen Team USA en dat was enorm sterk basketbal, voor deze odd wil ik het dan ook nog wel wagen, uiteraard wel Low stake

0 Vind ik leuk's

Hoi @yellowboy, heb je nog wat tips? Ik volgde je topic altijd maar het is wat stilletjes. Geen betjes meer voor jou?

0 Vind ik leuk's

voor straks om 17 uur:

Rybakina wint van Halep voor odd 2 😉

Ik twijfel nog altijd aan de fitheid van Halep en ik verwacht dat Rybakina met al haar power wel te sterk gaat zijn voor Halep.

0 Vind ik leuk's

*zucht*

0 Vind ik leuk's

volgende zondag WK wielrennen in Belgie en wie is er meer favorieten dan Wout Van Aert

Ik tip hem hier dan ook Top 3 aan 1.65 en pak hem HIGH stake

Zonder valpartij of lekke band in de laatste 3 kilometer is deze bet 99% zeker binnen, bewijs zijn uitstekende vorm in Ronde van Frankrijk en pas nog in ronde van Engeland.

Good Luck

Bericht gewijzigd door yellowboy op wo 22 sep. 2021, 15:42
0 Vind ik leuk's

vanavond CL en ik bet op de wedstrijd Juventus - Chelsea

mijn tip: Chelsea wint + under 3.5 goals aan odd 2.60

Juventus is dit seizoen alvast niet denderend begonnen en mist vanavond ook nog eens spitsen Morata en Dybala.

Chelsea is een stuk sterker begonnen in de PL en heeft op 6 wedstrijden slechts 2 goals tegen gekregen daar.

Bij Chelsea reken ik natuurlijk op 1 van de beste spitsen van de wereld namelijk Lukaku op er eentje binnen te prikken, lukt het het hem niet dan reken ik op Werner of Havertz.

Chelsea mist vanavond wel stofzuiger Kanté op het middenveld wegens coronabesmetting.

Good Luck

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.