Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: 7SEAS

Hallo iedereen!

Ook ik ga eens beginnen met tips te geven, ben redelijk actief in de chat en geef soms eens een live tipje.
Daarom start ik nu mijn eigen topic.

Mijn tips zullen bestaan uit voornamelijk de volgende competities: NBA, Europees voetbal en heel soms eens een NHL match.

Verder wed ik op e-Sports als er grote toernooien zijn, dit zal vooral de game League of Legends betreffen.
Hier geef ik meer informatie over in het topic 'info en wedden op e-Sports'. De picks zelf post ik vanaf nu hier en in dat andere topic.

Ik gebruik de volgende bookies: Dafabet, Williamhill, 10bet en Unibet.

Kick off:

Roda JC - Almere City FC: Home and o2.5 goals @1.7 bij WilliamHill

Roda moet winnen om aansluiting te houden en eerste te blijven, ook de kans op een periode titel is nog steeds zeer aanwezig. Almere heeft een sterke reeks achter te rug en vooral hun aanvaller Vincent Janssen is op dreef. Roda mist Guy Ramos ( schorsing ) en Anco Janssen ( blessure ) tegen Almere. Dit zijn twee sterke spelers, vooral Ramos zal worden gemist in de verdediging. In zijn plaats zal denk ik Van Berkel spelen die ik absoluut niet sterk vond spelen toen hij er stond. Ik verwacht een open wedstrijd met veel goals, maar dat Roda aan het langste eind trekt.

Veel succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 7seas
Country flag7seas in 20-11-2014 18:49 Leden topics
in 20-11-2014 18:49 Leden topics
128 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
NBA vannacht:

Miami Heat - Chicago Bulls: Bulls -4.5

Oklahoma City Thunder - Phoenix Suns: OKC -6.5

New York Knicks - Toronto Raptors: Raptors -6.5
0 Vind ik leuk's
~
En OKC - Suns: Under 209.5
0 Vind ik leuk's
~
Washington Wizards OVER 102.5 @ 1.91

Wat een value op deze pick, Washington is een beresterk thuis team. Utah geeft gemiddeld 102 ppg aan tegenstanders weg en zelfs tegen Sacramento over de 100. Die zonder Cousins gewoon in een diep gat zitten.
0 Vind ik leuk's
~
NBA vannacht:

Miami Heat - Chicago Bulls: Bulls -4.5

Oklahoma City Thunder - Phoenix Suns: OKC -6.5

New York Knicks - Toronto Raptors: Raptors -6.5

OKC - Suns: Under 209.5

Washington Wizards OVER 102.5 @ 1.91

Washington, wat een prutsploeg. Dikke blacklist, speel ik eens een keer op ze met een iets hogere line op home team over. Man die 1st half heeft me veel stack gekost.
0 Vind ik leuk's
~
NBA:

Philadelphia 76'ers - Boston Celtics: Philly +6.5

Heb wel vertrouwen op Philly vanavond, ze hebben het goed gedaan tegen Memphis. Maar in the end zie je toch dat als Memphis even pushed dat ze dan een zwaar bevochten win binnen kunnen slepen. Philly zal na de game tegen Memphis zeker gemotiveerd zijn om dat spel door te trekken. Celtics zitten in een dal momenteel, verloren van de Knicks en Charlotte en niet echt een teken tot verbetering. Ik denk dat het een hoog scorende game wordt met 2 teams die aan elkaar gewaagd zijn.

Cleveland Caveliers - Charlotte Hornets: Cleveland o104.5 + Cleveland -10.5

Thuisresultaten, en Hornets zijn echt niet opgewassen tegen de Caveliers in huidige vorm op thuisterrein.

Phoenix Suns - Milwauckee Bucks: Bucks +5.5 + under 209.5

Phoenix is zo'n inconsistente ploeg, laatste 5 wedstrijden verloren. Zelfs tegen Detroit! Gisteren nog met 24 punten verschil afgemaakt tegen Oklahoma.
Er zijn geruchten dat Dragic weer niet mee doet, op Rotoworld wordt gezegd dat hij weer last heeft van spiertrekkingen in zijn rug.
Milwauckee is erg verbeterd in verdedigend opzicht t.o.v. vorig jaar, de laatste games zijn wel redelijk te noemen en ik verwacht ook dat Milwauckee hier de underdog is, hetzelfde als tegen de Clippers.
Deze line moet voor Milwauckee makkelijk te coveren zijn.
M.b.t. de under, Phoenix is een hoog scorende ploeg. Maar met de afwezigheid van Dragic zal dit zeker een under zijn.

Portland Trailblazers - San Antonio Spurs: BLAZERSSSS -8.5

Spurs spelen zonder een heleboel spelers: Duncan, Manu, Tiago & Parker out.
Daarnaast vlogen de Trailblazers er vorig jaar uit in de playoffs tegen de Spurs, dus ze zullen wat recht willen zetten.
Aldridge en Lilliard zullen er denk ik overheen walsen, dan Matthews voor de 3punters en de line is binnen!

Succes!
0 Vind ik leuk's
~
Philadelphia 76'ers - Boston Celtics: Philly +6.5

Heb wel vertrouwen op Philly vanavond, ze hebben het goed gedaan tegen Memphis. Maar in the end zie je toch dat als Memphis even pushed dat ze dan een zwaar bevochten win binnen kunnen slepen. Philly zal na de game tegen Memphis zeker gemotiveerd zijn om dat spel door te trekken. Celtics zitten in een dal momenteel, verloren van de Knicks en Charlotte en niet echt een teken tot verbetering. Ik denk dat het een hoog scorende game wordt met 2 teams die aan elkaar gewaagd zijn.

Cleveland Caveliers - Charlotte Hornets: Cleveland o104.5 + Cleveland -10.5

Thuisresultaten, en Hornets zijn echt niet opgewassen tegen de Caveliers in huidige vorm op thuisterrein.

Phoenix Suns - Milwauckee Bucks: Bucks +5.5 + under 209.5

Phoenix is zo'n inconsistente ploeg, laatste 5 wedstrijden verloren. Zelfs tegen Detroit! Gisteren nog met 24 punten verschil afgemaakt tegen Oklahoma.
Er zijn geruchten dat Dragic weer niet mee doet, op Rotoworld wordt gezegd dat hij weer last heeft van spiertrekkingen in zijn rug.
Milwauckee is erg verbeterd in verdedigend opzicht t.o.v. vorig jaar, de laatste games zijn wel redelijk te noemen en ik verwacht ook dat Milwauckee hier de underdog is, hetzelfde als tegen de Clippers.
Deze line moet voor Milwauckee makkelijk te coveren zijn.
M.b.t. de under, Phoenix is een hoog scorende ploeg. Maar met de afwezigheid van Dragic zal dit zeker een under zijn.

Portland Trailblazers - San Antonio Spurs: BLAZERSSSS -8.5

Spurs spelen zonder een heleboel spelers: Duncan, Manu, Tiago & Parker out.
Daarnaast vlogen de Trailblazers er vorig jaar uit in de playoffs tegen de Spurs, dus ze zullen wat recht willen zetten.
Aldridge en Lilliard zullen er denk ik overheen walsen, dan Matthews voor de 3punters en de line is binnen!

Welgeteld 1 Euro winst vannacht! Olynyk bij Celtics, echt normaal is ie echt mongolisch slecht. Vandaag knalt ie er ff 30p in.
0 Vind ik leuk's
~
syndra:


Welgeteld 1 Euro winst vannacht! Olynyk bij Celtics, echt normaal is ie echt mongolisch slecht. Vandaag knalt ie er ff 30p in.


nother day nother euro
0 Vind ik leuk's
Een mega tip vannacht, die ik speel met ultra high stake 20/20.

Chicago Bulls - NY Knicks: 3rdQ: Chicago -3.5 @1.91

Chicago kan weer rekenen op Noah, alleen zou Rose questionable zijn.
Ik heb wat research gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat van de laatste 4 home games, Chicago 3x Q3 wist te winnen.
Ook nog zeer overtuigend (31-18 tegen GSW, 26-17 tegen Nets en 27-21 tegen Dallas ).

NY is echt in de grootste slop ooit.
Injuries: J.R. Smith (partial tear of left plantar fascia), Iman Shumpert (dislocated left shoulder) and Andrea Bargnani (strained calf).
Nu komt daar nog bij dat Stoudemire niet speelt, en Anthony is niet 100% fit en er zouden geruchten zijn dat hij ook niet speelt.
Ook hier heb ik wat research gedaan en in de laatste 4 away games wist NY maar 1x Q3 te winnen ( nota bene tegen de Celtics ).
De overige wedstrijden worden ze echt geblowout in 3rdQ. (21-38 tegen Spurs, 21-23 tegen Pelicans en 24-28 tegen Hornets. Maar deze reeks gaat thuis ook zo voort, want zelfs daar wonnen ze maar 1x Q3 in 3 wedstrijden.

Genoeg info, dit lijkt me vrij duidelijk.
0 Vind ik leuk's
~
Klinkt overtuigend, ik doe mee! :d
0 Vind ik leuk's
Blijkt toch maar weer dat statistieken weinig zeggen........
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.