Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: 7SEAS

Hallo iedereen!

Ook ik ga eens beginnen met tips te geven, ben redelijk actief in de chat en geef soms eens een live tipje.
Daarom start ik nu mijn eigen topic.

Mijn tips zullen bestaan uit voornamelijk de volgende competities: NBA, Europees voetbal en heel soms eens een NHL match.

Verder wed ik op e-Sports als er grote toernooien zijn, dit zal vooral de game League of Legends betreffen.
Hier geef ik meer informatie over in het topic 'info en wedden op e-Sports'. De picks zelf post ik vanaf nu hier en in dat andere topic.

Ik gebruik de volgende bookies: Dafabet, Williamhill, 10bet en Unibet.

Kick off:

Roda JC - Almere City FC: Home and o2.5 goals @1.7 bij WilliamHill

Roda moet winnen om aansluiting te houden en eerste te blijven, ook de kans op een periode titel is nog steeds zeer aanwezig. Almere heeft een sterke reeks achter te rug en vooral hun aanvaller Vincent Janssen is op dreef. Roda mist Guy Ramos ( schorsing ) en Anco Janssen ( blessure ) tegen Almere. Dit zijn twee sterke spelers, vooral Ramos zal worden gemist in de verdediging. In zijn plaats zal denk ik Van Berkel spelen die ik absoluut niet sterk vond spelen toen hij er stond. Ik verwacht een open wedstrijd met veel goals, maar dat Roda aan het langste eind trekt.

Veel succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 7seas
Country flag7seas in 20-11-2014 18:49 Leden topics
in 20-11-2014 18:49 Leden topics
128 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
0 Vind ik leuk's
~
7seas:
Ik begin hier ook maar weer eens wat tipjes te delen uit mijn voorbeschouwingen:

Ligue 1 - elfde speelronde:

Toulouse - Monaco: Niet op wedden of kleingeld op Braithwaite to score zie voorbeschouwing
Lorient - Montpellier: Lorient DNB
Nancy - Caen: Nancy win / over 2.5 zie voorbeschouwing
Saint-Etienne - Monaco: Monaco DNB zie voorbeschouwing
Nice - Nantes: Nice win zie voorbeschouwing
Marseille - Bordeaux: Marseille win zie voorbeschouwing

NBA vannacht:

Volgt later.
0 Vind ik leuk's
~
League of Legends voorbeschouwingen

Het League of Legends seizoen is wederom van start gegaan en de tips uit mijn voorbeschouwingen zullen ook in dit topic verschijnen.

01-06-2017:

Misfits - Fnatic: Fnatic to win @ 1.73 (medium stake)

02-06-2017:

Team ROCCAT - G2 eSports: Over 2,5 maps @ 1.95 (low stake)

0 Vind ik leuk's
~
7seas:
League of Legends voorbeschouwingen

Het League of Legends seizoen is wederom van start gegaan en de tips uit mijn voorbeschouwingen zullen ook in dit topic verschijnen.

01-06-2017:

Misfits - Fnatic: Fnatic to win @ 1.73 (medium stake)

02-06-2017:

Team ROCCAT - G2 eSports: Over 2,5 maps @ 1.95 (low stake)



Het seizoen is in ieder geval goed van start gegaan!

ROI: 180%
0 Vind ik leuk's
~
eSports tips 03-06-2017

Echo Fox - FlyQuest: Over 2,5 maps @ 1.96 (low stake) & Echo Fox to win Map 1 @ 2.25 (low stake)

https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/e-sports/echo-fox-flyquest-nalcs-summer-split-03-06-2017/

Team Dignitas - Team EnvyUs: Correct score 2-0 @ 1.85 (low stake)

https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/e-sports/team-dignitas-team-envyus-nalcs-summer-split-03-06-2017/

Succes en meer voorbeschouwingen voor morgen volgen!
0 Vind ik leuk's
~
7seas:
eSports tips 03-06-2017

Echo Fox - FlyQuest: Over 2,5 maps @ 1.96 (low stake) & Echo Fox to win Map 1 @ 2.25 (low stake)

https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/e-sports/echo-fox-flyquest-nalcs-summer-split-03-06-2017/

Team Dignitas - Team EnvyUs: Correct score 2-0 @ 1.85 (low stake)

https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/e-sports/team-dignitas-team-envyus-nalcs-summer-split-03-06-2017/

Succes en meer voorbeschouwingen voor morgen volgen!


Al met al nog een klein winstje weten te boeken en zijn we na de eerste week in de League of Legends aanbeland op de volgende conclusies:

Win 3
Lose 2
ROI: 127%
0 Vind ik leuk's
~
League of Legends 04-06-2017

Team Liquid - Echo Fox: Echo Fox First Blood @ 2.00 (medium stake, BetSafe).

Succes!
0 Vind ik leuk's
~
7seas:
League of Legends 04-06-2017

Team Liquid - Echo Fox: Echo Fox First Blood @ 2.00 (medium stake, BetSafe).

Succes!


En ook deze is binnen!

ROI na week 1 in de LCS: 146%
0 Vind ik leuk's
~

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.