Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: 7SEAS

Hallo iedereen!

Ook ik ga eens beginnen met tips te geven, ben redelijk actief in de chat en geef soms eens een live tipje.
Daarom start ik nu mijn eigen topic.

Mijn tips zullen bestaan uit voornamelijk de volgende competities: NBA, Europees voetbal en heel soms eens een NHL match.

Verder wed ik op e-Sports als er grote toernooien zijn, dit zal vooral de game League of Legends betreffen.
Hier geef ik meer informatie over in het topic 'info en wedden op e-Sports'. De picks zelf post ik vanaf nu hier en in dat andere topic.

Ik gebruik de volgende bookies: Dafabet, Williamhill, 10bet en Unibet.

Kick off:

Roda JC - Almere City FC: Home and o2.5 goals @1.7 bij WilliamHill

Roda moet winnen om aansluiting te houden en eerste te blijven, ook de kans op een periode titel is nog steeds zeer aanwezig. Almere heeft een sterke reeks achter te rug en vooral hun aanvaller Vincent Janssen is op dreef. Roda mist Guy Ramos ( schorsing ) en Anco Janssen ( blessure ) tegen Almere. Dit zijn twee sterke spelers, vooral Ramos zal worden gemist in de verdediging. In zijn plaats zal denk ik Van Berkel spelen die ik absoluut niet sterk vond spelen toen hij er stond. Ik verwacht een open wedstrijd met veel goals, maar dat Roda aan het langste eind trekt.

Veel succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 7seas
Country flag7seas in 20-11-2014 18:49 Leden topics
in 20-11-2014 18:49 Leden topics
128 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik had hem zelfs gespeeld zonder handicap in een combi, gisterenmiddag al... Weer fout, nba loopt wat minder vlotjes eveneens bij mij. Bizarre uitslagen laatste week. Milwaukee had ik wel goed met een odd van 3,6 mrt stake 1/10 haha
0 Vind ik leuk's
Sorry boys, ik had n.b. alles uitgezocht en 3 vellen papier volgekladderd voor dat uit te zoeken.

Ik neem ook even een break.
0 Vind ik leuk's
~
Het was gewoon een goede bet, je kan daar niet veel aan doen. Ik focus me eveneens voral op nba maar merk dat ik de laatste tijd overal positief draai buiten NBA... Natuurlijk door de vele bets heeft het grote invloed. Ik pak ook even een break op de nba denk ik.
0 Vind ik leuk's
Ik ga maar weer eens beginnen mijn tips te posten:

Denver Nuggets - Toroto Raptors: Raptors +1.5 & Lowry over 21.5

Ondanks dat de Raptors b2b zijn, denk ik dat ze dit gaan winnen. De huidige vorm is uitstekend te noemen en zonder DeRozan doen ze het voortreffelijk. Vooral Lowry is on point. Denver is gewoon Denver, zo inconsistent. Ik heb de match tegen de Hornets en Nets gezien en het was gewoon echt bagger.
Raptors +1.5 is super safe tegen een leuke odd en Lowry gezien zijn huidige vorm.

Dallas Mavericks - OKC: OKC +2.5

Dallas is zo overrated, ik vind ze matig spelen met Rondo. Rondo houdt de anderen van scoren af en dat vind ik juist zo jammer. OKC is zelfs zonder Durant hier vanavond alles behalve de underdog. Westbrook kan de Thunder door deze match slepen, ook de bench van OKC zal vandaag on point zijn met Jackson en Lamb.

D. Howard (Houston Rockets): Under 18.5
Howard is altijd matig tegen sterke ploegen, tegen Memphis had hij maar 6 punten en de keer daarvoor tegen Portland ook maar 16. Deze line moet te doen zijn.

0 Vind ik leuk's
~
Denver Nuggets - Toroto Raptors: Raptors +1.5 & Lowry over 21.5

Ondanks dat de Raptors b2b zijn, denk ik dat ze dit gaan winnen. De huidige vorm is uitstekend te noemen en zonder DeRozan doen ze het voortreffelijk. Vooral Lowry is on point. Denver is gewoon Denver, zo inconsistent. Ik heb de match tegen de Hornets en Nets gezien en het was gewoon echt bagger.
Raptors +1.5 is super safe tegen een leuke odd en Lowry gezien zijn huidige vorm.

Dallas Mavericks - OKC: OKC +2.5

Dallas is zo overrated, ik vind ze matig spelen met Rondo. Rondo houdt de anderen van scoren af en dat vind ik juist zo jammer. OKC is zelfs zonder Durant hier vanavond alles behalve de underdog. Westbrook kan de Thunder door deze match slepen, ook de bench van OKC zal vandaag on point zijn met Jackson en Lamb.

D. Howard (Houston Rockets): Under 18.5
Howard is altijd matig tegen sterke ploegen, tegen Memphis had hij maar 6 punten en de keer daarvoor tegen Portland ook maar 16. Deze line moet te doen zijn.

Ik had OKC nog +9.5 gepakt live, dus de avond was toch nog goed gekomen. :)
0 Vind ik leuk's
~
syndra:
Denver Nuggets - Toroto Raptors: Raptors +1.5 & Lowry over 21.5

Ondanks dat de Raptors b2b zijn, denk ik dat ze dit gaan winnen. De huidige vorm is uitstekend te noemen en zonder DeRozan doen ze het voortreffelijk. Vooral Lowry is on point. Denver is gewoon Denver, zo inconsistent. Ik heb de match tegen de Hornets en Nets gezien en het was gewoon echt bagger.
Raptors +1.5 is super safe tegen een leuke odd en Lowry gezien zijn huidige vorm.

Dallas Mavericks - OKC: OKC +2.5

Dallas is zo overrated, ik vind ze matig spelen met Rondo. Rondo houdt de anderen van scoren af en dat vind ik juist zo jammer. OKC is zelfs zonder Durant hier vanavond alles behalve de underdog. Westbrook kan de Thunder door deze match slepen, ook de bench van OKC zal vandaag on point zijn met Jackson en Lamb.

D. Howard (Houston Rockets): Under 18.5
Howard is altijd matig tegen sterke ploegen, tegen Memphis had hij maar 6 punten en de keer daarvoor tegen Portland ook maar 16. Deze line moet te doen zijn.

Ik had OKC nog +9.5 gepakt live, dus de avond was toch nog goed gekomen. :)


Mooie livebet nog om de avond nog goed te maken!
0 Vind ik leuk's
NBA vanavond:

Atlanta - Cleveland: Atlanta to win 2ndQ

Statistieken.

Denver Nuggets - Los Angeles Lakers: Lakers +6.5

Lakers beginnen beter te spelen en de marges te verkleinen. Denver is heel inconsistent, vandaar de pick op de Lakers.

Dallas - Washington: Under 208.5

Met Rondo erbij scoren de Mavs velen malen minder, Washington is b2b dus zullen het redelijk rustig aan gaan doen.

0 Vind ik leuk's
~
NBA vanavond:

Atlanta - Cleveland: Atlanta to win 2ndQ

Statistieken.

Denver Nuggets - Los Angeles Lakers: Lakers +6.5

Lakers beginnen beter te spelen en de marges te verkleinen. Denver is heel inconsistent, vandaar de pick op de Lakers.

Dallas - Washington: Under 208.5

Met Rondo erbij scoren de Mavs velen malen minder, Washington is b2b dus zullen het redelijk rustig aan gaan doen.


Alles goed vannacht!!
0 Vind ik leuk's
~
Na lange afwezigheid ga ik maar weer eens wat tipjes posten.
Helaas nog geen NBA, want dat begint pas in oktober.

Nederland Jupiler League

Helmond Sport - MVV Maastricht: dnb MVV @2.15

MVV wordt door de bookies gezien als underdog in deze match, zelf snap ik niet waarom.
Ze hebben goede spelers aangetrokken, alleen de voorbereidingen waren niet super.
Helmond zie ik nu niet opeens winnen hier na hun dramatische seizoen vorig jaar.

League of Legends E-Sports

Unicorns of Love - ROCCAT: ROCCAT @2.00

UOL nieuwe jungler H0R0, ze zeggen dat hij zich goed acclimatiseert. Maar dit geloof ik niet helemaal.
UOL hebben een zwak punt en dat is hun botlane, ROCCAT's botlane met RalleZ en Vander is beter.
In deze best of five ga ik voor ROCCAT.

Meer tips volgen.
0 Vind ik leuk's
~
Benieuwd naar je NBA seizoen! Keep us posted (Y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.