Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: 7SEAS

Hallo iedereen!

Ook ik ga eens beginnen met tips te geven, ben redelijk actief in de chat en geef soms eens een live tipje.
Daarom start ik nu mijn eigen topic.

Mijn tips zullen bestaan uit voornamelijk de volgende competities: NBA, Europees voetbal en heel soms eens een NHL match.

Verder wed ik op e-Sports als er grote toernooien zijn, dit zal vooral de game League of Legends betreffen.
Hier geef ik meer informatie over in het topic 'info en wedden op e-Sports'. De picks zelf post ik vanaf nu hier en in dat andere topic.

Ik gebruik de volgende bookies: Dafabet, Williamhill, 10bet en Unibet.

Kick off:

Roda JC - Almere City FC: Home and o2.5 goals @1.7 bij WilliamHill

Roda moet winnen om aansluiting te houden en eerste te blijven, ook de kans op een periode titel is nog steeds zeer aanwezig. Almere heeft een sterke reeks achter te rug en vooral hun aanvaller Vincent Janssen is op dreef. Roda mist Guy Ramos ( schorsing ) en Anco Janssen ( blessure ) tegen Almere. Dit zijn twee sterke spelers, vooral Ramos zal worden gemist in de verdediging. In zijn plaats zal denk ik Van Berkel spelen die ik absoluut niet sterk vond spelen toen hij er stond. Ik verwacht een open wedstrijd met veel goals, maar dat Roda aan het langste eind trekt.

Veel succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 7seas
Country flag7seas in 20-11-2014 18:49 Leden topics
in 20-11-2014 18:49 Leden topics
128 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
NBA:

Toronto Raptors - Indiana Pacers: Toronto -7.5

Ik vind persoonlijk, ondanks de hoge line voor de Pacers, dat de Pacers het verdomd slecht doen tegen ploegen die hoog scoren. Zoals de Clippers, Cleveland, Suns, Nuggets en Celtics. Toronto is ook zo'n hoog scorende ploeg, met de DeRozan nog steeds out doen ze het toch allerminst aardig.
Verwacht dan ook dat de Raptors dit coveren.

Brooklyn Nets - Philadelphia 76'ers: Philly under 94.5 HIGH STAKE

Deze line is veel te hoog, Brooklyn vind ik toch nog wel een redelijke thuisploeg. Johnson zou weer terug zijn en Garnett ook, alleen Lopez blijft voorloping nog out. Voor Philly is Wroten out, hij is toch wel de drijvende kracht achter de 76'ers, avg 17.9 ppg.
Philly blijft vandaag ook weer under 94.5.

New Orleans Pelicans - Cleveland Cavs: Pelicans to win 2nd Q

Statistieken.
0 Vind ik leuk's
~
syndra:
NBA:

Toronto Raptors - Indiana Pacers: Toronto -7.5

Ik vind persoonlijk, ondanks de hoge line voor de Pacers, dat de Pacers het verdomd slecht doen tegen ploegen die hoog scoren. Zoals de Clippers, Cleveland, Suns, Nuggets en Celtics. Toronto is ook zo'n hoog scorende ploeg, met de DeRozan nog steeds out doen ze het toch allerminst aardig.
Verwacht dan ook dat de Raptors dit coveren.

Brooklyn Nets - Philadelphia 76'ers: Philly under 94.5 HIGH STAKE

Deze line is veel te hoog, Brooklyn vind ik toch nog wel een redelijke thuisploeg. Johnson zou weer terug zijn en Garnett ook, alleen Lopez blijft voorloping nog out. Voor Philly is Wroten out, hij is toch wel de drijvende kracht achter de 76'ers, avg 17.9 ppg.
Philly blijft vandaag ook weer under 94.5.

New Orleans Pelicans - Cleveland Cavs: Pelicans to win 2nd Q

Statistieken.

Philly speelt vanavond wel weer met Wroten (it has been confirmed on ESPN), laatste 5 partijen hebben de Nets tijdens hun thuispartijen 4x hun tegenstander over de 94 punten laten shooten, 1x tegen de halve b-line van de Spurs nipt op een under laten gehouden (93 pt.). Ookal betreft 't sterkere ploegen die de over haalden die 4 partijen, 't blijft toch ietwat gevaarlijk. ;)
Ik zou niet snel mijn keuze gemaakt hebben op de 76ers under, Garnett blijft ook nog een twijfelgeval bij de Nets dus ze zullen niet heel veel rebounders pakken ook nog.
Hoop voor je dat 't alsnog goed komt met je bet, succes! :)
0 Vind ik leuk's
Congratz, alle 3 de bets juist! (y)
Hoe ongelofelijk slecht de 76ers ook waren, je had wel wat mazzel dat ze in de 2nd half al vroeg begonnen te kloten, heb daar ook een under gezet op Under 48.5 1st q. total points. Blijft toch lekker, keep it up. :P

:).
0 Vind ik leuk's


Philly speelt vanavond wel weer met Wroten (it has been confirmed on ESPN), laatste 5 partijen hebben de Nets tijdens hun thuispartijen 4x hun tegenstander over de 94 punten laten shooten, 1x tegen de halve b-line van de Spurs nipt op een under laten gehouden (93 pt.). Ookal betreft 't sterkere ploegen die de over haalden die 4 partijen, 't blijft toch ietwat gevaarlijk. ;)
Ik zou niet snel mijn keuze gemaakt hebben op de 76ers under, Garnett blijft ook nog een twijfelgeval bij de Nets dus ze zullen niet heel veel rebounders pakken ook nog.
Hoop voor je dat 't alsnog goed komt met je bet, succes! :)

Oh, was dit game time decision? Want ik heb nadat ik mijn tips heb gepost niet meer gekeken namelijk en toen stond op zowel basketbal reference als yahoo dat hij out was. Maar goed, je hebt het hier wel over de 76'ers he. Zelfs de B squad van de Spurs wint tegen Philly denk ik. Ik weet niet of je de matches van de Nets live hebt gevolgd maar ik vond toch dat ze goed verdedigden, zelfs zonder Johnson en Lopez toen.

Cleveland to lose 2nd Q is gewoon altijd free money, en Toronto moet je een paar games van volgen voordat je conclusies kunt trekken.

Winstgevend nachtje was het zeker, alleen de voetbalbets gingen niet erg goed.
0 Vind ik leuk's
~

Heracles Almelo - FC Dordrecht: Heracles -1

Heracles doet het op het moment gewoon super, van de laatste 5 wedstrijden werd er maar 1 keer verloren tegen PSV.
Dordrecht is hekkensluiter en zal regelrecht teruggaan naar de Jupiler League. Dordrecht verlies bijna altijd wel met 2 doelpunten verschil
en vandaag zal dat niet anders zijn.

MVV - Jong Ajax: Jong Ajax to win match

Jong Ajax doet het redelijk in de middenmoot, zijn nu 5 wedstrijden op rij ongeslagen. Zeer aantrekkelijk voetbal in de laatste paar wedstrijden met 4-0 overwinningen tegen VVV en 3-2 tegen RKC. Hoewel Jong Ajax het in uitwedstrijden beduidend minder goed doet dan op het eigen Sportpark de Toekomst denk ik dat er vandaag 3 punten aan gaan komen. MVV is bar slecht, ze speelden de 3 wedstrijden tegen de slechtste 3 teams. Alleen tegen RKC werd gewonnen.
Kunnen ze iets beginnen vanavond tegen Jong Ajax? Nee.

Fortuna Sittard - FC Oss: FC Oss to win match + Under 2.5 ( aparte bets )

Fortuna is het enige team dat nog géén enkele thuisoverwinning heeft behaald dit seizoen. Afgezien van dat gaat het redelijk met de ploeg van Willy Boessen dat de punten liever haalt buitenshuis. Fortuna in de laatste 2 thuiswedstrijden 2x een 0-0 tegen respectievelijk de Graafschap en Sparta. De Graafschap en Oss lijken wel een beetje op elkaar qua doelpunten gescoord en doelpunten tegen. Vandaag ga ik voor Oss to win, en under 2.5. Oss to win ben ik vrij zeker over, alleen met hoeveel. De under 2.5 heeft zoveel value, odd van 2.4 gisteren.

UD Almeria - Real Madrid: Away team to score from a penalty? YES ( low stake ) @ 4.5!
0 Vind ik leuk's
~
NBA:

Toronto Raptors - Indiana Pacers: Toronto -7.5

Ik vind persoonlijk, ondanks de hoge line voor de Pacers, dat de Pacers het verdomd slecht doen tegen ploegen die hoog scoren. Zoals de Clippers, Cleveland, Suns, Nuggets en Celtics. Toronto is ook zo'n hoog scorende ploeg, met de DeRozan nog steeds out doen ze het toch allerminst aardig.
Verwacht dan ook dat de Raptors dit coveren.

Brooklyn Nets - Philadelphia 76'ers: Philly under 94.5 HIGH STAKE

Deze line is veel te hoog, Brooklyn vind ik toch nog wel een redelijke thuisploeg. Johnson zou weer terug zijn en Garnett ook, alleen Lopez blijft voorloping nog out. Voor Philly is Wroten out, hij is toch wel de drijvende kracht achter de 76'ers, avg 17.9 ppg.
Philly blijft vandaag ook weer under 94.5.

New Orleans Pelicans - Cleveland Cavs: Pelicans to win 2nd Q

Statistieken.

0 Vind ik leuk's
~
Voetbal:

Sheffield Wednesday - Wolverhampton Wanderers: Sheffield Wednesday to win match

Willem II - PEC Zwolle: X2

0 Vind ik leuk's
~
syndra:
Voetbal:

Sheffield Wednesday - Wolverhampton Wanderers: Sheffield Wednesday to win match

Willem II - PEC Zwolle: X2

0 Vind ik leuk's
~
NBA vannacht:

Indiana Pacers - Portland Trailblazerssssssssssss: Blazers -5.5

Vandaag weer eens een heerlijke match voor Rip City, Indiana mist noga lwat spelers (voor een aantal weken al). Indiana ook alweer op een lose streak van 7. Zoals gisteren al aangegeven vind ik dat Indiana ondermaats presteert tegen hoog scorende ploegen, ook Portland is weer zo'n ploeg. Portland was on fire tegen de Bulls maar dat mocht niet baten. Na 2 losses in a row gaat Portland vandaag gewoon winnen met -5.5 handicap.

Milwauckee Bucks - Los Angeles Clippers: Clippers -4.5

Hoewel ik vond dat de Clippers niet erg slecht speelden gister, hebben ze toch verloren. Maar dat is tegen Washington die gewoon heer en meester zijn in hun thuis arena. Tegen Milwauckee zal het lastig worden vandaag, -4.5 is mijn limiet bij deze match. Washington en Milwauckee kunnen beide goed verdedigen. Toch denk ik dat Milwauckee een maatje kleiner is dan Washington.

Charlotte Hornets - Brooklyn Nets: Hornets -4.5

Hoewel beide ploegen het op het moment matig doen, zal er deze match maar één echte winnaar zijn en dat is Charlotte. Nets waren gisteren tegen Philly weer barsclecht en hadden geluk dat Philly gewoon het slechtste team ooit is. Vooral in het 3de Q. Hornets verloren door een dubbele OT tegen Memphis, ze speelden goed, maar dat mocht helaas niet baten. Vandaag zal dat anders zijn, Jefferson en Walker zullen over de defense van de Nets heen walsen denk ik. Ook vind ik dat Charlotte altijd veel pech heeft, ze zijn gewoon een mediocre team.

0 Vind ik leuk's
~
NBA vannacht:

Indiana Pacers - Portland Trailblazerssssssssssss: Blazers -5.5

Vandaag weer eens een heerlijke match voor Rip City, Indiana mist noga lwat spelers (voor een aantal weken al). Indiana ook alweer op een lose streak van 7. Zoals gisteren al aangegeven vind ik dat Indiana ondermaats presteert tegen hoog scorende ploegen, ook Portland is weer zo'n ploeg. Portland was on fire tegen de Bulls maar dat mocht niet baten. Na 2 losses in a row gaat Portland vandaag gewoon winnen met -5.5 handicap.

Milwauckee Bucks - Los Angeles Clippers: Clippers -4.5

Hoewel ik vond dat de Clippers niet erg slecht speelden gister, hebben ze toch verloren. Maar dat is tegen Washington die gewoon heer en meester zijn in hun thuis arena. Tegen Milwauckee zal het lastig worden vandaag, -4.5 is mijn limiet bij deze match. Washington en Milwauckee kunnen beide goed verdedigen. Toch denk ik dat Milwauckee een maatje kleiner is dan Washington.

Charlotte Hornets - Brooklyn Nets: Hornets -4.5

Hoewel beide ploegen het op het moment matig doen, zal er deze match maar één echte winnaar zijn en dat is Charlotte. Nets waren gisteren tegen Philly weer barsclecht en hadden geluk dat Philly gewoon het slechtste team ooit is. Vooral in het 3de Q. Hornets verloren door een dubbele OT tegen Memphis, ze speelden goed, maar dat mocht helaas niet baten. Vandaag zal dat anders zijn, Jefferson en Walker zullen over de defense van de Nets heen walsen denk ik. Ook vind ik dat Charlotte altijd veel pech heeft, ze zijn gewoon een mediocre team.

Mijn RIP city deed het weer perfect gister, Indiana +20.5 live was gewoon free money. Omdat Portland zich altijd wat laat inkakken als ze een lead hebben van 20+ punten. Clippers totale prutsploeg, blacklist ze maar weer eens. Hornets waren ook echt bagger gister.
0 Vind ik leuk's
~

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.