Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: 7SEAS

Hallo iedereen!

Ook ik ga eens beginnen met tips te geven, ben redelijk actief in de chat en geef soms eens een live tipje.
Daarom start ik nu mijn eigen topic.

Mijn tips zullen bestaan uit voornamelijk de volgende competities: NBA, Europees voetbal en heel soms eens een NHL match.

Verder wed ik op e-Sports als er grote toernooien zijn, dit zal vooral de game League of Legends betreffen.
Hier geef ik meer informatie over in het topic 'info en wedden op e-Sports'. De picks zelf post ik vanaf nu hier en in dat andere topic.

Ik gebruik de volgende bookies: Dafabet, Williamhill, 10bet en Unibet.

Kick off:

Roda JC - Almere City FC: Home and o2.5 goals @1.7 bij WilliamHill

Roda moet winnen om aansluiting te houden en eerste te blijven, ook de kans op een periode titel is nog steeds zeer aanwezig. Almere heeft een sterke reeks achter te rug en vooral hun aanvaller Vincent Janssen is op dreef. Roda mist Guy Ramos ( schorsing ) en Anco Janssen ( blessure ) tegen Almere. Dit zijn twee sterke spelers, vooral Ramos zal worden gemist in de verdediging. In zijn plaats zal denk ik Van Berkel spelen die ik absoluut niet sterk vond spelen toen hij er stond. Ik verwacht een open wedstrijd met veel goals, maar dat Roda aan het langste eind trekt.

Veel succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 7seas
Country flag7seas in 20-11-2014 18:49 Leden topics
in 20-11-2014 18:49 Leden topics
128 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
bjorn-1880:
Leuke picks. Ben het ook eens maar Clippers ben ik nog aan het twijfelen. Phoenix won in Dallas en in Toronto en Houston werd ook laar met 5 punten verloren. Thuis wonnen ze eerder zelfs van Golden State en van San Antonio. Als de lijn nog op 8,5 komt ga ik voor Phoenix. Clippers zijn natuurlijk wel zwaar onder stoom gekomen laatste twee weken en wonnen idd de eerste partij ook overtuigend.


Alles wat je zegt klopt 100%, Suns zijn ook weer niet super slecht tegen beter scorende teams, maar ik vind ze zo inconsistent.
0 Vind ik leuk's
~
syndra:
Alvast een paar NBA bets:

Indiana Pacers - Atlanta Hawks: Hawks +1.5 4/10

Hawks zijn b2b, maar hebben een goed record met b2b games. Verder verwacht ik niet dat Indiana voor problemen gaat zorgen.
Hawks zullen hier de 7e opeenvolgende win gaan boeken, George nog steeds out bij Indiana. Zelfs met hem zal het hun niet gaan lukken tegen de sterke Hawks.

Brooklyn Nets - Cleveland Caveliers: Brooklyn Nets under 96.5 8/10

Nets missen Brook Lopez ( Brooklyn will be without starting center Brook Lopez for at least a week due to a strained lower back. Lopez ranks second on the team in scoring (16.1) and rebounding(6.2). ). Nets scoren al weinig en verwacht dat dat vannacht niet anders zal zijn tegen Cleveland, met het missen van Lopez zal het wel een 85- 110 game worden verwacht ik.

Los Angeles Clippers - Phoenix Suns: Clippers -7.5 4/10

Suns zijn altijd bar slecht tegen teams die meer scoren dan hunzelf, eerder in het seizoen wonnen de Clippers al met 13p verschil. Vandaag zal dat niet anders zijn.


Thanks, ik speel ze mee! Voor de zekerheid Clippers -5,5 gedaan :)
0 Vind ik leuk's
Brooklyn nets staat nu op U93,5 is dat een goede?
0 Vind ik leuk's
Nee, niet spelen. Dat vind ik te laag.
0 Vind ik leuk's
~
Indiana Pacers - Atlanta Hawks: Hawks +1.5 4/10

Hawks zijn b2b, maar hebben een goed record met b2b games. Verder verwacht ik niet dat Indiana voor problemen gaat zorgen.
Hawks zullen hier de 7e opeenvolgende win gaan boeken, George nog steeds out bij Indiana. Zelfs met hem zal het hun niet gaan lukken tegen de sterke Hawks.

Brooklyn Nets - Cleveland Caveliers: Brooklyn Nets under 96.5 8/10

Nets missen Brook Lopez ( Brooklyn will be without starting center Brook Lopez for at least a week due to a strained lower back. Lopez ranks second on the team in scoring (16.1) and rebounding(6.2). ). Nets scoren al weinig en verwacht dat dat vannacht niet anders zal zijn tegen Cleveland, met het missen van Lopez zal het wel een 85- 110 game worden verwacht ik.

Los Angeles Clippers - Phoenix Suns: Clippers -7.5 4/10

Suns zijn altijd bar slecht tegen teams die meer scoren dan hunzelf, eerder in het seizoen wonnen de Clippers al met 13p verschil. Vandaag zal dat niet anders zijn.

Lekker nachtje, had nog meer stake gezet op Brooklyn nadat ik zag dat ze 1st quarter wonnen :)
Clippers nakken weer eens, hadden een redelijke lead in 3rd quarter. Komen Suns nog eventjes lekker terug.
Staan nu op mijn blacklist.
0 Vind ik leuk's
~
NBA vannacht:

Sacramento Kings - Houston Rockets: Under 197.5

Cousins out voor de Kings ( 23.5 ppg ), Houston b2b vanuit Golden State, zullen dus zeker moe zijn. Houston staat op de 4e plek qua defensie, Kings vinden maar geen ritme zonder Cousins. Denk daarom ook niet dat ze veel gaan scoren vanavond. James Harden zou ook niet 100% fit zijn voor Houston. Money line zou ik hier absoluut niet spelen, deze match kan echt beide richtingen uit gaan.

Oklahoma City Thunder - Cleveland Cavaliers: Under 202.5

James is out, wil wel eens zien hoe de Caveliers het er dan vanaf brengen. Cleveland is altijd zo'n ploeg die de ene keer wel en andere keer niet de over haalt. Vandaag verwacht ik echter van niet, daarom ga ik voor de under. Durant is nog steeds niet helemaal 100% na zijn blessure, Westbrook zal wel knallen vandaag. Ik verwacht misschien zelfs een OT hier.
Verder is Oklahoma gewoon een beresterk thuisteam, waardoor ze op de 3e plaatst staan qua defensie.
Under heeft genoeg value hier voor mij.
0 Vind ik leuk's
~
syndra:
NBA vannacht:

Sacramento Kings - Houston Rockets: Under 197.5

Cousins out voor de Kings ( 23.5 ppg ), Houston b2b vanuit Golden State, zullen dus zeker moe zijn. Houston staat op de 4e plek qua defensie, Kings vinden maar geen ritme zonder Cousins. Denk daarom ook niet dat ze veel gaan scoren vanavond. James Harden zou ook niet 100% fit zijn voor Houston. Money line zou ik hier absoluut niet spelen, deze match kan echt beide richtingen uit gaan.

Oklahoma City Thunder - Cleveland Cavaliers: Under 202.5

James is out, wil wel eens zien hoe de Caveliers het er dan vanaf brengen. Cleveland is altijd zo'n ploeg die de ene keer wel en andere keer niet de over haalt. Vandaag verwacht ik echter van niet, daarom ga ik voor de under. Durant is nog steeds niet helemaal 100% na zijn blessure, Westbrook zal wel knallen vandaag. Ik verwacht misschien zelfs een OT hier.
Verder is Oklahoma gewoon een beresterk thuisteam, waardoor ze op de 3e plaatst staan qua defensie.
Under heeft genoeg value hier voor mij.

De under bij OKC is binnen, alleen lijkt het me dat je juist geen overtime moet verwachten als je op een under zit haha, want je ziet aan de match bij de Kings dat de overtime je wel nakt daar.
0 Vind ik leuk's
Volgens mij heb ik hem bij de verkeerde geschreven, want het maakt idd geen sense hahaha.

Sacramento Kings - Houston Rockets: Under 197.5

Oklahoma City Thunder - Cleveland Cavaliers: Under 202.5

0 Vind ik leuk's
~
Voorproefje, meer bets volgen.
Voetbal:

Heracles Almelo - FC Dordrecht: Heracles -1

Heracles doet het op het moment gewoon super, van de laatste 5 wedstrijden werd er maar 1 keer verloren tegen PSV.
Dordrecht is hekkensluiter en zal regelrecht teruggaan naar de Jupiler League. Dordrecht verlies bijna altijd wel met 2 doelpunten verschil
en vandaag zal dat niet anders zijn.

MVV - Jong Ajax: Jong Ajax to win match

Jong Ajax doet het redelijk in de middenmoot, zijn nu 5 wedstrijden op rij ongeslagen. Zeer aantrekkelijk voetbal in de laatste paar wedstrijden met 4-0 overwinningen tegen VVV en 3-2 tegen RKC. Hoewel Jong Ajax het in uitwedstrijden beduidend minder goed doet dan op het eigen Sportpark de Toekomst denk ik dat er vandaag 3 punten aan gaan komen. MVV is bar slecht, ze speelden de 3 wedstrijden tegen de slechtste 3 teams. Alleen tegen RKC werd gewonnen.
Kunnen ze iets beginnen vanavond tegen Jong Ajax? Nee.

Fortuna Sittard - FC Oss: FC Oss to win match + Under 2.5 ( aparte bets )

Fortuna is het enige team dat nog géén enkele thuisoverwinning heeft behaald dit seizoen. Afgezien van dat gaat het redelijk met de ploeg van Willy Boessen dat de punten liever haalt buitenshuis. Fortuna in de laatste 2 thuiswedstrijden 2x een 0-0 tegen respectievelijk de Graafschap en Sparta. De Graafschap en Oss lijken wel een beetje op elkaar qua doelpunten gescoord en doelpunten tegen. Vandaag ga ik voor Oss to win, en under 2.5. Oss to win ben ik vrij zeker over, alleen met hoeveel. De under 2.5 heeft zoveel value, odd van 2.4 gisteren.

Succes alvast!
0 Vind ik leuk's
~
De laatste voor het voetbal zal zijn:

UD Almeria - Real Madrid: Away team to score from a penalty? YES ( low stake ) @ 4.5!

0 Vind ik leuk's
~

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.