Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: mojos

Ik zal voortaan mijn tips plaatsen in deze topic.

Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:

- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.

15 a 30 picks per maand ( Met preview).

Laten we het stake systeem hier simpel houden.

1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake

Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.

Gl!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmojos in 23-06-2015 08:47 Leden topics
in 23-06-2015 08:47 Leden topics
387 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Thanks (y)
Had m ook nog small stake op winst gepakt, kijk uit naar je volgende tip
0 Vind ik leuk's
UD Villa de Santa Brigida - Real Sporting San Jose.

11 September, 22.00 h.

Pick: UD Villa de Santa Brigida -0.25 AH Dafabet @1.90 2 Units. Medium Stake. (Ook te spelen op onder andere WilliamHill en Bwin, wel zonder Asian Handicap, hogere odd, maar meer risico, dus gewoon dan je inzet wat verlagen als je geen Dafabet account hebt en toch wilt mee spelen).

Real Sporting San Jose, had vorig jaar een uitstekend seizoen, waar ze tegen de verwachting in zich voor de playoffs kwalificeerden. dat was leuk voor de club, maar heeft nu wel als gevolg dat de coach en praktisch het volledig basis elftal is vertrokken.

En wat er voor terug gehaald is, gaat heel moeilijk worden om vorig seizoen te evenaren.

Opzich zijn ze het seizoen niet eens slecht begonnen, alleen geeft het een beetje een vertekende beeld, aangezien de overwinningen die ze tot nu toe hebben gehaald, beide tegen nietszeggende clubs waren, die waarschijnlijk zelfs gaan degraderen. Tegen UD Lanzarote, 1 van de betere teams werd kansloos verloren met 5-1.

UD Villa de Santa Brigida, behoort zelf ook niet helemaal tot de top maar zit er wel dicht tegen aan. Daarnaast 'debuteren' ze na een aantal jaar weer in hun eigen stadion. Dat zal vast ook wel een +je aan motivatie zijn.

Zo kijkend naar de odds lijkt het er op dat de bookies veel te veel rekening houden met de resultaten van vorig jaar, denk zelf dat UD Villa favorieter is dan de huidige odds laten zien.

GL!
0 Vind ik leuk's
Rayo Vallecano - Dep. La Coruna

Today, 14 Sep 2015, 20:30

Pick: Deportivo +0.25 AH Dafabet 1 Unit. Low stake.

Depor vorig jaar echt maar op het nippertje gered van degradatie naar Liga Adelante.

Dat willen ze dit seizoen voorkomen bij Depor en daarvoor heeft het bijna een heel nieuw team bij elkaar gebracht. En naar mijn mening hebben ze prima werk geleverd waar zeker enkele interessante spelers bij zitten.

Ze hebben weliswaar nog niet weten te winnen maar, maar qua spel laten ze best een goede indruk achter, onder andere in Mestalla tegen Valencia, waar ze een prima indruk hebben achter gelaten.

Met Paco Jemez heeft Rayo een prima coach in huis, maar ben toch minder positief dit seizoen over Rayo.

Verder geen special nieuws voor deze pick. Ik verwacht een gelijkwaardig match, en sluit zeker niet uit dat Depor iets weten te rapen in de match.

Deze AH line is dus prima speelbaar.

GL.
0 Vind ik leuk's
Tercera Division.

Villarreal C - CD Torrevieja

Vandaag om 19.00 h.

Pick: CD Torrevieja +0.75 AH @1.82 Dafabet 1 Unit. low stake.

CD Torrevieja is een ploeg die gemaakt is om voor promotie te strijden naar Segunda Division B, het heeft daarvoor een prima team. Het seizoen is voor CD Torrevieja slecht begonnen en kon nog niet winnen in de 1e 4 gespeelde wedstrijden. Toch moet er wel bij gezegd worden dat alle nederlagen tegen de andere top ploegen waren van deze groep.

Bij Villarreal werken ze altijd goed met de jeugd, loopt genoeg kwaliteit rond, maar wel heel jong allemaal. Daarnaast zoals wel vaker bij reserve teams, vele veranderingen ten opzichte van vorig seizoen, en vaak beginnen dit soort teams wat langzaam en naar mate het seizoen vordert word het steeds beter.

Hoe dan ook, Torrevieja kan veel beter dan de huidige stats ons willen laten geloven. Denk dan ook dat ik een gelijkwaardige wedstrijd word, en dan is deze line dus value.

GL.
0 Vind ik leuk's
Rapid Wien - Villarreal.

Pick: Rapid Wien +0.25 AH Dafabet !1.84 1 Unit. Low stake.

Wedstrijd begint al over een klein halfuurtje, dus even kort. Villarreal veel wissels ten opzichte van de normale line-ups in de competitie. Ook de reserve spelers van Villarreal zijn goed, maar ik moet maar zien hoe het verloopt als je in een keer zo veel wijzigingen brengt in een team.

Rapid Wien gezien in de CL kwalificatie en opzich prima gedaan. Starting line-up lijkt sterk op die van een normale competitie wedstrijd, behalve enkele verplichte wijzigingen door blessure of schorsing.

Van enkele interviews die ik heb gelezen lijkt het er op dat ze blij Rapid flink gemotiveerd zijn voor deze wedstrijd.

GL
0 Vind ik leuk's
goed bezig kerel, ga zo door (y)
0 Vind ik leuk's
Wederom nice bet (y)
0 Vind ik leuk's
Netjes weer. Goede tips met een sterke onderbouwing.
0 Vind ik leuk's
Eibar - Atl. Madrid

Today, 19 Sep 2015, 20:30

Pick: Atletico Madrid -0.75 AH @1.99 SBOBET 2 Units. Medium stake.

Raar dat de odds voor Atletico zo aan het stijgen zijn. Oke Atletico Madrid heeft Champions League gespeeld, dat is iets om zeker rekening mee te houden, maar we zitten nu nog in het begin van de competitie, het lijkt mij erg voorbarig om nu al over vermoeidheid te gaan spreken. Daarnaast kunnen ze makkelijk hier en daar roteren zonder dat de kwaliteit veel achter uit gaat.

SD Eibar prima begonnen aan de competitie, maar normaal gesproken kwalitatief gezien echt stukken minder dan Atletico, die dit jaar gewoon een top team heeft, beter dan vorig jaar en zelfs beter dan het team dat kort geleden nog kampioen werd van Spanje.

Klopt dat het veld van Eibar misschien wat kleiner is dan normaal en dat je op zulke velden het meer moet hebben van fysieke kracht, nou vertel ik niks nieuws als ik zeg dat ze bij Atletico een fysieke strijd nooit uit weg gaan. Daarnaast, en op zich houd ik er niet van om naar het verleden te kijken, valt het mij wel op dat alle topclubs vorig jaar in Eibar hebben gewonnen...

Kwa blessures is er ook niet veel interessant te melden. Misschien dat mensen verwachten dat ze bij Atletico vermoeid zijn, dat ze veel gaan roteren, of wat natuurlijk ook mogelijk is, dat ik Atletico gewoon overschat en Eibar onderschat.

Ik heb hier het 'gevoel' dat ik iets over het hoofd zie, maar goed met gevoel kan je niet wedden, wel met beschikbare info en kennis over beide ploegen en dan zie ik gewoon geen reden om deze odds niet te nemen.

GL!
0 Vind ik leuk's
Klinkt te doen Mojos, ik pak hem mee thx voor de uitleg/onderbouwing
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.