Tips van: mojos
Ik zal voortaan mijn tips plaatsen in deze topic.
Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:
- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.
15 a 30 picks per maand ( Met preview).
Laten we het stake systeem hier simpel houden.
1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake
Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.
Gl!
Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:
- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.
15 a 30 picks per maand ( Met preview).
Laten we het stake systeem hier simpel houden.
1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake
Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.
Gl!
in 23-06-2015 08:47 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
La Roda - Linares
Today: 17.00 Hours
Pick: La Roda +0 AH @2.07 Dafabet 1 unit - low stake.
Weinig tijd, even kort.
La Roda heeft thuis nog geen wedstrijd gewonnen, maar in verschillende wedstrijden hadden ze dat zeker wel verdiend, sowieso speelt La Roda de laatste weken steeds beter en heeft het in aanvallende opzicht enkel goede spelers rondlopen.
Linares doet het prima, misschien zelfs wel iets beter dan verwacht en het heeft ook wel ervaren spelers, maar of dat genoeg is om favoriet te zijn in La Roda...
Value op La Roda
GL
Marbella - Real Jaen
Today: 17.00 hours
Marbella - Real Jaen: Over 2.0 Goals
Pick: Real Jaen Over 2.0 Goals @1.84 Pinnacle 1 Units - low stake.
Oke Real Jaen is inderdaad misschien niet de meest aanvallende team, maar dat is Marbella juist wel.
En ondanks 3 nederlagen op rij, heeft Nafti, de coach van Marbella, al aangeven absoluut niet van speelstijl te veranderen, sowieso heeft ie al vaker aangeven dat tegen goals hem niet zo interesseren zolang er maar gewonnen word.
Today: 17.00 Hours
Pick: La Roda +0 AH @2.07 Dafabet 1 unit - low stake.
Weinig tijd, even kort.
La Roda heeft thuis nog geen wedstrijd gewonnen, maar in verschillende wedstrijden hadden ze dat zeker wel verdiend, sowieso speelt La Roda de laatste weken steeds beter en heeft het in aanvallende opzicht enkel goede spelers rondlopen.
Linares doet het prima, misschien zelfs wel iets beter dan verwacht en het heeft ook wel ervaren spelers, maar of dat genoeg is om favoriet te zijn in La Roda...
Value op La Roda
GL
Marbella - Real Jaen
Today: 17.00 hours
Marbella - Real Jaen: Over 2.0 Goals
Pick: Real Jaen Over 2.0 Goals @1.84 Pinnacle 1 Units - low stake.
Oke Real Jaen is inderdaad misschien niet de meest aanvallende team, maar dat is Marbella juist wel.
En ondanks 3 nederlagen op rij, heeft Nafti, de coach van Marbella, al aangeven absoluut niet van speelstijl te veranderen, sowieso heeft ie al vaker aangeven dat tegen goals hem niet zo interesseren zolang er maar gewonnen word.
Tijdje geleden dat ik de stats van deze topic heb geplaatst dus bij deze:
Mei: Yield: -46,13%
Gemiddelde Odd: 2,99
Gemiddelde stake: 1,2
Units: -9
(Gemiddeld odd is wat hoger dan normaal door een gemaakte seizoen bet)
---------------------------------
September: Yield: -8,4%
Gemiddelde Odd: 1,92
Gemiddelde stake: 1
Units: -0,84
--------------------------------
Oktober: Yield: +27,46%
Gemiddelde Odd: 1,93
Units: +6,87
November: Yield: +6,71%
Gemiddelde Odd: 1,97
Units: +0,94
All time statistieken:
Yield: 10,77%
Gemiddelde Odd: 2,04
Winst: 29,89
Aantal Picks: 241
De maand Mei was behoorlijk slecht en pijnlijk met -9 untis. Maar goed alles bij elkaar dicht tegen een 11% Yield, met bets voornamelijk op matchday en asian markt. Lijkt me prima.
Overigens kan je mijn bets ook nog steeds volgen via mijn Telegram Channel: https://telegram.me/Mojosbets
;-)
Mei: Yield: -46,13%
Gemiddelde Odd: 2,99
Units: -9
(Gemiddeld odd is wat hoger dan normaal door een gemaakte seizoen bet)
---------------------------------
September: Yield: -8,4%
Gemiddelde Odd: 1,92
Gemiddelde stake: 1
Units: -0,84
Oktober: Yield: +27,46%
Gemiddelde Odd: 1,93
Units: +6,87
November: Yield: +6,71%
Gemiddelde Odd: 1,97
Units: +0,94
All time statistieken:
Yield: 10,77%
Gemiddelde Odd: 2,04
Winst: 29,89
Aantal Picks: 241
De maand Mei was behoorlijk slecht en pijnlijk met -9 untis. Maar goed alles bij elkaar dicht tegen een 11% Yield, met bets voornamelijk op matchday en asian markt. Lijkt me prima.
Overigens kan je mijn bets ook nog steeds volgen via mijn Telegram Channel: https://telegram.me/Mojosbets
;-)
FC Barcelona - Malaga
Vandaag, 16.15 hours.
Pick: Alcacer to score @1.79 Unitbet, low stake.
Ben niet zo van de goals scorers, maar deze lijkt me prima om uit te proberen.
Suarez geschorst, Messi er ook niet bij, dus Alcacer start in de basis en zal naar alle waarschijnlijkheid de wedstrijd vol maken.
Dit is toch wel het moment voor Alcacer om dan eindelijk zijn 1e officiële doelpunt te maken voor FC Barcelona tegen een Malaga die halve basis team mist.
Eventueel dat je op een andere bookie betere odds kan pakken.
Vandaag, 16.15 hours.
Pick: Alcacer to score @1.79 Unitbet, low stake.
Ben niet zo van de goals scorers, maar deze lijkt me prima om uit te proberen.
Suarez geschorst, Messi er ook niet bij, dus Alcacer start in de basis en zal naar alle waarschijnlijkheid de wedstrijd vol maken.
Dit is toch wel het moment voor Alcacer om dan eindelijk zijn 1e officiële doelpunt te maken voor FC Barcelona tegen een Malaga die halve basis team mist.
Eventueel dat je op een andere bookie betere odds kan pakken.
Mallorca - Sevilla FC B
Today, 19 Nov 2016, 18:00
Pick: Mallorca @1.84 Pinnacle 1 Unit - low stake
Ferrol - Leonesa
Pick: Racing Ferrol @1.94 Dafabet - 1 Unit. Low stake
GL
Pick: Mallorca @1.84 Pinnacle 1 Unit - low stake
Ferrol - Leonesa
Pick: Racing Ferrol @1.94 Dafabet - 1 Unit. Low stake
GL
Leonesa bedoel je? Odd voor Ferrol staat bij meeste bookies rond de 3.75-4
Extremadura UD - Cordoba B
Sunday, 12 Feb 2017, 17:00
Pick: Extremadura UD @2.00 Tipico - 2 Units - Medium Stake.
Laatste tijd niet zo actief meer geweest op VW, nu toch weer een pick van mijn kant.
Ik plaats deze alvast voordat Pinnacle en de Asian bookmakers met odds komen voor deze wedstrijd, want ik ga er van uit dat de odds dan rap zullen dalen.
Extremadura die een hele slechte 1e ronde heeft gehad, heeft nu alles ingezet om degradatie te ontwijken naar Tercera Division. In December kwamen nieuwe investeerders naar de club en die hebben de afgelopen weken vrijwel de hele selectie veranderd.
Het team lijkt niet meer op die van de vorige ronde en hebben nu echt veel meer kwaliteit.
Cordoba B, aardig team maar opzich niks speciaals. Dit Extremadura UD, in het eigen Francisco de la Hera, zou eigenlijk gewoon moeten winnen. In ieder geval meer kans, dan de huidige odds laten zien.
GL!
Sunday, 12 Feb 2017, 17:00
Pick: Extremadura UD @2.00 Tipico - 2 Units - Medium Stake.
Laatste tijd niet zo actief meer geweest op VW, nu toch weer een pick van mijn kant.
Ik plaats deze alvast voordat Pinnacle en de Asian bookmakers met odds komen voor deze wedstrijd, want ik ga er van uit dat de odds dan rap zullen dalen.
Extremadura die een hele slechte 1e ronde heeft gehad, heeft nu alles ingezet om degradatie te ontwijken naar Tercera Division. In December kwamen nieuwe investeerders naar de club en die hebben de afgelopen weken vrijwel de hele selectie veranderd.
Het team lijkt niet meer op die van de vorige ronde en hebben nu echt veel meer kwaliteit.
Cordoba B, aardig team maar opzich niks speciaals. Dit Extremadura UD, in het eigen Francisco de la Hera, zou eigenlijk gewoon moeten winnen. In ieder geval meer kans, dan de huidige odds laten zien.
GL!
Goed dat je terug bent! Ga je ook weer op telegram posten?