Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: mojos

Ik zal voortaan mijn tips plaatsen in deze topic.

Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:

- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.

15 a 30 picks per maand ( Met preview).

Laten we het stake systeem hier simpel houden.

1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake

Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.

Gl!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmojos in 23-06-2015 08:47 Leden topics
in 23-06-2015 08:47 Leden topics
387 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Burgos - Lealtad

Today, 30 Oct 2016, 17:00

PicK: Burgos @1.88 SBOBET - 3 Units - High stake.

Ik ga hier weer met Burgos mee. Vorige week tipte ik Burgos tegen Izarra ook, dat werd toen een loss aangezien Izarra met 2-3 won.

Dat was overigens volledig onverdiend. Burgos domineerde volledig in de 1e helft, had veel kansen, en dan ga je toch met een 0-2 rusten.

In de 2e helft ging Burgos door, het domineerde, veel kansen en kwam terug naar een 2-2, Burgos ging toen door en ging met alles naar voren, wat resulteerde in een counterattack van Izarra en wedstrijd klaar.

Maar Burgos speelt de laatste weken echt prima, ondanks de slechte resultaten, als het zo blijft spelen kan die overwinning niet lang uit blijven.

Je zou zeggen dat de sfeer in de stadion niet echt goed meer zou zijn, als je na zoveel wedstrijden niet wint, is dat ook niet meer dan logisch. Maar de connectie tussen de spelers en de Burgos fans is echt nog volledig in takt, de sfeer is nog steeds uitstekend, en de fans steunen de spelers voor de volle 100%. Dat was tegen Izarra duidelijk te merken.

Zo na wat interviews te lezen, willen de spelers van Burgos hoe dan ook deze wedstrijd winnen. Levend of dood deze wedstrijd gaan wij winnen, blijf ons vooral steunen! Dat is een van de statements va de spelers van Burgos, wat al aangeeft hoe belangrijk ze deze wedstrijd vinden.

En dat is ook een soort wedstrijd dat ik van Burgos verwacht, die op het veld echt tot het gaatje zal gaan, gecombineerd met de kwaliteiten dat ze hebben, moeten ze daarmee een Lealtad kunnen verslaan en zeker thuis.

Bij Burgos is iedereen fit, Lealtad mist enkele spelers.

Value op Burgos.

GL

0 Vind ik leuk's
mojos:
Burgos - Lealtad
PicK: Burgos @1.88 SBOBET - 3 Units - High stake.

Value op Burgos.

Heerlijke tip!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Extremadura UD II - CD Badajoz
Tuesday, Nov 01 2016 17:00

Pick: Over 3,0 Goals @1.92 SBOBET - Low stake.

GL!
0 Vind ik leuk's
La Hoya Lorca - Villanovense

Today, 02 Nov 2016, 17:00

Pick: Lorca @2.09 SBOBET 2 Units - Medium stake.

Lorca begon het seizoen erg matig, maar sinds de wisseling van coach zijn de resultaten veel beter.

Lorca, die momenteel een chinese eigenaar heeft en deze zomer veel geld in de club heeft gepompt heeft als enige doel promoveren naar Liga123.

Daarvoor heeft het uitstekende spelers gehaald met ervaring in hogere competitie's.

Villanovense en ondanks dat ze dit seizoen een beter team hebben dan vorig jaar, zijn ze momenteel toch wel een beetje de verrassing van het seizoen, al zijn ze in enkele wedstrijden goed weg gekomen met late goals, zal denk ik ergens rond middenmoot eindigen

Maar goed, bij zo een doordeweekse match is het natuurlijk wel ook handig als je een lange kwaliteit team selectie hebt, en dat zit wel goed bij Lorca , bij Villanovense is dat toch wel anders die een kortere selectie heeft en de wissels van een andere kwaliteit is.

Sowieso heeft Lorca IMO de betere team, komt goed in vorm, speel thuis en ondanks dat Villanovense het tot nu toe prima doet, vind ik dit toch wel een forse odd.

(Pinnacle hogere odds, gebruik die nu niet als referentie odds omdat niet iedereen hier weet hoe je als Nederlander daarop komt)

GL

0 Vind ik leuk's
Hi,

Zo nu en dan heb ik de vraag gehad of het mogelijk is om notifications te ontvangen van mijn picks. Ik plaats mijn picks redelijk laat, en de meeste hebben natuurlijk wel wat beters te doen dan steeds te moeten controleren of ik iets nieuws heb geplaatst in het topic, logisch natuurlijk.

Daarom ga ik nu zelf notifications versturen via een Telegram Channel.

Telegram is gewoon zoiets als Whats app, maar is voor dit soort zaken toch wat handiger, door bv ook de veel simpelere en snellere desktop software die ze hebben.

De Telegram app is gratis te downloaden via de bekende wegen, zowel voor iOS als Android.

Mijn Telegram Channel is: https://telegram.me/Mojosbets

Mocht je hiermee niet bekend zijn en je weet niet hoe het werkt, stuur maar een PM, dan komt het wel goed.

Ik hoop hiermee het een stuk eenvoudiger te maken voor de eventuele volgers.

0 Vind ik leuk's
Rayo Vallecano - UCAM Murcia

Today, 05 Nov 2016, 18:00

Pick: Over 2.0 Goals @1.74 SBOBET - 1 Unit - low stake.

Rayo Vallecano mist wat belangrijke spelers, vooral centraal achterin heeft Sandoval maar weinig keus.

Sandoval wilt dat opvangen met wat tactische aanpassingen die offensief gericht zijn.

Erg riskant voor een coach die weet dat hij er uit ligt als er niet gewonnen word van Murcia.

UCAM Murcia niet de meest aanvallende team, maar het heeft prima ervaren aanvallende spelers die een goal kunnen maken.

GL.
0 Vind ik leuk's
Espanyol - Ath Bilbao

Today, 06 Nov 2016, 16:15

Pick: RCD Espanyol +0 AH @2.02 SBOBET - 1 Unit, low stake.

Athletic Bilbao heeft natuurlijk een sterke basis eftal, maar heeft wel het probleem dat het een korte selectie heeft, en dat het verschil tussen basis en reserve spelers aanzienlijk groot is.

Het is niet precies bekend wat Valverde van plan is voor deze wedstrijd, donderdag in de EL heeft het nog best een lastige wedstrijd gehad tegen Genk en daarnaast mist het een paar belangrijke spelers.

San Jose (9/1)
Beñat (8/0)
Laporte (10/0)
Susaeta (7/0)
Lekue (6/0)

Er vanuitgaande dat Athletic gewoon met de sterkste 11 gaat starten, zonder rotaties, als ik dan kijk wat er op de bank van athletic overblijft, zie ik vrijwel alleen maar verdedigend ingestelde spelers, behalve Sabin.. Als het even tegenzit voor Athletic weinig keuze om nog iets te forceren.

Het klopt dat Espanyol thuis nog niet heeft gewonnen, maar het heeft echt geen slecht team dit seizoen, en beetje bij beetje begint het bij Espanyol ergens op te lijken. Ik hoop dat ze bij Espanyol zo slim zijn om er een fysieke wedstrijd van te maken.

Value op Espanyol

GL
0 Vind ik leuk's
Laatste 3 picks voor vandaag, geen tijd voor previews.

Pick: Merida AD +0 AH @2.16 Dafabet 1 Unit - low stake.
Pick: Recreativo de Huelva @1.96 Dafabet 1 Unit low stake
Pick: Burgos @2.00 Dafabet 1 Unit - low stake

GL!
0 Vind ik leuk's
Extremadura UD II - Jerez
Sunday, Nov 13 2016 12:00

Pick: Jerez +0 AH @1.88 SBOBET - 2 Units - Medium Stake.

Oke, Jerez is dit seizoen mischien niet zo betrouwbaar als het vorig seizoen was, maar ook dit seizoen heeft het in enkele wedstrijden al laten zien een prima team te hebben, door bv bij een van de grote favorieten (Cacereno) in een uit wedstrijd te winnen. Met dit team moet het mee kunnen doen voor de Playoffs.

Extremadura B hele jonge team en onervaren, die juist in thuis wedstrijden het vaak lastiger heeft omdat het dan zelf het spel moet maken en de tegenpartij vaak wacht op individuele fouten van Extremadura wat ook vaak gebeurt.

Laatste thuis wedstrijd speelde ze nog wel knap gelijk tegen CD Badajoz, maar daarbij moet wel gezegd worden dat Badajoz in de 1e helft eigenlijk al op 0-3 voorsprong had kunnen zitten, vervolgens kreeg Badajoz een rode kaart in de 2e helft en dat veranderde de wedstrijd compleet.

Prima mogelijkheden hier voor Jerez om wat punten te rapen.

GL
0 Vind ik leuk's
Mancha - Murcia

Today, 13 Nov 2016, 12:00

Pick: Murcia -0.25 AH @2.11 SBOBET - 1 Unit Low stake.

Real Murcia staat momenteel op een 10e positie, wat een teleurstellende begin is van de competitie, aangezien het een team gemaakt is voor op zijn minst de top 4 van Segunda Division B.

Daarbij moet dan wel gezegd worden dat ze het seizoen met een vrijwel niuew team zijn begonnen en dat kost altijd wat tijd.

De laatste weken zijn ze veel stabieler en krijgen maar weinig tegen.

Mancha Real staat net boven degradatie en doet het redelijk naar verwachting. Mancha Real heeft voor deze wedstrijd 14 spelers van het 1e team beschikbaar, waarvan 3 keepers zijn... Of dat gaat meespelen of niet weet ik niet, vorige week misten ze ook veel spelers en toen werd knap gewonnen van Cordoba B.

Mancha Real scoort veel goals maar heeft met 25 goals de meeste tegen doelpunten tegen gehad van deze hele 2a B groep.

Murcia heeft zelf niet heel veel gescoord, maar het heeft prima aanvallende spelers die deze wedstrijd zeker hun kansen gaan krijgen.

Value op Murcia.

GL
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.