Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: mojos

Ik zal voortaan mijn tips plaatsen in deze topic.

Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:

- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.

15 a 30 picks per maand ( Met preview).

Laten we het stake systeem hier simpel houden.

1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake

Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.

Gl!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmojos in 23-06-2015 08:47 Leden topics
in 23-06-2015 08:47 Leden topics
387 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
toshiba:
Tot nu toe zeer goede tips. Ik ga je volgen en als je zo doorgaat ook alles met je meespelen. Goed bezig! (y)

Thanks.

hypnotist86:
Volledig mee eens, Toshiba. Ik had gisteren Valladolid met je meegespeeld, Mojos. Atletico kon ik nergens terugvinden.

Vandaag was ik niet thuis, anders had ik je ook weer gevolgd. Voor mij ben je hier één van de beste tippers. Doe zo verder!

Als je sites als oddsportal.com en betbrain.com gebruikt is het makkelijk om snel te kijken welke bookies wat aanbieden.

Thanks.
0 Vind ik leuk's
Je gaat weer lekker MOjos :)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Barcelona - Ath Bilbao

Today, 17 Aug 2015, 22:00

Pick: Athletic Bilbao Over 0.5 goals @2.00 UNIBET 1 Unit - low stake.

Opmerkelijk genoeg staat de BTS odds lager, dan de over 0.5 Athletic. Een beetje simpele onderbouwing, maar Barcelona moet een 4-0 goed maken. Dat betekent dan Barcelona vol in de aanval moet, ruimte voor tegenaanvallen zal hier een daar vast ontstaan. Daarnaast stond het de laatste 2 wedstrijden bij Barcelona defensief gezien nou niet echt goed. Tegen huidige odds wil ik het wel proberen.

GL!
0 Vind ik leuk's
mojos:
Barcelona - Ath Bilbao

Today, 17 Aug 2015, 22:00

Pick: Athletic Bilbao Over 0.5 goals @2.00 UNIBET 1 Unit - low stake.

Opmerkelijk genoeg staat de BTS odds lager, dan de over 0.5 Athletic. Een beetje simpele onderbouwing, maar Barcelona moet een 4-0 goed maken. Dat betekent dan Barcelona vol in de aanval moet, ruimte voor tegenaanvallen zal hier een daar vast ontstaan. Daarnaast stond het de laatste 2 wedstrijden bij Barcelona defensief gezien nou niet echt goed. Tegen huidige odds wil ik het wel proberen.

GL!

Was van hetzelfde idee. Barca gaat als een gek naar voor spelen. Veel ruimte op de counter. Barca wint dit wel, al zal het volgens mij niet met 4-O zijn ;-) Bilbao scoort min 1x.
0 Vind ik leuk's
dan kun je spelen: Team 1 to win & BTS @ 2,4

Of wordt dat iets te link?
0 Vind ik leuk's
kleij:
dan kun je spelen: Team 1 to win & BTS @ 2,4

Of wordt dat iets te link?
Sorry, je bericht te laat gelezen. Na afloop is het natuurlijk heel makkelijk om te zeggen, maar ik had dat zo niet gespeeld. De odd voor over 0.5 Bilbao was al hoog genoeg, zonder er iets bij te moeten doen.

Zowel de over 6.0 cards als de over 0.5 Bilbao zijn binnen.
0 Vind ik leuk's
Prima tips tot nu toe, ik ga met je meespelen
0 Vind ik leuk's
R. Oviedo - Lugo

Sunday, 23 Aug 2015, 18:30

Pick: Real Oviedo @1.98 Dafabet 1 Unit - low stake.

Nieuwe Liga Adelante seizoen gaat dit weekend weer van start in Spanje.

Real Oviedo nieuw gepromoveerd naar Liga Adelante. Ondanks dat heeft een een hele goede team, die naar mijn mening kan meedoen om de strijd voor de playoffs naar La Liga.

met onder andere spelers als Carlos Pena, Hector Verdes, Toche, Hervias ,Edu Bedia heeft het prima ingekocht. Dat is allemaal mogelijk omdat de steenrijke mexicaan Carlos Slim veel geld in de club steekt.

In het eigen Carlos Tartiere is het sowieso al een lastig ploeg voor bezoekers, het heeft een grote fan base en zou mij niks verbazen als de stadion gewoon volledig uitverkocht is.

Lugo uitstekend bezig afgelopen jaren in Liga Adelante, maar ben minder positief dit seizoen over Lugo, de nieuwe spelers overtuigen mij niet, net zo min als de nieuwe coach.

Value op Real Oviedo.

Mirandes - Zaragoza

Pick: Real Zaragoza +0 AH @2.07 1 Unit - low stake.

Nog een pick voor komend weekend in Liga Adelante.

CD Mirandes heeft het vorig seizoen uitstekend gedaan, tegen alle verwachtingen in. Nadeel is wel dat ze bijna alle belangrijke spelers zijn kwijtgeraakt, en de vervangers die zijn gehaald heb ik weinig vertrouwen in.

Zaragoza stond vorig seizoen al op het punt om te promoveren. Nu heeft het naar mijn mening een betere team dan vorig seizoen, en 1 van de favorieten om te promoveren, direct of eventueel via Playoffs.

In de vriendschappelijk wedstrijd tegen Real Sociedad lieten ze al zien dat er zeker potentie zit in deze selectie. Vooral aanvallend gezien heeft het veel mogelijkheden Value op Real Zaragoza.

Gl!
0 Vind ik leuk's
Rayo Vallecano - Valencia

Saturday, 22 Aug 2015, 22:30

Pick: Rayo Vallecano +0.5 @1.88 SBOBET 1 Unit - low stake.

Ik plaats deze pick ook al vast, odd al gedropt van 2.06 en zie de tip al vaker op sites verschijnen door andere spaanse tippers.

Valencia zit natuurlijk midden in de de kwalificatie voor de Champions League, en ondanks de 3-1 overwinning denk ik dat de coach van Valencia na het zien van de wedstrijd in Mestalla er nog niet gerust op is dat het wel goed komt.

Zou mij ook niet verbazen als Valencia besluit te gaan roteren voor deze wedstrijd, er zijn immers enkele spelers die wat last hebben van kleine blessures/pijntjes en weet niet of ze daar risico mee willen gaan nemen, daarnaast zijn: Alves, Gaya, Parejo, Andre Gomes en Feghouli er sowieso niet bij.

Rayo Vallecano veel nieuwe spelers erbij, maar als er 1 coach is die dat soort dingen weet te managen is het Paco Jemez wel. Rayo altijd beetje onvoorspelbare ploeg, kan zo met 3-0 winnen en vervolgens met 5-0 winnen, maar in Vallecas is het normaal gesproken lastige team voor de bezoekers.

Ik zie wel value op Rayo Vallecano.

GL!
0 Vind ik leuk's
mojos:
R. Oviedo - Lugo

Pick: Real Oviedo @1.98 Dafabet 1 Unit - low stake.

Nieuwe Liga Adelante seizoen gaat dit weekend weer van start in Spanje.

Real Oviedo nieuw gepromoveerd naar Liga Adelante. Ondanks dat heeft een een hele goede team, die naar mijn mening kan meedoen om de strijd voor de playoffs naar La Liga.

met onder andere spelers als Carlos Pena, Hector Verdes, Toche, Hervias ,Edu Bedia heeft het prima ingekocht. Dat is allemaal mogelijk omdat de steenrijke mexicaan Carlos Slim veel geld in de club steekt.

In het eigen Carlos Tartiere is het sowieso al een lastig ploeg voor bezoekers, het heeft een grote fan base en zou mij niks verbazen als de stadion gewoon volledig uitverkocht is.

Lugo uitstekend bezig afgelopen jaren in Liga Adelante, maar ben minder positief dit seizoen over Lugo, de nieuwe spelers overtuigen mij niet, net zo min als de nieuwe coach.

Value op Real Oviedo.

Mirandes - Zaragoza

Pick: Real Zaragoza +0 AH @2.07 1 Unit - low stake.

Nog een pick voor komend weekend in Liga Adelante.

CD Mirandes heeft het vorig seizoen uitstekend gedaan, tegen alle verwachtingen in. Nadeel is wel dat ze bijna alle belangrijke spelers zijn kwijtgeraakt, en de vervangers die zijn gehaald heb ik weinig vertrouwen in.

Zaragoza stond vorig seizoen al op het punt om te promoveren. Nu heeft het naar mijn mening een betere team dan vorig seizoen, en 1 van de favorieten om te promoveren, direct of eventueel via Playoffs.

In de vriendschappelijk wedstrijd tegen Real Sociedad lieten ze al zien dat er zeker potentie zit in deze selectie. Vooral aanvallend gezien heeft het veel mogelijkheden Value op Real Zaragoza.

Gl!

Jammer volgende keer meer geluk
Toch bedankt voor het plaatsen van de picks.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.