Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: mojos

Ik zal voortaan mijn tips plaatsen in deze topic.

Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:

- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.

15 a 30 picks per maand ( Met preview).

Laten we het stake systeem hier simpel houden.

1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake

Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.

Gl!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmojos in 23-06-2015 08:47 Leden topics
in 23-06-2015 08:47 Leden topics
387 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
yippee:
mojos:
R. Oviedo - Lugo

Sunday, 23 Aug 2015, 18:30

Pick: Real Oviedo @1.98 Dafabet 1 Unit - low stake.

Nieuwe Liga Adelante seizoen gaat dit weekend weer van start in Spanje.

Real Oviedo nieuw gepromoveerd naar Liga Adelante. Ondanks dat heeft een een hele goede team, die naar mijn mening kan meedoen om de strijd voor de playoffs naar La Liga.

met onder andere spelers als Carlos Pena, Hector Verdes, Toche, Hervias ,Edu Bedia heeft het prima ingekocht. Dat is allemaal mogelijk omdat de steenrijke mexicaan Carlos Slim veel geld in de club steekt.

In het eigen Carlos Tartiere is het sowieso al een lastig ploeg voor bezoekers, het heeft een grote fan base en zou mij niks verbazen als de stadion gewoon volledig uitverkocht is.

Lugo uitstekend bezig afgelopen jaren in Liga Adelante, maar ben minder positief dit seizoen over Lugo, de nieuwe spelers overtuigen mij niet, net zo min als de nieuwe coach.

Value op Real Oviedo.

Mirandes - Zaragoza

Sunday, 23 Aug 2015, 18:30

Pick: Real Zaragoza +0 AH @2.07 1 Unit - low stake.

Nog een pick voor komend weekend in Liga Adelante.

CD Mirandes heeft het vorig seizoen uitstekend gedaan, tegen alle verwachtingen in. Nadeel is wel dat ze bijna alle belangrijke spelers zijn kwijtgeraakt, en de vervangers die zijn gehaald heb ik weinig vertrouwen in.

Zaragoza stond vorig seizoen al op het punt om te promoveren. Nu heeft het naar mijn mening een betere team dan vorig seizoen, en 1 van de favorieten om te promoveren, direct of eventueel via Playoffs.

In de vriendschappelijk wedstrijd tegen Real Sociedad lieten ze al zien dat er zeker potentie zit in deze selectie. Vooral aanvallend gezien heeft het veel mogelijkheden Value op Real Zaragoza.

Gl!

Jammer volgende keer meer geluk
Toch bedankt voor het plaatsen van de picks.
Ja zat beetje tegen helaas, Oviedo had kunnen winnen, 2 keer paal/lat geraakt. Maar goed, betten is long term, komt allemaal goed. Seizoen pas net begonnen.

0 Vind ik leuk's
Almeria B - UCAM Murcia

Today, 30 Aug 2015, 19:30

Pick: UCAM Murcia CF DNB @1.96 2Units - Medium stake. (Op pinny staat ie op 2.00)

Korte uitleg, wedstrijd begint al over halfuurtje.

Almeria B mist veel spelers door blessures, zijn zelf een paar geselecteerd, die niet helemaal hersteld zijn, maar omdat er niks anders is moesten ze wel. UCAM 1 van de beste team van Segunda B die opzoek is naar promotie naar Liga Adelante.

Met Almeria B die belangrijke spelers moet missen tegen een sterk UCAM zie ik deze dnb wel zitten, odd zou omo zo rond de 1.80 moeten zitten.

GL
0 Vind ik leuk's
Thanx Mojos,
Gisteren live nog meegepakt (y) :d
0 Vind ik leuk's
AD Alcorcon - CD Leganes.

1 September - 20.30 h.

Pick: Over 2.25 AH @1.88 Dafabet 1 Unit - Small Stake.

Vriendschappelijke wedstrijd, waarin beide team strijden om de Trofeo Puchero, die Alcorcon jaarlijks organiseert. Het moge duidelijk zijn dat in deze fase beide teams met vooral reserve spelers gaan spelen, wat opzich voor deze bet niet zo veel uitmaakt.

Deze Trofeo organiseert Alcorcon jaarlijks en vaak is er dan bij deze wedstrijden soort van 'feest stemming' zowel bij het publiek als bij de spelers die de fans willen vermaken met een leuke wedstrijd. Bij de laatste 5 edities zijn ze allemaal over 2.5 gegaan.

Niet zoveel te melden meer eigenlijk, line en odd is prima om te proberen op dit soort wedstrijden.

GL!
0 Vind ik leuk's
Thanx Mojos

heb m mee gepakt, gelijk toen het 2-1 werd de over 3.5 ook gepakt en die is ook gelukt ;-)
0 Vind ik leuk's
Diter Zafra - CD Santa Amalia

8 September, 18.30 h.

Pick: Diter Zafra @2.00 WilliamHill 1 Unit - low stake.

WilliamHill is momenteel de enige die deze pick aanbied, ik plaats hem nu toch alvast, want als er morgen meer bookies deze wedstrijd gaan aanbieden zal de odd niet hoger liggen dan rond de 1.50

Diter Zafra had vorig jaar een beetje een teleurstellende seizoen, iets wat ze bij Diter niet willen dat het nogmaals gebeurd. Daarvoor heeft het flink aan de selectie gesleuteld, en heeft het nu gewoon 1 van de beste ploeg van deze Tercera Division groep.

CD Santa Amalia zal strijden om degradatie te ontwijken, normaal gesproken is de kwaliteit verschil in deze type competities, tussen de top ploegen en lagere ploegen behoorlijk groot, veel meer dan bij grote competities.

Waarom WilliamHill met deze odd komt begrijp ik ook niet, kwa blessures is er ook niks aan de hand. Alles kan gebeuren, voetbal kans soms raar lopen, maar normaal gesproken blijven de 3 punten thuis. Ik speel hem zelf op 1 Unit omdat ik eerlijk gezegd hier niet meer stake kwijt kan door limieten, anders had ik er nog een unit bij gedaan.

GL!
0 Vind ik leuk's
Netjes, odd is al gedaald op Wiliam Hill. Goed gevonden ! gaaf dat je hier picks deelt (y) :)
0 Vind ik leuk's
Finale Copa Federacion.

CD Calahorra - SD Logrones

8 September, 20:00 h.

Pick: SD Logrones +0.25 AH @1.80 Dafabet (Ook te spelen op 10bet en Betvictor) 1 Unit. Low stake.

Dit is de finale van de Copa Federacion, een beker die niet helemaal serieus word genomen door de clubs en waar vaak ook de reserve spelers een kans krijgen. dat zal hier ook niet anders zijn, beide ploegen gaan waarschijnlijk flink roteren.

Ondanks dat, denk ik dat, nu de finale bereikt is, deze beker toch wel graag zouden willen winnen, het blijft immers een officiële beker.

Ik begrijp alleen niet waarom de bookies Calahorra als favoriet zien voor deze wedstrijd. Beide ploegen spelen in de zelfde Tercera Division groep, en beide ploegen gaan daarin voor de kampioenschap. Echt kwaliteit verschil is er niet.

Zoals ik het zie, is er geen favoriet in deze wedstrijd en was een DNB line voor beide ploegen op zijn plaats geweest. Wedstrijd word gespeeld op een neutraal veld. Ik heb de lijst gezien met de spelers die geselecteerd zijn voor deze wedstrijd, zijn praktisch gewoon allemaal 1e team spelers.

Value op SD Logrones

GL!

0 Vind ik leuk's
Heel erg sterke bets man, top!
0 Vind ik leuk's
Pick: Linense +0 AH @2.26 (Dafabet) 1 Unit Low stake.

De Copa Del Rey is zo in gedeeld, dat alle Segunda Division B en Tercera Division ploegen die de 4e ronde halen, dan spelen tegen een ploeg van La Liga die dit jaar europees voetbal speelt, vandaar dat deze kleine clubs enorm veel interesse hebben om de 1e 3 rondes te overleven. Zo een wedstrijd tegen een ploeg uit La liga dekt immers in 1 klap het hele seizoen budget en misschien wel meer.

Dat gezegd, weet ik dat ze bij Linense al sinds vorig seizoen er op uit zijn om die 4e ronde te halen, dat heeft de voorzitter van de club de spelers en de coach duidelijk gemaakt, dat is prioriteit nr 1 in deze start van het seizoen. Vorig seizoen mislukt het net, toen het verloor tegen Cadiz.

Zoals uitgelegd, zal Talavera ook meer dan genoeg motivatie hebben en spelen daarbij ook nog thuis, aan de andere kant, en ondanks dat linense niet goed aan de competitie is begonnen heeft het wel meer kwaliteit dan Talavera, die praktisch nog met het zelfde team speelt als vorig seizoen in Tercera Division.

Talavera zal vast wel met een sterke opstelling komen, hetzelfde geld voor Linense, die al duidelijk hebben gemaakt dat niks of niemand gespaard zal worden

Dit is een gelijkwaardige wedstrijd imo, odds voor de DNB line moeten zouden wat dichter tegen elkaar aan moeten liggen. Value op Linense

GL

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.