Tips van: mojos
Ik zal voortaan mijn tips plaatsen in deze topic.
Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:
- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.
15 a 30 picks per maand ( Met preview).
Laten we het stake systeem hier simpel houden.
1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake
Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.
Gl!
Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:
- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.
15 a 30 picks per maand ( Met preview).
Laten we het stake systeem hier simpel houden.
1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake
Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.
Gl!
in 23-06-2015 08:47 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
mojos:
Guadalajara - Portugalete
Pick: Guadalajara @1.80 WilliamHill 1 Unit. Low stake.
Guadalajara - Portugalete
Pick: Guadalajara @1.80 WilliamHill 1 Unit. Low stake.
Voor de liefhebbers zelfs @1.85 bij Mybet.
Tercera Division.
CD Guadalcacin - Conil CF
7- Oct. - 18.00 H.
Pick: CD Guadalcacin +0.25 AH Dafabet 2 Unit. Medium Stake..
CD Guadalcacin slecht aan de competitie begonnen, met slechts 3 punten uit 7 wedstrijden staat het dan ook op de 19e positie. Dat is wel erg mager, maar er moet wel bijgezegd worden dat ze best een lastige schema hadden met wedstrijden tegen top ploegen.
Guadalacin heeft weliswaar thuis ook nog niet gewonnen, maar het is ook nog ongeslagen, 3 wedstrijden 3 gelijkspelen, wat zeker niet slecht is als je tegen teams als CD Alcala, Cordoba en ook tegen Lucena hebt gespeeld.
Conil staat met 9 punten in de middenmoot.
Kwalitatief gezien is er maar weinig verschil tussen deze 2 ploegen en Guadalcacin is thuis niet zo simpel te verslaan. Deze odds en line lijken mij goed value, aangezien ik zelf denk dat de DNB line hier op zijn plaats was geweest.
GL!
CD Guadalcacin - Conil CF
7- Oct. - 18.00 H.
Pick: CD Guadalcacin +0.25 AH Dafabet 2 Unit. Medium Stake..
CD Guadalcacin slecht aan de competitie begonnen, met slechts 3 punten uit 7 wedstrijden staat het dan ook op de 19e positie. Dat is wel erg mager, maar er moet wel bijgezegd worden dat ze best een lastige schema hadden met wedstrijden tegen top ploegen.
Guadalacin heeft weliswaar thuis ook nog niet gewonnen, maar het is ook nog ongeslagen, 3 wedstrijden 3 gelijkspelen, wat zeker niet slecht is als je tegen teams als CD Alcala, Cordoba en ook tegen Lucena hebt gespeeld.
Conil staat met 9 punten in de middenmoot.
Kwalitatief gezien is er maar weinig verschil tussen deze 2 ploegen en Guadalcacin is thuis niet zo simpel te verslaan. Deze odds en line lijken mij goed value, aangezien ik zelf denk dat de DNB line hier op zijn plaats was geweest.
GL!
Hele mooie tip weer Mojos! Ondanks de rode kaart, toch nog winst in de blessuretijd (h)
Mooie tip Mojos!
Had hem niet meer pre-match kunnen pakken, maar gelukkig nog wel live :)
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
pagutry:
Hele mooie tip weer Mojos! Ondanks de rode kaart, toch nog winst in de blessuretijd (h)
tinusz:
Mooie tip Mojos!
Mooie tip Mojos!
tinusz:
Mooie tip Mojos!
Mooie tip Mojos!
Thanks.
Copa Federacion.
Vandaag. 20.00 H.
Marino de Luanco - CD Tuilla.
Pick: CD Tuilla +0.5 DAFABET @1.90 1 Unit. Low stake.
Finale van de Copa Federacion. Volgens de bookmakers is Marino de Luanco de favoriet voor de wedstrijd, ik weet niet of dat ook wel echt zo is. Deze teams spelen beide in de zelfde Tercera Division groep, Tuilla heeft 9 punten and Marino 8 punten. Beide presteren nog niet goed, aangezien beide teams tussen de 1e 4 posities horen.
Bij Tuilla weet ik dat ze flink last hebben gehad van een blessure golf en daar door niet optimaal hebben kunnen presteren. Missen voor deze wedstrijd nog een paar spelers, maar niet zo veel, en Marino mist er ook een aantal.
Ik zie eigenlijk niet waarom Marino als de favoriet gezien zou moeten worden, kwalitatief gezien weinig verschil en wedstrijd word op neutrale veld gespeeld.... Marino in de competitie mischien in wat betere vorm, maarIMO is er niet echt een favoriet voor deze wedstrijd. Value op Tuilla.
Niet zo veel bookmakers die dit aanbieden, naast Dafabet, Betvictor en Tipico. Naast nog wat andere bookmakers waar NL/BE alleen via via op kan.
Lealtad - Burgos
Today, 10 Oct 2015, 17:00
Pick: Burgos +0.25 AH SBOBET @2.08 1 Unit low stake.
Odds bij alle bookies flink gestegen sinds de markt opende met gemiddeld 1.75 voor de AH Line. CD Lealtad 3 thuis wedstrijden, 3 wins, maar al waren de tegenstanders imo niet de beste teams van deze groep, blijft natuurlijk wel knap.
Burgos heeft een paar missende spelers, maar imo prima vervangbaar door de wisselspelers die ze hebben. Burgos na een relatief slap seizoen vorig jaar, heeft het dit jaar aan een team gebouwd die moet strijden voor promotie naar Liga Adelante.
Burgos heeft meer kwaliteit dan Lealtad, die dat thuis weer deels compenseert met een klein veld, waar het altijd wat lastiger is om op te spelen. Toch vind ik dat Burgos wel heel erg underdog word gemaakt door de bookies.
Lealtad is favoriet maar deze AH line tegen deze odds vind ik wat overdreven voor een team als Burgos.
GL!
Today, 10 Oct 2015, 17:00
Pick: Burgos +0.25 AH SBOBET @2.08 1 Unit low stake.
Odds bij alle bookies flink gestegen sinds de markt opende met gemiddeld 1.75 voor de AH Line. CD Lealtad 3 thuis wedstrijden, 3 wins, maar al waren de tegenstanders imo niet de beste teams van deze groep, blijft natuurlijk wel knap.
Burgos heeft een paar missende spelers, maar imo prima vervangbaar door de wisselspelers die ze hebben. Burgos na een relatief slap seizoen vorig jaar, heeft het dit jaar aan een team gebouwd die moet strijden voor promotie naar Liga Adelante.
Burgos heeft meer kwaliteit dan Lealtad, die dat thuis weer deels compenseert met een klein veld, waar het altijd wat lastiger is om op te spelen. Toch vind ik dat Burgos wel heel erg underdog word gemaakt door de bookies.
Lealtad is favoriet maar deze AH line tegen deze odds vind ik wat overdreven voor een team als Burgos.
GL!
Linense - Ebro
Today, 14 Oct 2015, 21:00
Pick: Linense @1.81 Dafabet 2 Units. Medium Stake.
Net zoals in de vorige Copa de Rey match, waar Linense tegen Talavera speelde en ook won. Tip ik nu weer voor Linense.
Zoals ik toen al uitlegde is de motivatie bij Linense enorm, en dat blijkt nu ook weer met de uitspraken van de coach die deze wedstrijd als de belangrijkste in zijn carrière beschouwt:
-Llegó el día del partido más importante desde que soy entrenador. El partido más importante de mi vida.
De belangen zijn enorm, deze ronde doorkomen en je speelt tegen een team van Primera Division die europees voetbal speelt, dat levert zo een club heel veel geld op.
Motivatie zal bij Ebro dus ook wel goed zitten, al denk ik dat die wel hoger zal zijn bij Linense, die kijken echt al tijden uit naar dit moment.
Linense speelt thuis, veel fans worden er verwacht, en ondanks dat Linense de competitie niet goed is begonnen is het wel degelijk een hele goede team en beter dan Ebro.
Niet zoveel aan toe tevoegen eigenlijk. Value op Linense
GL
Today, 14 Oct 2015, 21:00
Pick: Linense @1.81 Dafabet 2 Units. Medium Stake.
Net zoals in de vorige Copa de Rey match, waar Linense tegen Talavera speelde en ook won. Tip ik nu weer voor Linense.
Zoals ik toen al uitlegde is de motivatie bij Linense enorm, en dat blijkt nu ook weer met de uitspraken van de coach die deze wedstrijd als de belangrijkste in zijn carrière beschouwt:
-Llegó el día del partido más importante desde que soy entrenador. El partido más importante de mi vida.
De belangen zijn enorm, deze ronde doorkomen en je speelt tegen een team van Primera Division die europees voetbal speelt, dat levert zo een club heel veel geld op.
Motivatie zal bij Ebro dus ook wel goed zitten, al denk ik dat die wel hoger zal zijn bij Linense, die kijken echt al tijden uit naar dit moment.
Linense speelt thuis, veel fans worden er verwacht, en ondanks dat Linense de competitie niet goed is begonnen is het wel degelijk een hele goede team en beter dan Ebro.
Niet zoveel aan toe tevoegen eigenlijk. Value op Linense
GL
Wederom een hele mooie bet Mojos en netjes binnen. Thanks!
Opnieuw een mooi uitgekozen bet Mojos! Na 5' al 1-0 en aan de rust al 2-0. ;) Ik speelde deze single @1.7 en double samen me FC Cádiz (scoort in de 90ste minuut 1-0) @2.20.
Thanks!
Thanks!
Bedankt voor de tip van gisteren.
Wat denk je voor Zaragoza -0.75 vanavond?
Wat denk je voor Zaragoza -0.75 vanavond?