Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: mojos

Ik zal voortaan mijn tips plaatsen in deze topic.

Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:

- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.

15 a 30 picks per maand ( Met preview).

Laten we het stake systeem hier simpel houden.

1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake

Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.

Gl!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmojos in 23-06-2015 08:47 Leden topics
in 23-06-2015 08:47 Leden topics
387 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
#FREEALLEBOYSDIEZITTENZONDERREDEN

#Free Maximus #FreeHelloKitty #FreeRodaJC #FreeMrKoevoet

FUCKMARIODEBRONCK
0 Vind ik leuk's
yippee:
Bedankt voor de tip van gisteren.
Wat denk je voor Zaragoza -0.75 vanavond?

Goed dat Mojos die niet tipte Zaragoza 1-2 verloren,,,,
0 Vind ik leuk's
yippee:
Sorry, je post nu pas gelezen, had het gister druk met andere zaken. Achter af is het altijd heel makkelijk praten natuurlijk, maar ik had denk ik afgeraden om deze tip te spelen.

Zaragoza had een lijst van minimaal 7 missende spelers, en daarnaast heb ik al eerder uitgelegd dat Liga Adelante clubs de beker niet serieus nemen.
0 Vind ik leuk's
komen er nog picks voor dit weekend?
0 Vind ik leuk's
mojos:
yippee:
Sorry, je post nu pas gelezen, had het gister druk met andere zaken. Achter af is het altijd heel makkelijk praten natuurlijk, maar ik had denk ik afgeraden om deze tip te spelen.

Zaragoza had een lijst van minimaal 7 missende spelers, en daarnaast heb ik al eerder uitgelegd dat Liga Adelante clubs de beker niet serieus nemen.

Ik heb uiteindelijk ook beslist om deze niet te spelen en gelukkig maar :)

We kijken uit naar je volgende tips, doe zo voort.
0 Vind ik leuk's
nielsde1998:
komen er nog picks voor dit weekend?

Ja hoor, er komen nog picks voor dit weekend.

Even een stats update van alle geplaatste picks in dit topic.

Yield: 37.58%
Gemiddelde odd: 1.94
Gemiddelde stake: 1.3
Profit: 18.79 Units
Totaal aantal geplaatste tips:40
Win Rate: 70%

Zijn 'maar' 40 picks, en zulke stats zijn natuurlijk longterm onmogelijk om te behouden. Wel goed begin van dit topic natuurlijk. Ik zal zo nu en dan stats blijven plaatsen van alle geplaatste picks in dit topic.

Overigens was het voor sommige niet helemaal duidelijk, maar stake system die ik in dit topic aanhoud is dus:

1 Unit - Low Stake
2 Units - Medium Stake
3 Units - High Stake

Daarnaast raad ik dit topic alleen voor mensen aan die weten dat Sports betting long term is en aan bankroll management doen. Is dat niet zo, dan kan je beter niet volgen, want dan houd je er toch geen winst aan over.

Ik schrijf dit nu, omdat ik merk dat er steeds meer mensen actief gaan volgen.
0 Vind ik leuk's
Mooie stats, Mojos!

Klein vraagje: zet je dan nooit meer in dan 3% van je bankroll? Omdat je high stake zelf aangeeft als 3/10.
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Mooie stats, Mojos!

Klein vraagje: zet je dan nooit meer in dan 3% van je bankroll? Omdat je high stake zelf aangeeft als 3/10.
Thanks.

3% zet ik eigenlijk zelden in, mijn gemiddelde inzet is eigenlijk een stuk lager dan die 3%.
0 Vind ik leuk's
Barcelona - Rayo Vallecano

Today, 17 Oct 2015, 20:30

Pick: Rayo Vallecano Over 0.75 Dafabet @2.20. 1 Unit Low stake.

Barcelona is de grote favoriet om deze wedstrijd te winnen en dat gaat waarschijnlijk ook wel gewoon gebeuren. Toch sluit ik zeker niet uit dat Rayo hier minimaal 1 doelpuntje scoort, defensief oog het toch niet helemaal soepel bij Barcelona en daarnaast is Rayo Vallecano een offensieve ploeg, die de bal wilt hebben en niet bang is om tegen een zeperd aan te lopen.

Paco Jemez past zich aan geen enkele tegenstander aan, ook hier zal het gewoon proberen de aanval te zoeken, en op dit moment, acht ik Rayo wel in staat om tegen dit Barcelona wat kansen te creëren, en dan hopen natuurlijk dat ze er eentje benutten.

Je zou overigens ook kunnen wacht om deze pick live te pakken, aangezien de line al heel snel naar de over 0.5 zal zakken voor een 1.80+ odds. Ik kan daar niet op wachten omdat ik waarschijnlijk niet on-line zal zijn.

GL
0 Vind ik leuk's
Mirandes - Mallorca

Today, 17 Oct 2015, 18:00

Pick: Mallorca +0.25 @2.05 DafaBet 1 unit. Low stake.

Mallorca slecht begonnen aan het seizoen. Kwaliteit is er genoeg, en horen normaal gesproken ook met deze ploeg gewoon voor promotie te strijden.

tot 2 wedstrijden terug speelden ze ook niet echt goed, maar in de laatste 2 wedstrijden is dat al anders, zowel tegen Oviedo als tegen Llagostera speelden ze 2 goede wedstrijden en lijken ze de goede weg gevonden te hebben.

Mirandes prima begonnen aan deze Liga Adelante, al denk ik wel dat een plek in de middenmoot echt het maximum haalbare is.

Mirandes afgelopen woensdag Copa Del Rey gespeeld tegen Oviedo en ook gewonnen, wel pas na verlenging.

Mirandes veel spelers laten roteren in die wedstrijd, dus weet niet in hoevere dat mee gaat spelen.

Maar goed, op basis van de laatste 2 wedstrijden lijkt Mallorca in betere vorm, en met huidig spelers materiaal, is het prima mogelijk dat Mallorca vandaag minimaal een puntje pakt.

GL.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.