Tips van: mojos
Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:
- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.
15 a 30 picks per maand ( Met preview).
Laten we het stake systeem hier simpel houden.
1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake
Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.
Gl!
Tomorrow, 31 Oct 2015, 18:15
Pick: Espanyol B +0 AH @1.95 Unibet. 1 Unit. Low stake.
Cornella prima aan het seizoen begonnen en staat verrassend genoeg op de 1e positie met 23 punten. Espanyol B staat op de 15 positie met 12 punten.
Toch is naar mijn mening Cornella hier niet de favoriet, zoals de huidige odds ons wilt laten doen geloven. Espanyol B presteert thuis gewoon goed, tegen sterke ploegen zoals lleida, Sabadell, Barcelona B, en goede resultaten gehaald, ploegen die nu niet zo hoog staan, maar op het einde van de competitie grote kans dat ze tussen de 1e 4 eindigen.
Daarnaast speelt Espanyol B haar wedstrijden op een groot veld, terwijl Cornella het thuis op een klein kunst gras moet doen. Espanyol B jonge ploeg waardoor ze soms defensief een steekje laten vallen, maar hebben veel kwaliteiten in huis, meer dan Cornella, waarbij ik de kans ook klein acht dat ze dit tempo gaan kunnen volhouden.
Ik zie Espanyol B niet als de Underdog, dat is naar mijn mening Cornella, value op de thuis ploeg.
GL!
Marbella - UCAM Murcia
Tomorrow, 31 Oct 2015, 18:00
Pick: UCAM Murcia CF DNB @2.02 UNIBET - 1 Unit Low stake.
Bij Marbella zijn 2 spelers er sowieso niet bij door schorsing en/of blessures. Maar daarnaast zijn nog 5/6 belangrijke spelers twijfelachtig voor deze wedstrijd. Het is natuurlijk nog maar de vraag hoeveel daarvan er werkelijk niet gaan spelen, maar feit is dat ze er wel de hele week zoet mee zijn geweest, en weinig of niet hebben kunnen mee trainen.
UCAM kwalitatief gezien 1 van de beste teams van Segunda B, mist 2 spelers, maar kan dat prima opvangen, zonder kwaliteit verlies.
Of die spelers van Marbella nou wel of niet gaan spelen, ik vind het sowieso een low stake bet waard, dus deze bet plaats ik alvast. Mocht het nou zo zijn, dat morgen bij het checken van de opstelling echt al die spelers niet mee spelen, plaats ik er waarschijnlijk nog een unit op.
GL!
Marbella - UCAM Murcia
Bij Marbella zijn 2 spelers er sowieso niet bij door schorsing en/of blessures. Maar daarnaast zijn nog 5/6 belangrijke spelers twijfelachtig voor deze wedstrijd. Het is natuurlijk nog maar de vraag hoeveel daarvan er werkelijk niet gaan spelen, maar feit is dat ze er wel de hele week zoet mee zijn geweest, en weinig of niet hebben kunnen mee trainen.
bron: http://www.marbella24horas.es/futbol/loren-mor-n-tenemos-5-6-dudas-para-recibir-al-ucam-murcia-12806
UCAM kwalitatief gezien 1 van de beste teams van Segunda B, mist 2 spelers, maar kan dat prima opvangen, zonder kwaliteit verlies.
Of die spelers van Marbella nou wel of niet gaan spelen, ik vind het sowieso een low stake bet waard, dus deze bet plaats ik alvast. Mocht het nou zo zijn, dat morgen bij het checken van de opstelling echt al die spelers niet mee spelen, plaats ik er waarschijnlijk nog een unit op.
GL!
Hou ons op de hoogte of die spelers zullen meedoen.
Nogmaals bedankt voor al je tips :)
Marbella - UCAM Murcia
bron: http://www.marbella24horas.es/futbol/loren-mor-n-tenemos-5-6-dudas-para-recibir-al-ucam-murcia-12806
GL!
Jep, zal ik doen.
Burgos - Coruxo FC
Today, 31 Oct 2015, 18:15
Pick: Burgos @1.82 UNIBET 1 Unit. Low stake.
Coruxo heeft 15 spelers beschikbaar voor deze wedstrijd. een stuk of 5/6 zijn geblesseerd en/of geschorst voor deze wedstrijd. Vooral op het middenveld mist het nogal wat. Al zijn die missende spelers niet helemaal nieuw, het is toch terug gezien in de resultaten van de afgelopen weken.
Burgos, ondanks dat het momenteel onder Coruxo staat en zelf ook niet goede resultaten heeft gehaald in de afgelopen weken. Heeft het een goed team die gewoon hoort te strijden voor de Playoffs.
Vorige week werd nog verloren tegen 1 van de beste teams, Racing Ferrol van deze segunda b groep. Burgos speelde goede wedstrijd en verdiende misschien wel meer.
Brugos speelt thuis, heeft meer kwaliteit, Coruxo mist redelijk wat belangrijke spelers en gaan het denk ik moeilijk krijgen in Burgos. Bij andere bookmakers is de odd al gedropt, Unibet nog met prima odds voor deze wedstrijd.
GL!
Van die 6 spelers, zit alleen Gerrit in de basis en 1 zit op de bank. Al missen er best wat belangrijke spelers, ik hou het toch op die 1 Unit.
Today, 01 Nov 2015, 17:00
Pick: Jumilla FC DNB @3.95 UNIBET 1 UNIT LOW STAKE.
Toch een pick tegen Villanovense. Het is niet zo dat ik heel veel vertrouwen heb in Jumilla, die momenteel nou niet echt bepaald in vorm is, daarnaast mist het ook een paar spelers.
Toch ga ik hier dus tegen Villanovense spelen. Woensdag hebben ze nog een beker wedstrijd gespeeld tegen Barcelona met de sterkst mogelijk opstelling. Hebben alles gegeven, wat nu dus als consequenties kan hebben dat ze vermoeid naar deze wedstrijd komen. Het is ook niet bepaald dat Villanovense veel kan roteren zonder dat het kwaliteit verlies oplevert.
En ik heb het in het verleden vaker gezien, dat 2aB ploegen tegen een 1e klasser spelen en vervolgens in het weekend flink falen. Pick tegen huidige oods waard, maar alleen low stakes. Andere bets zijn misschien de X2 of de +0.75.
GL!
Villanovense - Jumilla
Toch een pick tegen Villanovense. Het is niet zo dat ik heel veel vertrouwen heb in Jumilla, die momenteel nou niet echt bepaald in vorm is, daarnaast mist het ook een paar spelers.
Toch ga ik hier dus tegen Villanovense spelen. Woensdag hebben ze nog een beker wedstrijd gespeeld tegen Barcelona met de sterkst mogelijk opstelling. Hebben alles gegeven, wat nu dus als consequenties kan hebben dat ze vermoeid naar deze wedstrijd komen. Het is ook niet bepaald dat Villanovense veel kan roteren zonder dat het kwaliteit verlies oplevert.
En ik heb het in het verleden vaker gezien, dat 2aB ploegen tegen een 1e klasser spelen en vervolgens in het weekend flink falen. Pick tegen huidige oods waard, maar alleen low stakes. Andere bets zijn misschien de X2 of de +0.75.
GL!
Villanovense - Jumilla
GL!
Weer een mooie tip Mojos! bedankt. Ik heb hem gevolgd als X2 :)
Ik weet niet of iemand gevolgd heeft, maar Jumilla 0-1 FT.
Zeker! Thanx weer.