Tips van: mojos
Ik zal voortaan mijn tips plaatsen in deze topic.
Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:
- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.
15 a 30 picks per maand ( Met preview).
Laten we het stake systeem hier simpel houden.
1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake
Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.
Gl!
Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:
- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.
15 a 30 picks per maand ( Met preview).
Laten we het stake systeem hier simpel houden.
1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake
Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.
Gl!
in 23-06-2015 08:47 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ook te laat, zat maar 45 min. tussen tip en wedstrijd.:-( Maar goede tip. (y)
roelroel:
daarom moet je ook email alerts instellen, mis je geen 1 pick
wederom knappe pick!
Sevilla - Manchester City
Today, 03 Nov 2015, 20:45
Pick: Over 10 AH Corners @1.79 Dafabet. 1 Unit. Low stake.
IK heb hem zelf op dafabet, odds is daar al gedropt. Maar voor degene die nog geen gelimiteerde account hebben, kunnen volgen tegen 1.90 odds op sites als Bettson, Betsafe en Kroon.
Heb er nu even geen tijd voor, straks zal ik wel schrijven waarom deze pick.
GL!
Today, 03 Nov 2015, 20:45
Pick: Over 10 AH Corners @1.79 Dafabet. 1 Unit. Low stake.
IK heb hem zelf op dafabet, odds is daar al gedropt. Maar voor degene die nog geen gelimiteerde account hebben, kunnen volgen tegen 1.90 odds op sites als Bettson, Betsafe en Kroon.
Heb er nu even geen tijd voor, straks zal ik wel schrijven waarom deze pick.
GL!
Is Over 2,5 goals voor Astana - Atletico ook een optie? Odd rond de 1,80.
Ik zie Atletico zelf opnieuw 3 keer scoren en thuis maakt Astana ook kans op een doelpunt.
Hoe zie jij dit?
Ik zie Atletico zelf opnieuw 3 keer scoren en thuis maakt Astana ook kans op een doelpunt.
Hoe zie jij dit?
Ik ben er niet zo van overtuigd dat Astana gaat scoren tegen Atletico. dan ben je dus afhankelijk van 1 ploeg en in dat geval kan je beter voor de AH -1.25.
mojos:
Ik ben er niet zo van overtuigd dat Astana gaat scoren tegen Atletico. dan ben je dus afhankelijk van 1 ploeg en in dat geval kan je beter voor de AH -1.25.
Bedankt voor je antwoord :)
nicksen:
Speel jij vandaag nog wat Mojos?
Jep. Ik heb Gent +0.25 AH @1.92 Dafabet. 1 Unit. low stake.Speel jij vandaag nog wat Mojos?
Celta Vigo - Valencia
Saturday, 07 Nov 2015, 16:00
Pick: Celta de Vigo @1.89 SBOBET 1 Unit - low stake.
Celta de Vigo speelt goed en aanvallend voetbal en staat dan ook gewoon dik verdiend op de 3e positie. Bij Valencia loopt het voor geen meter en dat was tegen Gent ook maar weer is duidelijk.
De coach Nuno ligt er al bijna uit, fans willen hem weg hebben, en volgens mij zit het ook niet helemaal goed tussen enkele spelers en de coach. Daarnaast word deze wedstrijd al op zaterdag om 16.00 uur gespeeld... Erg weinig rust tussen deze 2 wedstrijden.
Als Celta de Vigo doorgaat met hoe ze de laatste tijd spelen zie ik het prima mogelijk dat de 3 punten thuis blijven en ga ik dus net als gister in de CL weer tegen Valencia zetten.
Ik plaatst hem alvast want sluit niet uit dat de odd wat verder gaat droppen.
GL
Saturday, 07 Nov 2015, 16:00
Pick: Celta de Vigo @1.89 SBOBET 1 Unit - low stake.
Celta de Vigo speelt goed en aanvallend voetbal en staat dan ook gewoon dik verdiend op de 3e positie. Bij Valencia loopt het voor geen meter en dat was tegen Gent ook maar weer is duidelijk.
De coach Nuno ligt er al bijna uit, fans willen hem weg hebben, en volgens mij zit het ook niet helemaal goed tussen enkele spelers en de coach. Daarnaast word deze wedstrijd al op zaterdag om 16.00 uur gespeeld... Erg weinig rust tussen deze 2 wedstrijden.
Als Celta de Vigo doorgaat met hoe ze de laatste tijd spelen zie ik het prima mogelijk dat de 3 punten thuis blijven en ga ik dus net als gister in de CL weer tegen Valencia zetten.
Ik plaatst hem alvast want sluit niet uit dat de odd wat verder gaat droppen.
GL