Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: mojos

Ik zal voortaan mijn tips plaatsen in deze topic.

Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:

- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.

15 a 30 picks per maand ( Met preview).

Laten we het stake systeem hier simpel houden.

1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake

Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.

Gl!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmojos in 23-06-2015 08:47 Leden topics
in 23-06-2015 08:47 Leden topics
387 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mojos:
jkremer96:
mojos:
Lealtad - Compostela

Sunday, 15 Nov 2015, 12:00

Pick: Compostela X2 @2.00 BWIN 2 Units. Medium Stake.

Compostela word door de bookmakers veel te veel als underdog gezien. Het klopt dat ze pas op de 18 positie terug te vinden zijn met 10 punten uit 12 wedstrijd en daarnaast ook maar 4 keer gescoord. Maar de laatste tijd begint Compostela steeds beter te voetballen. De laatste wedstrijd werd op het nippertje gewonnen en die wedstrijd daarvoor tegen Cacereno verdienden ze ook de overwinning maar helaas veel kansen gemist waardoor ze niet verder dan een gelijkspel kwamen.

Lealtad heeft thuis sterke stats met een 5-1-0 run al waren veel van de gehaalde punten tegen ploegen die momenteel of in degradatie staan of heel dicht tegen aan.

Dat staat Compostela nu natuurlijk ook, maar lijkt mij een tijdelijke situatie, kwalitatief gezien hoort het namelijk bij de betere teams van deze groep, en zoals ik al zei beginnen ze langzaam aan beter in vorm te raken.

Lealtad normaal gesproken stuk minder qua kwaliteit. Bij Compostela zijn bijna alle spelers wedstrijd fit. Lealtad is de favoriet, maar niet zoveel als de huidige odds ons willen laten geloven. value op Compostela.

Ik plaats hem alvast, want zou mij niet verbazen als de odds dalen.

GL!

Inmiddels op Unibet odd gestegen naar 4.35 voor Compostela
Mijn pick is X2 Compostela, en odds zijn bij alle bookmakers nog momenteel hetzelfde. De odds die jij noemt is voor Compostela winst maar dat is mijn pick niet, en overigens zijn daarvoor de odds ook niet gestegen.

Mijn fout haha, verkeerd gelezen -.-
0 Vind ik leuk's
Gijon B - Pontevedra

Today, 21 Nov 2015, 15:45

Pick: Sporting Gijon B DNB @1.97 DAFABET 2 Units. Medium Stake.

Pontevedra staan na een matig begin op de 5e positie. Wat knap is voor een ploeg die gemaakt is om degradatie te ontwijken.

Sporting Gijon B doet het matig en staat momenteel op de 16e playout positie. Toch is er maar weinig kwaliteit verschil tussen deze 2 ploegen, beide zijn al blij als ze niet degraderen.

Daarnaast is de huidige 5e positie van Pontevedra imo maar van tijdelijke aard. Het heeft ook een beetje geluk gehad dat het achter elkaar tegen de mindere ploegen van deze groep heeft gespeeld.

Clubs zoals Arandina, Pena Sport, Atletico Astorga, Izarra en als je die dan allemaal hebt gewonnen sta je opeens hoog in de ranglijst.

Hoe dan ook Sporting is niet minder dan Pontevedra en het speelt ook nog thuis. IMO is Sporting Gijon meer favoriet dan de huidige odds laten zien.

GL
0 Vind ik leuk's
Heb helaas nu even geen tijd om uitleg er bij te plaatsen, maar dit speel ik ook nog:

Ath Bilbao B - Almeria
Today, 21 Nov 2015, 16:00

Pick: Almeria +0.25 @1.96 Dafabet. 2 Units. Medium stake.

R. Sociedad B - Guadalajara

Today, 21 Nov 2015, 19:00

R. Sociedad B - Guadalajara

Today, 21 Nov 2015, 19:00

Pick: CD Guadalajara +0.25 AH SBOBET @1.88 1 Unit. low stake.
0 Vind ik leuk's
Huesca - R. Oviedo

Today, 21 Nov 2015, 16:00

Pick: Real Oviedo +0.25 AH @1.91 SBOBET 2 Units. Medium Stake.

Ik voeg er toch nog 1 laatste pick aan toe.

Huesca mist 5 belangrijke basis spelers, daarnaast haalt het thuis minder punten, dan als ze uit spelen. Waarschijnlijk omdat Huesca liever wat afwachtend speelt en op de counter, en thuis is dat wat lastiger, omdat in Liga Adelante de uitploegen vaak het initiatief aan de thuisploeg laten.

Real Oviedo speelde net als Huesca vorig seizoen nog in Segunda B, maar hebben een team die zomaar is zou kunnen verrassen en sluit promotie naar La Liga niet uit. Een team met veel potentie vooral in aanvallend opzicht.

Value op Oviedo.

GL!

0 Vind ik leuk's
Maccabi Tel Aviv - Chelsea

Today, 24 Nov 2015, 20:45

Pick: Chelsea -1.25 AH @1.85 Dafabet. 1 Unit low stake.

Even geen spaanse ploegen nu....

Chelsea is idd niet echt in vorm. Maar hier is kwaliteit verschil toch wel aanzienlijk groot. Maccaci weinig te zoeken in de CL, alle wedstrijden verloren met 2 doelpunten of meer, uitgeschakeld in de CL en met nog een kleine kans op kwalificatie voor EL.

Chelsea kan hele goede zaken doen, door deze wedstrijd te winnen. IMO zelfs een Chelsea die niet in vorm is zou deze wedstrijd minimaal moeten winnen, waardoor ik er vanuit gaan, dat een half lost toch wel 'worst case scenario' is.

Maar goed, engelse ploegen in europa doen wel vaker raar, dus laten we het maar houden bij een low stake betje.

GL!
0 Vind ik leuk's
B. Monchengladbach - Sevilla

Today, 25 Nov 2015, 20:45

Pick: Over 9.5 Corners @1.81 Dafabet 1 Unit. low stake

IMO een goede wedstrijd waar veel corners zouden kunnen vallen. Sevilla is sowieso al regelmatig goed voor corners. Daarnaast hebben beide ploegen een overwinning nodig, logisch zou zijn om een relatief open wedstrijd te zien, met veel kansen en acties en hopelijk met als gevolg corners.

GL!
0 Vind ik leuk's
Thanks voor de tip weer Mojo's

Voor de liefhebbers; deze tip is ook te spelen @1.85 op Tipico en Betsson (+Betsafe en Kroon).
0 Vind ik leuk's
Even weer een update van alle geplaatste picks in deze topic, en dat geeft de volgende stats:

Yield: 35.91%
Gemiddelde odd: 1.97
Gemiddelde stake: 1.2
Profit: 29.81 Units
Totaal aantal geplaatste tips:67
Win Rate: 67%

Vanavond is er EL League, maar die sla ik over, weinig value in de odds. Dus de volgende tips die komen zijn voor het weekend.

0 Vind ik leuk's
Levante - Betis

Today, 27 Nov 2015, 20:30

Pick: Real betis +0.25 AH @2.09 SBO BET 1 unit. low stake.

Odds zouden IMO wat dichter tegen elkaar moeten aan liggen. Het klopt dat Levante onder de nieuwe coach Rubi zeker beter is gaan spelen, maar dan nog vind ik de odds voor Betis aan de hoge kant.

Normaal gesproken is het thuis voordeel een belangrijke factor om rekening mee te houden, maar feit is dat Betis thuis niet presteert, maar als het uitspeelt juist veel punten pakt.... In dat geval zou je het dus als een voordeel kunnen zien dat Betis uitspeelt.

Ik verwacht hier een gelijkwaardige wedstrijd. Value dus op Real Betis.

GL
0 Vind ik leuk's
Lleida - Huracan

Sunday, 29 Nov 2015, 12:00

Pick: Lleida @1.94 Unibet. 2 Unit Medium stake.

Deze pick is alvast voor zondag, sluit namelijk niet uit dat odds droppen.

Huracan begon het seizoen als 1 van de favoriete om zich te kwalificeren voor de Promotie Playoffs naar Liga Adelante. Nou dat gaat niet meer gebeuren, tenzij er een wonder gebeurt en er opeens iemand met een grote zak geld komt.

De spelers van Huracan zijn al maanden niet betaalt en er is ook geen uitzicht dat dat op korte termijn gaat gebeuren. De verwachting is dan ook dat de meeste tijdens de winter transfer periode zullen vertrekken. Ondanks alle problemen, hebben ze het de laatste weken niet eens zo slecht gedaan.

Deze week heeft Huracan trouwens te horen gekregen dat door de finaciele problemen -2 punten aftrek krijgen. Vraag is natuurlijk hoeveel de spelers kunnen hebben zonder dat dat te merken gaat zijn in de resultaten.

Nu spelen ze tegen Lleida een van de beste team van Segunda B, die zeker minimaal de playoffs promotie gaan spelen. Lleida speelt hun wedstrijden op een groot veld, terwijl Huracan thuis op een kleine veldje speelt en ook daarvoor gemaakt is. Op een groter veld zoals die van Lleida zou dat problemen kunnen opleveren, gecombineerd met de problemen die Huracan al heeft, zie ik meer dan genoeg redenen om op Lledia een bet te plaatsen.

GL
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.