Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: mojos

Ik zal voortaan mijn tips plaatsen in deze topic.

Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:

- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.

15 a 30 picks per maand ( Met preview).

Laten we het stake systeem hier simpel houden.

1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake

Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.

Gl!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmojos in 23-06-2015 08:47 Leden topics
in 23-06-2015 08:47 Leden topics
387 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mojos:
Lleida - Huracan

Sunday, 29 Nov 2015, 12:00

Pick: Lleida @1.94 Unibet. 2 Unit Medium stake.

Deze pick is alvast voor zondag, sluit namelijk niet uit dat odds droppen.

Is inderdaad al gedropt naar 1.7 op unibet, was deze pick echt nog 1.94 toen jij postte?
Is op Williamhill en tipico oa nog wel voor 1.91 te krijgen

Bedankt voor de tips weer mojos!
0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
mojos:
Lleida - Huracan

Huracan begon het seizoen als 1 van de favoriete om zich te kwalificeren voor de Promotie Playoffs naar Liga Adelante. Nou dat gaat niet meer gebeuren, tenzij er een wonder gebeurt en er opeens iemand met een grote zak geld komt.

De spelers van Huracan zijn al maanden niet betaalt en er is ook geen uitzicht dat dat op korte termijn gaat gebeuren. De verwachting is dan ook dat de meeste tijdens de winter transfer periode zullen vertrekken. Ondanks alle problemen, hebben ze het de laatste weken niet eens zo slecht gedaan.

Deze week heeft Huracan trouwens te horen gekregen dat door de finaciele problemen -2 punten aftrek krijgen. Vraag is natuurlijk hoeveel de spelers kunnen hebben zonder dat dat te merken gaat zijn in de resultaten.

Nu spelen ze tegen Lleida een van de beste team van Segunda B, die zeker minimaal de playoffs promotie gaan spelen. Lleida speelt hun wedstrijden op een groot veld, terwijl Huracan thuis op een kleine veldje speelt en ook daarvoor gemaakt is. Op een groter veld zoals die van Lleida zou dat problemen kunnen opleveren, gecombineerd met de problemen die Huracan al heeft, zie ik meer dan genoeg redenen om op Lledia een bet te plaatsen.

GL

Tot welke odds is er value op deze wedstrijd?
0 Vind ik leuk's
donnynedved:

Is inderdaad al gedropt naar 1.7 op unibet, was deze pick echt nog 1.94 toen jij postte?

Kijk maar op oddsportal. Odd in één keer gedropt van 1.94 naar 1.70.
Ik heb hem zelf gespeeld bij Betsson @ 1.90

Thanks Mojos
0 Vind ik leuk's
yippee:
mojos:
Lleida - Huracan

Huracan begon het seizoen als 1 van de favoriete om zich te kwalificeren voor de Promotie Playoffs naar Liga Adelante. Nou dat gaat niet meer gebeuren, tenzij er een wonder gebeurt en er opeens iemand met een grote zak geld komt.

De spelers van Huracan zijn al maanden niet betaalt en er is ook geen uitzicht dat dat op korte termijn gaat gebeuren. De verwachting is dan ook dat de meeste tijdens de winter transfer periode zullen vertrekken. Ondanks alle problemen, hebben ze het de laatste weken niet eens zo slecht gedaan.

Deze week heeft Huracan trouwens te horen gekregen dat door de finaciele problemen -2 punten aftrek krijgen. Vraag is natuurlijk hoeveel de spelers kunnen hebben zonder dat dat te merken gaat zijn in de resultaten.

Nu spelen ze tegen Lleida een van de beste team van Segunda B, die zeker minimaal de playoffs promotie gaan spelen. Lleida speelt hun wedstrijden op een groot veld, terwijl Huracan thuis op een kleine veldje speelt en ook daarvoor gemaakt is. Op een groter veld zoals die van Lleida zou dat problemen kunnen opleveren, gecombineerd met de problemen die Huracan al heeft, zie ik meer dan genoeg redenen om op Lledia een bet te plaatsen.

GL

Tot welke odds is er value op deze wedstrijd?
Rond de 1.70, al sluit ik niet uit dat de markt de odds verder laat droppen.
0 Vind ik leuk's
donnynedved:
mojos:
Lleida - Huracan

Jep, op het moment van posten was dat echt de odd op Unibet. Dit zijn relatief kleine markten en dan kan het snel gaan soms.
0 Vind ik leuk's
Villanovense - Cartagena

Tomorrow, 28 Nov 2015, 18:00

Pick: Villanovense DNB @1.85. 1 Unit. low stake.

Ok Villanovense komt qua resultaten uit vorm, laatste 4 wedstrijden allemaal verloren, als is het ook waar dat het niet allemaal tegen de makkelijkste ploegen van deze groep waren.

Cartagena sterk team, die de ambitie heeft om zich te plaatsen voor de Playoff promotie naar Liga Adelante, thuis haalt het goede resultaten, maar als het uit speelt heeft het veel meer moeite en zijn de resultaten een stuk minder.

Maar wat misschien belangrijker is, is dat Cartagena 8 spelers mist voor deze wedstrijd: Manzanares, Ceballos, Gonzalo Verdú, Moises, Quique Rivero, Cristo Martín, Fede Laens y Monterozijn er allemaal niet bij. De 1 wat belangrijker dan de andere, maar feit is dat het wel degelijk invloed gaat hebben op deze wedstrijd.

Zoals ik zei Villanovense qua resultaten uit vorm, maar het kwam wel samen met een blessure golf, waar nu geen sprake meer van is, dus verwacht nu een beter Villanovense dan de laatste weken. Toch slecht 1 unit op, Villanovense speelt volgende week woensdag Copa del Rey tegen Barcelona, niet dat Villanovense spelers gaat sparen, maar vlak voor zo een grote wedstrijd voor Villanovense, kan wat voorzichtigheid geen kwaad.

In ieder geval, value op de thuisploeg.

GL

0 Vind ik leuk's

@XLNC.blogabet.com Nogmaals, top dat je mijn topic volgt, maar als je dan toch tips kopieert zet dan in ieder geval de bron erbij. Dit is wel heel smerig wat je nu doet natuurlijk.

En ik stop nu maar met voorbeelden plaatsen want anders blijf ik maar bezig, onder andere rayo- Granada Over 2.5, San fernado die ik Pre-match had geplaatst en hij daarna weer live.

Als je in staat bent om 60 euro per maand te vragen voor je tips, neem ik aan dat je ook instaat moet zijn om je eigen picks te zoeken. Op blogabet ben je hier ook al meerdere malen op aangesproken.

Bericht gewijzigd door wedden op di 13 jul. 2021, 13:28
0 Vind ik leuk's
Getafe - Villarreal

Tomorrow, 29 Nov 2015, 12:00

Pick: Getafe +0.25 AH @1.80 Dafabet 1 Unit Low stake.

Villarreal weinig opties in de aanval voor deze wedstrijd, Soldado, Leo Baptistao, Adrian zijn er zeker niet bij. En Bakambu zijn kansen om te spelen zijn minimaal. Zo blijft er in de aanval weinig over. En de coach zal aanvallende middenvelders in de aanval moeten zetten of naar de reserve team kijken en daarvan een speler oproepen.

Getafe doet het thuis zo slecht nog niet eens. 6 thuis wedstrijden, 3 gewonnen, 1 gelijk en 2 verloren waarvan 1 tegen Barcelona was.

Ik zie hier wel mogelijkheden voor Getafe om minimaal een puntje te pakken.

GL
0 Vind ik leuk's
Beetje zielig inderdaad dat XLNC door blijft gaan met je picks stelen. Ik hoop dat je je niet gek laat maken en je tips hier blijft posten. Keep up the good work (y)

Edit: thanks voor je Getafe tip. Ik pak 'm bij Betvictor @1.83
0 Vind ik leuk's
Wat Multimaker zegt; hoop dat je doorgaat met je tips hier te plaatsen, ik speel ze graag. Nog bedankt voor Betis! Las de tip pas live bij 0-1, dus op dat moment er voor gekozen om hem op winst Betis te spelen voor 1,85. Verder speel ik Lleida met je mee, op dit moment nog altijd @1,90 bij WilliamHill trouwens.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.