Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: mojos

Ik zal voortaan mijn tips plaatsen in deze topic.

Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:

- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.

15 a 30 picks per maand ( Met preview).

Laten we het stake systeem hier simpel houden.

1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake

Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.

Gl!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmojos in 23-06-2015 08:47 Leden topics
in 23-06-2015 08:47 Leden topics
387 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Recreativo Huelva - Granada CF B

Tomorrow, 19 Mar 2016, 16:30

Pick: Recreativo de Huelva +0 AH @1.89 PinnacleSports 1 Unit Low stake.

Recreativo in diepe crisis, zowel sportief als financieel gezien gaat het zeer slecht met de club. De spelers worden al maanden niet betaald en de vooruitzichten zijn niet bepaald positief.

De club gaat zelf zo ver, dat ze om deze wedstrijd te promoten bij de fans, het beschouwen als misschien wel de laatste wedstrijd van de club in de 126 jarige bestaan. Daarvoor heeft de club ook kaartjes beschikbaar gesteld voor 1 euro.

De respons van de fans is massaal. Alle kaartjes zijn uitverkocht, en word een record aantal fans verwacht voor een type categorie als Segunda Division B.

Ook sportief gezien gaat het dus slecht en dit is dan ook een zeer belangrijke wedstrijd voor de club, die tegen degradatie aan het vechten is. Thuis heeft het maar 3 wedstrijden gewonnen, maar ook slechts 3 verloren en 8 keer gelijk.

Granada B staat op de 5e positie, 10 punten van de playoffs, wat dus al heel moeilijk gaat worden. Uit heeft het een record van 5-5-5.

De financiele problemen speelt Recreativo natuurlijk parten, maar we kunnen niet alles daarop gooien, het heeft ook een zeer korte selectie waardoor als er blessures zijn of schorsingen dat meteen merkbaar is, en dat is nou juist waar ze flink last van hebben gehad het hele seizoen lang. Voor deze wedstrijd is er genoeg om met een sterke eftal te starten. te starten.

De massale steun van de Recre fans zal de spelers absoluut een 'boost' geven, motivatie zal bij Recre liggen, en daarnaast kan het met een sterk eftal starten. Value op Recreativo.

Weinig bookies nog naast Pinny die deze line aanbieden, Unibet ook, maar met lagere odds,. Zullen later vast en zeker meer bookies bij komen.

GL!
0 Vind ik leuk's
Jaen - Algeciras

Pick: Algeciras +0.5 AH SBOBET 1.97 1 Unit - Low stake.

Real Jaen met financiële problemen. De selectie maakte afgelopen maandag aan de pers bekend dat de situatie nijpend is en dat ze in 2016 nog geen euro hebben ontvangen.

Daarnaast is intern ook nog behoorlijk wat problemen, president die net afgetreden is, en onder druk word gezet om zijn aandelen in de club weg te doen en nog wat andere zaken. In ieder geval is het moment best een puinhoop in de club.

Sportief gezien heeft de club ook niet gebracht wat er van werd verwacht. De playoffs veel te ver weg en de enige motivatie die nog rest is kwalificatie af te dwingen voor de volgende editie van de Copa Del Rey. Al vraag ik mij af of de spelers daar nog wel bezig mee zijn, immers zullen de meeste er volgend seizoen toch al niet bij zijn.

Daarnaast is de top club scorer nog steeds er niet bij wegens blessure.

Wat kan Algeciras, uit zijn de resultaten niet echt positief, maar aan de andere kant laat Jaen thuis zelf ook meer dan genoeg punten liggen.

Algeciras moet nog punten pakken om degradatie te ontwijken.

Vraag is natuurlijk in hoeverre deze situatie van Jaen invloed gaat hebben op de spelers, wat ik wel wat is dat er deze week in Jaen over van alles is gepraat en geschreven behalve over de wedstrijd zelf.

Value op ALgeciras.

GL!

0 Vind ik leuk's
mojos:
Jaen - Algeciras

Value op ALgeciras.

GL!

Ben nieuw op dit forum en sport betten, leuke tips hier. Deze leek me goed om te beginnen maar helaas, was klein betje gedaan van €2.

Better luck next time!
0 Vind ik leuk's
santos:
mojos:
Jaen - Algeciras

Value op ALgeciras.

GL!

Ben nieuw op dit forum en sport betten, leuke tips hier. Deze leek me goed om te beginnen maar helaas, was klein betje gedaan van €2.

Better luck next time!
Thanks! Maar hou altijd in gedachte dat betten een long term ding is.

Recreativo trouwens wel gewonnen met 1-0 van Granada B.

Nieuwe live pick. Cartagena op winst @2.02 - 1 Unit. Low stake.

GL!
0 Vind ik leuk's
Ja daar ben ik me zeker bewust van!

Lees reactie nu pas anders had ik nog wel betje gedaan, goede uitslag (y)

Jij bent dus goed op de hoogte van de spaanse competities of sommige ervan?
0 Vind ik leuk's
santos:
Ja daar ben ik me zeker bewust van!

Lees reactie nu pas anders had ik nog wel betje gedaan, goede uitslag (y)

Jij bent dus goed op de hoogte van de spaanse competities of sommige ervan?
Liga Adelante, Segunda B, Tercera Division. Daar komen de meeste picks van mij vandaan. Al bet ik ook op Primera Division, CL en EL.

Espanyol - Ath Bilbao

Today, 20 Mar 2016, 12:00

Pick: Espanyol +0.25 AH @1.88 SBOBET 1 Unit - Low stake.

GL!
0 Vind ik leuk's
Sant Andreu - Sabadell II
Sunday, Mar 20 2016 12:00

Pick: Sant Andreu @2.20 Tipico - 1 Unit low stake.

GL
0 Vind ik leuk's
Ik zal zo nu en dan jouw tips meepakken. Espanyol gedaan (y) .

Die andere wedstrijd kon ik niet vinden op Netbet helaas. Heb niet meer na de uitslag gekeken verder.
0 Vind ik leuk's
Mallorca - Mirandes

Today, 20 Mar 2016, 17:00

Pick: RCD Mallorca -0.25 AH @1.84 Dafabet 1 Unit - Low stake.
0 Vind ik leuk's
Alcorcon II - Rayo Vallecano II
Wednesday, Mar 23 2016 16:00

Pick: Over 2.25 @2.04 SBOBET - 1 Unit - low stake.

Tegen alle statistieken in, ga ik hier toch voor de over 2.25 goals. Bij deze teams is het misschien statistisch niet terug te zien, maar de filosofie van beide clubs is om offensief te spelen. Dat is in deze Tercera Division niet altijd mogelijk omdat de tegenstanders dat niet altijd toe laten.

Maar goed, nu spelen deze B teams tegen elkaar en verwacht ik een meer 'open' wedstrijd. Alcorcon in de middenmoot kan zonder druk spelen, Rayo nog wel wat puntjes nodig om degradatie te ontwijken maar, maar voorlopig wel veilig, Op zich dus een wedstrijd zonder echt druk voor beide ploegen.

Verder geen speciaal nieuws, het kan uitkomen of niet, maar vind de odds wel erg hoog staan voor deze line.

GL!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.