Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: mojos

Ik zal voortaan mijn tips plaatsen in deze topic.

Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:

- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.

15 a 30 picks per maand ( Met preview).

Laten we het stake systeem hier simpel houden.

1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake

Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.

Gl!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmojos in 23-06-2015 08:47 Leden topics
in 23-06-2015 08:47 Leden topics
387 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Als ik wat in mijn geheugen graaf, denk ik dat jouw over/under bets meestal niet goed aflopen, Mojos. Het kan zijn dat ik fout zit, hoor, maar ik kan mij er nog 3 voor de geest halen die telkens fout waren. Deze laatste tip had ik tijdig gezien, maar heb ik bewust niet meegespeeld. Je speelt telkens tegen de statistieken in, maar voor deze overs/unders blijken de statistieken het meestal toch te halen.

Ik weet dat de sample zeer klein is, maar het is iets wat mij gewoon is opgevallen, juist omdat je met jouw andere type tips zo'n hoge succesrate haalt.

Misschien een idee om deze niet meer te tippen? Ik denk dat je dan een nog hogere ROI haalt.

Voor het overige geef je toptips trouwens (y) Dit is maar een kleine kanttekening.
0 Vind ik leuk's
Portugalete - CF Talavera

Today, 25 Mar 2016, 11:30

Pick: Portugalete @2.60 DafaBet 1 Unit - Low, stake.

CF Talavera met veel missende spelers voor deze wedstrijd.

Bernábe, Iván Pérez, Óscar Prats, Sergio Rodríguez en Gonzalez. Daarnaast heeft het nog 4 spelers die zeer twijfelachtig zijn en als ze spelen zal volgens de coach van Talavera geforceerd moeten zijn, simpel omdat er niks meer uit te kiezen valt.

Portugalete met 22 punten en bijna zeker van degradatie. Toch heeft de club het nog niet opgegeven. Vorige week nog 1-1 gelijk in Leioa, clubs die bekend staan om hun zeer goede onderlinge relatie's.

Daarnaast zijn de resultaten van Talavera op verplaatsing alles behalve spectaculair.

De thuis resultaten van Portugalete zijn zelf ook niet echt goed, maar maakt het de tegenstanders vaak wel heel lastig, scoren weinig maar krijgen ook weinig tegen.

Ik kies in dit geval niet voor een AH, Portugalete zal namelijk moeten winnen, en als het nodig is zullen ze op een gegeven moment toch alles of niks moeten spelen.

Value op Portugalete.

GL
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Als ik wat in mijn geheugen graaf, denk ik dat jouw over/under bets meestal niet goed aflopen, Mojos. Het kan zijn dat ik fout zit, hoor, maar ik kan mij er nog 3 voor de geest halen die telkens fout waren. Deze laatste tip had ik tijdig gezien, maar heb ik bewust niet meegespeeld. Je speelt telkens tegen de statistieken in, maar voor deze overs/unders blijken de statistieken het meestal toch te halen.

Ik weet dat de sample zeer klein is, maar het is iets wat mij gewoon is opgevallen, juist omdat je met jouw andere type tips zo'n hoge succesrate haalt.

Misschien een idee om deze niet meer te tippen? Ik denk dat je dan een nog hogere ROI haalt.

Voor het overige geef je toptips trouwens (y) Dit is maar een kleine kanttekening.
Nope, je zit er niet naast.

Het klopt dat de over/under picks nog niet erg succesvol zijn geweest, maar zoals je zelf aan aangeeft is de sample size van de over/under picks nog zeer klein. IMO veel te klein om daar nu al een conclusie uit te trekken.

Daarom zal ik nu nog niet stoppen om deze markt te tippen, ik kijk toch meer naar de lange termijn en niet naar een losing streak op een bepaalde markt. Die zullen zo nu en dan altijd blijven voorkomen.

Bedankt voor je bericht.

0 Vind ik leuk's
mojos:
Portugalete - CF Talavera

Today, 25 Mar 2016, 11:30

Pick: Portugalete @2.60 DafaBet 1 Unit - Low, stake.

CF Talavera met veel missende spelers voor deze wedstrijd.

Bernábe, Iván Pérez, Óscar Prats, Sergio Rodríguez en Gonzalez. Daarnaast heeft het nog 4 spelers die zeer twijfelachtig zijn en als ze spelen zal volgens de coach van Talavera geforceerd moeten zijn, simpel omdat er niks meer uit te kiezen valt.

Portugalete met 22 punten en bijna zeker van degradatie. Toch heeft de club het nog niet opgegeven. Vorige week nog 1-1 gelijk in Leioa, clubs die bekend staan om hun zeer goede onderlinge relatie's.

Daarnaast zijn de resultaten van Talavera op verplaatsing alles behalve spectaculair.

De thuis resultaten van Portugalete zijn zelf ook niet echt goed, maar maakt het de tegenstanders vaak wel heel lastig, scoren weinig maar krijgen ook weinig tegen.

Ik kies in dit geval niet voor een AH, Portugalete zal namelijk moeten winnen, en als het nodig is zullen ze op een gegeven moment toch alles of niks moeten spelen.

Value op Portugalete.

GL

En binnen! (y) (y) (y) thanks
0 Vind ik leuk's
Tudelano - Compostela

Today, 26 Mar 2016, 17:00

Pick: Compostela +0.5 AH Pinnacle Sports @2.24 1 Unit - low stake (@2.32 Unibet)

Tuurlijk is Tudelano de logische favoriet, al 15 wedstrijden achter elkaar niet verloren, 4e positie en heeft ook een goed team. Toch moet Compostela zeker niet worden onderschat.

Half januari werd een nieuwe coach aangetrokken en sindsdien draait het team beter. Onder de nieuwe coach wint Compostela nog steeds weinig wedstrijden, maar verliest er ook maar weinig. Op verplaatsing heeft het zelf nog geen wedstrijd weten te winnen, al is het wel zo dat de laatste 4 uit wedstrijden ook niet werden verloren.

Compostela op de 19e positie en moet punten pakken om degradatie te ontwijken. Als je zo laag staat na 30 wedstrijden kan je natuurlijk niet van alleen maar ongeluk spreken. Maar puur kijkend naar de kwaliteiten van de spelers zit er echt veel meer in. Daarnaast draait het team onder de nieuwe coach 'Freddy' beter, langzaam, vaak puntje voor puntje maar beter.

Tudelano terecht favoriet, maar imo niet zo veel als de odds laten zien. Compostela kan het Tudelano heel lastig gaan maken.

Value op Compostela.
0 Vind ik leuk's
Villanovense - UCAM Murcia

Today, 26 Mar 2016, 17:00

Pick: Villanovense +0.25 AH @2.00 SBOBET 1 Unit - Low stake.

Ook hier op zich logisch dat UCAM de favoriet is, staat op de 2e positie en presteert het hele seizoen al prima.

Villanovense bezig aan een wat teleurstellend seizoen. 16e positie en dus op de Playout promoties naar Tercera Division.

Om te proberen het tij te keren, werd er afgelopen maandag gekozen voor een nieuwe coach hopend op een 'schokeffect'

Wat imo een terechte beslissing is. Natuurlijk was het heel lastig om de 4e positie van vorig seizoen te evenaren, dat verwachte ook niemand, maar met dit spelers materiaal, is een plek in de middenmoot realistisch.

Op zich geen special info, vind de odds voor Villanovense gewoon te hoog staan en dus value.

Als iemand het leuk vind om is een wedstrijd te zien van Segunda B, om 17.00 kan je via deze link de wedstrijd bekijken: http://www.canalextremadura.es/alacarta/tv/directo

GL
0 Vind ik leuk's
2 Picks voor deze ochtend:

Pick: Cadiz -0.75 @1.88 Pinnacle Sports - 1 Unit - Low stake

Pick: UD Melilla -0.75 AH @1.92 SBOBET - 1 Unit Low stake.
0 Vind ik leuk's
Las Palmas - Valencia

Today, 02 Apr 2016, 18:15

Pick: Valencia +0.25 @1.87 Dafabet 1 Unit - Low stake.

Valencia die met hoge ambitie aan het seizoen begon, maar de harde waarheid is dat er niks meer op het spel staat dan degradatie ontwijken.

Met 34 punten staat het op 6 punten van degradatie met nog 8 wedstrijden te gaan, op zich zou je zeggen veilig genoeg, maar als je naar de resterende schema van Valencia kijkt is het toch wel uitkijken, mocht je tegen Las Palmas verliezen, dan weet je dat er nog wedstrijden gaan komen, tegen Sevilla, Barcelona, Real Madrid, Villarreal, tegen zulke clubs wil je echt niet spelen als je tegen degradatie speelt...

Las Palmas 1 punt minder dan Valencia , maar kijkend naar hun resterende schema, is die op papier een stuk 'makkelijker'

Neville is geschiedenis bij Valencia aangezien ze een nieuwe coach hebben aangetrokken. Hele belangrijke wedstrijd voor beide ploegen, en ondanks dat Valencia 1 punt meer heeft, denk ik dat het voor hun nog belangrijker is dan voor Las Palmas door de resterende schema.

Ik zie wel wat meer kansen voor Valencia dan de odds laten zien, dus value op Valencia.

GL!
0 Vind ik leuk's
Jumilla - Murcia

Today, 03 Apr 2016, 18:00

Pick: Real Murcia @1.84 SBOBET 1 Unit - low stake

Op papier is het een thuis wedstrijd voor Jumilla, en het speelt ook gewoon in het eigen stadion. Beide clubs zijn van dezelfde regio. Maar Real Murcia heeft een veel grotere fan base. Normaal gesproken gaan ongeveer zo een 300 fans naar Jumilla, als je dan weet dat er meer dan 1000+ supporters worden verwacht van Real Murcia is het natuurlijk maar de vraag wie echt 'thuis' speelt.

Normaal gesproken zou ik hier met een hogere stake gaan, maar Murcia met wat blessures en het weer zit waarschijnlijk ook niet echt mee, aangezien er veel wind tijdens de wedstrijd verwacht word.

Toch zie ik hier wel Value voor Real Murcia, wat de betere team is en bijna een thuis wedstrijd speelt.

GL
0 Vind ik leuk's

Jaen - Villanovense

Today, 03 Apr 2016, 17:00

Pick: Villanovense +0 @3.13 Pinnacle Sports 1 Unit - low stake.

Net zoals vorige week ga ik hier weer op Villanovense. Villanovense verloor weliswaar 0-1, imo onverdiend, niet heel vele kansen gehad, maar gewoon goed gespeeld, beter dan UCAM, die met heel weinig de volle buit mee naar huis ging.

Ook recupereert Villanovense enkel spelers.

Daarnaast, zoals ik in anders picks heb uitgelegd zijn er grote financiële problemen bij Real Jaen, het won weliswaar de laatste 2 wedstrijden, Waar Algeciras echt 1 van de slechte matches van het seizoen speelde en tegen Marbella, die bijna een heel elftal geblesseerd had, won het wel maar totaal onverdiend.

als ik zo de spelers moet geloven in de pers, word het er niet bepaald beter op:

https://www.ideal.es/realjaen/noticias/201604/02/santi-villa-cuanto-aguantaremos-20160402004500-v.html

https://www.ideal.es/realjaen/noticias/201604/02/santi-villa-cuanto-aguantaremos-20160402004500-v.html

Daarnaast weinig ambities nog voor Real Jaen, geen playoffs, geen degradatie, kleine motivatie zou misschien kwalificatie voor Copa del Rey afdwingen, al vraag ik mij af of de spelers daar in deze situatie wel bezig mee zijn.

Tuurlijk het is een lastige wedstrijd voor Villanovense, de ranglijst is niet voor niet hoe die is en deze odds worden niet voor niks aangeboden. Maar een verrassing kan ik hier niet uitsluiten, als het zo speelt als vorige week heeft het zeker een kans. de X2 is een alternatieve keuze, maar imo heeft deze DNB meer value.

GL

Bericht gewijzigd door wedden op di 13 jul. 2021, 13:31
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.