Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: mojos

Ik zal voortaan mijn tips plaatsen in deze topic.

Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:

- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.

15 a 30 picks per maand ( Met preview).

Laten we het stake systeem hier simpel houden.

1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake

Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.

Gl!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmojos in 23-06-2015 08:47 Leden topics
in 23-06-2015 08:47 Leden topics
387 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Almeria - Girona

Today, 12 Mar 2016, 18:00

Pick: UD Almeria +0 AH @2.00 SBOBET 1 Unit - Low stake.

Girona favoriet terwijl het uit speelt tegen Almeria lijkt mij wat overdreven. Het klopt dat Almeria tegen degradatie aan het spelen is, maar kwalitatief gezien hele goede elftal met veel spelers die ook in hogere divisie hebben gespeeld. Normaal gesproken hadden ze eingelijk ook voor promotie moeten strijden, dat gaat nu niet meer lukken natuurlijk.

Maar goed, tijdje terug werd er een niuewe coach gehaald en is Almeria veel stabieler geworden en krijgen ze ook veel minder tegen goals, daarnaast spelen ze de laatste weken ook steeds beter.

Girona ook een prima team, maar mist een aantal belangrijke spelers voor deze wedstrijd.

Er valt voor de rest niet zo veel te vertellen, Girona zou natuurlijk kunnen winnen, maar imo zijn ze zeker niet de favoriet in deze wedstrijd en dus value op Almeria.

GL!

Zaragoza - Albacete

Today, 12 Mar 2016, 18:00

Pick: Zaragoza -0.75 AH @1.97 SBOBET 1 Unit low stake.

GL!
0 Vind ik leuk's
Cacereno - Lealtad

Today, 13 Mar 2016, 12:00

Pick: CP Cacereno @2.13 Dafabet 1 Unit - low stake.

Cacereno bezig aan een hele slechte reeks wat ze heeft terug gebracht tot degradatie posities. Ondanks de slechte resultaten van de afgelopen tijd is het echt niet zo slecht als het allemaal lijkt.

Cacereno domineert vaak de wedstrijden, en is is de meeste gevallen ook gewoon de betere ploeg, maar het heeft zo een moeite met scoren, en tja dan kan je niet winnen natuurlijk. Daarnaast zat het ook niet echt mee, paal/lat, duidelijk strafschoppen die niet gegeven worden, bal over de doellijn wat niet word gezien door de scheids, daarnaast ook veel last gehad van blessures. Dan word het een moeilijk verhaal natuurlijk.

Maar goed voor deze wedstrijd zijn alle spelers wedstrijd fit, massale support van fans verwacht tegen een Lealtad dat thuis erg sterk is, maar uit is het echt een ander verhaal met maar 1 overwinning uit 13 wedstrijden. Daarnaast zit Lealtad op een positie waar het zich , met nog 10 wedstrijden te spelen, eigenlijk niet zo heel veel meer afspeelt. De playoffs op 9 punten gaat lastig worden en degradatie ook erg ver weg.

Cacereno heeft deze wedstrijd als een 'finale' voorbereid, en verwacht dat dan ook dat ze zeer gemotiveerd aan de wedstrijd zullen beginnen. Value op de thuis ploeg.

GL!

0 Vind ik leuk's
Betis B - Linares

Today, 13 Mar 2016, 12:00

Pick: Linares Deportivo DNB @2.33 SBOBET 1 Unit Low stake.

Opzich logisch dat Real Betis B favoriet is, speelt aardig de laatste weken en het speelt ook thuis.

Maar imo horen deze odds veel dichter tegen elkaar aan te liggen. Beide spelen tegen degradatie en kunnen de punten hard gebruiken.

Voor deze wedstrijd word een massale verplaatsing verwacht van Linares fans naar Sevilla, waardoor de thuis factor eventueel minder groot is dan normaal.

Verder niks speciaals eigenlijk, imo gelijkwaardig wedstrijd en odds zouden veel dichter tegen elkaar moeten aanzitten. Value op Linares

GL!

0 Vind ik leuk's
Lekkere tips, bedankt (y)
0 Vind ik leuk's
Pick Combo: Jove Espanyol DNB + CD Castellon DNB @2.66 Unibet - 1 Unit low stake.

Jove Espanyol speelt uit tegen CD Acero.

Acero die al zo goed als zeker is van degradatie kwam deze week nog in het nieuws door match fixing geruchten, of in ieder geval een poging, aangezien de keeper van Acero er niks vanaf wou weten en het in de pers gooide.

Maar goed, het is bekend bij de club welke spelers er betrokken zijn en die zijn meteen verwijderd uit de selectie van Acero die toch al zo kort was. Daarnaast moet ik nog maar zien hoe de huidige selectie van Acero hier mee omgaat, aangezien het een hele jonge team is met geen ervaring en de pers er de hele week boven op heeft gezeten.

Jove Espanyol niks speciaal en heeft de punten nodig om degradatie te ontwijken. Maar de belangrijkste vraag is, hoe de spelers van Acero hiermee omgaan, de coach heeft al aangegeven dat het een hele jong team is en dat de spelers het er lastig mee hebben.

Castellon speelt ook uit tegen Novelda. Novelda in de middenmoot, en kan eigenlijk niet zoveel meer bereiken. Daarnaast heeft het maar 12 spelers + reserve keeper voor deze wedstrijd, de rest aangevuld met jeugdspelers. Castellon punten nodig voor de playoffs, en ook voor de titel, wat zoals ik al in andere picks heb uitgelegd, het nogal een verschil is of je 2e of 1e eindigt.

Speel bijna nooit combo's maar zo heel af en toe 1 met 2 selecties wel.

GL
0 Vind ik leuk's
Leonesa - Coruxo FC

Today, 13 Mar 2016, 17:00

Pick: Leonesa @2.02 Dafabet 1 Unit - Low stake.

Leonesa vorig seizoen nog bijna failliet was gegaan, is nu 1 van de sterke teams van deze groep, zowel kwa spelers materiaal als op financieel gebied. Wat puur komt doordat de club is overgenomen door een rijke bedrijf uit Qatar.

Leonesa die het seizoen heel sterk begon is nu wat afgezakt, en bevind zich op 6 punten van de 4e positie, wat recht geeft om te spelen voor de promotie naar Liga Adelante. Met nog 30 punten op het speel is dat nog in te halen, maar dat maakt deze wedstrijd wel cruciaal voor de aspiraties van de club.

Veel fans verwacht, aangezien alle jeugdteams worden voorgesteld en meestal komt daar altijd veel publiek op af. Coruxo staat nu relatief veilig, op zich leuk team wat aardig kan voetballen, maar meer ook niet.

Goede mogelijkheid voor Leonesa om eindelijk weer is een thuis wedstrijd te winnen, vorige week speelde het nog een uit wedstrijd tegen Ferrol, speelde gelijk, maar prima gespeeld en dat is niet simpel tegen Ferrol. Als ze op dezelfde manier spelen geef ik ze een goede mogelijkheid om te winnen, in ieder geval meer dan deze odds laten zien.

Value op Leonesa.

GL!
0 Vind ik leuk's
Ik speel hem mee.
Go Leonesa!!!

Prachtige tips trouwens ;-)
0 Vind ik leuk's
thomfr12:
Lekkere tips, bedankt (y)
Odds waren 'lekker' hoog inderdaad.

belgium17:
Ik speel hem mee.
Go Leonesa!!!

Prachtige tips trouwens ;-)

Thanks. Helaas heeft Leonesa gefaald. En eerlijk is eerlijk. Na het lezen van de nabeschouwingen gewoon terecht.

Even wat statistieken van de geplaatste picks in deze topic.

Yield: 14.48%
Gemiddelde Quote: 1.97
Gemiddelde stake: 1.2
Aantal Unit winst: 24.17
Totaal geplaatste picks: 142
Aantal gewonnen picks: 77
Aantal verloren picks: 51
Aantal picks void: 14

Overall gezien tot nu toe gewoon prima seizoen, behalve de maand December, waar ik behoorlijk wat units heb moeten inleveren.
0 Vind ik leuk's
Atl. Madrid - PSV

Today, 15 Mar 2016, 20:45

Pick: Total Corners - First Half Over 4.5 Corners @1,82 SBOBET 1 Unit low stake.

Als ik straks misschien wat meer tijd heb, plaats ik wel waarom. Op BWIN staat odds trouwens hoger, mocht je daar geen limiet hebben.

GL!
0 Vind ik leuk's
Huesca - Mallorca

Today, 16 Mar 2016, 18:30

Pick: Mallorca +0.5 AH @1.85 SBOBET 1 Unit Low stake

Mallorca bezig met een zeer teleurstellende seizoen, een team gemaakt om mee te doen voor promotie en nu vechtend tegen degradatie naar Segunda B. Thuis haalt het nog redelijke resultaten maar op verplaatsing heeft het amper 7 punten gepakt en is het 1 van de zwakkere teams qua behaalde resultaten.

Maar het zelfde mag gezegd worden van Huesca maar dan omgekeerd. Thuis is Huesca, qua behaalde resultaten de zwakste ploeg van Liga Adelante met amper 13 punten. Wonnen de laatste thuis wedstrijd nog wel tegen Alcorcon waar een gelijkspel meer terecht zou zijn geweest.

Dus simpel gezegd, twee teams die vechten tegen degradatie, de een is slecht thuis en de ander op verplaatsing. Tuurlijk kan Huesca winnen, maar ik verwacht hier een gelijkwaardige wedstrijd. en dan is het duidelijk waar de value zich bevind.

Zeker van Mallorca verwacht ik dat ze agressief en met hoge intensiteit deze wedstrijd gaan spelen, zeker na de debacle vorige week tegen Llagostera waar kansloos werd verloren en de spelers op veel kritiek kwam te staan.

Qua missende spelers niks interessant te vermelden. Value op Mallorca.

GL

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.