Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: mojos

Ik zal voortaan mijn tips plaatsen in deze topic.

Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:

- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.

15 a 30 picks per maand ( Met preview).

Laten we het stake systeem hier simpel houden.

1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake

Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.

Gl!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmojos in 23-06-2015 08:47 Leden topics
in 23-06-2015 08:47 Leden topics
387 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Denk vanavond niks, aangezien er geen Spaans voetbal is vandaag.
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
Compostela - Valladolid B

Today, 20 Feb 2016, 17:00

Pick:Compostela @2.02 Dafabet 1 Unit. Low stake.

Heb dit seizoen wel vaker een bet geplaatst op Compostela, dus degene die dit topic volgen die weten inmiddels wel hoe ik over Compostela denk. Een team die meer dan genoeg kwaliteit heeft om minimaal in de top 10 te staan en nu in degradatie positie staat.

Toch is er de laatste weken wel het een en ander veranderd. Onder de nieuwe coach "Freddy" zijn niet alleen de resultaten verbeterd, maar spelen ook gewoon een stuk beter, vooral in eigen huis. En daar moet het toch echt gaan gebeuren, aangezien in uitwedstrijden de club het lastig blijft hebben.

Alle spelers zijn fit en niemand is geschorst.

Valladolid B momenteel gezien direct concurrent van Compostela. Team met kwaliteit, maar mist vaak de nodige ervaring, zoals wel vaker met dit soort B teams.

Deze wedstrijd komt op een goed moment voor Compostela, is beter dan Valladolid B en speelt thuis. Value op Compostela.

GL

0 Vind ik leuk's
CD Roces - Langreo
Saturday, Feb 20 2016 17:00

Pick: UP Langreo -1.75 AH @2.28 Dafabet 1 Unit low stake.

CD Roces staat laatste in deze Tercera Division Groep met 15 punten. Het was sowieso al 1 van de zwakste teams van deze groep, maar nu zijn er afgelopen week ook verschillende spelers vertrokken. De spelers waren het namelijk niet eens met de ontslag van de coach en besloten dan zelf ook maar te vertrekken. Nu moet de club het seizoen af maken met slechts 15 1e team spelers aangevuld met jeugdspelers.

UP Langreo staat 2e in de competitie, de playoffs om promotie zijn al zo goed als veilig. Maar in Tercera Division is het enorm belangrijk om op de 1e positie te eindigen. Dan hoef je om te promoveren namelijk maar 1 knockout ronde te overleven en ben je gepromoveerd naar Segunda B, verlies je die ronde, dan stroom je door naar de halve final, dus je hebt 2 kansen om promotie af te dwingen.

UP langreo 1 van de grootste titel kandidaten van deze groep, waaronder bv Michu terug te vinden is, die onder meer voor het spaanse nationale team heeft gespeeld, als wel in de Premier League.

Deze line lijkt heel hoog, en dat is het ook wel, maar in deze Tercera division groep is het verschil tussen de grote en kleine clubs best groot. UP langreo wint dan ook vaak wedstrijden zonder problemen met meerdere goals verschil.

Hoop dat Langreo snel die 1e goal weet te maken, dan is het meestal snel gedaan met dit soort clubs. Value op Langreo.

GL

0 Vind ik leuk's
Almeria B - Algeciras

Today, 21 Feb 2016, 18:00

Pick: UD Almeria @1.96 Dafabet 1 Unit. Low stake.

Algeciras mist een stuk of 5/6 spelers voor deze wedstrijd, waarvan enkele belangrijk zijn. Algeciras reist met 3 jeugdspelers naar Almeria, die op de bank plaats nemen en met Willy die net terug komt van een lange blessure en maar een paar minuten kan spelen, de coach heeft dus maar weinig opties.

Almeria B staat laatste, degradatie ontlopen kan nog maar dan moet er snel punten gepakt worden. Que resultaten is het niet helemaal zichtbaar, maar Almeria, en zeker thuis speelt de laatste tijd prima en verdiende meer punten dan ze werkelijk hebben gepakt.

Opening odds waren een stuk hoger, en er is dan ook al een hoop value verloren gaan, maar voor een low stake pick zie ik nog genoeg value.

GL!
0 Vind ik leuk's
Betis B - San Roque

Today, 27 Feb 2016, 16:00

Pick: Real Betis B -0.25 AH @1.85 SBOBET 1 Unit. low stake.

Geen tijd voor info, wedstrijd begint al over 30 min.

GL!
0 Vind ik leuk's
Ath Bilbao B - Ponferradina

Today, 27 Feb 2016, 18:00

Pick: Ponferradina +0.25 AH @2.04 sbobet - 1 Unit - low stake.

Ponferradina is inderdaad bezig aan een slechte reeks en moet nu echt uitkijken voor degradatie. IMO heeft Ponferradina een prima team die beter kan dan het afgelopen tijd heeft laten zien, de verkoop van Yuri aan een Chinese club heeft het team ook geen goed gedaan, maar dan nog moet het beter kunnen.

Ponferradina heeft daarom ook de coach ontslagen en de zeer ervaren Fabri aangesteld die precies weten hoe de Liga Adelante werkt, en heeft dan ook al aangeven een hele fysieke wedstrijd te willen spelen tegen Athletic, iets waar teams Als Athletic niet zo van houden.

Sowieso komt dit Athletic te kort voor Liga Adelante. Athletic is favoriet, speelt nou eenmaal thuis en in Liga Adelante is het nou eenmaal lastig om uitwedstrijden te winnen. Maar deze odds staan imo te hoog en value dus op de uitploeg.
0 Vind ik leuk's
Ath Bilbao B - Cordoba

Today, 05 Mar 2016, 18:00

Pick: Cordoba CF +0.5 AH @1.84 SBOBET 2 Unit - Medium Stake.

Geen preview, wedstrijd begint al over halfuurtje.

GL!
0 Vind ik leuk's
Recreativo Huelva - Betis B

Today, 06 Mar 2016, 12:00

Pick: Over 2.0 Goals @2.12 SBOBET 2 Units - Medium Stake.

Statistisch gezien kan je deze pick niet onderbouwen, want dan zal je al snel op een Under komen. Toch denk ik dat een Over meer waarschijnlijker is dan de odds doen vermoeden.

Real Betis B heeft sinds kort een nieuwe coach die komt van Gerena dat uitkomt in Tercera Division. Een coach die daar bekend staat als een hele offensieve coach met een 4-3-3 opstelling, wat je niet zo vaak ziet in deze spaanse lagere competities. Dus de vorige resultaten waar deze odds op zijn gebaseerd doen er eigenlijk niet toe, immers gaat Betis nu op een totaal andere manier spelen en veel aanvallender.

Daarnaast moet Betis B sowieso al opzoek naar de overwinning aangezien het momenteel in degradatie staat en niks anders dan een overwinning positief zal zijn, elk ander resultaat is gewoon een stap terug.

Recreativo recupereert enkele belangrijke spelers in de aanval en zou ook in staat moeten zijn om te scoren. Value op de over 2.0 goals line.

GL!

0 Vind ik leuk's
Picks zonder preview, beginnen als over ongeveer een uurtje.

Jumilla - Algeciras

Today, 06 Mar 2016, 12:00

Pick: Jumilla +0 @2.03 Dafabet 1 Unit - Low stake.

Odds op Jumilla flink gestegen, wat waarschijnlijk komt door de interne problemen van de club. Maar goed, Jumilla heeft het hele seizoen al flinke interne problemen en dat heeft ze er niet van weerhouden om toch knap boven de degradatie posities te zitten. Daarnaast is het thuis een lastige team om van te winnen.

Algeciras en Jumilla kwalitatief gezien min of meer van hetzelfde. Algeciras mist wat belangrijke spelers, ook in de aanval waar ze het toch al lastig genoeg hebben.

Algeciras kan best winnen, maar zo ver gaan dat ze favoriet zijn voor deze wedstrijd lijkt mij wat overdreven. Value op Jumilla

GL

0 Vind ik leuk's
laatste pick voor deze ochtend.

CF Talavera - Guadalajara

Today, 06 Mar 2016, 12:15

Pick: Guadalajara +0.25 AH @1.83 1 Units. Low stake.

GL!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.