Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: mojos

Ik zal voortaan mijn tips plaatsen in deze topic.

Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:

- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.

15 a 30 picks per maand ( Met preview).

Laten we het stake systeem hier simpel houden.

1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake

Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.

Gl!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmojos in 23-06-2015 08:47 Leden topics
in 23-06-2015 08:47 Leden topics
387 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Getafe - Ath Bilbao

Today, 30 Jan 2016, 18:15

Pick: Getafe AH +0.5 @SBOBET 1 Unit low stake.

Getafe doet het dit seizoen echt prima in de Primera Division. Staan rustig in de middenmoot met 29 punten.

Thuis haalt het veel punten en heeft het pas 2 wedstrijden verloren waarvan 1 tegen Barcelona was.

Athletic veel wedstrijden gespeeld de afgelopen weken aangezien ze ook nog in de Copa Del Rey speelden, uiteraard heeft de coach hier en daar wat rotaties gedaan, maar over het algemeen altijd wel met een sterk team gestart.

Afgelopen woensdag nog in de Beker tegen Barcelona, waarin de spelers van Athletic echt alles hebben gegeven.

Getafe zou daar natuurlijk zijn voordeel mee kunnen doen, het is niet uit te sluiten dat er wat vermoeidheid is bij Athletic, verschillende spelers gaven na de wedstrijd tegen Barcelona aan dat ze echt kapot waren en niet meer konden, ook zei de coach dat er verschillende spelers zijn met pijntjes hier en daar, en nu amper 3 dagen later staat er al weer een wedstrijd gepland.

Getafe is weliswaar 2 sterkhouders kwijt geraakt en Sarabia is een twijfelgeval maar kunnen als nog met een prima team aan deze wedstrijd starten.

Athletic meer kwaliteit, maar laat dat vooral thuis zien, op verplaatsing morsen ze toch wel regelmatig punten. Getafe speelt dit seizoen prima en door de positie op de ranglijst kan het zonder druk deze wedstrijd spelen.

Value op Getafe.

wedstrijd begint al over 10 min, Kon niet eerder plaatsen aangezien de odds pas vlak voor de wedstrijd zo om hoog zijn gegaan.

GL
0 Vind ik leuk's
Jammer van Cordoba Mojos! '85 2-2 en '86 2-3, 75ste minuut nog 2-1 voor tegen 10 man..

0 Vind ik leuk's
Barcelona - Valencia

Today, 03 Feb 2016, 21:00

Pick: Valencia 1st HALF +1.25 AH @1.80 SBOBET 1 Unit low stake.

Primera Division:

Barcelona - Malaga
Barcelona - Levante
Barcelona - UD Las Palmas
Barcelona - Rayo Vallecano
Barcelona - Eibar
Barcelona - Villarreal
(Barcelona - Real Sociedad)
Barcelona - Deportivo
(Barcelona - Betis)
(Barcelona - Granada)
(Barcelona - Athletic)
Barcelona - Atletico Madrid

Copa Del Rey:

(Barcelona - Villanovense)
Barcelona - Espanyol
Barcelona - Athletic

Champions League:

Barcelona - Bate Borisov
Barcelona - Bayer Leverkusen
(Barcelona - AS Roma)

Dat betekent dus dat van de 18 keer, 12 keer deze AH half win of winst zou zijn. En dan nog geen rekening gehouden met het feit dat er ook 1 wedstrijd tussen zit tegen een derde klasser (Villanovense) of die hele vroege rode kaart van de keeper van Athletic, die de wedstrijd volledig kapot maakte.

Hier zit gewoon een duidelijke patroon in. En ondanks de zeer slechte reeks van Valencia, vind ik de odds en lines sowieso al overdreven.

Valencia zal op alle mogelijke manieren willen proberen om levend uit deze wedstrijd te komen en dat de beslissing in Mestalla gaat vallen.

Tuurlijk is Barcelona de grote favoriet en het zal vast wel winnen... Maar ik verwacht dat Valencia het in de 1e helft nog wel kan uithouden met minimale schade.

GL.
0 Vind ik leuk's
Badalona - L Hospitalet

Sunday, 07 Feb 2016, 12:00

Pick: Hospitalet +0.5 Ah @ 1.82 Pinnacle Sports 2 Units - Medium stake.

Zo de Pick van Valencia die werd echt kansloos verloren, slechte pick en misschien ook gewoon verkeerd ingeschat. Ook moet ik toegeven dat sinds midden December het allemaal een beetje stroefer, maar goed hoort zoals ik vaker heb gezegd in dit topic betten is long term en zulke periode's zullen je altijd blijven houden.

Maar goed even wat info over deze pick. Hospitalet momenteel in degradatie problemen en begon eigenlijk ook gewoon het seizoen met best een zwak en onervaren team.

Door de slechte resultaten heeft de club leiding ingegrepen en verschillende kwaliteit spelers gehaald met de nodige ervaring, spelers als: Héctor Rodríguez, Cristian Gómez, David Corominas, Cristian Alfonso en Gerard Oliva. Sommige zelfs met ervaring in hogere competities dan Segunda B.

Het klopt dat de resultaten de afgelopen weken niet zijn verbeterd, maar dat is deels de verklaren door de zeer lastige schema die Hospitalet de afgelopen weken had aangezien ze bijna tegen elke topclub van deze groep hebben gespeeld, teams als Barcelona B, Reus, Lleida, Villarreal B en Alcoyano.

Badalona hoort daar niet bij en daarnaast wint het sowieso al niet veel wedstrijden aangezien ze veel wedstrijden gelijkspelen. Ik denk dat deze wedstrijd veel gelijkwaardiger is dan de odds laten zien en value duidelijk op Hospitalet.

GL

0 Vind ik leuk's
San Roque - La Hoya Lorca

Today, 06 Feb 2016, 16:30

Pick: La Hoya Lorca +0 AH @2.10 Pinnacle Sports. 1 Unit. low stake.

La Hoya Lorca is sinds kort overgenomen door een rijke chinees, helaas geen tijd gehad om veel nieuwe spelers te halen, maar wilt wel nog graag de 4e positie halen en zo de Playoffs spelen.

De chinees probeert dan maar de spelers flink te motiveren en premies uit te delen per gewonnen wedstrijd, dat deed de chinees de vorige wedstrijd ook en toen werd met 6-1 gewonnen van Melilla. Of dat nou echt komt door de winst premies is natuurlijk maar de vraag, maar feit is natuurlijk wel dat het motiverend werkt en zeker in een competitie waar de meeste spelers niet zo veel verdienen en premies in deze competitie zie je sowieso al niet vaak.

San Roque wint maar heel weinig wedstrijd en de wedstrijden die gewonnen werden waren niet echt tegen de beste clubs, al is het ook zo dat ze maar heel weinig wedstrijden verliezen.

Al zie je het niet helemaal terug in de resultaten van de laatste 5 wedstrijden lijken ze wel wat uit vorm, maar met geluk hier en daar is dat nog niet echt terug te zien in de resultaten.

De topscorer van San Roque met tien goals is volledig uit vorm en scoort al 7 weken geen goal, daarnaast is de centrale duo niet beschikbaar door blessure en/of schorsing en defensief gezien zijn ze sowieso al kwetsbaar.

Ik zie hier meer kansen voor La hoya dan deze odds laten zien. Value op La Hoya tot ongeveer 1.95 odds DNB.

Gl
0 Vind ik leuk's
Merida AD - Recreativo Huelva

Today, 07 Feb 2016, 12:00

Pick: Merida AD @2.06 SBOBET 1 Unit - Low stake.

Recreativo die het seizoen begon als 1 van de favorieten voor de Playoffs heeft dat niet kunnen waarmaken, en nu word alles op alles gezet om degradatie te ontwijken, wat nog weleens lastig kan gaan worden met alle interne problemen die de club heeft, spelers worden al maanden niet betaald, een paar spelers waren daardoor begin januari vertrokken en daarnaast zijn verschillende belangrijke spelers geblesseerd, zoals bv Arturo, de topscorer van de club.

Feit is dat de team nu veel minder sterk is dan waarmee de competitie werd begonnen. Door de schulden die ze hebben hebben ze ook geen nieuwe spelers kunnen halen, waardoor ze nu met een zeer korte efttal het seizoen moeten afmaken

De afgelopen 2 wedstrijden werden nog wel gewonnen, maar daarbij moet gezegd worden dat dat wel was met meer geluk dan iets anders.

Merida AD zelf ook niet in topvorm, de coach werd een paar weekjes geleden ontslagen en onder de nieuwe coach speelt het een stuk beter.

Merida is imo favorieter dan deze odds laten zien, Value op Merida.

GL

0 Vind ik leuk's
Mallorca - Ath Bilbao B

Today, 07 Feb 2016, 17:00

Pick: Mallorca -0.75 AH @1.83 Dafabet 1 Unit low stake

Mallorca is nu een veel sterker team dan die aan het seizoen begon. Sinds kort zijn ze overgenomen door een amerikaanse inversteerder, en die heeft meteen enkele van de beste spelers van Liga Adelante naar Mallorca gehaald.

Overigens zijn dat allemaal offensieve spelers, want dat is waar bij Mallorca het grootste probleem lag. Spelen vaak goed, maar doelpunten maken was lastig. Maar dat zal nu veel minder een probleem moeten zijn met de komst van de nieuwe spelers.

Athletic Bilbao B staat laatste en met 10+ punten verschil word het een flinke klus om degradatie te ontwijken.

Deze pick moest ik overigens wel laat plaatsen, want odds was hele week aan het dalen en value was weg, nu weer naar een waarde gestegen waar ik wel value zie voor een low stake pick.

GL

0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de tip (y)
0 Vind ik leuk's
Iemand een tip voor Celta - Sevilla voor vananvond?
0 Vind ik leuk's
Real Madrid - Athletic Bilbao
Saturday, Feb 13 2016 16:00

Pick: Real Madrid -1.25 AH @1.77 SBOBET 1 Unit. Low stake.

Geen tijd voor preview, wedstrijd begint al over kwartiertje.

GL

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.