Tips van: mojos
Ik zal voortaan mijn tips plaatsen in deze topic.
Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:
- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.
15 a 30 picks per maand ( Met preview).
Laten we het stake systeem hier simpel houden.
1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake
Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.
Gl!
Tips die ik plaats, zullen alleen zijn van de spaanse competities, en heel af en toe CL en EL, waar altijd minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is:
- Primera Division
- Liga Adelante
- Segunda Division B
- Tercera Division
- Copa del Rey
- Champions league
- Europa League
- Vriendschappelijke wedstrijden waar minimaal 1 spaanse ploeg bij betrokken is.
15 a 30 picks per maand ( Met preview).
Laten we het stake systeem hier simpel houden.
1 Unit - Low Stake
2 Unit - Medium Stake
3 Unit - High Stake
Seizoen zit er al bijna op, alleen dit weekend nog playoff wedstrijden, na wat aanvragen open ik wel alvast het topic, want pre-season gaat binnenkort al weer beginnen.
Gl!
in 23-06-2015 08:47 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Lekker Mojos 3/3 goed. Bedankt weer voor de tips (y)
*edit* Rayo nog bezig. 3-0 HT. Reken deze vast goed
donelake:
mooie tips (y) (y)
mooie tips (y) (y)
evissa:
Thanks.
Sevilla B - Recreativo Huelva
Today, 24 Jan 2016, 12:30
Pick: Over 2.0 Goals @1.94 SBOBET 1 Unit low stake.
Recreativo met veel missende spelers in de verdediging tegen een Sevilla Atletico die vooral thuis erg sterk is en voorin enkele goede spelers heeft lopen. Daarnaast zijn de spelers van 'Recre' psychisch gezien erg zwak, als het even tegen zit gaan de koppies hangen en loopt het vaak slecht af.
Vorige week tegen Linense was dat ook het geval, 2-0 voor niks aan de hand, kregen een tegen doelpunt, even later de gelijkmaker en als de wedstrijd iets langer had geduurd hadden ze waarschijnlijk ook nog verloren.
odds voor AH handicap vind ik te laag en de line tevens te hoog. Maar deze goal line zie ik wel prima value in.
GL.
Zaragoza - Mirandes
Today, 24 Jan 2016, 17:00
Pick: Zaragoza @1.98 Dafabet 1 Unit. low stake.
Mirandes bezig aan een prima seizoen en staat netjes op de 12 positie in Liga Adelante. Daarnaast ook knap de kwartfinale gehaald in de Copa Del Rey.
Mirandes bezig met een drukke maand met veel wedstrijden en dat kan voor zo een ploeg als Mirandes natuurlijk zijn consequenties hebben.
Vorige week werd Mirandes simpel opzij gezet met 4-0 door Leganes, in een hele slechte wedstrijd van Mirandes.
Natuurlijk heeft de coach van Mirandes zijn rotaties gedaan de afgelopen weken, toch denk ik dat de goede prestaties in de Copa wel degelijk zijn invloed kan hebben op de competitie wedstrijden, het is namelijk niet zo dat een ploeg als Mirandes zomaar even spelers kan wisselen zonder dat je dat gaat merken in kwaliteit.
Zaragozo is sowiezo al de betere ploeg en zou gebruik moeten maken van deze situatie.
Goed moment om tegen Mirandes te wedden. Value op Zaragoza.
GL
Today, 24 Jan 2016, 17:00
Pick: Zaragoza @1.98 Dafabet 1 Unit. low stake.
Mirandes bezig aan een prima seizoen en staat netjes op de 12 positie in Liga Adelante. Daarnaast ook knap de kwartfinale gehaald in de Copa Del Rey.
Mirandes bezig met een drukke maand met veel wedstrijden en dat kan voor zo een ploeg als Mirandes natuurlijk zijn consequenties hebben.
Vorige week werd Mirandes simpel opzij gezet met 4-0 door Leganes, in een hele slechte wedstrijd van Mirandes.
Natuurlijk heeft de coach van Mirandes zijn rotaties gedaan de afgelopen weken, toch denk ik dat de goede prestaties in de Copa wel degelijk zijn invloed kan hebben op de competitie wedstrijden, het is namelijk niet zo dat een ploeg als Mirandes zomaar even spelers kan wisselen zonder dat je dat gaat merken in kwaliteit.
Zaragozo is sowiezo al de betere ploeg en zou gebruik moeten maken van deze situatie.
Goed moment om tegen Mirandes te wedden. Value op Zaragoza.
GL
Hi,
Het is mij al een paar gevraagd en nu dan toch maar gedaan.
Ik zal voortaan elke keer als ik een pick heb geplaatst in dit topic een Notificatie versturen via een Whats App groep. Zo is het ook allemaal makkelijker en sneller voor de mensen die mij willen volgen. Ook kan het dan zijn dat ik af en toe een live pick zal delen.
Wil je dat ik je toevoeg, stuur mij dan maar een PM met je nummer. AUB niet in dit topic hierover posten, anders word het een zooitje.
Het is mij al een paar gevraagd en nu dan toch maar gedaan.
Ik zal voortaan elke keer als ik een pick heb geplaatst in dit topic een Notificatie versturen via een Whats App groep. Zo is het ook allemaal makkelijker en sneller voor de mensen die mij willen volgen. Ook kan het dan zijn dat ik af en toe een live pick zal delen.
Wil je dat ik je toevoeg, stuur mij dan maar een PM met je nummer. AUB niet in dit topic hierover posten, anders word het een zooitje.
Atl. Madrid - Celta Vigo
Today, 27 Jan 2016, 20:30
Pick: Celta de Vigo AH +1.25 @2.05 1 unit. low stake.
Copa Del Rey. 1e wedstrijd tussen deze 2 ploegen 0-0 FT. Alle kansen dus nog voor beide ploegen.
Zoals ik in mijn vorige Celta pick had uitgelegd, had Celta afgelopen weekend verschillende basis spelers rust geven tegen Rayo Vallecano, die overigens kansloos met 3-0 werd verloren.
Puur om de spelers rust te geven voor deze wedstrijd, die voor Celta absolute prioriteit heeft.
Atletico Madrid is natuurlijk niet niks en dan ook nog in het eigen Calderon. Toch valt het mij wel op dat Atletico dit seizoen in het eigen Calderon zelden deze AH volledig zou dekken en dat heeft puur te maken dat het toch wel problemen kent om goals te maken.
Het is logisch dat Atletico de favoriet is, zijn natuurlijk ook gewoon beter, maar dit is een beker wedstrijd, verrassingen komen vaak voor, en de 0-0 van de vorige wedstrijd is gewoon een lastige uitslag, daarnaast moet je Celta ook niet onderschatten, Nolito is er weliswaar nog steeds niet bij door blessure, maar het heeft nog steeds prima aanvallende spelers, die een goaltje zouden kunnen maken tegen dit stugge defensieve Atletico.
Atletico misschien met een paar rotaties, Celta zal sowieso met de sterkste opstelling komen.
Value op Celta.
GL
Today, 27 Jan 2016, 20:30
Pick: Celta de Vigo AH +1.25 @2.05 1 unit. low stake.
Copa Del Rey. 1e wedstrijd tussen deze 2 ploegen 0-0 FT. Alle kansen dus nog voor beide ploegen.
Zoals ik in mijn vorige Celta pick had uitgelegd, had Celta afgelopen weekend verschillende basis spelers rust geven tegen Rayo Vallecano, die overigens kansloos met 3-0 werd verloren.
Puur om de spelers rust te geven voor deze wedstrijd, die voor Celta absolute prioriteit heeft.
Atletico Madrid is natuurlijk niet niks en dan ook nog in het eigen Calderon. Toch valt het mij wel op dat Atletico dit seizoen in het eigen Calderon zelden deze AH volledig zou dekken en dat heeft puur te maken dat het toch wel problemen kent om goals te maken.
Het is logisch dat Atletico de favoriet is, zijn natuurlijk ook gewoon beter, maar dit is een beker wedstrijd, verrassingen komen vaak voor, en de 0-0 van de vorige wedstrijd is gewoon een lastige uitslag, daarnaast moet je Celta ook niet onderschatten, Nolito is er weliswaar nog steeds niet bij door blessure, maar het heeft nog steeds prima aanvallende spelers, die een goaltje zouden kunnen maken tegen dit stugge defensieve Atletico.
Atletico misschien met een paar rotaties, Celta zal sowieso met de sterkste opstelling komen.
Value op Celta.
GL
Bedankt voor de tip! Heb er Celta de Vigo +1 van gemaakt en met succes! (y)
Money, Pussy, Alcohol..
I Had A Dream, I Had It All
Mirandes - Sevilla
Today, 28 Jan 2016, 20:00
Pick Over 2.5 Goals @1.93 SBOBET (@ Pinny 1.98) 1 Unit low stake.
Mirandes de 1e wedstrijd met 2-0 verloren en is eigenlijk al zo goed al uitgeschakeld tegen een veel sterker Sevilla.
Voor de mensen die Liga Adelante volgen was al voor de wedstrijd tegen Sevilla bekend dat de coach van Mirandes een hele offensieve coach is, in Sevilla lieten ze al min of meer zien dat ze dat durven en nu met een 2-0 achterstand en thuis spelend zal dat niet anders zijn.
Ik acht Mirandes in staat om te scoren en Sevilla heeft natuurlijk sowieso al genoeg kwaliteiten daarvoor.
Er zitten natuurlijk ook wat nadelen aan deze pick, de beste spits van Mirandes is namelijk verkocht en als Sevilla snel de 0-1 maakt is het maar de vraag of de wedstrijd niet langzaam uit dooft. Al verwacht ik dat niet, Mirandes thuis, volle bak zal hoe dan ook een goed resultaat willen halen.
Ik zie in iedergeval genoeg value op deze odds om een low stake bet te plaatsen.
GL
Today, 28 Jan 2016, 20:00
Pick Over 2.5 Goals @1.93 SBOBET (@ Pinny 1.98) 1 Unit low stake.
Mirandes de 1e wedstrijd met 2-0 verloren en is eigenlijk al zo goed al uitgeschakeld tegen een veel sterker Sevilla.
Voor de mensen die Liga Adelante volgen was al voor de wedstrijd tegen Sevilla bekend dat de coach van Mirandes een hele offensieve coach is, in Sevilla lieten ze al min of meer zien dat ze dat durven en nu met een 2-0 achterstand en thuis spelend zal dat niet anders zijn.
Ik acht Mirandes in staat om te scoren en Sevilla heeft natuurlijk sowieso al genoeg kwaliteiten daarvoor.
Er zitten natuurlijk ook wat nadelen aan deze pick, de beste spits van Mirandes is namelijk verkocht en als Sevilla snel de 0-1 maakt is het maar de vraag of de wedstrijd niet langzaam uit dooft. Al verwacht ik dat niet, Mirandes thuis, volle bak zal hoe dan ook een goed resultaat willen halen.
Ik zie in iedergeval genoeg value op deze odds om een low stake bet te plaatsen.
GL
uw picks lopen lekker Mojos, super!
Ik volgde Celta DNB aan odd 6, zalig!!
Keep up the good work (y)
"zij die enkel winnen zijn verslaafd"
whoog:
vinnie4451:
Thanks.
Cordoba - Leganes
Tomorrow, 30 Jan 2016, 18:00
Pick: Cordoba CF +0 @1.88 Dafabet 1 Unit low stake.
Erg hoge odds voor Cordoba, die ik zelf als 1 van de grote favorieten zie voor promotie naar La Liga. En vooral in het eigen Nuevo Arcangel is het een sterk team. Ik wou deze eigenlijk zelfs al eerder plaatsen, maar spits Xisco (16/5) is geschorst en de beste spits Florin Andone (19/10) was licht geblesseerd en onzeker voor deze wedstrijd, maar hij is gewoon opgenomen in de wedstrijd selectie en de verwachting is gewoon dat hij kan spelen, en nu zie ik geen reden meer om deze pick niet te spelen.
Leganes heeft een prima team maar is vooral ijzersterk in het eigen Butarque. Uit haalt het veel minder punten, al klopt het dat ze de laatste paar wedstrijden ook in de uitwedstrijden punten hebben gepakt, maar dat was vooral tegen teams van stuk minder kaliber dan Cordoba.
Cordoba meer kwaliteit, speelt thuis, veel fans worden er verwacht, Cordoba word hier wat onderschat en Leganes imo, ondanks de uitstekende resultaten en dat het maar weinig wedstrijd verliest overschat.
Value op Cordoba CF.
GL