Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Johnafca

Goedemiddag allemaal,
Ik ben al een aardige tijd actief op voetbalwedden
Een tijd geleden heb ik hier al eens een topic gehad maar afgelopen zomer is er van het wedden weinig gekomen. Nu ga ik het wedden echter weer oppakken en ik wil mijn tips graag met jullie delen. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.
Voor vanavond begin ik rustig aan met 1 weddenschap:
Bayern Munchen - Wolfsburg 1 @ 1.20 (y)
Eintr. Frankfurt - Borussia dortmund (both teams to score) Yes @ 1.57 (y)
Crawley Town - Swansea City (Wie gaat door?) 2 @ 1.60 (y)
Totaal @ 3.01
Inzet 5
Saldo 110 - 5 = 105
Bayern munchen heeft in de laatste 12 (bundesliga) thuiswedstrijden maar liefst 11 keer gewonnen en slechts 1 keer gelijk gespeeld. Bayern munchen is dit seizoen goed begonnen en ik zie dan ook een gemakkelijke overwinning op het matig begonnen Wolfsburg. Vanwege mijn grote vertrouwen vind ik de lage odd van 1.20 goed voor een combi.
Borrusia Dortmund heeft in haar laatste 26 officiele wedstrijden telkens weten te scoren. Ditt bevestigt het feit dat ze offensief erg sterk zijn. Toch hebben ze aan Eintr. Frankfurt een tegenstander die dit seizoen uitstekend is begonnen met 12 punten uit de eerste 4 wedsrijden (onder andere tegen leverkussen en hsv) Ik zie dan ook niet in waarom ze tegen Dortmund niet een doelpunt zouden kunnen scoren.
Crawley Town speelt op het derde niveau van Engeland. Een club als Swansea hoort hier natuurlijk op papier gewoon van te winnen. Echter neem ik met deze wedstrijd wel een risico omdat Swansea wel eens spelers rust zal kunnen gaan geven.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar johnafca
Country flagjohnafca in 25-09-2012 15:19 Leden topics
in 25-09-2012 15:19 Leden topics
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Omdat ik toch nog wat wedstrijden uit nederland mee wil pakken speel ik ook nog deze combi. Hopen dat de eredivisieclubs 'gewoon' hun werk doen en dat VVV dus in ieder geval een verlenging eruit sleept.
Go ahead - VVV X2 @ 1.48 (y)
Lisse - RKC 2 @ 1.20 (y)
Bayern Munchen - Wolfsburg 1 @ 1.20 (y)
Totaal @ 2.13
Inzet 6
Saldo 105 - 6 = 99
0 Vind ik leuk's
johnafca:
Omdat ik toch nog wat wedstrijden uit nederland mee wil pakken speel ik ook nog deze combi. Hopen dat de eredivisieclubs 'gewoon' hun werk doen en dat VVV dus in ieder geval een verlenging eruit sleept.
Go ahead - VVV X2 @ 1.48 (2-2)
Lisse - RKC 2 @ 1.20 (0-5)
Bayern Munchen - Wolfsburg 1 @ 1.20 (3-0)
Totaal @ 2.13 (y)
Inzet 6
Saldo 105 - 6 = 99

Saldo 99+ 12.78 = 111.78
0 Vind ik leuk's
johnafca:

Voor vanavond begin ik rustig aan met 1 weddenschap:
Bayern Munchen - Wolfsburg 1 @ 1.20 (y) (3-0)
Eintr. Frankfurt - Borussia dortmund (both teams to score) Yes @ 1.57 (y) (3-3)
Crawley Town - Swansea City (Wie gaat door?) 2 @ 1.60 (y) (2-3)
Totaal @ 3.01 (y)
Inzet 5
Saldo 110 - 5 = 105

Saldo 111.78 + 15.05 = 126.83
0 Vind ik leuk's
Goed begin zeg (y) Keep it going
0 Vind ik leuk's
X X X
Omdat ik dalingen verwacht in de odd van Vitesse plaats ik deze weddenschap nu alvast zodat anderen er wellicht ook op tijd gebruik van kunnen maken. De combi is voor aanstaande zaterdag:
FC Utrecht - Vitesse X2 @1.64
Man utd - Tottenham 1 @1.52
Totaal @2.49
Inzet €6,-
Vitesse is zoals bekend het seizoen erg goed begonnen en hoewel ze afgelopen weekend niet erg goed hebben gespeeld verwacht ik wel dat ze in staat moeten zijn minimaal gelijk te spelen in Utrecht. (de hoge quote is de moeite waard)
Ook Man utd speelt nog niet op haar maximale kunnen maar ik verwacht thuis toch wel een overwinning op Tottenham Hotspur. In de laatste 11 (premier league) thuiswedstrijden is er namelijk 10 keer gewonnen en slechts 1 keer gelijk gespeeld door Man utd.
NB: De odd voor Vitesse winst is @3.1. Ik vind dit echter een te groot risico maar het is het proberen waard met een low stake.
Nieuw Saldo 126.83 - 6 = 120.83
0 Vind ik leuk's
Dankjewel John-heitinga ;-)
Ik hoop het ook! Ging vrij gemakkelijk vandaag
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond post ik alvast deze combi. Later deze dag zullen er nog meer tips komen
Fc Lienden - Heracles 2 @ 1.36
Napoli - Lazio roma over 1,5 @ 1.26
NEC - Feyenoord under 3,5 @ 1.55
Totaal @ 2.66
Inzet €7
Heracles vind ik een erg hoge odd hebben! Hoewel Lienden in de topklasse ijzersterk is thuis zie ik het grote kwaliteitsverschil de doorslag geven. Heracles bereikte vorig jaar de finale van de beker en zullen dit seizoen ongetwijfeld ook weer ver willen komen. Daarnaast doet Heracles het in de competitie nog niet zo slecht. Ze staan dan wel op de 12e plaats maar ze hebben dit seizoen alleen nog maar van AZ en feyenoord verloren.
Napoli is, vooral thuis, offensief erg goed. In de laatste 10 thuiswedstrijden (serie A) heeft Napoli telkens weten te scoren! Daarnaast treffen ze met Lazio ook een ploeg die een erg goede seizoensstart kent. Afgelopen weekend werd pas het eerste puntverlies geleden. Dit is dus een wedstrijd tussen de nummer 2 en 3 en om Juventus misschien nog een beetje bij te kunnen houden is het voor beide noodzakelijk om te winnen.
In de wedstrijden van Feyenoord vallen atijd erg weinig doelpunten. In e 6 eredivisiewedstrijden die Feyenoord tot nu toe heeft gespeeld is er geen enkele keer meer dan 3 keer gescoord. NEC acht ik offensief gezien ook niet sterk genoeg om veel doelpunten te kunnen gaan maken tegen Feyenoord. Wanneer Pelle het niet onverwachts op zijn heupen krijgt vind ik dit dan ook een erg mooie odd.
Nieuw Saldo: 120.83 - 7 = 113.83
0 Vind ik leuk's
Hierbij nog een aantal tips die ik vanavond speel:
1)Fc Utrecht - Ajax (both to score) @ 1.44
Carlisle - Tottenham 2 @ 1.42
Totaal @ 2.04
Inzet € 10,-
Voor FC Utrecht is het de wedstrijd van het jaar. Daarnaast wist Utrecht alleen in haar eerste eredivisiewedstrijd (tegen Feyenoord) niet te scoren. In de rest van de wedstrijden werd dus iedere keer gescoord door Utrecht.
Daarnaast scoort ook Ajax vrijwel altijd. De laatste keer dat Ajax in een eredivisieduel niet wist te scoren is maar liefst 21! wedstrijden geleden. De laatste keer was uitgerekend tegen Fc Utrecht op 5-2-2012. De laatste keer dat Ajax in een bekerduel niet wist te scoren is zelfs bijna 4 jaar geleden. Dat was op 12-11-2008 tegen Volendam.
Ik hoop dat Tottenham 'gewoon' voldoet aan haar verplichting voldoet om als premierclub te winnen van een club die 10e staat in het derde niveau van Engeland. Wel is er een risico dat Tottenham niet op volle sterkte speelt maar toch moeten ze in staat zijn simpel te winnen.

2)Napoli - Lazio 1 @ 2.00
Man utd - Newcastle 1 @ 1.47
Totaal @ 2.94
Inzet € 5,-
Napoli is ijzersterk in eigen huis. Van de laatste 15 officiele thuiswedstrijden werden er maar liefst 13 gewonnen. Daarnaast is Napoli dit seizoen goed begonnen waardoor ze momenteel 10 punten hebben uit 4 wedstrijden. Hoewel Lazio ook erg goed aan het seizoen begonnen is en er dus wel enig risico aan deze wedstrijd zit vind ik de odd te hoog om te laten liggen.
Hoewel Man utd nog niet op volle toeren draait zijn ze in thuiswedstrijden bijna niet te kloppen. In de League Cup is het vanaf 23-09-2008 alleen Crystal Palace vorig jaar gelukt om met verlenging op Old Trafford te winnen. De rest werd allemaal door Man utd gewonnen. Net zoalsbij Tottenham bestaat hier ook het risico dat Man Utd. niet op volle sterkte aantreed maar ik zie Man utd. hier uiteindelijk wel winnen.

Deze Combi bestaat uit twee thuisspelende teams die erom bekend staan dat ze thuis zeer weinig weggeven. Ik vind een totale odd bijna 3.0 dan ook zeker de moeite waard!;-)
Nieuw Saldo : 113.83 - 10 - 5 = 98.83 (met 4 open weddenschappen)
0 Vind ik leuk's
johnafca:
Voor vanavond post ik alvast deze combi. Later deze dag zullen er nog meer tips komen
Fc Lienden - Heracles 2 @ 1.36 (0-4)
Napoli - Lazio roma over 1,5 @ 1.26 (3-0)
NEC - Feyenoord under 3,5 @ 1.55 (2-2)
Totaal @ 2.66 (n)
Inzet €7

johnafca:
Hierbij nog een aantal tips die ik vanavond speel:
1)Fc Utrecht - Ajax (both to score) @ 1.44 (0-3)
Carlisle - Tottenham 2 @ 1.42 (0-3)
Totaal @ 2.04(n)
Inzet € 10,-
2)Napoli - Lazio 1 @ 2.00 (3-0)
Man utd - Newcastle 1 @ 1.47 (2-1)
Totaal @ 2.94 (y)
Inzet € 5,-
Nieuw Saldo : 113.83 - 10 - 5 = 98.83 (met 4 open weddenschappen)

Vanavond een klein verlies doordat er2 combi's verkeerd waren. Jammer dat er bij Feyenoord Nec 1 doelpuntje teveel viel in reguliere tijd en dat FC Utrecht dramatisch was vandaag. De hoogste combi @ 2.94 zorgt ervoor dat ik vanavond nagenoeg quitte speel.
Nieuw Saldo: 98.83 + 14.70 = 113.53
0 Vind ik leuk's
Vandaag speel ik niets omdat er erg weinig interessante wedstrijden gespeeld worden . Morgen gaan we er uiteraard weer tegenaan (a)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.