Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Johnafca

Goedemiddag allemaal,
Ik ben al een aardige tijd actief op voetbalwedden
Een tijd geleden heb ik hier al eens een topic gehad maar afgelopen zomer is er van het wedden weinig gekomen. Nu ga ik het wedden echter weer oppakken en ik wil mijn tips graag met jullie delen. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.
Voor vanavond begin ik rustig aan met 1 weddenschap:
Bayern Munchen - Wolfsburg 1 @ 1.20 (y)
Eintr. Frankfurt - Borussia dortmund (both teams to score) Yes @ 1.57 (y)
Crawley Town - Swansea City (Wie gaat door?) 2 @ 1.60 (y)
Totaal @ 3.01
Inzet 5
Saldo 110 - 5 = 105
Bayern munchen heeft in de laatste 12 (bundesliga) thuiswedstrijden maar liefst 11 keer gewonnen en slechts 1 keer gelijk gespeeld. Bayern munchen is dit seizoen goed begonnen en ik zie dan ook een gemakkelijke overwinning op het matig begonnen Wolfsburg. Vanwege mijn grote vertrouwen vind ik de lage odd van 1.20 goed voor een combi.
Borrusia Dortmund heeft in haar laatste 26 officiele wedstrijden telkens weten te scoren. Ditt bevestigt het feit dat ze offensief erg sterk zijn. Toch hebben ze aan Eintr. Frankfurt een tegenstander die dit seizoen uitstekend is begonnen met 12 punten uit de eerste 4 wedsrijden (onder andere tegen leverkussen en hsv) Ik zie dan ook niet in waarom ze tegen Dortmund niet een doelpunt zouden kunnen scoren.
Crawley Town speelt op het derde niveau van Engeland. Een club als Swansea hoort hier natuurlijk op papier gewoon van te winnen. Echter neem ik met deze wedstrijd wel een risico omdat Swansea wel eens spelers rust zal kunnen gaan geven.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar johnafca
Country flagjohnafca in 25-09-2012 15:19 Leden topics
in 25-09-2012 15:19 Leden topics
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vandaag speel ik deze combi. Ik heb Man city erbij gepakt omdat ik voor vandaag wederom te weinig wedstrijden zie waar ik voldoende kennis van heb.
Fort. Dusseldorf - Schalke 04 X2 @ 1.20
Sparta - Almere City (0-1hc) 1 @ 1.52
Ajax - Twente BTS @ 1.53
Totaal @ 2.79
Inzet 6,-
Hoewel Schalke de favoriet is durf ik bij deze match niet voor een 2 te gaan. Het gepromoveerde dusseldorf is namelijk thuis erg sterk. In totaal zijn ze nu al 11 wedstrijden ongeslagen in thuiswedstrijden. ( waarvan 2 in de bundesliga). Schalke daarentegen heeft vorig seizoen haar punten vooral thuis gepakt. In uitwedstrijden spelen ze altijd minder goed. Toch verwacht ik wel dat Schalke vanavond moet kunnen winnen (dus al helemaal gelijkspelen)
Het meest risicovol in deze combi is de wedstrijd van Sparta en Almere City. Ik speel hier een handicap omdat ik verwacht dat Sparta met meer dan 1 doelpunt moet kunnen winnen. In de laatste 21 thuiswedstrijden (in de Jupiler league) heeft Sparta slechts 1 keer verloren. Almere City daarentegen speelt in uitwedstrijden altijd erg teleurstellend. De laatste competitie thuiswedstrijd ging met 5-2 verloren tegen Cambuur. Afgelopen week verloor Almere City ook op een beschamende wijze van de amateurs van Ado'20 die bijna de hele 2e helft met een man minder stonden en alsnog konden uitlopen naar een 4-1 overwinning.
De topper Ajax Twente heeft de afgelopen jaren weinig doelpunten opgeleverd maar toch denk ik dat beide teams morgen gaan scoren. Ajax is offensief erg goed op dreef. In de laatste 11 eredivisie thuiswedstrijden heeft ajax telkens weten te scoren. Als deze weddenschap misgaat zie ik het eerder gebeuren doordat Twente niet scoort. Spits Castaignos heeft nog niet kunnen overtuigen maar toch heeft Twente genoeg kwaliteit om de niet altijd even zekere verdediging van Ajax te kunnen kloppen.
Nieuw saldo : 113.53 - 6 = 107.53 (met 2 open weddenschappen)
0 Vind ik leuk's
johnafca:
Voor vandaag speel ik deze combi. Ik heb Man city erbij gepakt omdat ik voor vandaag wederom te weinig wedstrijden zie waar ik voldoende kennis van heb.
Fort. Dusseldorf - Schalke 04 X2 @ 1.20
Sparta - Almere City (0-1hc) 1 @ 1.52
Ajax - Twente BTS @ 1.53
Totaal @ 2.79
Inzet 6,-
Hoewel Schalke de favoriet is durf ik bij deze match niet voor een 2 te gaan. Het gepromoveerde dusseldorf is namelijk thuis erg sterk. In totaal zijn ze nu al 11 wedstrijden ongeslagen in thuiswedstrijden. ( waarvan 2 in de bundesliga). Schalke daarentegen heeft vorig seizoen haar punten vooral thuis gepakt. In uitwedstrijden spelen ze altijd minder goed. Toch verwacht ik wel dat Schalke vanavond moet kunnen winnen (dus al helemaal gelijkspelen)
Het meest risicovol in deze combi is de wedstrijd van Sparta en Almere City. Ik speel hier een handicap omdat ik verwacht dat Sparta met meer dan 1 doelpunt moet kunnen winnen. In de laatste 21 thuiswedstrijden (in de Jupiler league) heeft Sparta slechts 1 keer verloren. Almere City daarentegen speelt in uitwedstrijden altijd erg teleurstellend. De laatste competitie thuiswedstrijd ging met 5-2 verloren tegen Cambuur. Afgelopen week verloor Almere City ook op een beschamende wijze van de amateurs van Ado'20 die bijna de hele 2e helft met een man minder stonden en alsnog konden uitlopen naar een 4-1 overwinning.
De topper Ajax Twente heeft de afgelopen jaren weinig doelpunten opgeleverd maar toch denk ik dat beide teams morgen gaan scoren. Ajax is offensief erg goed op dreef. In de laatste 11 eredivisie thuiswedstrijden heeft ajax telkens weten te scoren. Als deze weddenschap misgaat zie ik het eerder gebeuren doordat Twente niet scoort. Spits Castaignos heeft nog niet kunnen overtuigen maar toch heeft Twente genoeg kwaliteit om de niet altijd even zekere verdediging van Ajax te kunnen kloppen.
Nieuw saldo : 113.53 - 6 = 107.53 (met 2 open weddenschappen)

Je bent een verstandiger wedder. Laat je niet gek maken en geeft perfecte voorbeschouwingen. Ga zo door! Blijf je volgen en die laatste combi wordt hem wel toch? :)
grz
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
johnafca:
Voor vandaag speel ik deze combi. Ik heb Man city erbij gepakt omdat ik voor vandaag wederom te weinig wedstrijden zie waar ik voldoende kennis van heb.
Fort. Dusseldorf - Schalke 04 X2 @ 1.20 (2-2)
Sparta - Almere City (0-1hc) 1 @ 1.52 3-4
Ajax - Twente BTS @ 1.53
Totaal @ 2.79 (n)
Inzet 6,-
Nieuw saldo : 113.53 - 6 = 107.53 (met 2 open weddenschappen)

Je bent een verstandiger wedder. Laat je niet gek maken en geeft perfecte voorbeschouwingen. Ga zo door! Blijf je volgen en die laatste combi wordt hem wel toch? :)
grz

Thnx Vonloite! (y)
Erg jammer dat Sparta het laat afweten.. ze kwamen al snel 2-0 voor maar 4-3 wat een uitslag..
Toch een goede keuze gemaakt door Schalke X2 te nemen want zo zie je maar weer dat ze uit nooit zo sterk zijn.
Beetje pech de afgelopen weddenschappen dus eens even goed kijken wat ik morgen ga spelen.
0 Vind ik leuk's
Hierbij alvast mijn tips voor morgen omdat ik morgen geen/ weinig tijd heb.
De eerste combi bestaat uit twee teams die beide ijzersterk zijn in eigen huis.
1)Man utd - Tottenham Hotspur 1 @ 1.57
Borr. Dortmund - Borr. Monchengladbach 1 @ 1.38
Totaal @ 2.17
Inzet €10,-
Van de laatste 42 thuiswedstrijden in de premier league heeft Man utd er slechts 3 gelijkgespeeld en 2 verloren. Daarnaast zijn ze alweer 11 thuiswedstrijden ongeslagen. Het mag duidelijk zijn dat United dan ook de grote favoriet is morgen.
Borrusia Dortmund is misschien wel bijna net zo sterk in eigen huis. Van de 35 thuisduels in de Bundesliga eindigden er 6 in een gelijkspel en slechts 1 in een nederlaag. Inmiddels hebben ze alweer 5 thuiswedstrijden op rij gewonnen en hebben in deze 5 duels slechts 1 doelpunt tegen gekregen! Ik hoop dat deze indrukwekkende reeks niet morgen zal eindigen:p
2) Ajax - Twente (BTS) @ 1.53
Feyenoord - NEC (Under 4,5) @ 1.20
Werder Bremen - Bayern Munchen 2 @ 1.53
Totaal @ 2.81
Inzet €7,-
De topper Ajax Twente heeft de afgelopen jaren weinig doelpunten opgeleverd maar toch denk ik dat beide teams morgen gaan scoren. Ajax is offensief erg goed op dreef. In de laatste 11 eredivisie thuiswedstrijden heeft ajax telkens weten te scoren. Als deze weddenschap misgaat zie ik het eerder gebeuren doordat Twente niet scoort. Spits Castaignos heeft nog niet kunnen overtuigen maar toch heeft Twente genoeg kwaliteit om de niet altijd even zekere verdediging van Ajax te kunnen kloppen.
Feyenoord en NEC staan deze week voor de 2e keer tegenover elkaar. Eerder deze week had ik ook precies deze weddenschap gespeeld alleen had ik toen de pech dat het in reguliere tijd 2-2 werd. Ik blijf echter nog steeds bij mijn standpunt van toen. Dit was het feit dat Feyenoord vaak wint met kleine cijfers. Daarnaast is een bekerwedstrijd altijd speciaal en ik verwacht dan ook dat Feyenoord voor de competitie een zakelijke overwinning gaat behalen op NEC.
Tot slot Bayern Munchen. Hoewel ik geen voorstander ben op het wedden op het uitspelende team heb ik er bij Bayern voldoende vertrouwen in. Ze zijn dit seizoen uitstekend begonnen door 5 wedstrijden te winnen en tegelijkertijd slechts 2 tegendoelpunten te incasseren. Daarnaast hebben ze ook al 4 (Bundesliga) uitduels op rij gewonnen waaronder een lastige uitwedstrijd bij Schalke. Werder Bremen is juist erg wisselvallig. Ook in thuiswedstrijden spelen ze niet overtuigend waardoor ik veel vertrouwen heb in een goede afloop voor Bayern.
Nieuw saldo 107.53 - 10 - 7 = 90.53 (met 3 open weddenschappen) Ik speel namelijk ook nog onderstaande weddenschap die ik eerder deze week al had afgesloten.
johnafca:
Omdat ik dalingen verwacht in de odd van Vitesse plaats ik deze weddenschap nu alvast zodat anderen er wellicht ook op tijd gebruik van kunnen maken. De combi is voor aanstaande zaterdag:
FC Utrecht - Vitesse X2 @1.64
Man utd - Tottenham 1 @1.52
Totaal @2.49
Inzet €6,-
Vitesse is zoals bekend het seizoen erg goed begonnen en hoewel ze afgelopen weekend niet erg goed hebben gespeeld verwacht ik wel dat ze in staat moeten zijn minimaal gelijk te spelen in Utrecht. (de hoge quote is de moeite waard)
Ook Man utd speelt nog niet op haar maximale kunnen maar ik verwacht thuis toch wel een overwinning op Tottenham Hotspur. In de laatste 11 (premier league) thuiswedstrijden is er namelijk 10 keer gewonnen en slechts 1 keer gelijk gespeeld door Man utd.
NB: De odd voor Vitesse winst is @3.1. Ik vind dit echter een te groot risico maar het is het proberen waard met een low stake.
0 Vind ik leuk's
Normaal ben ik niet van de grote (fun)combi's maar 1 keertje moet kunnen. (a)
Juventus - Roma 1 @ 1.65
Man utd - Tottenham 1 @ 1.57
Dortmund - Monchengladbach 1 @ 1.38
Ajax - Twente 1 @ 1.80
Feyenoord - NEC 1 @ 1.40
Totaal @ 9.01
Inzet € 3.53
Al deze teams zijn erg sterk in eigen huis. De kans dat ze ook allemaal daadwerkelijk winnen is natuurlijk klein maar op papier ziet het er nog zo gek niet uit :p Zoals al gezegd: deze teams zijn over het algemeen baas in eigen stadion.
Nieuw saldo 90.53 - 3.53 = 87,-
0 Vind ik leuk's
johnafca:
Hierbij alvast mijn tips voor morgen omdat ik morgen geen/ weinig tijd heb.
De eerste combi bestaat uit twee teams die beide ijzersterk zijn in eigen huis.
1)Man utd - Tottenham Hotspur 1 @ 1.57 (2-3)
Borr. Dortmund - Borr. Monchengladbach 1 @ 1.38 (5-0)
Totaal @ 2.17 (n)
2) Ajax - Twente (BTS) @ 1.53 (1-0)
Feyenoord - NEC (Under 4,5) @ 1.20 (5-1)
Werder Bremen - Bayern Munchen 2 @ 1.53 (0-2)
Totaal @ 2.81 (n)

Omdat ik dalingen verwacht in de odd van Vitesse plaats ik deze weddenschap nu alvast zodat anderen er wellicht ook op tijd gebruik van kunnen maken. De combi is voor aanstaande zaterdag:
FC Utrecht - Vitesse X2 @1.64 (1-2)
Man utd - Tottenham 1 @1.52 (2-3)
Totaal @2.49 (n)

- Erg jammer van Man utd. Aan een reeks van 11 thuiswedstrijden ongeslagen komt een einde tegen Tottenham.
- Hoewel ik, als ajacied, natuurlijk blij ben met het feit dat ajax de toppet heeft gewonnen had ik toch wel verwacht dat er meet doelpunten zouden vallen.
- Lex Immers die een hattrick scoort en Pelle die 2 keer het net vind. Juist de 2 spelers waar de laatste tijd nogal veel kritiek op was.
0 Vind ik leuk's
johnafca:
Normaal ben ik niet van de grote (fun)combi's maar 1 keertje moet kunnen. (a)
Juventus - Roma 1 @ 1.65 (4-1)
Man utd - Tottenham 1 @ 1.57 (2-3)
Dortmund - Monchengladbach 1 @ 1.38 (5-0)
Ajax - Twente 1 @ 1.80 (1-0)
Feyenoord - NEC 1 @ 1.40 (5-1)
Totaal @ 9.01 (n)
Nieuw saldo 90.53 - 3.53 = 87,-

Pff erg zuur dit. Op Man utd na een combi van 9.0 binnen.. Van Man utd was ik op voorhand juist het meest zeker van gezien hun status in eigen huis. Het is gisteren maar weer eens duidelijk gemaakt dat je niet verschillende combi's van 1 team moet laten afhangen.
0 Vind ik leuk's
Na een erg slechte dag gisteren (door Man utd.) vandaag 1 combi:
VVV - PSV BTS @ 1.67
Real Madrid - Dep. la Coruna (hc 0-1) 1 @ 1.33
Totaal @ 2.22
Inzet 8
In de laatste 13 thuiswedstrijden heeft VVV op 2 keer na telkens weten te scoren. Psv speelt dit seizoen in uitwedstrijden dramatisch en zelfs in de uitwedstrijd tegen een amateurclub had psv het erg lastig. Ik zeg niet dat VVV punten gaat pakken maar ik denk wel dat ze thuis in staat moeten zijn minstens 1 keer te scoren. Ook de afgelopen seizoenen heeft psv het iedere keer lastig gehad in Venlo.
Real Madrid is vanavond natuurlijk de grote favoriet en ondanks dat het de laatste tijd niet heel goed draait zie ik ze, vooral thuis, wel gemakkelijk winnen van Deportivo la Coruna.
Hopelijk vandaag weer eens een combi goed want de afgelopen dagen flinke pech gehad. :p
0 Vind ik leuk's
johnafca:
Na een erg slechte dag gisteren (door Man utd.) vandaag 1 combi:
VVV - PSV BTS @ 1.67
Real Madrid - Dep. la Coruna (hc 0-1) 1 @ 1.33

Hopelijk vandaag weer eens een combi goed want de afgelopen dagen flinke pech gehad. :p

Het geluk zal wel terug komen.
Ik probeer al 6 dagen en uiteindelijk had ik gisteren winst met
Kortrijk-standard 1X 2-1
Woluwe-Aalst 1 2-1
Aston Villa-West Brom 1X 1-1
odd 3.65 :p
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
johnafca:
Na een erg slechte dag gisteren (door Man utd.) vandaag 1 combi:
VVV - PSV BTS @ 1.67
Real Madrid - Dep. la Coruna (hc 0-1) 1 @ 1.33
Totaal @ 2.22
Inzet 8
In de laatste 13 thuiswedstrijden heeft VVV op 2 keer na telkens weten te scoren. Psv speelt dit seizoen in uitwedstrijden dramatisch en zelfs in de uitwedstrijd tegen een amateurclub had psv het erg lastig. Ik zeg niet dat VVV punten gaat pakken maar ik denk wel dat ze thuis in staat moeten zijn minstens 1 keer te scoren. Ook de afgelopen seizoenen heeft psv het iedere keer lastig gehad in Venlo.
Real Madrid is vanavond natuurlijk de grote favoriet en ondanks dat het de laatste tijd niet heel goed draait zie ik ze, vooral thuis, wel gemakkelijk winnen van Deportivo la Coruna.
Hopelijk vandaag weer eens een combi goed want de afgelopen dagen flinke pech gehad. :p

PSV jammer id. Had ook verwacht op een goal van VVV. Prima weloverwogen bets. (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.