Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Johnafca

Goedemiddag allemaal,
Ik ben al een aardige tijd actief op voetbalwedden
Een tijd geleden heb ik hier al eens een topic gehad maar afgelopen zomer is er van het wedden weinig gekomen. Nu ga ik het wedden echter weer oppakken en ik wil mijn tips graag met jullie delen. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.
Voor vanavond begin ik rustig aan met 1 weddenschap:
Bayern Munchen - Wolfsburg 1 @ 1.20 (y)
Eintr. Frankfurt - Borussia dortmund (both teams to score) Yes @ 1.57 (y)
Crawley Town - Swansea City (Wie gaat door?) 2 @ 1.60 (y)
Totaal @ 3.01
Inzet 5
Saldo 110 - 5 = 105
Bayern munchen heeft in de laatste 12 (bundesliga) thuiswedstrijden maar liefst 11 keer gewonnen en slechts 1 keer gelijk gespeeld. Bayern munchen is dit seizoen goed begonnen en ik zie dan ook een gemakkelijke overwinning op het matig begonnen Wolfsburg. Vanwege mijn grote vertrouwen vind ik de lage odd van 1.20 goed voor een combi.
Borrusia Dortmund heeft in haar laatste 26 officiele wedstrijden telkens weten te scoren. Ditt bevestigt het feit dat ze offensief erg sterk zijn. Toch hebben ze aan Eintr. Frankfurt een tegenstander die dit seizoen uitstekend is begonnen met 12 punten uit de eerste 4 wedsrijden (onder andere tegen leverkussen en hsv) Ik zie dan ook niet in waarom ze tegen Dortmund niet een doelpunt zouden kunnen scoren.
Crawley Town speelt op het derde niveau van Engeland. Een club als Swansea hoort hier natuurlijk op papier gewoon van te winnen. Echter neem ik met deze wedstrijd wel een risico omdat Swansea wel eens spelers rust zal kunnen gaan geven.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar johnafca
Country flagjohnafca in 25-09-2012 15:19 Leden topics
in 25-09-2012 15:19 Leden topics
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
johnafca:
Na een erg slechte dag gisteren (door Man utd.) vandaag 1 combi:
VVV - PSV BTS @ 1.67 (0-6)
Real Madrid - Dep. la Coruna (hc 0-1) 1 @ 1.33 (5-1)
Totaal @ 2.22(n)
Inzet 8

Helaas weer fout :s VVV had toch wel een aantal goede kansen maar het mocht niet zo zijn.
Nieuw saldo 87-8= 79
0 Vind ik leuk's
Vanavond speel ik 1 combi in de Champions League.
Benfica - Barcelona BTS @ 1.67
FC Nordsjaelland - Chelsea 2 @ 1.42
Totaal @ 2.37
Inzet 9
Benfica en Barcelona spelen aanvallend voetbal. Omdat ik mijn bets graag met statistieken onderbouw:
Benfica heeft in de laatste 67 officiele thuiswedstrijden slechts 1 keer niet weten te scoren!. In alle andere 66 duels , waaronder ook redelijk wat Champions League duels wist Benfica het net te vinden.
Daarnaast is het bekend dat Barcelona ondanks het geweldige spel redelijk vaak wel een tegendoelpunt krijgt. Dit is dan ook terug te zien in het feit dat ze in de laatste 4 competitie (uit)duels telkens minstens 1 tegendoelpunt kreeg te verwerken.
FC Nordsjaelland speelt vanavond voor het eerst een thuiswedstrijd in de Champions League. Hoewel ze dus tot op het bot gemotiveerd zullen zijn zie ik Chelsea hier door het verschil in kwaliteit uiteindelijk wel 3 punten pakken. Daarnaast zal Chelsea na het gelijkspel in het eerste Champions League duel tegen Juventus graag tegen de , op papier, slechtste tegenstander uit deze poule de volle 3 punten willen pakken.
:: Hoewel ik de laatste tijd veel pech heb met de BTS moet het vanavond gewoon weer eens een keer goedgaan! (a) ::
0 Vind ik leuk's
johnafca:
Vanavond speel ik 1 combi in de Champions League.
Benfica - Barcelona BTS @ 1.67 (0-2)
FC Nordsjaelland - Chelsea 2 @ 1.42 (0-4)
Totaal @ 2.37(n)
Inzet 9
:: Hoewel ik de laatste tijd veel pech heb met de BTS moet het vanavond gewoon weer eens een keer goedgaan! (a) ::

Benfica had in de laatste 67 officiele thuiswedstrijden slechts 1 keer niet weten te scoren!. Nu, nadat ik op ze inzet is dit dus in 2 van de laatste 68 thuisduels niet gelukt :s
Ongelooflijk, die BTS pak ik voorlopig maar niet meer denk ik , heeft me de afgelopen dagen al aardig wat keer mn combi gekost.
Nieuw saldo 79-9 = 70
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond ga ik het wederom proberen met Champions League wedstrijden.
Combi 1
Ajax - Real Madrid 2 @ 1.42
Arsenal - Olympiakos 1 @ 1.40
Totaal @ 1.99
Inzet 8
Hoewel Ajax bij thuiswedstrijden de punten in huis houd zie ik dat hier (helaas) niet gebeuren. Ajax speelde vorige week niet slecht tegen Dortmund maar toch kwamen ze nog wat tekort tegen de duitsers. Real Madrid schat ik nog een stuk hoger in dan dortmund en ik zie Ajax hier dan ook geen punt pakken.
In de Champions League is Arsenal erg sterk in eigen huis. Van de laatste 17 CL thuiswedstrijden heeft Arsenal er géén 1 verloren en maar liefst 14 thuiswedstrijden werden omgezet in winst voor Arsenal. Olympiakos daarentegen heeft van de laatste 7 CL uitduels er slechts 1 gewonnen en 1 gelijk gespeeld. Ik verwacht vanavond dan ook een overwinning voor Arsenal.
Combi 2
Ajax - Real Madrid (most corners) 2 @ 1.46
FC Porto - PSG (over 1,5) @ 1.30
Totaal @ 1.90
Inzet 10
Ik verwacht dat Ajax het erg moeilijk gaat krijgen en dus onder druk komen te staan. Real zal het meeste in de aanval zijn en daarom zie ik Real normaal gesproken ook de meeste corners pakken.
FC Porto is thuis ijzersterk.In de laatste 38 thuisduels heeft Porto slechts 2 keer verloren.. Hoewel statistieken geen garantie geven vind ik dit toch wel erg indrukwekkend. Dit betekend dus ook dat ze in thuisduels vrijwel altijd tot scoren komen. PSG daarentegen heeft flink ingekocht en heeft met Ibrahimovic een van de beste spitsen in huis. Ik verwacht (hoop) dat dit een mooi duel gaat worden waarbij er wel minstens 2 doelpunten vallen.
Single
Man. City - Bor. Dortmund 1 @ 2.15
Inzet 5
Tot slot speel ik Man. City als single. Ik vind ze een erg mooie odd hebben en het thuisvoordeel, en in mindere mate het kwaliteitsverschil moet hier de doorslag gaan geven. Wanneer Man City verliest kan de achterstand op Real Madrid en Dortmund zomaar 6 punten gaan bedragen. Man City MOET hier dus winnen, zowel voor mij als voor haar eigen kansen in de Champions League :p
0 Vind ik leuk's
Speel beide combi's met je mee! Heb daar ook een goed gevoel over! Succes en tot vanavond :)!
grz (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
johnafca:
Voor vanavond ga ik het wederom proberen met Champions League wedstrijden.
Combi 1
Ajax - Real Madrid 2 @ 1.42 (1-4)
Arsenal - Olympiakos 1 @ 1.40 (3-1)
Totaal @ 1.99 (y)
Inzet 8
Combi 2
Ajax - Real Madrid (most corners) 2 @ 1.46 (4-6)
FC Porto - PSG (over 1,5) @ 1.30 (1-0)
Totaal @ 1.90 (n)
Inzet 10
Single
Man. City - Bor. Dortmund 1 @ 2.15 (1-1)
Inzet 5 (n)

PSG stelt teleur en Man city staat nu al 5 punten op Real achter en 3 op dortmund. Met mn saldo gaathet er steeds slechter uizien :s
Nieuw saldo 70 - 8- 10 - 5 + 15.92 = 62.92
0 Vind ik leuk's
vonloite:
Speel beide combi's met je mee! Heb daar ook een goed gevoel over! Succes en tot vanavond :)!
grz (y)

Erg k*t van PSG :s hopelijk had je niet veel ingezet :p
0 Vind ik leuk's
johnafca:
vonloite:
Speel beide combi's met je mee! Heb daar ook een goed gevoel over! Succes en tot vanavond :)!
grz (y)

Erg k*t van PSG :s hopelijk had je niet veel ingezet :p

Wat een pech! Nee hoor....bankroll management he ;)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Vanavond Europa League. Hopelijk mijn saldo weer eens een beetje aanvullen (a)
Combi 1
Hannover - Levante 1 @ 1.53
Anzhi - Young Boys 1 @ 1.36
Totaal @ 2.08
Inzet 10
Hannover heeft van al haar 9 thuiswedstrijden in de Europa League er maar liefst 6 in winst omgezet en er 2 gelijkgespeeld. Er ging er dus maar 1 verloren. Daarnaast zijn ze inmiddels in eigen huis alweer 5 wedstrijden ongeslagen. Levante daarentegen heeft in de Primera division inmiddels al 5 uitwedstrijden op rij verloren.
Van de laatste 9 thuiswedstrijden heeft Anzhi er 8 gewonnen en 1 gelijkgespeeld. Thuis zijn ze dus erg sterk. Daarnaast is Young Boys in de competitie in uitwedstrijden vaak erg wisselvallig. Met het verschil in kwaliteit en het thuisvoordeel moet Anzhi deze wedstrijd op papier makkelijk kunnen winnen.
combi 2
Brugge - Maritimo 1X @ 1.20
PSV - Napoli 1X @ 1.25
Marseille - AEL Limassol 1 @ 1.33
Totaal @ 2.00
Inzet 10
Van de laatste 17 thuiswedstrijden van Brugge zijn er 14 omgezet in winst en gingen er dus slechts 3 verloren. Daarnaast schat ik ze hoger in dan hun tegenstander van vanavond en dus moet een gelijk spel er toch zeker wel in zitten in eigen huis.
Van PSV is wel bekend dat ze thuis erg sterk zijn en meestal vaak scoren. Ze zijn niet goed begonnen in de Europa League en deze wedstrijd moet dan ook gewonnen worden. Psv heeft inmiddels al 12 thuiswedstrijden op rij gewonnen. In de Europa League hebben ze voor het laatst thuis verloren op 10-04-2008. Dit was destijds tegen Fiorentina. In de 20 thuisduels die daarna gespeeld werden werd dus geen 1 keer verloren. (o.a. tegen Valencia, Benfica, Fiorentina en HSV). Napoli heeft al drie punten binnen en zullen met een gelijkspel zeer tevreden zijn. De 'uit'resultaten in de europa league zijn namelijk niet om over naar huis te schrijven.
Marseille is dit seizoen in de competitie uitstekend begonnen en afgelopen weekend werd pas voor het eerst puntverlies geleden. Desalniettemin staan ze nog steeds op de eerste plaats. Omdat ze zo goed in vorm zijn heb ik voldoende vertrouwen dat ze vanavond gaan winnen van een (op papier) kwalitatief veel mindere tegenstander.
0 Vind ik leuk's
johnafca:
Vanavond Europa League. Hopelijk mijn saldo weer eens een beetje aanvullen (a)
Combi 1
Hannover - Levante 1 @ 1.53 (2-1)
Anzhi - Young Boys 1 @ 1.36 (2-0)
Totaal @ 2.08(y)
Inzet 10
combi 2
Brugge - Maritimo 1X @ 1.20 (2-0)
PSV - Napoli 1X @ 1.25 (3-0)
Marseille - AEL Limassol 1 @ 1.33 (5-1)
Totaal @ 2.00 (y)
Inzet 10

Lekker avondje (a) Had ik weer eens nodig na al die pech van de afgelopen dagen.. Achteraf gezien had ik de 2e combi nog wel wat 'agressiever' mogen spelen als je de grote uitslagen ziet. :p
Nieuw saldo: 62.92 - 10 - 10 + 20.80 + 20 = 83.72
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.