Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Johnafca

Goedemiddag allemaal,
Ik ben al een aardige tijd actief op voetbalwedden
Een tijd geleden heb ik hier al eens een topic gehad maar afgelopen zomer is er van het wedden weinig gekomen. Nu ga ik het wedden echter weer oppakken en ik wil mijn tips graag met jullie delen. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.
Voor vanavond begin ik rustig aan met 1 weddenschap:
Bayern Munchen - Wolfsburg 1 @ 1.20 (y)
Eintr. Frankfurt - Borussia dortmund (both teams to score) Yes @ 1.57 (y)
Crawley Town - Swansea City (Wie gaat door?) 2 @ 1.60 (y)
Totaal @ 3.01
Inzet 5
Saldo 110 - 5 = 105
Bayern munchen heeft in de laatste 12 (bundesliga) thuiswedstrijden maar liefst 11 keer gewonnen en slechts 1 keer gelijk gespeeld. Bayern munchen is dit seizoen goed begonnen en ik zie dan ook een gemakkelijke overwinning op het matig begonnen Wolfsburg. Vanwege mijn grote vertrouwen vind ik de lage odd van 1.20 goed voor een combi.
Borrusia Dortmund heeft in haar laatste 26 officiele wedstrijden telkens weten te scoren. Ditt bevestigt het feit dat ze offensief erg sterk zijn. Toch hebben ze aan Eintr. Frankfurt een tegenstander die dit seizoen uitstekend is begonnen met 12 punten uit de eerste 4 wedsrijden (onder andere tegen leverkussen en hsv) Ik zie dan ook niet in waarom ze tegen Dortmund niet een doelpunt zouden kunnen scoren.
Crawley Town speelt op het derde niveau van Engeland. Een club als Swansea hoort hier natuurlijk op papier gewoon van te winnen. Echter neem ik met deze wedstrijd wel een risico omdat Swansea wel eens spelers rust zal kunnen gaan geven.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar johnafca
Country flagjohnafca in 25-09-2012 15:19 Leden topics
in 25-09-2012 15:19 Leden topics
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vandaag speel ik de volgende weddenschappen:
Combi 1
Bay. Munchen - Hoffenheim (hc 0-1) 1 @ 1.54
Schalke'04 - Wolfsburg 1 @ 1.42
Totaal @ 2.19
Inzet 9
Deze combi bevat 2 thuis spelende teams die daarnaast over het algemeen erg sterk zijn in eigen huis. Bayern Munchen speel ik handicap omdat ze enorm in vorm zijn en de laatste 8 competitieduels hebben ze allemaal met meer dan 1 doelpunt verschil gewonnen. Van de laatste 13 thuiswedstrijden in de competitie hebben ze er 12 gewonnen en 1 gelijk gespeeld. Het doelsaldo over deze 13 thuiswedstrijden is 38 voor en 6 doelpunten tegen. Erg indrukwekkend dus.
Van de laatste 15 competitie thuisweedstrijden heeft Schalke er 12 gewonnen, 1 gelijk gespeeld en 2 verloren. Deze 2 verliespartijen waren echter wel tegen Dortmund en Bay. München. Daarnaast zie ik Wolfsburg dat momenteel slechts 17e staat Schalke vandaag niet in de problemen brengen.
Combi 2
Door (voor mij) weinig interessante wedstrijden vanavond speel ik daarnaast onderstaande (fun)bet. Ik zet hier dan ook niet veel op in :p
Zwolle - Heracles 2 @ 2.50
Roda JC - VVV (under 1,5) @ 5.25
Vitesse - Heerenveen X @ 3.75
Totaal @ 49.22
Inzet 1
Hoewel het een funbet is zal ik hem toch even toelichten.
Zwolle heeft haar eerste 3 thuisduels verloren. Met de eerste overwinning uit bij Willem 2 staan ze even boven de degradatiezone maar op basis van kwaliteit moet Heracles Zwolle vanavond haar 4e thuisnederlaag bezorgen. Daarnaast is Heracles de laatste 4 competitieduels ongeslagen.
Roda - VVV under 1,5 doelpunt heb ik in eerste instantie genomen door de erg hoge odd van 5.25. Hoewel het toch een soort derby is, denk ik dat dit echt zo'n matige wedstrijd wordt op de zaterdagavond met weinig doelpunten. Het kan echter ook door het matige niveau zomaar een doelpuntenfestijn worden maar ik neem de gok voor deze odd.
Hoewel Vitesse knap 2e staat ben ik (nog) niet echt overtuigd van ze. Van de 3 thuisduels dit seizoen werd slechts1 gewonnen. Er werd namelijk 2 keer gelijk gespeeld tegen kwalitatief niet sterke tegenstanders (ADO en Heracles). En er werd maar nipt met 1-0 van Feyenoord gewonnen. Hoewel Heerenveen dit seizoen niet goed begonnen is zie ik ze na de overwinning van afgelopen weekend op NAC hier wel een punt halen. Daarnaast heeft Heerenveen dit seizoen ook tegen Ajax(thuis) , Feyenoord (uit) en AZ (uit) een gelijkspel behaald.
0 Vind ik leuk's
johnafca:
Vandaag speel ik de volgende weddenschappen:
Combi 1
Bay. Munchen - Hoffenheim (hc 0-1) 1 @ 1.54 (2-0)
Schalke'04 - Wolfsburg 1 @ 1.42 (3-0)
Totaal @ 2.19 (y)
Inzet 9

Ook vandaag weer lekker wat winst gepakt.
0 Vind ik leuk's
johnafca:

Combi 2
Door (voor mij) weinig interessante wedstrijden vanavond speel ik daarnaast onderstaande (fun)bet. Ik zet hier dan ook niet veel op in :p
Zwolle - Heracles 2 @ 2.50 (0-3)
Roda JC - VVV (under 1,5) @ 5.25
Vitesse - Heerenveen X @ 3.75 (3-3)
Totaal @ 49.22
Inzet 1

Jammer maar het was niet voor niets een funbet:p
Met de andere combi toch weer winst gepakt.
Nieuw saldo : 83.72 - 9 - 1 + 19.71 = 93.43
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag speel ik onderstaande tips. Helaas even niet de tijd om ze toe te lichten.. ;-)
Combi 1
Barcelona - Real Madrid (Red card given?) No @ 1.55
Groningen - Feyenoord X2 @ 1.33 (2-2)
Totaal @ 2.06
Inzet 10
Combi 2
Napoli - Udinese (Over 1,5) @ 1.28
Marseille - PSG (Over 1,5) @ 1.30
Newcastle - Man utd X2 @ 1.25
Totaal @ 2.08
Inzet 8
Combi 3
Barcelona - Real Madrid 1 @ 1.85
Groningen - Feyenoord 2 @ 2.10 (2-2)
Totaal @ 3.89(n)
Inzet 4
0 Vind ik leuk's
Omdat Feyenoord niet gewonnen heeft en Combi 3 dus al fout is speel ik nu de volgende combi:
Barcelona - Real Madrid 1 @ 1.85
FC Twente - AZ 1 @ 1.65
Totaal @ 3.05
Inzet 6
0 Vind ik leuk's
johnafca:
Voor vandaag speel ik onderstaande tips. Helaas even niet de tijd om ze toe te lichten.. ;-)
Combi 1
Barcelona - Real Madrid (Red card given?) No @ 1.55
Groningen - Feyenoord X2 @ 1.33 (2-2)
Totaal @ 2.06(y)
Inzet 10
Combi 2
Napoli - Udinese (Over 1,5) @ 1.28 (2-1)
Marseille - PSG (Over 1,5) @ 1.30 (2-2)
Newcastle - Man utd X2 @ 1.25 (0-3)
Totaal @ 2.08 (y)
Inzet 8
Combi 3
Barcelona - Real Madrid 1 @ 1.85 (2-2)
Groningen - Feyenoord 2 @ 2.10 (2-2)
Totaal @ 3.89(n)
Inzet 4
Omdat Feyenoord niet gewonnen heeft en Combi 3 dus al fout is speel ik nu de volgende combi:
Barcelona - Real Madrid 1 @ 1.85 (2-2)
FC Twente - AZ 1 @ 1.65 (3-0)
Totaal @ 3.05(y)
Inzet 6

Nieuw saldo 96.43 -10 - 8 - 4 - 6 + 20.6 + 16.64 = 105.67
Vandaag wederom een kleine winst gepakt. Afgelopen 4 dagen van 62,- gelukkig weer opgeklommen tot 105
0 Vind ik leuk's
Door een gebrek aan tijd en wedstrijden afgelopen week weinig gespeeld.
Vanavond toch maar weer eens 1 combi plaatsen:
Nederland - Andorra (over 4.5) @ 1.45
Servie - Belgie (over 1,5) @ 1.38
Ierland - Duitsland 2 @ 1.40
Totaal @ 2.80
Inzet 5
0 Vind ik leuk's
johnafca:
Door een gebrek aan tijd en wedstrijden afgelopen week weinig gespeeld.
Vanavond toch maar weer eens 1 combi plaatsen:
Nederland - Andorra (over 4.5) @ 1.45 (3-0)
Servie - Belgie (over 1,5) @ 1.38 (0-3)
Ierland - Duitsland 2 @ 1.40 (0-5)
Totaal @ 2.80 (n)
Inzet 5

Nederland schandalig lage uitslag.Slechts 3 doelpunten is dus blijkbaar het verschil tussen voetballers met een baan naast het voetbal.. en voetballers met een salaris van meer dan 10 miljoen :p
Jammer maar niet voor niets laag ingezet. (a)
Nieuw saldo 105.67 - 5 = 100.67
0 Vind ik leuk's
johnafca:
johnafca:
Door een gebrek aan tijd en wedstrijden afgelopen week weinig gespeeld.
Vanavond toch maar weer eens 1 combi plaatsen:
Nederland - Andorra (over 4.5) @ 1.45 (3-0)
Servie - Belgie (over 1,5) @ 1.38 (0-3)
Ierland - Duitsland 2 @ 1.40 (0-5)
Totaal @ 2.80 (n)
Inzet 5

Nederland schandalig lage uitslag.Slechts 3 doelpunten is dus blijkbaar het verschil tussen voetballers met een baan naast het voetbal.. en voetballers met een salaris van meer dan 10 miljoen :p
Jammer maar niet voor niets laag ingezet. (a)
Nieuw saldo 105.67 - 5 = 100.67

Wat speel je voor aankomende WK's kwalificatie bets?
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.