Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: brad-frenkie

Beste allemaal,

Na inmiddels een klein jaar voornamelijk consument van tips geweest te zijn, heb ik besloten een eigen topic te openen voor tips. Hoewel deze website weliswaar voornamelijk om wedden op voetbal lijkt te draaien, weet ik niet genoeg van voetbal om er serieuze tips over te kunnen plaatsen.

Daarentegen zijn wielrennen en darten de sporten die ik al jaren op de voet volg. Helaas is het wielerseizoen gisteren afgelopen met de Ronde van Lombardije. Gelukkig staat het najaar bol van de televisie toernooien bij het darten, dus mijn tips zullen de komende tijd voornamelijk betrekking hebben op het darten. Wellicht dat ik af en toe ook wat tips zal posten over het veldrijden, want deze sport volg ik eveneens intensief.

Ik denk dat je mij kan typeren als een behouden wedder. Zo speel ik voornamelijk singles en af en toe een combo van 2 of maximaal 3 lines. Daarnaast wed ik niet om het wedden, maar om te profiteren van value en als ik dat niet kan vinden blijf ik er vanaf. Aan stappenplannen en rare strategieën doe ik niet; het gaat om value vinden en uitbuiten. Hoewel ik slechts een jaar redelijk actief ben met wedden, heeft me dit, behalve plezier, tot nu toe een leuke netto winst opgeleverd.


Om meteen maar een paar tips te plaatsen, dit is wat ik vanavond speel m.b.t. de World Grand Prix Darts:

King - Jenkins
Jenkins wint @1.80 3/10

Naar mijn mening is dit op papier de leukste wedstrijd van vanavond. Twee oude krijgers die het kunstje absoluut nog niet verleerd zijn. Jenkins is het hele jaar al in vorm en boekt regelmatig goede uitslagen op de vloertoernooien, hij won bijvoorbeeld eind september een van de player championships. Ten opzichte van zijn ijzersterke najaar in 2014, is King in 2015 toch een stapje minder. Hoewel het zomaar erg dicht bij elkaar kan zitten, denk ik toch dat Jenkins deze wedstrijd naar zich toe trekt.

White - Caven
White wint @1.55 5/10

Dankzij ijzersterk spel op de vloertoernooien (oa. winst in een players championship afgelopen weekend) is White opgeklommen naar de top 10 van de Order of Merit. Het moment lijkt te zijn gekomen dat hij op tv toernooien ook regelmatig door gaat stoten richting kwart- en halve finales. In Caven treft hij een ideale tegenstander om in ieder geval alvast een rondje verder te komen, want Caven presteert dit jaar zwak. Voor wat het waard is: dit wordt Cavens 7e deelname aan de World Grand Prix en tot nu toe is het hem nog nooit gelukt de eerste ronde op dit toernooi te overleven.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar brad-frenkie
Country flagbrad-frenkie in 5-10-2015 14:31 Leden topics
in 5-10-2015 14:31 Leden topics
106 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Leuk om te zien dat je een topic hebt aangemaakt. Ik ga je zeker volgen, vind je goede tips geven! Succes
0 Vind ik leuk's
Welkom en bedankt Ajay!
Jij hebt ook altijd leuke tips qua darten, wellicht kunnen we wat nuttige feedback aan elkaar geven :)
0 Vind ik leuk's
Bij Marathonbet:
Day 2. Statistics : Highest Checkout - Over 147.5. @1.90 6/10

Er worden vanavond ongeveer 80 legs gespeeld: 8 partijen x 2.5 set gemiddeld x 4 legs gemiddeld per set. Volgens mij is statistisch gezien de kans groot dat minimaal 1 keer een finish boven de 147.5 valt over zoveel legs, ook al zijn het niet allemaal wereldtoppers die aan die oche verschijnen.

Overigens waren er gisteren relatief weinig 100+ finishes, maar zou deze bet wel gewonnen zijn dankzij een 152 finish van Keegan Brown.

Edit: Bedankt voor de 148 finish Suljovic :D. Wat een geweldige pot tussen Wade en Suljovic trouwens!
0 Vind ik leuk's
Hier weer wat picks voor vandaag.
Ik speel zet dit keer niet op wie de partij gaat winnen. De matchodds voor de favorieten zijn namelijk erg laag. De odds voor winst van Klaassen en Jamie Lewis zijn overigens wel redelijk interessant mocht je graag op een underdog willen inzetten.

Smith - J. Lewis
Smith over 3.5 180s @1.72 3/10 (Bwin)

Smith is één van de grootste 180 experts die er momenteel zijn, daarom lijkt een eenvoudig te winnen bet. Echter, het moet wel lopen bij hem want anders gooit hij geen pepernoot. Hoewel Smith afgelopen zondag geen moment lekker in de wedstrijd zat, won hij wel. Ik denk dat dit een positieve boost voor zijn vertrouwen is en verwacht dat hij vanavond wel goed voor de dag gaat komen.

Chisnall - Klaasen
Klaasen over 2.5 180s @1.67 5/10 (Bwin)
Total match 180s over 7.5 @2 3/10 (Bwin)


Persoonlijk kijk ik het meest uit naar deze wedstrijd. Het is erg knap van Klaasen dat hij tegen de langzame Dolan toch een ronde verder is gekomen. Chisnall en Klaasen zijn beide snelle spelers en zullen elkaar daarom goed liggen. Ik verwacht een spannende pot met een goed niveau. Dat Klaasen meer dan 2.5 180s gooit lijkt mij erg waarschijnlijk. Als Chizzy ook meedoet geef ik ze zelfs een behoorlijke kans om er samen meer dan 7.5 te gooien.

Van Gerwen - K. Huybrechts
Highest match checkout over 126.5 @1.90 2/10 (Marathonbet)

Ik zie dit ook een redelijk spannende wedstrijd worden. Beide spelers kunnen zomaar één of meerdere dikke finishes gooien volgens mij. Inzetten op hoge finishes blijft altijd riskant, dus ik hou de inzet laag.
0 Vind ik leuk's
Ziet er weer goed uit voor vandaag, ik heb die van gisteren ook meegespeeld nog bedankt daarvoor!
Ik speel deze 3 zonder total match 180s in een combi.
0 Vind ik leuk's
Super tips weer man! Had die over finish nog snel kunnen meepakken, binnen!
0 Vind ik leuk's
Adrian Lewis - Mark Webster
Lewis over 3.5 180s @1.72 4/10 (Bwin)

Ondanks het dubbel-in systeem vallen de 180s toch best makkelijk, daarom ook een betje op 180-expert Lewis

Edit: wat een wanprestatie van Lewis zeg. Als hij zijn niveau had gehaald was deze bet wel binnen geweest. Wel leuk om te zien dat Webster weer op de weg terug is
0 Vind ik leuk's
heb ze allemaal meegespeeld, thnx voor de tips!
0 Vind ik leuk's
Bedankt fsc-pride & wesleysparta!
Het gaat deze dagen erg lekker, leuk dat jullie er ook van profiteren :d

Laten we hopen dat het nog even zo blijft
0 Vind ik leuk's
Hier weer wat tips voor deel 2 van de 2e ronde:

Thornton - Pipe
Thornton wint @1.50 5/10 (Marathonbet)

Thornton maakte indruk in zijn 1e ronde partij tegen Gurney. Als Thornton in vorm is, is hij een levensgevaarlijke tegenstander voor iedereen. Pipe boekt de laatste maanden weinig aansprekende resultaten op de vloer en op televisie is het meestal exit in ronde 1 of 2. Hoewel er gisteren een aantal verrassende winnaars waren zie ik Thornton echt niet verliezen van Pipe.

Suljovic - Whitlock
Suljovic over 2.5 180s @2.20 3/10 (Bwin)

Dit is een interessante partij: (voormalig) wereldtopper Whitlock die het laatste jaar op televisie met de bibbers in zijn lijf speelt, tegen zeer sterk spelende, irritante Suljovic. Hoewel de Oostenrijkse Mr. Bean geen 180-kanon is, geef ik hem wel een goede kans er meer dan 2.5 in te gooien. Ik verwacht namelijk minimaal 4 sets en misschien zelfs wel 5, dus hij heeft dan legs genoeg om wat 180s te gooien. Helaas zijn de matchodds voor Suljovic wat gedaald, want anders was het zeker interessant geweest in te zetten op een overwinning van Suljovic.

Van der Voort - Jenkins
Van der Voort over 2.5 180s @1.66 5/10 (Bwin)
Total match 180s over 6.5 @1.85 3/10 (Bwin)


Een razend interessante partij waar het op voorhand lastig is te bepalen wie dit gaat winnen. Van der Voort speelde uiterst sterk tegen Taylor, maar van Jenkins win je nooit zomaar. Ik verwacht hier eveneens een spannende wedstrijd die minimaal over 4 sets zal gaan en met voldoende 180s om deze bets te winnen.

G. Anderson - White
Anderson over 3.5 180s @1.73 4/10 (Bwin)

Anderson maakte indruk in de 1e ronde en treft in White nu een sterke tegenstander. Anderson zal zeker goed moeten spelen om van White te winnen en daarvoor zal hij ongetwijfeld weer de nodige 180s gooien.


Edit: matig dagje, voornamelijk doordat de partijen Vd Voort - Jenkins en Suljovic - Whitlock zo snel afgelopen waren. Kwam zelf overigens nog redelijk weg, want bleek Anderson o3.5 180s per ongeluk ook 4/10 gespeeld te hebben bij Marathonbet
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.