Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: bjorn-1880

Ik zal hier mijn nba tips posten. Zal mij enerzijds focussen op enkele single tips met een bepaalde strategie (zie hieronder). Ik zal anderzijds eveneens de gewone tips hier plaatsen.

Principe:
Bedoeling is om met een bepaalde ploeg series te vormen en steeds op hetzelfde onderdeel te betten. Ik focus mij op maximum 8 teams.
Ik zal altijd op de thuiswedstrijden van een team spelen op 2nd Quarter met HC. Ik vorm een serie tot je een unit (bepaald bedrag) wint met maximaal inzet op 4 wedstrijden per serie. Er wordt rekening gehouden met 3 aspecten: Vorm, Sterkte van de bank (Q2) en langdurige blessures. Voor mij is dit daarom geen gewone verdubbelingsstrategie, waar ik geen voorstander van ben.
Ik zal na analyse spelen met volgende teams: San Antonio, Golden State, Houston, Toronto, Chicago, Portland, Dallas en Broolyn.

Series zijn opgedeeld met volgende bets om elke keer een unit winst te hebben. Indien er na 4 wedstrijden verloren wordt, ben je een groot aantal units kwijt, namelijk 18,5. Dit moet dus vermeden worden. Series worden gespeeld met 1 team.
Game 1: Riskeer 1.1 voor 1
Game 2: Riskeer 2.3 voor 2,1
Game 3: Riskeer 4,9 voor 4,4
Game 4: Riskeer 10,2 voor 9,3
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bjorn-1880
Country flagbjorn-1880 in 17-11-2014 11:37 Leden topics
in 17-11-2014 11:37 Leden topics
115 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Uiteraard een typfoutje moest GS -9,5 zijn

Waarom kan ik toch niet quoten op mobiel? Mods? :D

Klopt Chico, vandaar dat ik het nog niet heb gedaan en waarschijnlijk ook niet zal doen, Ik laat deze wedstrijd wss lopen, interessante dingen genoeg vandaag. Jij al dingen op het oog
0 Vind ik leuk's
Q2 series vanavond
Chicago-Dallas: -0,5 loss
Golden State-Orlando: -3,5 win
0 Vind ik leuk's
Samenvatting vandaag

Atlanta-Boston: 1 -6,5 loss
Chicago-Dallas: 2 2,5 win
Golden State-Orlando: 1 -9,5 loss
Sacramento-Toronto: 2 ml win
Denver-Portland: over 210,5 loss
Chicago-Dallas: over 203,5 win
New York-Brooklyn: under 191,5 win
Golden State-Orlando: under 201,5 win
0 Vind ik leuk's
Geniaal hoe Golden State het roer terug overnam vanaf 5de minuut in 4de kwart met als kers op de taart de driepunter van Curry met nog 2sec op de klok. Wel niet verwacht dat ze niet gingen coveren. Had de lijn al op -9,5 in de middag en was bog gestegen tot -13,5. Achja heb de under daar wel meegepikt.
Atlanta kwam net wat te kort en de score in Portland was ook zeer dichtbij. Al bij al toch weer een winstgevende nacht met bets waar ik nog steeds achter sta.
New Orleans won toch nog de wedstrijd zoals men voorgevoel me vertelde maar was iets te veel risico..

Resultaat
61-44
Series
13-0
0 Vind ik leuk's
Q2 series
W2: Brooklyn-San Antonio: 1,5 loss
0 Vind ik leuk's
Utah-Toronto: 2 -4,5 win
Brooklyn-San Antonio: 1 8,5 win
LAC-Orlando: 2 15,5 loss
Washington-LAL: 2 8,5 loss
Houston-Memphis: under 191.5 loss
Miami-Atlanta: under 199,5 loss
Utah-Toronto: over 201,5 win
Brooklyn-San Antonio: over 195,5 loss

Regelrechte dramanacht. 
64-49
13-0
0 Vind ik leuk's
Wat zijn de odds van je bets?
0 Vind ik leuk's
Odds zijn altijd op de spreads. Tussen 1,85 en 2. Pak gemiddeld een 1,92
0 Vind ik leuk's
Vanaf nu speel ik met 10 teams.
Ik voeg twee ploegen toe aan mijn 2nd quarter strategie
LA Clippers en New Orleans vervoegen de andere 8 teams.

Chicago staat op het punt gekicked te worden ipv Memphis maar ik speel eerst de serie zoizo uit. Dit is een twijfelgeval. Ik zie het nog enkele wedstrijden aan.
0 Vind ik leuk's
Portland-Indiana: 1 -8,5 loss

Beide teams coveren zeer goed maar Indiana lijkt een terugval te kennen na hun kleine opflakkering. Wel zo dat ze al enkele dagen terug over een completer team beschikken en de bank heeft het redelijk gedaan toen Hibbert en West nog out waren. Ze missen echter steeds nog de twee sterspelers dit seizoen Hill en George. Niet dat het veel uitmaakt met vorige rzsultaten want dat is al heel seizoen zo.
Portland is gewoon beresterk thuis en zie het ze dan ook coveren, vrij constante ploeg die met vingers in de neus de playoffs haalt.

Eveneens de over van 195,5 hier loss
Golden-State- NO
Under 206,5 win
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.