Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: bjorn-1880

Ik zal hier mijn nba tips posten. Zal mij enerzijds focussen op enkele single tips met een bepaalde strategie (zie hieronder). Ik zal anderzijds eveneens de gewone tips hier plaatsen.

Principe:
Bedoeling is om met een bepaalde ploeg series te vormen en steeds op hetzelfde onderdeel te betten. Ik focus mij op maximum 8 teams.
Ik zal altijd op de thuiswedstrijden van een team spelen op 2nd Quarter met HC. Ik vorm een serie tot je een unit (bepaald bedrag) wint met maximaal inzet op 4 wedstrijden per serie. Er wordt rekening gehouden met 3 aspecten: Vorm, Sterkte van de bank (Q2) en langdurige blessures. Voor mij is dit daarom geen gewone verdubbelingsstrategie, waar ik geen voorstander van ben.
Ik zal na analyse spelen met volgende teams: San Antonio, Golden State, Houston, Toronto, Chicago, Portland, Dallas en Broolyn.

Series zijn opgedeeld met volgende bets om elke keer een unit winst te hebben. Indien er na 4 wedstrijden verloren wordt, ben je een groot aantal units kwijt, namelijk 18,5. Dit moet dus vermeden worden. Series worden gespeeld met 1 team.
Game 1: Riskeer 1.1 voor 1
Game 2: Riskeer 2.3 voor 2,1
Game 3: Riskeer 4,9 voor 4,4
Game 4: Riskeer 10,2 voor 9,3
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bjorn-1880
Country flagbjorn-1880 in 17-11-2014 11:37 Leden topics
in 17-11-2014 11:37 Leden topics
115 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Q2
Portland-Indiana Q2 1 - 2,5 win
Golden State-New Orleans Q2 -1,5 win
0 Vind ik leuk's
portland en golden state winnen toch allebei gewoon?
0 Vind ik leuk's
Ja denk ik ook, wat wil je hiermee zeggen?
0 Vind ik leuk's
Indiana ondertussen mooi 8-2 ats on the road. Portland kwam dus iets te kort. 1-2 op sides en totals maar de 2-0 op 2nd q series maken mijn nacht nog goed.

Resultaten
Tips: 65-51
2nd Q strategie: 15-0
0 Vind ik leuk's
Brooklyn-Atlanta: 1 1,5 loss
Toronto-Cleveland: 1 -3,5 loss
Minnesota-Houston: 2 -6,5 loss
Dallas-Phoenix: 1 -5,5 loss
Sacramento-Indiana: 2 3,5 win
Charlotte-NY: 2 5,5 win
Boston-LAL: 2 3,5 loss

Toronto-Cleveland: over 207,5 loss
Charlotte-NY: over 188,5 win
Utah-Orlando: under 192,5 win
0 Vind ik leuk's
Belangrijke dag voor de Q2 series

W1 Dallas-Phoenix: -1,5 loss
W2 Toronro-Cleveland: -0,5 win
W3 Brooklyn-Atlanta: 0,5 loss

23 puntenverlies brooklyn! Penibele situatie... Puntje te kort in dallas
0 Vind ik leuk's
ga is een keer beginnen met de q2 mee te spelen! voor mij natuurlijk w1 alles
0 Vind ik leuk's
Wat een dramanacht. Houston geeft het helemaal weg en Dallas komt terug in de wedstrijd maar klaart dan niets meer klaar. Ik verlies er zelfs nog een livevet op wanneer je het gevoel hebt van er op en over. Enige positieve wedstrijd was die van New York. Toronto maakte ook nooit aanstalte op winst
0 Vind ik leuk's
Resultaten
Tips: 69-57
2nd Q strategie: 16-0
0 Vind ik leuk's
Q2 series vanavond

W1 San Antonio-Minnesota: 1 Q2 -3,5 win
W1 LAC-New Orleans: 1 Q2 -2,5 loss
W2 Chicago-Golden State: 1 Q2 0,5 loss
W3 Houston-Phoenix: 1 Q2 0,5 win

Niet gerust in de wedstrijd van Houston, speelde ze tegen Memphis niet (terwijl dat W3 moest zijn) en ze wonnen 18-24. Hopelijk een herhaling. Clippers eerste wedstrijd met het systeem.

Gl all

Houston heeft het gedaan! Nu wordt Chicago wel spannend die ook aan W3 zitten. Brooklyn W4 zelfs. Rest zit safe. Ondertussen op het punt dat wanneer ik een serie verlies zelfs nog winst heb.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.