Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: bjorn-1880

Ik zal hier mijn nba tips posten. Zal mij enerzijds focussen op enkele single tips met een bepaalde strategie (zie hieronder). Ik zal anderzijds eveneens de gewone tips hier plaatsen.

Principe:
Bedoeling is om met een bepaalde ploeg series te vormen en steeds op hetzelfde onderdeel te betten. Ik focus mij op maximum 8 teams.
Ik zal altijd op de thuiswedstrijden van een team spelen op 2nd Quarter met HC. Ik vorm een serie tot je een unit (bepaald bedrag) wint met maximaal inzet op 4 wedstrijden per serie. Er wordt rekening gehouden met 3 aspecten: Vorm, Sterkte van de bank (Q2) en langdurige blessures. Voor mij is dit daarom geen gewone verdubbelingsstrategie, waar ik geen voorstander van ben.
Ik zal na analyse spelen met volgende teams: San Antonio, Golden State, Houston, Toronto, Chicago, Portland, Dallas en Broolyn.

Series zijn opgedeeld met volgende bets om elke keer een unit winst te hebben. Indien er na 4 wedstrijden verloren wordt, ben je een groot aantal units kwijt, namelijk 18,5. Dit moet dus vermeden worden. Series worden gespeeld met 1 team.
Game 1: Riskeer 1.1 voor 1
Game 2: Riskeer 2.3 voor 2,1
Game 3: Riskeer 4,9 voor 4,4
Game 4: Riskeer 10,2 voor 9,3
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bjorn-1880
Country flagbjorn-1880 in 17-11-2014 11:37 Leden topics
in 17-11-2014 11:37 Leden topics
115 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik merkte dat ik mezelf wat heb verloren in de bets de laatste nachten. Ik ga me meer op totals richten en aanvullen met sides waar ik echt volledig achter sta. Ik blijf op de lines spelen (odds rond 1.9)

Atlanta-Charlotte: over 196,5 loss
Cleveland-Indiana: under 195,5 loss
Milwaukee-Houston: over 192,5 win

Atlanta-Charlotte: 2 6,5 loss
Washington-New Orleans: 2 4,5 win
Utah-LAC: 2 -5,5 win

47-37
0 Vind ik leuk's
Brooklyn-Chicago: over 195,5 loss
Boston-San Antonio: 2 -7,5 win
LAL-Toronto: 2 -5,5 loss

Toevoeging:
Brooklyn-Chicago: 2 -3,5 win
Detroit-Goldenstate: 2 -8,5 win
Phoenix-Orlando: under 206,5 win

Livetips:
Minuut 38: Detroit-Golde State: 1 14,5 win 
Minuut 13: Sacramento-Memphis: under 192,5 win

Toevoeging:
Portland-Minnesota: 1 -13,5 win
New York-Miami: 2 -3,5 win
0 Vind ik leuk's
Q2 series

W2: Portland-Minnesota: -3,5 win
W1: Brooklyn-Chicago: 0,5 loss
0 Vind ik leuk's
Zeker geen verkeerd nachtje ;). 8 van de 10 goed en 1 op 2 bij de quarters waarvan W2 binnen. Nu op dit elan doorgaan!

Resultaten:
55-39 tips
12-0 series

Lopende series 
3/12 W2 Brooklyn-San Antonio
5/12 W2 Toronto-Cleveland 
6/12 W3 Houston-Phoenix
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond weer enkele NBA tips

Utah-Denver: 2 -2,5 loss
Utah-Denver: under 207,5 win
LAC-qminnesota: under 213,5 loss

Verliesnacht damn
56-41 Roi 113% stakes worden verhoogd naar 5/10 vanaf morgen. Ik had mezelf het doel gesteld als ik na 100 bets 10% winst zou hebben ze iets omhoog te gooien. Zit nu op 3/10.
0 Vind ik leuk's
Atlanta-Boston: 1 -6,5

Lijn staat te laag en stijgt nog zeker. Atalanta thuis sterk. Boston in het slop en coveren maar 3-6 ATS als underdog. Atlanta 6-3.
0 Vind ik leuk's
Had deze line ook al gespot bij de Hawks. Goede tip!
0 Vind ik leuk's
~
Zie Hawks echt zoizo coveren.
Verder neem ik deze ook al zeker

Chicago-Dallas: 2 2,5
Golden State-Orlando: 1 -9,5

Indiana en New Orleans lijken me ook interessant maar OKC komt terug op volle kracht misschien, Durant zou zijn rentree maken.
0 Vind ik leuk's
bjorn-1880:
Zie Hawks echt zoizo coveren.
Verder neem ik deze ook al zeker

Chicago-Dallas: 2 2,5
Golden State-Orlando: 2 -9,5

Indiana en New Orleans lijken me ook interessant maar OKC komt terug op volle kracht misschien, Durant zou zijn rentree maken.


Golden state wint met -9.5 punt neem ik aan? Denk dat je typfoutje hebt gemaakt.
0 Vind ik leuk's
denzarius:
bjorn-1880:
Zie Hawks echt zoizo coveren.
Verder neem ik deze ook al zeker

Chicago-Dallas: 2 2,5
Golden State-Orlando: 2 -9,5

Indiana en New Orleans lijken me ook interessant maar OKC komt terug op volle kracht misschien, Durant zou zijn rentree maken.


Golden state wint met -9.5 punt neem ik aan? Denk dat je typfoutje hebt gemaakt.

New Orleans krijgt het knap lastig tegen OKC vannacht denk ik, Je kon tegen de knicks al zien hoe ze draaien met Westbrook er weer bij, had in 24 min tijd 32 punten en 8 assist erg knap. Ook als Durant zen rentree vannacht weer maakt geeft dat een enorme boost voor OKC die nu een inhaalreeks moeten maken
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.